Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • doc

    veterán

    válasz shiNIN #11963 üzenetére

    nyilvan nem ures autopalyarol beszeltem, de szerintem az igencsak ritka jelenseg (legalabbis en eddig nagyon ritkan talalkoztam vele, azt is kulfoldon), inkabb az szokott lenni a gond hogy a ketsavos reszeken (pl. M7 Budapestrol kifele, vagy M1) nem lehet rendesen haladni

    Mi kerüljük a féket, hisz azzal lendületet vesztünk
    miert, a lassulassal nem? :D a lenduletmegmaradas lenyege pont az egyenletes sebesseg (fizika: I=mv, ahol az m, mint tomeg kb. allando (legfeljebb az elfogyasztott benzin miatt csokken hajszalnyit), amit valtoztatni tudsz az a v, vagyis a sebesseg)

    Azt írtam, hogy 160-at lazán bír egy nem lóerőre hegyezett 600-as is, csak amiatt nem kell 1200-as. 160 a DUPLJÁJA a saját tempónknak, mégis ezt dobálod rám folyton, hogy magunkról beszélek.

    nem dobalok rad semmit, csak ezek szerint nem olvastad el amit kicsit visszabb irtam, nevezetesen:

    egy 250-esnek a belet ki kell taposni hogy ennyivel menjen, ami hosszu tavon sem a motornak, sem a motorosnak, sem a fogyasztasnak nem jo
    valaszul arra amit Te irtal: "miért jön mindenki az autópályával, nekem nem ott hiányozna az erő, ha hiányozna, az tuti. Inkább zavarna."

    vagyis Te azt allitod, hogy a kisebb ero autopalyan jobb (pontosabban Teged jobban zavarna) mint a sok

    erre irtam, hogy a kicsi ero pont hogy rossz, mert folyamatosan nagyon nagy fordulatszamon/terhelesen tartja a motort. mig az eros motornal erre nincs szukseg, igy az sokkal kimeletesebb

    persze hogy birja a 160-at a 600-as (sot, jol plexi moge bujva meg egy 250-essel is elerheto), de azt azert Neked is be kell latnod, hogy a 'birja' es a 'jo neki' az baromira nem ugyanaz - vagy maskepp megfogalmazva a mondjuk fel oran keresztuli 15000-es fordulatszam, es a fel oran keresztuli 5000-es fordulat teljesen mas...

Új hozzászólás Aktív témák