-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolee5016
őstag
válasz bacus #123023 üzenetére
Ezért kell megvenni neked a cuccot...130 k listaáron a motoromhoz az alkatrészhalom ,ez mivel s cégünk Bárdis alig 70 k volt.A szerelönek meg egybe viszem,mit csináljon és pont.Úgy is kerestem szakit,hogy előre mondtam az alkatrészeket ên szerzem be..( kerékcsapágyak,tömítéscserêk,szívocsonk,karbimembrán olaj+ szűrő,fêm fékcső,)mert az azért tényleg durva,hogy amit beszerezhetsz 5 k ból azért 23-at kérnênek el( pl Karbimembràn 4 db)Nem sajnálom a motorra a pênzt nadena....
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
etnies
senior tag
válasz bacus #123059 üzenetére
És Persu.
Pont ez a lényeg, nem akarok senki mögött állni. De ha küld egy fotót a leszedett szelepfedélről, akkor gondolom csekkolta a hézagot, stb.
Nekem nem kell részletes dokumentáció, elég egy-egy kép.Az üzleti modell az, hogy akkor kb. 2500 Forintot kerestek rajtam. Ha van 5 olajcsere, akkor az napi 25000, én akkor kerestem havi 130 nettó. Sok kicsi..
Én mindig olyan munkát végeztem, amit folyamatosan keresztbe csekkoltunk egymásnak. Egyáltalán nem zavar.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #123198 üzenetére
Most is ugyan az. Mondjuk engem kicsit felkurt, hogy tomegben sorakoznak az emberek es 10% maszkban. Az kell meg, hogy tovabb hosszabbodjon a kijarasis tilalom.
En is azon melaztam, hogy ettol sokkal cudarabb idoben csinaltam a jogsit, szoval ez meg nalam siman motoros ido kategoria, igaz nem ilyenkor kopik le a majrecsik. Ennek ellenere ahogy irtam is sokkal kevesebb motoros volt mint vartam. Bezzeg auto. Minden parkolo dugig, Csobankatol az atlag sebesseg kb 40 volt vegig.
-
Steven
addikt
válasz bacus #123198 üzenetére
Hát nálam csúszott a hátulja rendesen , az elejét nem tudom mert nem mertem nagyokat fékezni miután csapkodta a seggét jobbra balra egy erősebb kigyorsításnál .
Az sem segítette a tapadást , hogy ugye Dobogókőn mindenki félre áll nézelődni autóval aztán hordják az útra a sarat ... motorom úgy néz ki mintha betoltam volna a disznók közé nyakig sár .
Bp-n amúgy jó volt se pára se köd se sár ....12 fok
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
tag
válasz bacus #123235 üzenetére
Nemrégiben én is felszereltem interphone-al a sisakokat. Most, hogy megvettem az AGV supermodular carbont azon gondolkodok, hogy szereljem fel rá a még bontatlan interphone tourt, vagy vegyem meg hozzá a "gyári" Sena alapú AGV ARK Intercomot
Azzal nincs tapasztalatom. Meddig bírja az aksi, hatótáv, stb.
Valakinek valami infó?Az Interphoneról linkeltem nemrég egy nagyon kedvező beszerzési lehetőséget Olaszországból. EU garis, no para. Hivatalos magyar Interphonenál érvínyesíthető.
És kapható Sena és Cardo is."there are more jacks then one at the fair..."
-
FeniX-
senior tag
válasz bacus #123238 üzenetére
Szia, igen, az izzót egy ledesre. (A 2 izzószálas helyett)
A bekötés:
(info: sárga - féklámpa, kék - helyzetjelző, fekete - test.)sárga -> doboz -> lámpa
kék -> lámpa (erre csak egy szimpla késes sarut tettem, mert egy helyen szar volt a kábel)
fekete -> doboz -> lámpaHa így összekötöm, akkor a gyújtást ráadva a helyzetjelző villog, utána a féket működtetve már nem.
Ha lekötöm a kék kábelt, akkor önmagában a fék tud villogni.Az izzó ilyen fajta.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
senior tag
válasz bacus #123246 üzenetére
Persze, nem folyamatosan világít, csak 4-et villog gyorsan, 4-et lassabban, és utána fix fény.
Egyelőre nem sikerült normálisan bekötni, úgyhogy rendbetettem ott azokat a kábeleket, amin vmi előző lámpa mókizás volt, és egyelőre ennyiben maradtunk a mocival. nem akarja magára ezt a dolgot. -
vlevi
nagyúr
válasz bacus #123326 üzenetére
Kicsit elfogult vagyok a DL irányába, mégiscsak 15 évig volt alattam
Mostmár biztosan nem akkora nagy durranás, de 2004-ben az volt, mert nem volt vetélytársa.
Hasonló árban volt, mint a Pegaso, BMW F650, Honda Transalp, csak éppen azoknál szűk 20 lóval erősebb.
Nem csoda, hogy 2x nyerte meg az Alpenmasterst Akkor még más erények voltak a fontosak abban a tesztben, mint manapság. Vagy, 2004, 5-ben tényleg nem volt normális kihívója.De igazad van, bármelyik túraenduró után minden más kicsinek tud tűnni. Főleg, ha sokáig használta az ember, kell egy idő, míg fejben átszokik a más méretarányra.
"A lánc tisztító spré "
A hátsó kereket én le szoktam takarni, amikor a láncot tisztítom. Ártani nem árt, ha le van takarva, és azért csak ott van a festett felni, a gumi, aminek nem tudom, mennyire használ a lánc pucoló spré,vagy a petróleum.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz bacus #123330 üzenetére
De, voltam a tagja sokáig, csak nekem a Pesti, dunántúli összejövetelek nagyon messze vannak.
Igen, pont ezt írtam én is, 2004-ben nagy durranás volt a DL, de utána nem fejlesztettek rajta semmit. Igaz, minek fejlesszék, ha így is viszik, gondolhatják a japók.
Igen, hát, az ezredes, a 2015 utáni, az egy más világ. Akkor úgy voltam vele, hogy vagy az, vagy a 900-as Tracer...
De, hogy mást mondjak, ültem az új, 2020-ason. Az volt rajta az érzésem, hogy mit csináltak ezzel a motorral? Sok mindent megváltoztattak rajta a 2015-öshöz képest, és szerintem nem a jó irányba.
Valahogy más lett az üléspozicó, a blokk hangolása a +5lóerő miatt mintha beáldozták volna az alulról tolós nyomatékot.
Bezséltem olyannal, akinek a korábbi, 2016-7-es van, és próbálta az újat, neki is hasonló véleménye volt róla. -
#14787072
törölt tag
válasz bacus #123380 üzenetére
Nekem nagyon régóta tetszettek a BMW motorok, még a nagy GS-mánia előtti időkről.
Magasságomból adódóan csak a GS(A) jöhet(ett) számításba, de 2011-ig nem tudtam kipróbálni. Nyilván nem volt "tisztességes" a verseny, mert egy fullos, ESA-s BMW-t próbáltam ki, de letaglózó volt a különbség.
Hangsúlyozom, szerettem a DL-t, soha nem hagyott cserben, de nem egy kávéház a két motor, az tény.
-
etnies
senior tag
válasz bacus #123380 üzenetére
Ne beszéljetek róla
Megint átnyálaztam a motorpiacot és elhatároztam, hogy veszek egy 2019-es DL1000-et jövőre, mert nekem jó a DL, kicsi futómű és nagy fék upgrade kellene, azt pedig teljesíti.
Láttam párat, 3000 Font ráfizetéssel eltudnám hozni őket, még gyári garis, dobozos, alig km-es példányok, stb.Erre ti most elkezdtek GS-ról beszélgetni, amire mindig is vágytam, csak sajnálom rá a pénzt..
Csongi, DL1000 2015 előttiek szarok, DL650 2017 előttiek szarok. A DL650 egyébként nem biztos, hogy igaz, mert ránézésre ugyanaz a fék, nem próbáltam.
Nézd meg, micsoda adapteripar épült rá
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
#14787072
törölt tag
válasz bacus #123386 üzenetére
Ezt a hozzászólást mintha én írtam volna szóról szóra.
Abszolút egyetértek, még annyi, hogy engem ez az év döbbentett rá több szempontból is, hogy nem érdemes semmit sem halogatni. Ha olyan az élet/anyagi/egészségügyi helyzet bele kell vágni, akármi is legyen az. Nincs értelme mire várni.
"Majd ekkor, majd akkor". Aha. mindig lesz indok, hogy miért ne...
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #123399 üzenetére
Ne legyunk naivak, mestersegesen belenyulnak fentrol ilyen-olyan dolgokkal ugyis ahogy tettek az elmult evekben. Jo ideje kivartam de nalam most durrant el a dolog es bekapcsolt itt is a yolo uzemmod. Vadasszuk a megfelelo telepulest es telket BP kornyeken (tokom sem ad 100M-t BP-en erte), aztan megkezdjuk az epitkezest.
Lakast szinten kihagyom BP-en, egyszeruen nekem nehez letolni a torkomon az 1M-700e Ft-os negyzetmeter arat. 60M-bol inkabb epitkezem. Na de ez nagyon OFF, bar a motort is ezert rendeltem meg. A tokom sem fog varni meg bohockodni 2-500e-el kevesebbert a hasznalttal. Yolo. -
etnies
senior tag
válasz bacus #123434 üzenetére
Én a magam részéről beérem majd egy fapadossal, kocsival is így vagyok.
Volt, amikor az egyik munkáltatóm bérelt egy luxus Volvo-t nekem egy hétre, abban aztán tényleg minden volt, tetszett.
De úgy vagyok vele, mint a viccben a zsiráffal a vidéki bácsi.A tempomat az jó lenne, az összes többi elektronikus adalékról lemondok, ha fizetni kell érte.
Bár vannak ilyen DIY megoldások, ennél azért többre vágyom."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz bacus #123477 üzenetére
Megtaláltam a tiéd Nézd a felszereltség listát.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Somatom
veterán
válasz bacus #123515 üzenetére
Így van. Tachográfot minden autóba, motorba!
Rendőr kiintett rutinellenőrzésre. Kiolvasta a tachográfot, megállapította, hogy az elmúlt 30 percben előfordult, hogy az országúton megengedett 60 -nál gyorsabban mentem, viszont 30 percnyire egyik irányban sincs autópálya. Már ki is mérte rám a 100 Eurós büntit. Sőt! Az új tachográfoknál meg sem kell állítson. Elég menet közben a közelembe jönnie, úgy is ki tudja olvasni a menetadatokat. Nem kell ide traffipax. Mész egy döntögetős Mátra-kört, hazafelé egy Védát megközelítve a tachográf feltolja a menetadatokat, a rendszer elemzi és mire hazaérsz, már a telódon az üzenet a befizetendő büntiről.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Geresics
addikt
válasz bacus #123519 üzenetére
"Igen, lehet ez lesz a jövő, de ha ettől csökken az esély, hogy én vagy bármely ismerőst, családtagot megölje egy ámokfutó az úton, akkor nem tudom nem támogatni."
Aztán amikor majd bevezetnek valami szigorítást, akkor
Te fogszaz ilyen hozzáállású emberek fognak a leghangosabban tiltakozni, hogy "mocskos rendőrállam", "szemét diktatúra rezsim", "biztos kell a pénz stadionra", stb-stb... Ne legyünk már álszentek...Bevezetik januártól Európa legszigorúbb dróntörvényét. A nagy része egy baromság. De akik eddig facebook csoportokban hisztiztek, hogy "valaki 50m magasban repült az ő háza felett, és pusztuljon ki az egész családja is", az most reklamál, hogy "persze, mert nem akarják, hogy a diktatúra titkos építkezéseire fény derüljön"... Az a baj, hogy a buta emberek mindig hangosak...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #123522 üzenetére
klappol, kiveve, hogy mindenki nem lehet olyan, mint te.
Sajnos az van, hogy te a sajat szemszogedbol megvizsgaltad az adott helyzetet, es fura mod a sajat nezeteidet tartod helyesnek, minden mas ertelemszeruen helytelen.
Amugy pont az elso "vitank" nal te mar olyanokat irtal nekem, hogy meg akarok dogleni sportmotoron, stb, szoval attol hogy nem hallottal a fb csoportokrol, attol meg az ismeretlen emberek kioktatasi mintaja megjelenik az ervrendszerben ugyanugy :DExplosión de dos tiempos
-
fattyu
veterán
válasz bacus #123522 üzenetére
hogy ami mást nem zavar (itt nem az érzésre gondolok, hanem egy objektív adatra, pl zaj, vagy fény, vagy sebesség, stb) azt legyen szabad !!
oly szépen hangzik amíg a te véleményedhez igazodik.
de te leírod hogy az 55 is zavar. és a hangos kipufogó, és aki átlépi az átlagot büntessék halálra.
megazt is hogy hol kell maszk de ahol neked nem logikus ott te nem tartod be. képzeld lehet hogy melletted kutyát sétáltatót zavar hogy ő betartja te meg nem. na most akkor mi van.
tudod az a baj a képmutatással hogy büdös
fejtsd ki írj litániát hogy miért látom rosszul. remekül szórakozom.
szabályosan a pirosnál állok sebességileg a kipufogóm rohadt hangos. méltó se vagyok az életre.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #123527 üzenetére
Igen, otletelsz, nagyon keves informacio birtokaban, es szerintem eleg szuk latokorrel.
Nekem a te szelsoseges elkepzeleseddel van bajom, korabban is mondtam, hogy szerintem szelsosegesen gondolkodsz. de indulj a valasztasokon, aztan rakj rendet, mert ahogy leirod nem tunik annyira neheznek.Explosión de dos tiempos
-
etnies
senior tag
válasz bacus #123539 üzenetére
Ja, de most olyan dróntörvényt hoztak, hogy még a hobbi felhasználók sem tudják használni soha.
A laikusoknak egyszerűsítve: olyan törvényt hoztak a drónokra, hogy harminc nappal előtte be kell jelenteni a használatát. Aztán ha aznap éppen nem jó a fény vagy az időjárás, akkor így jártál. Mint, ha nem fotózhatnál a mobiloddal a zsebedből elővéve, csak 30 napos engedéllyel a kezedben. Nagyon életszerű.Mindezt azért, nehogy felvételek készülhessenek a NER kedvezményezettjeiről.
Értsd: egy motoros leköpi OV-t, másnaptól kötelező lesz előzetes útvonalengedélyt kérni a motorhasználat előtt, 30 nappal, illetékkel.
Így megy ez a jogállamokban.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz bacus #123542 üzenetére
Én elengedtem, ennek a törvénynek nem kívánok megfelelni.
És ez azért nagyon gáz, mert az esetek 99.9%-ban szabálykövető vagy szabálykövető próbálok lenni. Képes vagyok ötvennel menni Budapesten, meg ilyenek.
Nem mondom, hogy hűdejó vagyok, de azért egy-két felvételem nekem is sikerült. Mindegy, most kibosszankodtam magam.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #123727 üzenetére
15-20 eves, visszatekert oras, import, vagy valamikor import motorokrol beszelunk, magyarorszagon, egy olyan arszabassal, amivel elerhetove valik egy igen szeles retegnek, amelyiknek nincs penze uzemeltetni a motort.
Meg a 2M+ os motoroknal is a hogyan keruljuk meg ganyolas a mai napig divik, tehat en pont az ellenkezojet tapasztalom az allitasodnak.
Explosión de dos tiempos
-
Tamás9x
őstag
válasz bacus #123727 üzenetére
Pont az lenne a lényeg, hogy ha bedöglik alattam addig lehessen meggányolni ameddig eljutok egy szervízig, persze mindent nem vihet magával az ember, de ismerje a rendszert amit hajt, és tudjon kiskapukat.
Nem értem miért baj, ha az ember maga szeretné irányítani az életét, és nem bízni a "mindenhatóban" hogy kibirja majd kötelező szervízig
Ez oylan szintű nonszensz, mintha azt mondanád defektjavítót nem vsizek, mert a gyártó azt mondta defektmentes a gumi, futásteljesítmény végéig bírnia kell Sőtt, bízom a kalkulált fogyasztásban és majd akkor tankolok, ha lefutotta a 308km-t
Nagyon kiforgattam tudom, de remélem érted a mondanivalót.Amúgy nagyon jó linkeket kaptam köszönöm szépen őket
Iszonyatosan sokba fog kerülni a túra, és jobb készülni mindenre.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
norbert1998
veterán
válasz bacus #123727 üzenetére
Én azért szeretem magam megcsinálni azt, amit a szervízben 7-10-szeres órabéren csinálnak az én (elmélti, hisz nincs) fizetésemhez képest. De a legtöbb dolgot meg is tudom csinálni, és nem fordítva teszem be véletlenül a fékpofát, mint ahogy egy kedves környékbeli szerviz, vagy ha igen, akkor tényleg van kit hibáztatni. A szerviz úgyis lerázná magáról. Szó mi szó, én tudom, mit csinálok, de azt nem tudom, mit csinált a szervizes.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #123731 üzenetére
[link]
Megszokott dolog, hogy az r1 forumban epp fz1 es fotengelyt akartak egy r1 esbe rakni, mert a bontoban nincs r1 fotengely. Az fz1 fotengely 30% al nehezebb. Be lehet epiteni. Ezek mindennapos dolgok. El nem tudod kepzelni mikre kepesek az emberek.Ducati kozossegben pedig jotanacskent adjak, hogy ne csereled a szijat 2 evenkent, vagy tipustol fuggoen 12 000km vagy 20 000km kent. Idezem, elmegy az 60 000 et is.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen