Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -Mosquito-

    őstag

    válasz dellfanboy #102525 üzenetére

    Az a Hringes 125cm3 gép picit vicces.. Érdemes 200-250cm3-vel kezdeni szerintem. 400-500cm3 meg többet dolgozol vele.

    Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

  • runner 125

    nagyúr

    válasz dellfanboy #102525 üzenetére

    Mert hol írtam h aszfaltra keresek endurot? :D

    Nyilván soft terepre kell. Sőt, korábbi postjaimat ha átfutottad, láthattad h a Kisalföldön lakok, itt legalább 15-20km-t kell mennem h valamiféle hegy képződményt találjak és egyébként is pontosan az a célom, h ne egy pénztemető üzemórás gépet vegyek.
    Nincs időm évente szervizre hordani, szerelgetni meg pláne és kiszórni sem szeretnék az ablakon évi 4-500k-t egy egy revízióra, csak azért, h harmadmotorként néha gurulgatok vele az erdőben.

    Kérlek ne kezd ezt a fajta demagóg, deténylegtartsukbeafokozatosságelvét mantrát. Persu-val annó jól össze is vitáztam ezen.
    Azt aláírom h a terepmotorozás tök más (komolyabb) képességeket, rutint, tudást igényel, mint az utcai, de meg ne győzz pls h egy 15 LE-s 125-öst vegyek. Nem gombázni kell. :D
    Nyilvánvaló h nem hardendurozni, ugrálgatni fogok. Sőt, azt is kijelentem, h a ccm-t nagyobb arányban hajtom most a tartósság miatt, mintsem h minél erősebb legyen. Írtam is, negyvenx LE-vel elégedett vagyok már, cimborám DRZ-je annyi, mentem vele párszor, amire nekem kell tökéletes az a teljesítmény (futómű, fék szar, és az egészen érződik - nem akarok megbántani senkit - h azért budget modell. Vázhegesztések, illesztések, stb.)

    De azt a teljesítményt, mint pl. a 250-es CRF-L tud, tudja a 180-as robogóm is. Terepre annál több kell egyszerűen.

    A CR500-at érdekességképp linkeltem, szobornak szívesen vennék egyet, de használni nem. :N Ahhoz komoly tudás, kemény enduros előélet szükséges. Amatőrként felülni egy olyanra butaság.

    Hja, tudom, azért se vettem semmit.

    Bár egy XR650 fent van pár hónapja, hasznaltenduro.hu-s csóka árulja, ez az. Megkéri az árát rendesen, 4k euro + honosítás, ráadásul Dall'Ara kiadás, ami öndindító kitet takar. Viszont ahogy ennek is utánaolvastam, állítólag ha jó az önindító, akkor is hamar széthullik. Nah ezen pedig nem jó, úgyhogy kb nincs. :D Jah és telefonban azt mondta, h hiányzik is valami alkatrésze az önindítónak, amit CNC-vel le kellene gyártatni hozzá, így elengedtem ezt is.

    Sajnálom, mert a motor amúgy nagyon patika, látszik h utcán futott, és az utolsó évjáratok egyike.

    [ Szerkesztve ]

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák