Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • martonx

    veterán

    válasz Somatom #120189 üzenetére

    Szerintem a srác arra gondolt, hogy főleg városon belül előfordulnak olyan kanyarok amikhez nem tesznek ki külön sebesség korlátozást, de egyébként lehetetlen 50-nel bevenni őket.

    Én kérek elnézést!

  • csongi

    veterán

    válasz Somatom #120189 üzenetére

    Pontosan. Nem is állítottam az ellenkezőjét.
    Pontosan azt cáfoltam, hogy egy egynapos jogsival minden kanyart beveszel, ha betartod a kreszt.
    Nem, nem fogja.Simán el lehet kottázni, még a kresz betartása mellet is.
    Az más kérdés, hogy utólag már ráhúzható, sebesség határ, vagy más szabály be nem tartása.
    De egy 180fokos kanyart ha kisebb szögre saccolsz be, akkor a szabály betartása mellett is el lehet cseszni, amit a bemeneti oldalon megtesz a motoros, és a szembe sávba érkezésekkor már szerencse kérdése.
    Mindegy mennyivel és hogyan csinálod, mindegy lesz a rutin.
    MotoGP-be is van-vannak aki(ik) istennek képzelte magát, és azt hitte nem tud elesni, aztán mégiscsak. :)

    Hogy mit tanítottunk, miért alakiztunk? Pontosan azért, amit leírtál. A csoportban motorozás az egy teljesen más műfaj, mint szólóban. Nem is olyan egyszerű egy 20-30 motorból álló csapatot egyben eljuttatni A -ból, B -be.

    Pontosan! Az egy más tészta. Mégis egy közös van benne. Aki beáll a csoportba, az követi a vezetőt jó eséllyel. És innen már nem lehet szó egyéni motorozásról és döntésről.
    Nem is fog egy túra vezető élből nekiugrani egy előzésbe úgy, hogy én még beférek, és 120-el el tudom tolni a kanyart. A többit meg lexarom.
    Teljesen más habitusú emberek kerülnek túra csoport vezetési helyzetbe, mint a Dodor. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák