-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
csongi #23579 üzenetére
A brigéciolos lemosás stimmel, de ezekben a csoda láncspray-kben nem nagyon hiszek. O-gyűrűs láncnak útgyis csak a külső felületét tudod kenni, belülre nem jut (de nem is kell)
A deknit szerintem nem nekem írtad, nekem semmi ilyen problémám nincs (20 éves, de Honda!!!)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
csongi #23579 üzenetére
deklihez nem mindig ilyen egyzerű a megoldás. japán sportmotoroknál pl nagyon jól meg van csinláva a tömítés, de csak egyszer használatos. a ból b be motoroknál nincs olyan felülete, ami alakváltozást szenved miután meghúzod a csavarokat mint az előbb említett motoroknál, viszont nem egyszer tapasztaltam h a vadonatúj nyomatékrahúzott olcsó japán blokk csöpögött a gyári tömítéssel. a pasztázással csínyán kell bánni. új tömítést kell venni, mert általában rásül a blokra paszta nélkül is. Alap hogy szétszedésnél van egy valag új tömítés. nem ezen kell spórolni. O gyűrűt pasztázni... az gányolás. tömítést kihagyni nem kellene, egyrészt úgy van hézagolva minden, ha ez nem okoz gondot akkor persze lehet, de akkor gyárilag ott nincs tömítés. az FBS ből nagyon kevés kell, különben megy szanaszét a blokkban.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Ubuntu Linux
- Milyen notebookot vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Filmvilág
- RC modell földön, vízen, levegőben
- Macska topik
- Konzol Screenshot
- További aktív témák...