Hirdetés
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #126108 üzenetére
Na ez engem is erdekel.
Logikam azt diktalja, hogy nem kellene, hogy artson a kuplungnak, hiszen olajban pancsol. Ha olyan lampahoz erek ahol nem tudom mennyi az annyi es nincs gyalogatkelo keresztben indikatornak, ott en is 1-esben tartom. Foleg ha eloremegyek es nem akarok feltartani senkit.
Feket viszont csak emelkedon adok neki, azt is csak hatsot.Remelem majd jon valaki aki tudja a valos valaszt is.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz tboy93 #126108 üzenetére
Szerintem az alkarod/csuklód előbb fogja magát megadni mint a kuplungod.
Nyílván egy nagyob köbcentis motoron szarabb tartani a kuplungot is, de én speciel egy túrán a 3.4. nap ha tehetem már nem nyúlok a kuplunghoz csak akkor amikor elkerülhetetlen, mert az alkarom már nem bírja..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Shin Chen
tag
válasz tboy93 #126108 üzenetére
Fél megoldás, ha üresbe teszed, megállsz, jobb láb a féken, bal a földön, majd ha vált a lámpa, lábváltás, egyesbe teszed és jöhet a "kilövés"!
Ehhez kapcsolódóan felmerül a kérdés, az úgy rendben van-e, ha lefelé váltogatás közben 2-ből azonnal üresbe teszem és úgy állok meg?"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Debilon
addikt
válasz tboy93 #126108 üzenetére
ha állsz, akkor nem tök mindegy a féknek, hogy húzod vagy sem?
nincs fékezés, csak fogja a tárcsát, mitől melegedne, ne hűlne le?amúgy én kilököm üresbe, lusta vagyok a a kuplungot húzva tartani
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen