-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz Somatom #136116 üzenetére
Az alap szint a legtöbb helyen egyben egy szintfelmérő is. Ha még sosem voltál, akkor nem uncsi, tök sok új dolog van. Ha már voltál, akkor nem az alapra mész általában (én a KTM-el újra elmentem szinte azonnal, amint megvettem, hogy ott ismerkedjek a motorral, és ne a forgalomban. Igen, oda motorral mentem - mielőtt valaki elkezdené kiforgatni a szavaim)!
Fék:
1.) Ha ideálisan fékezel, akkor ahogy le lett írva: fokozatosan, de határozottan adsz rá egyre nagyobb fékerőt a maximális fékhatásért. Ha épp nem csúszik meg, akkor a legjobb. Ilyenkor mindegy, hogy van-e ABS, a féktáv ugyan az.
2.) Ha mégsem sikerül épp nem megcsúsztatni, akkor
2.1.) a gumi megcsúszik/megcsúszna, de az ABS segít, ilyenkor alig lesz rövidebb a fékutad, hisz a fékerőt előtte szépen felépítetted
2.2.) a gumi megcsúszik, és nincs ABS, tehát tényleg csúszik
2.2.1.) visszaengeded a féket picit, ergo újra forog a kerék, és lesz tapadásod, de időt, és fékerőt vesztettél. A megcsúszás pillanatától kezdve ezzel nőtt a féktávod.
2.2.2.) nem engeded vissza a féket, hanem csúszik az első kerék, és
2.2.2.1.) nem esel el, mert ügyes vagy, de hosszabb a féktávod, hisz a csúszó kerék kevésbé fékez, mint a forgó, de fékezett kerék
2.2.2.2.) elesel, és a féktávod így lesz a leghosszabb
3.) rögtön belemarsz a fékbe, nem építed fel a fékerőt
3.1.) a gumi megcsúszik/megcsúszna, de az ABS segít, de hosszabb a féktávod, mint a jó fékezési technikával
3.2.) a gumi megcsúszik, és nincs ABS, tehát tényleg csúszik
3.2.1.) visszaengeded a féket picit, ergo újra forog a kerék, és lesz tapadásod, de időt, és fékerőt vesztettél. A megcsúszás pillanatától kezdve (ami ezúttal sokkal hamarabb bekövetkezik) ezzel nőtt a féktávod.
3.2.2.) nem engeded vissza a féket, hanem csúszik az első kerék, és
3.2.2.1.) nem esel el, mert ügyes vagy, de sokkal hosszabb a féktávod, hisz a csúszó kerék kevésbé fékez, mint a forgó, de fékezett kerék
3.2.2.2.) elesel, és a féktávod így még a leghosszabbnál is hosszabb lesz.Azt hiszem ez alapján már egy kezdő programozó is tuna ebből szépet írni még C#-ban is! Következő héten a kanyarodási algoritmus következik, haladóknak pedig olajválasztás JAVA-ban!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen