Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Teasüti #59108 üzenetére

    az, hogy ossze kell szerelni, miert zarja ki azt, hogy egy tombbol van?

    hengerelt alubol egy labtarto az nekem nem bizalomgerjeszto. bar nem tudom, hogy mennyivel nagyobb egy egytombbol cnc zett vagy barmilyen alakitasi technologiaval eloallitott elotermeknek a szilardsaga, de talan itt szallnak el a koltsegek.
    ott el kell birnia egy szep sulyt, aztan van mindenfele otvozet, mindenfele hokezelessel, teljesen valtozo rugalmassaggal. az acel faradasa sokkal kiszamithatobb, mint az alue. az alu ugy torik le, hogy eszre sem veszed. epp ezert nem mindegy hogy mibol hogyan van csinalva. persze azt a reszet, ami a csizmadat vedi attol hogy ne erjen a lengovillahoz, csinaljak hengereltbol, de a tobbit ne nagyon. es nagy kulonbseg lehet ket termek kozott. de ennek nagyon utana kene jarni, mert nincsenek pontos adatok a kezunkben.
    en meg ehhez nem ertek.

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

  • Archer

    őstag

    válasz Teasüti #59108 üzenetére

    Kép nem igazán adja vissza de élőben elég "karcsúak" ezek a lábtartók a gyárihoz viszonyítva. Pont a vízszintes és függőleges irányú állíthatóság miatt ugye több darabból kell kimarni (a gyáriakat szerintem valamilyen technológiával öntik), a darabokat csavarozod egymásra, nem készülhetnek vastag anyagból mert a végén tíz centire lenne a taposó része a váztól. Ezért nagyon nem mindegy, hogy az az alu milyen technológiával készül, milyen a szilárdsága, stb. de ez már kohászat amihez nem sok közöm van.

    Én amivel sz@ptam ilyen lábtartónál, hogy egyszerűen állandóan kilazultak a csavarok, akárhogy húztam meg őket. Nem tudom milyen alumínium de egyszerűen nem szorul meg benne a csavar, a rázkódástól fellazul. Nagyon nem volt vicces, amikor menet közben mondjuk leleffent a váltókar. Aztán darabokra szedtem mindkét oldalt és az összes csavart rögzítettem Loctite-tal, úgy már jó lett, másnak is javaslom, aki esetleg ilyet akar használni.

    Mod: hogy a kínai mérnök min gondolkodik a minél alacsonyabb gyártási költségen kívül, azt nem tudom, de a Gilles, TRW, Lightech, Sato, Arata (meg van még egy pár nevesebb gyártó) cuccait egyszerűen nem lehet megvenni 80-90k alatt, akármelyik típust nézed, az azért gyanús.

    [ Szerkesztve ]

    Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

Új hozzászólás Aktív témák