Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ferdzsoo

    addikt

    válasz Formaster #102772 üzenetére

    Nem tudok egyetérteni ezzel az emberrel bárki is írta ezt. Ha egy motor egy olyan garázsban áll ahol nincsen óriási ingadozó hőmérséklet akkor csak ártasz vele. Továbbra is tartom hogy egy blokkon belüli rozsdásodás nem valós veszély, míg az alapjáraton való felmelegítés nagyon lassú, ergó több kopást eredményez.

    "It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

  • ath

    senior tag

    válasz Formaster #102772 üzenetére

    Egy picit olyan erzesem van, hogy csakazertis szeretnel ervet talalni a teli inditgatas mellett :) a legtobben nem fogjuk beiinditani, de ha arrafele enyhebbek a telek es te ugy erzed/gondolod jonak, akkor be fogod inditani. Az a lenyeg, hogy ha a jaratas tenye/bekenhagyas nyugtat meg, ugy csinald :)

  • zgospel

    őstag

    válasz Formaster #102772 üzenetére

    Amit linkeltél az is azt írja hogy üzemmeleg állapotig járassuk, ami egyébként még mindig pontatlan. Üzemmeleg állapotot alapjáraton pötyögtetve éred el a leghosszabb idő alatt, tehát úgy a leghosszabb a motor hidegüzeme ami a kopások nagyrészéért felelős. Tehát ha beindítod, akkor kb fél perc járatás után az a legjobb ha elindulsz és egyenletesen, részterhelésen, kerülve a nyélgázokat és a nagyon magas fordulatot, de ugyanakkor a nagyon alacsony fordulatot is, haladsz a motorral.

    Értem én hogy nagyon akarsz rá vigyázni de egyelőre nagyon távolra estél a ló túloldalán. Van egy fiatal, relatíve egyszerű motorod, tök felesleges akár a kuplungon akár a motorkopáson gondolkoznod. Semmi olyan szokatlan vagy extra vagy forradalmi megoldás nincs az MT-07-ben ami miatt ilyeneken kéne agyalnod. Pláne hogy feltételezem nem üvegeled megállás nélkül hiszen még csak most tanulod a motorozást. Ha lenne egy 10 éves R6-od aminek heti szinten kinyelezed a lelkét akkor azt mondanám hogy izgulhatsz ilyeneken.

    Tasit meg hagyjuk is... :DDD Nagyon határozottan állítja a szemellenzős véleményét és ezzel sok laikust meg tud győzni. Olyan mint aki újra kitalálta a lapos Földet, aztán hirtelen mennyi követője lett. Ha így kellene tenni, akkor az le lenne írva a user manualban. Ha megnézed van egy külön arra vonatkozó rész a könyvben hogy hosszú időre (az enyémnél fél év feletti intervallumot ad meg) hogyan kell szakszerűen elrakni a motort.

    Hozzá nem értőként a legjobbat akkor teheted a motoroddal ha márkaszervizbe hordod ahol a szerelők évente kapják a gyári képzéseket, csak gyári alkatrészt használsz, és ha kérdésed van akkor szintén a márkaszervizhez fordulsz. Ahogy a linkelt Égéstér adásban is elhangzott, a modern motorok legnagyobb ellensége a kókány szerelő.

    (#102770) Teasüti 10W40 -20 celciusig jó. De mondjuk a többségnek ez lényegtelen egy motornál, -20 vagy -30 ígyse úgyse megyek :D

    (#102756) geresics "Az olyan, mintha meg akarnád állapítani az SV, a GS, és a GSXR között az összes különbséget"
    De hiszen már megtette. Az SV a tökéletes motor, egy vehemens vadállat pedig csak 650-es, a GSXR meg egy lomha szar ami alig akar elindulni annak ellenére hogy ezres és 200 lóerő. :U ;]

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák