- Videó stream letöltése
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PHP programozás
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Google Chrome
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- MinDig TV
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz
Topiccsendőr #130109 üzenetére
...és mi van a pormentes környezettel? Mennyire kell ezt komolyan venni egy szelephézag-állításnál, vagy még inkább blokkbontásnál?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #130109 üzenetére
Tulajdonképen igen sokszor passzol.
Volt már nekem is gondolatom, hogy készítek videót. De amíg a környezettel nem vagyok kész, nem fogok. Láttam jó pár házi videót, ahol olyan felszereltség van, ami a hazai szerelők jelentős részénél nincs meg. Taschner garázs sem a profi műhely szerintem. Nem kritika akar lenni. Nem egyszerű dolog menedzselni egy vállalkozást és közben folyamatosan szerelni.
De az egyéni vállalkozás ilyen.
Nekem a körülményekkel sok bajom nincs, szegényes, de ez valahol vele jár. Leginkább az információ, amit több csatornán ellenőrzök le. A tudást tartom fontosnak. Néha jó megoldásokat találnak ki.
Itthon a motorosok jelentős része szereti maga mókolni a vasat.
Ez részben érthető is. Ha szervizbe hordaná a 20 éves motort, még annyi motoros sem lenne az utakon. Azt a költséget már sokan nem tudnánk megfizetni. Az, hogy ez milyen kihatással van a géppark állapotára, azt látjuk. Ez igaz a nyugati féltekére is. De egy nagyobb lélekszámú országban ez máshogy érezhető.
Ez a folyamat már változik, még életben vannak a 15+éves motorok. Ahogy ezek kikopnak úgy fog kopni a homemade próbálkozók is. Az öreg is be fogja csukni a kapuit.
Sajnálom, hogy a gyereket bezárta a kalitkába, de ez belső ügy, és saját életük.
Az fiatal motoroknál és a mostaniaknál esélytelen lesz bármit is csinálni ha nincs kapcsolatban a szervizprogrammal. Ez combos szelektálás lesz.
Az elektromos cuccoknál meg a teljes fantáziát el lehet engedni.
Mindent is lehet kontrollálni. Az autósok előnybe lesznek, a motorszerelők meg nagy xarba.
Még a szakszervizeket is le szelektálja.
Egy kezdő fiatal helyében már nem fektetnék energiát belső égésű motor tanulásba.
A 40 éves szerelők egy része is nyugdíj előtt pályát lesz kénytelen váltani. Persze ez a jelen helyzet pillanatnyi képe. Ezer dolog módosíthat rajta, és tolhatja ki a belső égésű motorok meglétét. De az villamossági rész bővül, anélkül nincs kevesebb co kibocsájtás.Szerintem sok olyan javítás van, amit sufniban is meg lehet csinálni. És sok olyan amihez kell a profi szerszám, műszer, és magasabb szaktudás.
Törökországi utazásom során láttam érdekességeket. Motor szervizt.
Hát nah. A hazai sufnisok egy jelentős része többet tud és jobban szerszámozott.
És mégis mentek, közlekedtek. Tulajdonképen a végítéletig használják a járművet.
Érdekes világ. Az ott van, mi itt vagyunk, Németország meg ott van.Geresics: Nem kell ezt túl misztifikálni. A manuál sem azzal kezdi, hogy vidd a motort egy vákum kamrába
. Ha valaki akkora láma, hogy nyitott szelepfedél mellett sepregeti fel a műhelyt, hát azzal sokat nem lehet tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok