Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz togvau #63338 üzenetére

    Mondjuk szvsz mindkettőben. Gagyi futómű, nem túl nagy csoda fék. Bár személyesen csak a GS500-at volt szerencsém kipróbálni.

    Ami "legjobb gumik tapadási képességeit" illeti, hát, nagyon finoman fogalmazva azt mondanám, meg lehet ezekkel a fékekkel is állni. De amikor mondjuk 100km/h-nál odahúzol neki egy komolyabbatt, netán lejtőn lefelé vagy utassal, vagy mindhárom egyszerre, akkor ezekkel az egyszerű fékekkel egyszerűen elfogy a tudomány, sehol nem lesznek a gumi tapadási képességeihez képest. :N Az úthibákat rendesen kimozogni képtelen telezkóp sem fog neked javítani a féktávon, míg pattog a kerék az út felett.
    Nekem az SV650-en kétoldalt is van ugyanaz az úszónyerges Tokico fék, ami a GS500-on egymagában van féloldalon, és még az is nudli ezekhez a szituációkhoz, pedig a gumim is egy öreg, kemény vacak.

    Szóval a GSXR1000-hez képest, amit próbáltam, mint minőségi fékekkel és futóművel szerelt járgány, még az SV650 fékrendszere is inkább valami ilyesminek tűnt: [link]. ;)

    (#63340) Teasüti: Igen, csak míg az R6 forog 15 000-et, addig az Xj900 már 9500-tól piros. :) A motor karaktere is könyen lehet más, a sportmotorok kis fordulaton általában nem nagyon tolnak, míg nagyobb fordulaton hátbarúg a nyomaték, egy túrásabb gépre viszont nem ez a jó karakterisztika, hanem amikor már alul/középen is jól használható, és a csúcsnak már korántsincs akkora jelentősége.

Új hozzászólás Aktív témák