-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
Nem tudom hogy egy bontatlan 5-6 eves rennsport milyen egy 2012-es racetechez kepest. Gondolom nem jobb
Evekig mentem k1/2 metzelerrel kozuton es palyan. K3 interacttal nem, mert az kesobb jott ki Az utobbi 4 evben csak dunlop D209GP es d211GP volt a motoron, UK verzio (ez a legjobb). GP racerrel (francia) soha nem mentem, de sokan hasznaljak es tudom hogy nem szar
Metzelerbol barmit tudok ajanlani, nagyon regota jo gumikat csinalnak. Mentem sok felevel. Tetszett mind kiveve a sportec M1, az nem volt az igazi (gyorsan kopott es nem tapadt kulonosebben jol) De az M1 mar nagyon regen kifutott
Ha kozutra kell, neha palya akkor a K3 kivalo. Vagy veszel 50 koros k1/k2-t
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
nekem k3 interact van. jó gumi. más történet mint a többi, mert más elgondolás alapján dobták össze, nem keverék gumi, nem ragasztott, több komponensű, hanem egyféle gumi, de a huzalozással játszanak. elegáns -szerintem- jobb megoldás is egyben.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
néhányszor átbeszéltük a fórumon, hogy mit jelent a racing olaj, meg mi a különbség olaj és olaj között.
mikor kell racing olaj, és egyáltalán van e ilyen.
sztm keress vissza, mert annyit én le nem írok.
ha lusta vagy visszanézni, akkor a vége az, hogy ne szarakodj, csak gyári viszkozitást rakj bele.
a w jelű a hidegoldali viszkozitás, az leszarható, minél kisebb legyen az a lényeg. a másik szám a melegoldali viszkozitás, az a lényeg, az gyári legyen.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vlevi
nagyúr
Az 5w40-es olaj (ha nem tévedek) csak abban jobb a 10w40-nél, hogy nem csak -20, hanem -30 fokig használhatóak. Tehát, ha tervezed Szibériában használni a motorodat, akkor kell az 5w, egyébként nem nagyon.
A másik oldal, a 40 helyett 30 már érdekesebb. Nekem a szutyuki kézikönyv rajza szerint a 10w30 olaj saccperkábé 30°-os hőmérsékletig javasolt. Namármost, 30° az lazán van nálunk, sőt gyakran sokkal több is. Ezért én nem használnék 10w30 olajat.Azt azért még hozzáteszem, hogy ez egy DL650 könyvéből származik, de azért nem hiszem, hogy a Honda homlokegyenest mást javasolni. Főleg, hogy ott is 10w40-ből indul a gyári ajánlás.
[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
annyit szeretnek hozzafuzni persu altal leirtakhoz h itt kaliforniaban telen-nyaron 10w30-as olajjal jarok. ez az ajanlas. sot, mondok csunyabbat: a hondak egy reszebe 5w20. ugyan autokrol van szo, de kisse veszni erzem a 30 fok mitoszat is, tekintettel arra h errefele a hasznalt integrak egy resze jocskan 200e merfold folott jar, masreszt nem a hidegrol hires kalifornia (legnagyobb resze).
-
Daywalker
addikt
-
-
Topiccsendőr
addikt
Ez valszeg azert volt mert megalltal a rendornek.
En is megalltam, nekem is 2 hetre vontak be a jogsimat az 5 honap helyett, mivel onnantol ketyeg, miutan kapod az ertesitot, h mi tortent. Kesobb kapod az ertesitot, h add le a jogsit.
Viszont kegyetlenul beszopattak a masik ismerosomet, direkt rosszul adminisztraltak, stb. Szoval ha nagyon akarnak, szanaszet szopatnak. Nem tudom biztosra, de sztm az ilyen helyzetekben egesz egyszeruen normalisan viselkednek veled, vagyis azt kapod vissza, amit nyujtottal az igazoltatas soran.
Pl nekem a rendor meg kevesebbet is irt be, persze igy is sikerult elvenni a jogsit, de mondom, ha akarnak az az ertesito hamarabb is ki tudna menni a jogsileadashoz. Sztm.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tutis
őstag
valamit félreolvasol, 2 napja a kesztyű a téma, de nem folyik itt semmilyen vérszívás, max az utolsó hsz-ekben.
Ráadásul persze hogy összetartunk,segítünk egymásnak a tanácsainkkal. Én is csak azért írtam mert tapasztalatból beszélek, 2 ilyen kesztyűm is volt, ráadásul árulni is akartam annó, eléggé utánanéztem a témának. Persze van aki csak feltételezésből beszél, nem tehetek róla hogy nem fogadja el a jótanácsot. Ráadásul még személyeskedésnek is veszi ha nem neki adok igazat, fura..[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Topiccsendőr
addikt
nah most olyan dolgokról fogok írni, amihez közöm nem sok volt, tehát nem állítom hgy így van.
szóval sokáig nézegettem az SP2 t meg az RSVt. valami v2 dögöt akartam venni.
Mivel az SP2 05 ig volt gyártásban ezért leginkább a második gen RSV vel hasonlítsuk össze. már csak azért is, mert mindig is drágább volt nála.
amit sosem értettem.
az RSV egy modernebb blokkal jött ki, említhetném a száraz karteles olajozást, ami sokkal hatékonyabb, az anti-hopping kuplung, a babrálható ecu. a nem vizes olajhűtő is hatékonyabb. 60 fokos hengerszög jót tesz a tömegközpontosításnak, a blokkot jobb helyre tudják rakni, tényleg monoblokk féknyereg, gyárilag fém fékcső, egy picit nagyobb lóerő, alapvetően egy modernebb gép minden szempontból. váz futómű. Beszéltem olyanokkal, akik pályára használták, elmondásaik és az ő hasonlításaik alapján "jobb" motor. a factoryról ne is beszéljünk. erre a "jobb" dologra még térjünk vissza.
SP2 nél szenvedtek a 90 fokos hengerszöggel. vagy a rugóstagot helyezed buta helyre (TL 1000S, R, Ducati L2 pl panigale) vagy a hűtőt. ők a hűtőt választották. a blokk elhelyezését is nagyban behatárolja ez a buta hengerszög. a kiegyensúlyozásnak jót tesz, de egyébként szar.
ami igazából felkúr az az, hogy elmebeteg áron kaphattál meg mindig is egy SPt. nézegettem elég sok RSVt, és SP2t, vétel miatt, az egyik tulajtól megkérdeztem h ugyan miért ilyen drága egy elmaradottabb technika, erre annyit mondott, hogy dehisz ez egy honda. hát én pont teleszarom, hogy mi van ráírva.
ami még beugrik, hogy a szomszédunknak volt, map szenzoros volt, rángatott, bután viselkedett, mire sikerült megcsinálni, egy highside áldozata lett. azt sem sikerült kipróbálnom.
szóval jobb motor-e.
honnan nézzük? Az RSV első szériája annyira jól sikerült, hogy nem tudtak eleget gyártani belőle, állítólag ezért egy kicsit megnyomták a gyártást, ami a minőség rovására ment.
az első szériában voltak elég durva dolgok, SP1 el egy időszakban kiadtak cosworth blokkos RSV SP kiadást, nah az azért odavert mindent. 145 ló volt akkoriban.
a második szériában pályahasználatnál panaszkodtak kuplung levegősödésre, hátsóféklevegősödésre, szabadonfutóproblémára.
szóval a hondát használó emberek a nagyobb megbízhatóságot hozzák fel pozitívumként. Az SP2 nek nem fog levegősödni a kuplungja az biztos.
de azért olyan hatalmas dolgokat nem kell belelátni, az is benzinnel megy, meg elkopik. megugye a szomszédnak is be tudott szarni a szenzorRSVt sem sikerült kipróbálnom.
ami nekem feltűnt, hogy valahogy az ilyen motort használó emberek sosem ütik-vágják a motort. olyan mintha fájna nekik, ha üvegelik, vagy nem úgy használják, amire lett csinálva. mondjuk úgy elég könnyű beletekerni 100e kmert, elmenni romániába egy sportmotorral, meg horvátba, max a villaszárszimering meg a nyakcsapágy bánja, szóval ha valakinek a ruhája nem kopott, valahogy nem tudok neki hinni hogy én aztán adok neki, de bírja stb.
ez is egy klisé igenkb ezeket olvasgattam cikkek formájában, meg elmondások alapján, szóval közvetlen tapasztalat nélkül nem adom a nevemet hozzá, csak egy szempont.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Basszus de fasz vagyok, rsv vel mentem mar, meghozza mille R valtozattal, oz kovacsolt felni, karbon idomok.
Az egyik mz kupas sracnak volt es elkertem. persze ez meg az elso generacios volt. Tl 1000s el volt meg elmenyem.
Egy mai sornegyhez kepest sajnos eleg butak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
KoVee84
senior tag
Én már próbáltam mindkettőt, plusz Tuono-t, sőt a Ninja előtt nagyon bele voltam buzulva a második generációs RSV-be, de a barátaim lebeszéltek (persze nem azok akiknek az van)
Mindkettő(három) kurvajó, nagyon tetszett mind, de az SP sokkal kevésbé vibrált, pedig 40k felett volt benne a kilométer. Most ez hülyén hangzik, de sokkal darabosabban járnak az Apriliák.Hibák amikről tudok:
RSV:
futóműszimering
kuplung levegősödés
SP:
230-nál autópályán lerobbant a baloldali Akra -
Topiccsendőr
addikt
a legjobb ilyenkor ami fut át az agyadon:
bazz, már megint. és még farmerben is vagyok. - lenézel az órára - óbázz 150, kurvára nem kéne eldobni most. szép lassan megnyugszik, fékezel. (nél) mi a retek? mi történt a fékkel? 4 et rá kell szorítani és csak utána működik, lámpa meg piros a kereszteződésnél, és rohadtul közeledik.
aztán mégegyszer valahogy túléledNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
hát mivel műszakilag rohadt igényes, a csapszegelékeléses blokkot is csak a yamaha merte bevállalni, akárcsak az 5 szelepet anno, 1.5-2% teljesítményért. ilyen szempontból szerintem etalon.
versenypályán gyárilag nagy a lemaradása, de általában a screamer blokkok amúgy is előnyben vannak, vegyük a bmw t. papíron sokkal erősebb és ő használt másodikként kipörgésgátlót elérhető áron, ami ezzel a 200 lóval lesöpört mindent. a kutya nem foglalkozott az R1 el. ZX10 válaszolt egy elég jó csomaggal, RSV4 is. R1 maradt a régi, egy kipörgésgátlót raktak rá, ami jól sikerült, de ebben az olsztályban a nem fejlesztés egyenlő az elfelejtéssel.
semmikép nem mondanám rá hogy felejtős motor.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
teppik_amon
tag
Valahogy így kátyúznak felétek is?
Valaki felvette videóra -
canniball
nagyúr
Ott legalább csinálnak vele valamit, nálunk ennyit sem. Kirakták az úthiba táblát oszt jónapot, nagyjából az mondható el a faluról hogy akad a kátyúk között út is... Érdekes módon a településen kívül tömködtek, de a táblánál megálltak.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
zsolt19900
őstag
igen erre gondoltam, hogy hát ha olcsó és esetleg megtekintendő cucc, én nem értek hozzá seciel lehetnek nagyon lerongyolt gépek is itt, de lehet akár kifogni jót is
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
stifi
senior tag
engem például nem zavar sem az úszódresszes motoros, sem a café racer, sem a ghost rider féle - egészen addig amíg bennem és a környezetemben nem tesz kárt. mindenki azt csinál amit akar, egészen addig amíg nincs a terhemre.
az említett szélsőséges példánál maradva (hogy átmegy a gyerekemen a paraszt) valószínűleg ha megtörténne, helyben meggyilkolnám az illetőt, amúgy meg le se szarom hogy naponta több százan repesztenek el mellettem 150-nel a városban (autó, motor tökmindegy).. attól hogy felemelem a szemöldököm, ez még nem fog megváltozni, inkább igyekszem figyelni és túlélni..ha meg elcsap egy idióta annak ellenére hogy én odafigyelek, akkor:
"mellberúglak, szíved megáll
én vagyok a steven seagal"Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
Miért is kéne? Nem értelek egészen. Ha a gyereked takarásból lép ki 1 méterre egy 50-nel haladó autó/motor elé, akkor mindegy, hogy 50-nel vagy 65-tel megy. Ha több méter a táv, akkor más. Minden relatív. De még mindig nem értem. Én menjek meztelenül a motoron, mert te a gyerekedet nem tartottad kordában és hagytad kilépni az úttestre? Mert ez ugyanúgy a te felelősséged is. De hogy a fenébe jön ez ide? Itt az "önvédelmi" dolgokról volt szó.
Egyébként a gyorshajtásról annyit, hogy autóval mindig betartom (BP-en az éjszakát leszámítva aki tud gyorshajtani, az tényleg ámokfutó - de máshol sem szoktam neki tolni, egyrészt drága a benzin, másrészt nem kérek csekket), motorral előfordul, hogy kicsit gyorsabban haladok (főleg pályán, városban elcsordogálok), de kb. annyival, hogy ne legyen belőle csekk (persze volt rá példa, hogy elgurult a gyógyszer, de kinél nem? - ja bocs, ezek szerint nálad sosem).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
fattyu
veterán
mi van veled ember?
A takarásból elém lép nem gyalogosátkelő helyen valaki féktávon belül, azt ha túléli még meg el is verem mert összetört miatta a motorom. Gondolkodjál már.Igen zebrát úgy közelítek hogy vagy belátom és ellenőrzöm van e valaki, vagy 30 és megállok ha nekifutásból vetődik is be. De vazzeg ne lépjen már ki elém egy gyerek ahol semmi keresnivalója és főleg ne jöjjön már apuka hogy a én hibám...
Nem volt valami ilyen lincselős izé a tvbe pár éve? Ahol mindenki egyként ítélte el az ( amugy feleslegesen ) önbíráskodó tömeget mert ugye a kirohanó gyerek volt a szabálytalan, plusz nem is lett baja.
Eszerint jó magyar szokás szerint másképp van értelmezve ha érintett vagy? Csapjad tarkón a gyereket ha olyan helyen megy ahol nem kéne és máris nem lesz ilyen. Nekem a kutyáim nem lépnek le padkáról engedély nélkül... Oldjuk már meg hogy a gyerek tisztában van vele az aszfalton ha nem csíkos akkor nem neki van igaza és mit keres ott? Pláne eszetlenül kilépve.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
nem zebrán a gyalognak nincsenek jogai se elsőbbsége, józsi bácsinak sem a traktorban. Az elsőbbség NEM függ sebességtől. Leszarom Józsi bá mihez van szokva, meg azt is ha Gáborka szülei nem mondták neki hogy veszítesz ha ostoba vagy.
Szóval az elsőbbség NEM sebességfüggő.
Úgy fordulsz ki minden és bármi elé ha nem nekd van elsőbbséged hogy meggyőződsz a sebességéről és arról hogy nem kényszeríted balesetbe... Értem én hogy a fénnyel jövő motoros az viszonylag nem tesz meg mindent azért hogy ne kerüljön bajba de basszus attól még a gyerek ugrott elé, és Józsi bá is farok... Lehet hogy elkerülhette volna a csattot de, de az elsőbbségéről nem mondott le...
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
csabyka666
addikt
Tervben van, hogy írok majd egy blogot a logout-on, ahol is postolok minden pluszköltséget, amit a motorra költöttem.
A tankolást értelemszerűen nem fogom belevenni, de ezen kívül mindent leírok, amit "feleslegesen" vitt el tőlem.Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Nos igen, ezért vannak sokan negatív véleménnyel ezekről a vasakról. 70-es henger, ugratás, krosszozás...nem csoda, hogy szegény motor megadja magát.
Ehhez jön még az, hogy "apu majd megcsinálja, mert ő ért a szereléshez", és garantáltan kuka lesz akármilyen motor. Ha japán, ha keletnémet!Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Archer
őstag
Külön fizetni kellett azért, hogy ott lehess? Az komoly. Olyannal már találkoztam márkaszervizben, hogy nem lehet bemenni -munkaterület, még rám esik valami címszóval- (mondjuk én ezt sem nagyon csípem, viszont legalább van ahol megoldják úgy, hogy be lehessen látni a műhelybe) de ehhez azért pofa kell. Lakamoto pl. ezért jó, ott bent lehet lenni, egész jól el lehet beszélgetni a szerelő sráccal, igaz nem mondanám olcsónak (mondjuk nem drágább mint a többi hivatalos szerviz) de legalább nem gány munkát végez.
Intergra: a 6 rugós óradíj azért tud igen csak sok is lenni. Amikor a még garanciális autót bevittük a márkaszervizbe hogy felrakjanak egy vonóhorgot és a kb. 4 csavar behajtása a gyárilag kialakított helyekre meg 3 vezeték összekötése egy délelőtt eltartott nekik. Ott is valami 5 vagy 6 ezres óradíj volt. Meg az anyátok p...ája... Azóta sem látott az autó márkaszervizt és köszöni megvan. Aztán sírnak, hogy csökken a márkaszervizek forgalma, vajon miért...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Topiccsendőr
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen