-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz fattyu #58220 üzenetére
Lassabban az agyarakkal....
Egyfelől egy kétszemélyes motorról beszélünk, amire a kézikönyve alapján akár 200KG is rápakolható lenne, tehát utassal is működnie kéne a technikának, márpedig egy kistermetű férfi vezetős+kistermetű női utas is legalább 110KG. Egyébként tisztában vagyok vele, hogy gyárilag ehhez a 70-80KG-os vezetőhöz lövik be a rugózó elemek ideális működését. Viszont amivel nem számoltál, pl. a 17L-es tank. Ugyanúgy nem jó ha tele van, vagy ha üres. Pedig erősen fogyó tankkal már -15KG, tehát majdnem helyben vagyunk. Amúgy ha rugózó elemeket nézed, még a +25KG sem egy nagy dolog, a motor önsúlya fél tank benzinnel kb. 185KG, ha arra rájön a 80KG-os vezető az 265KG, ha a 105KG-os vezető az 290KG, ami durván +10%-nyi súly.
Ha ennyi tartalék nincs a futóműben, akkor az alapból kukába való szvsz.
Ja, igen, és micsoda furcsa véletlen, hogy az ugyanúgy 70-80KG-os vezetőhöz belőtt hasonló önsúlyú GSXR-nek teljesen tökéletesen, kifogástalanul, gyönyörűen működött a futóműve a 105KG-om alatt is.De biztos én vagyok a hülye, véletlenül sem az SV gagyi futóműve gagyi....
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Ukrajnai háború
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- PlayStation 5
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...