-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz dellfanboy #102525 üzenetére
Az a Hringes 125cm3 gép picit vicces.. Érdemes 200-250cm3-vel kezdeni szerintem. 400-500cm3 meg többet dolgozol vele.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
runner 125
nagyúr
válasz dellfanboy #102525 üzenetére
Mert hol írtam h aszfaltra keresek endurot?
Nyilván soft terepre kell. Sőt, korábbi postjaimat ha átfutottad, láthattad h a Kisalföldön lakok, itt legalább 15-20km-t kell mennem h valamiféle hegy képződményt találjak és egyébként is pontosan az a célom, h ne egy pénztemető üzemórás gépet vegyek.
Nincs időm évente szervizre hordani, szerelgetni meg pláne és kiszórni sem szeretnék az ablakon évi 4-500k-t egy egy revízióra, csak azért, h harmadmotorként néha gurulgatok vele az erdőben.Kérlek ne kezd ezt a fajta demagóg, deténylegtartsukbeafokozatosságelvét mantrát. Persu-val annó jól össze is vitáztam ezen.
Azt aláírom h a terepmotorozás tök más (komolyabb) képességeket, rutint, tudást igényel, mint az utcai, de meg ne győzz pls h egy 15 LE-s 125-öst vegyek. Nem gombázni kell.
Nyilvánvaló h nem hardendurozni, ugrálgatni fogok. Sőt, azt is kijelentem, h a ccm-t nagyobb arányban hajtom most a tartósság miatt, mintsem h minél erősebb legyen. Írtam is, negyvenx LE-vel elégedett vagyok már, cimborám DRZ-je annyi, mentem vele párszor, amire nekem kell tökéletes az a teljesítmény (futómű, fék szar, és az egészen érződik - nem akarok megbántani senkit - h azért budget modell. Vázhegesztések, illesztések, stb.)De azt a teljesítményt, mint pl. a 250-es CRF-L tud, tudja a 180-as robogóm is. Terepre annál több kell egyszerűen.
A CR500-at érdekességképp linkeltem, szobornak szívesen vennék egyet, de használni nem. Ahhoz komoly tudás, kemény enduros előélet szükséges. Amatőrként felülni egy olyanra butaság.
Hja, tudom, azért se vettem semmit.
Bár egy XR650 fent van pár hónapja, hasznaltenduro.hu-s csóka árulja, ez az. Megkéri az árát rendesen, 4k euro + honosítás, ráadásul Dall'Ara kiadás, ami öndindító kitet takar. Viszont ahogy ennek is utánaolvastam, állítólag ha jó az önindító, akkor is hamar széthullik. Nah ezen pedig nem jó, úgyhogy kb nincs. Jah és telefonban azt mondta, h hiányzik is valami alkatrésze az önindítónak, amit CNC-vel le kellene gyártatni hozzá, így elengedtem ezt is.
Sajnálom, mert a motor amúgy nagyon patika, látszik h utcán futott, és az utolsó évjáratok egyike.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok