- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Sweet.tv - internetes TV
- Windows 11
- ASUS routerek
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Hálózati / IP kamera
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Direct One (műholdas és online TV)
- Milyen routert?
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz
Micsurin #104975 üzenetére
Az tudomásom szerint a Dominator fojtott blokkja.. harminvalahány lóval. Mindenhol azt írták h iszonyú gyenge, totál semmilyen motor. Supermotozni gyenge és nehéz, városi szaladgálóshoz indolkolatlan nagy a ccm és a tömeg, túrázni, nagyokat motorozni meg kevés és kényelmetlen hosszú távon. Szóval, a Honda szerint mindenre jó, de a gyakorlatban semmire nem jó igazán.
..én kihagynám, az tuti.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Khaosz55
addikt
válasz
Micsurin #105083 üzenetére
Én kaptam Horvátból. 3 Hónap alatt jött meg. Ráadásul paráztam rendesen mert Európában ott a legszigorúbb a bünti. Nekem 72-vel mértek be 50 helyett a hiba beszámolásával 62-re büntettek ami 30 000 FT volt.
Utána olvastam ha pl lakott területen 100-al mész, akkor akár 600 000 FT-ra is büntethetnek.Igaz szerintem hiba beszámítással legalább 120 kell mutatni az órádnak.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
-
Geresics
addikt
válasz
Micsurin #105114 üzenetére
A főnökeim az autóikat azonnal lefóliáztatják, amint kijöttek a szalonból (nem olcsó autókról beszélünk). A srác, aki csinálja, kizárólag 3M-el, vagy egy másikkal (aminek nem emlékszem a nevére) hajlandó dolgozni, mert csak az olyan minőségű!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Micsurin #105174 üzenetére
A szinteres mennyire eszi a tárcsát? Nekem most piros brembo van, azt hiszem az is szinteres. Jól fog, nagyon érezhető két személlyel fékezéskor.
Ezek jobban is kopnak? Ha jobban kopnak, akkor nem inkább a betét kopik és nem a tárcsa?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Geresics
addikt
válasz
Micsurin #105237 üzenetére
Ha választhatsz, hogy egy óra alatt keresel meg 50eFt-ot, és még csak meg sem kell erőltetned magad, vagy 20 óra alatt keresel ugyan ennyit, miközben két kézzel cumizol, akkor Te melyiket választanád?
Nem véletlen, hogy Dodor is olajcserékkel akarja beindítani a szervizét...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Micsurin #105248 üzenetére
Tudok, MOTIP TES4031. Két évet bír ki a GS500-on, egy évig tök fekete, utána gyorsan kifakul, és átmegy őzbarnába. De nem vedlik és nem hólyagosodik.
Fémtisztára csiszolt, zsírtalanított felületre fújd fel az első réteget, ha megszáradt, akkor hőlégfúvóval égesd rá. Utána a második réteget ugyanígy, majd egy újabb nap száradás után menj el vele egy lightosat motorozni. Jó lesz!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Micsurin #105269 üzenetére
Nekem amikor kiégett egy szakasz, csak az a szakasz lett újratekercselve, azóta is tökéletesen működik. (4 ezerért csinálta meg egy bácsi)
Mondjuk a biztonság kedvéért rendeltem egy bontott majdnem újat e-bayről..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
coccolino
aktív tag
válasz
Micsurin #105315 üzenetére
műszaki
sokaknak megvan a régi kipufogó, és cserélgetik műszaki előtt
volt aki azzal fárasztott, hogy van ahol mérik az igazolás ellenére is a hangját, és ha nagyon eltér, akkor nem engedik át
itthon szerintem ez is csak kapcsolat/meggyőzés kérdése, elvileg a kipufogóba bele kell gravírozva lennie az engedélyszámnak
viszont pl. Ausztriában keményen sarcolnak, ha buhera a kipufogó, nincs benne fojtás, stb.''I am the world bigest washed up SUPERSTAR!''
-
coccolino
aktív tag
válasz
Micsurin #105317 üzenetére
valahol egyet is értek vele, és nem is, de ez van, max gyorsabb leszel mint a törvény keze
Véleményetek érdekelne:
napi ingázáshoz (35-40km*2, kis autópálya, Bp-re be-ki) akarnék csizmát venni, habár cipőt is ajánlották már
Túraenduróval közlekedem, a biztonság talán a legfontosabb, így a sportcsizmák csavarodásgátlója nagyon szimpatikus, de lehet hülyén nézne ki napi szinten, így egyelőre egy mesh gtx csizma a legideálisabb sípcsontvédővel, elázás ellen, és még szellőzne is
Vagy maradjak a bőrnél, úgy is belerohadok mindbe, vagy van tapasztalat esetleg megbízható városi cipővel valakinek?''I am the world bigest washed up SUPERSTAR!''
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #105317 üzenetére
Ha már így is, úgy is megzsanettoznak, akkor nem mindegy, hogy hány dologért?
A bojrészer autómhoz hamarosan megérkeznek Japánból a gyári, LED-es hátsó lámpák, vajon mit fognak szólni a hatóságok? Még hozzáillő, szintén LED-es féklámpa is lesz.
szerk.: Plusz az EBC fék is nemsokára bekerül.
szerk. 2: Küszöbdísz és váltógomb már van, még egy hátsó szárnyra vadászok, meg ködlámpa sem lenne rossz.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Micsurin #105736 üzenetére
Szerintem nyugodtan kérdezd meg privátban, nem fogja leharapni a fejedet.... ...talán...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Geresics
addikt
válasz
Micsurin #105773 üzenetére
Spicli szar?!
Sokan kommentelték, hogy nem árt ezzel senkinek...
Ez egy bűncselekmény! Ha látnak egy embert az utcán, krómozott pisztollyal a kezében sétálni, akkor sem kell semmit csinálni, mert nem tett semmi rosszat? (Súgok, én láttam, és bizony azonnal rendőrt hívtam... Gondolom én is spicli szar vagyok akkor...)*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Chris0321
addikt
válasz
Micsurin #105775 üzenetére
Aki ilyen rendszámot szerel fel az tudja, hogy gyorsan fog hajtani és szeretné ezzel megúszni a birságot. Mivel már lakott területen belül felhajtotta ki tudja mennyivel ment, kit veszélyeztetett közben vagy esetleg kit fog. Ha már versenyezni akar mennyien ki pályára és ott tegye ne a forgalomban. Gondolom nem azért strapálta magát a rendszámmal mert 10-20-30 km/h-val gyorsabban akar menni a megengedettnél hanem jóval többel. Nem vagyok álszent, én is hajtottam már gyorsan de nem a megengedett sebesség duplájával vagy többel mint amire ezzel a motorral képes lehet és ide a rozsdás bökőt, hogy meg is tette nem is egyszer.
-
julius75
aktív tag
válasz
Micsurin #105775 üzenetére
De igen elkövetett, olvashatatlanná tette. Ha nem értesz ezzel egyet, akkor próbáld ki, vidd el a motorod felhajtott rendszámmal műszakira, majd ott felvilágosítanak.....
A motorosunk meg pontosan olyan gerinctelen, szarházi, semmirevaló alak, mint az elhíresült M. Richárdunk.
Bármit készül is elkövetni, felelősséget nem fog vállalni érte. Ha már mindenáron száguldozni akar veszélyeztetve ezzel másokat, legalább lenne benne annyi, hogy vállalja az ezzel járó "kockázatot". -
julius75
aktív tag
válasz
Micsurin #105781 üzenetére
Nem azt írtam, hogy én szent vagyok. De nem is készülök rá előre, hogy majd biztosan azonosíthatalan legyek, ha kivasaltam esetleg valakit....és ha ne adja Isten a környezetedben történik hasonló, kevésbé dobálod a nevető szmájlikat ebben is biztos vagyok....
M. Richárd bizonyítottam alvilági alak, az összes korábban felsorolt jellemzőjével együtt.
Legnagyobb sajnálatomra felébredt a műtét után.Na ne túlozzunk, NKH-n eszedbe sem jut vitatkoznod....
-
julius75
aktív tag
válasz
Micsurin #105787 üzenetére
Nem sebességről volt szó, hanem felelősség vállalásról.
Nagyon nem mindegy.
Második etap: mindig vállalom amit mondtam, ez esetben is. Nem fogalmaztam csúnyán, csak félreérthetetlenül leírtam a véleményem.
Úgy saccolom jelentős korkülönbség van köztünk, jó eséllyel emiatt vagyunk eltérő véleményeken is......szóval tényleg fejezzük be. -
Geresics
addikt
válasz
Micsurin #105888 üzenetére
Minden sporteseménynek vannak rendezői, és minden rendezvénynek vannak feltételei. Rendkívül szigorú biztonsági kritériumokat kell teljesítenie minden motorsport-rendezvénynek.
Lehet, hogy Neked meglepő, de az emberek - beleértve a 4 gyermekes családapákat is - nem életveszélyben lenni mennek ki egy-egy sporteseményre, hanem szórakozni!
Pont az általad említett NASCAR az egyik legjobb példa, mert ott élenjárók a biztonsági intézkedések bevezetésében! Ők vezették be azt hiszem először ezt a piszok magas kerítést, és Ők vezették be az autók tetején kinyíló légterelőt is, hogy ha megforog az autó, ne kapjon alá a menetszél, és ne hajítsa az autót a tömegbe!
És NEM! Egyetlen néző sem azért megy ki egy rendezvényre, mert úgy gondolja, hogy Ő ott akár meg is halhat, pláne nem egy 4 gyermekes családapa, de még egy olyan fiatal kölyök sem, mint Te! Ha Te mégis, akkor magadra vess...Voltam pár évig rendezvényszervező, még egy sima "takarékszövetkezettek báljának" is vannak biztonsági feltételei, pedig ott ritka a teligázas versenyző.
Itt az a kérdés, hogy a rendezők vajon vétettek-e akkor, amikor a biztonsági határokat kijelölték?Szerk.:
innentől én lezártam a dolgot, mert bármi mást írnék, azt dühből írnám, annak pedig nincs értelme...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Micsurin #105935 üzenetére
Szuper, ez tényleg az igazi Supermotok közé tartozik.
Egyetlen hátránya és azt nem említik, fojtott állapotban nem üzemórás ami szuper, de amint megnyitod máris azzá válik.
Ugye a Husqi 510 blokkját kapta meg, az pedig köztudottan versenytechnika, ami full üzemórás blokk, mint a KTM SMR/EXC típusai.
Ez tényleg csak pályázásra, kisebb motorozásokra alkalmas, sajnos nagyon gyorsan pörögnek bele az üzemórák, így hamar eléri a full felújításokat.
A garanciát is a cég fogadok csak fojtott állapotban vállalják, amint megnyitottad ugrik is ebben biztos vagyok.
Ők is tudják hogy normális használat mellett sem fog kibírni 3 évet 55-60 pacis változatban.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
válasz
Micsurin #105965 üzenetére
Ezt láttam még, igen. Egy részből 120 és a 70 dollár is maga a vicc. Itthon is csinál egy csávó ilyeneket, tőle vettem a haspáncélt is, de kb 10 az 1 pár. Viszont megmondm őszintén nem tetszik, nem akarom még több fémmel telerakni a motort és mindezekmellett csak a váz alsó tartományát védi, a fölső részét nem.
Első körben ilyenben gondolkodtam, aztán elenegedtem, most m beérném valamilyen ilyesmi öntapadós, gumi szerű megoldással is, amit formára tudok vágni és fel tudok ragasztani.csoki46
Köszi, ez is jó ötlet lehet, itt találtam jó áron. Csak kérdés h mi az a hő, amire lágyul.
Mert rendben van, h megformázható hőre, de ha 50-60 fok környékén már elengedi a formát, akkor kb. a motorblokk mellé ez felejtős anyag.
Na, fel is hívtam. 170 fok. Az úgy jól hangzik. Lehet be is rendelek egy 2 mm-es darabot. 2250-et simán megér a 30 x 30cm. Ebből 2 vázvédő tuti kijön.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Micsurin #105971 üzenetére
A bringás verzió egy sima 3M kavicsfelverődés fólia, tökéletes fényezésre jó, de vázra, tele varrattal, hegesztés "pöttyökkel" nem...
Persze, ha a rozsda megjelenik a kavicsfelverődésektől, kortól, azt nyilván elfogadom. De pár ezer ft-ot a kényes rész védése számomra megér. Nyilván ha kopott, rúgott lenne, nem foglalkoznék vele. De ahhoz meg túl maximalista vagyok, h így patika állapotában én rúgjam szét.Ez van.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Micsurin #105973 üzenetére
Köszi, azt csak most látom. Nah valami hasonló cucc jó volna igen. De esküszöm ez olyan, mintha a 4 éves unokaöcsém vágta volna ki ollóval.
Az anyag típusát volna jó megfejteni, és majd kivágom én normálisan minta alapján..
De az a hőre hajlítható megoldás is tetszik. A kettőből valamelyikkel nekifogok. Kösz nektek még egyszer!
B+ : O
canniball
Alap dolgokat csinálok meg rajta, melyek így a használatnál nem kopnak oly mértékben, mintha nem lennének levédve.
Induljatok ki egy új crossból vagy endurból.. bármelyiket megnézi az ember, az ilyen védelmek 99%-ukon gyárilag rajta vannak. Nálam sem kerül fel ezeknél 1 db-bal sem több védelmi extra.
Gaboman
Mi az a 3D fólia?Vaskosabb, mint egy sima matrica? Mert ha nem, akkor nem jöhet számításba. Nagyon randák a hegesztések, meg tele van ilyen kis apró, beleégett és lefényezett vasdarabbal (nem értek a hegesztéshez, nem tudom h mondják szakszóval), emiatt esélytelen vékony matricát rátenni..
JoinR
Csak maszkolni körülötte mindent.. meg azért a fém csatos cross csizma hamar megsértené.. de köszi!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Micsurin #106012 üzenetére
A Husky mindig is egy ritkább típus volt itthon mint a KTM, Nem rosszabb, ritkább.
Az alkatrészellátás nehezebb hozzá, nincs kiépülve rendesen a Magyar hálózat, főleg nem a régebbi típusoknál.Az SM610/TE610 nyitott állapotban sem üzemórás, a TE510 és SMR 510 viszont az.
Közúti használatra sokkal jobb választás a 610, nem fogsz minden 2. évben motorgenerált csináltatni rajta ha használod is rendesen.Az LC4 típusból nagyon sok verzió van, 2000 évektől volt a LC4 640 SM/Enduró, Duke, 2002 Duke2, 2000 SC620, 2002 SC625, 2003 SXC625, 2003 SMC625, 2003 SMC660.
Ezek hátsó lengőkarban, tankméretben, önindító, karburátor, gyújtás stb.... eltérnek egymástól.
800-900 között lestrapált SMC660-at fogsz ki magadnak, ami jó annak megkéri az árát, olyan 1.1-1.2 között lehet ilyeneket találni.
RXV/SXV-t hanyagolnám, full üzemórás, 2 annyiba kerül a felújítása mint az egyhengereseknek, pedig azoké sem piskóta 300-400 ezer között.
Amúgy is sok betegsége volt a korai szériásnak, gyorsan el is adtam én is a 2006-os új gépemet 3000 kilométerrel, soha többet.
Husaberg is nagyon jóm az FS650 állat, de alkatrész hálózatunk nincs kiépülve hozzá, jó szerelőt nem nagyon találsz, üzemórás kőkeményen.
Utcára, amire neked kell, SM610, SC625 Supermoto, SMC625, SMC660.
Ezek közül bármelyik nagyon tetszeni fog, nyitott állapotban mindegyik olyat tol hogy lenyeled a szemgolyódat, fékezésnél meg a golyóid jönnek fel plusz két mandulának.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Micsurin #106033 üzenetére
Nincs mit!
Köszönöm a sört, azt elfogadom!
Arra készülj hogy az SM640/625/660 sokkal jobban rezonál mint az SM610, teljesen más a váltóáttétele is az 5 sebesség végett.
Az SM610-nél rövidebbek a sebességek, hamarabb kapcsolhatóak, az alsó fordulatot is jobban szeretik, nem rángatják úgy a láncot.
Méretre a 610 inkább hasonlít egy 450-es motorhoz, az SM640 és a többi LC4 KTM sokkal nagyobb motornak tűnik mellette, vaskosabbak.
Az én TE610 gépemre is mérete, kecsessége alapján azt mondják olyan mint egy 450-es.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Witcher topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra