- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
-
Integra
titán
válasz Boxer001 #1027 üzenetére
sokkal kiegyensúlyozottabb és használhatóbb az s4 a minden napokban mint a v2. ültem mindkét motoron, csak a tapasztalatom mondtam, ég és föld a két motor egymáshoz képest. az sv650 természetesen újabb konstrukció, alu hidvázas, keskeny, pici motor, a fazer meg dupla acélbölcső vázas és érezhetően masszivabb. ellenben szerintem minőségibb alkatrészek vannak rajta, a féke az r1-ről van, olyan is.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Boxer001 #1029 üzenetére
ja és a ritka szar magyar utakon a fazer gyári futóműve is jobb szerintem, sokkal nyugodtabb, türelmesebb. a fura első 110-es gumi akkori kor beli yamaha sajátosság, de mindig van hozzá jó gumi, hátul meg virsli 160-as, olcsóért. én imádtam a fazert, karbis, selymes gázreakcióval. fasza gép volt nagyon. igazi ütő-vágós, elpusztithatatlan bringa.
valóban neked kell elmenni, ráülni, végigtapizni és ráérezni, hogy neked mire van szükséged. nem vagy kis darab, se pehely súlyú, szerintem az sv pici lesz neked.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
doc
nagyúr
válasz Boxer001 #1033 üzenetére
Most már nagyon kíváncsi vagyok, hogy a V2, vagy a sor 4 fog győzni
legyen V4, mint koztes megoldas
mondjuk nem sok V4-es moci szaladgal, a VFR meg neked nem jon be, szoval errol ennyit
majd ha mar eljutsz oda, akkor probald ki mindkettot, aztan valamelyik ugyis jobban bejovos lesz
en imadom a V4-et, de elso motornak a sor4 azert esszerubb valasztas, jobban szokhato/tanulhato -
nagyúr
válasz Boxer001 #995 üzenetére
Ne így gondolkozz. Én ugyanezen filóztam, mert első körben én is az SV-t nézegettem. Aztán én is úgy gondoltam, hogy áh a 650-est hamar kinövi az ember, meg stb. Aztán kacsingattam az 1000-es felé, de lebeszéltek róla. Akkor nem értettem ezzel egyet, meg én is azt gondoltam, hogy megfontoltan vezetek, meg nem száguldozok, és szépen elsőnek megismerem a motort. Így utólag viszont igaza volt a többségnek, nem bántam meg hogy nem lett 1000-es. Bár igaz hogy nem is SV lett, hanem 750-es gixxer, ( ) de bőven elég. Még a 600-as is, mert akármennyire is nagy az önkontroll, elég ha 1x száll el az ember agya, és közben meg ne adj isten valami közbejön, azt jobb esetben elkopik a bundád, rosszabb esetben ott maradsz. Amikor tavasszal nézelődtem, rengeteg 1000-es GSX-R volt, nagyon olcsón, mert a kutyának sem kell, majdnem elcsábultam 1-2 láttán, de mint mondtam nem bántam meg. Igaz csak 20-25 lóval erősebb papíron az 1000-es mint a 750-es, mégis ég és föld a kettő. Sokkal idegesebb az 1000-es, gázadásra is durvábban reagál.
Na de eltértünk kicsit a témától. Szóval hidd el nem lesz kevés a 650-es sem. Fogsz rajta hüledezni hidd el az elején. Aztán szép lassan majd megszokod, ekkor támad majd benned egy olyan érzés hogy de gyenge ez a szar, aztán lepillantasz a km órára, és a szemed a tarkódra akad majd, mert akkor fogod észrevenni, hogy épp jóval a megengedett sebességkorlát felett mész.
Elbambul az ember pár pillanatra azt már bőven 100 felett vagy.Persze ha találsz jó áron 1000-est elgondolkodhatsz azon is, de asszem itt a fórumban is van akinek 1000-es SV-je van, érdemes előtte megkérdezni, hogy mennyivel erősebb mint a 650.
Illetve ami nagyon fontos ne hasonlítsd egy V2-est egy sor4-el.
Ahogy már itt is mondták, a V2 sokkal nyomatékosabb, és simán többnek érezni az a 70-75 lovat.Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
Integra
titán
válasz Boxer001 #1045 üzenetére
azt a 120 lovat sem lehet rendesen kimotorozni, hol, mikor? és milyen tudással? 11e km-t tettem már az rr-be és még most is tanulom a motort magát rendesen megülni, pedig ebben már pálya is van elég rendesen. és most merem csak mondani, hogy lassan, úgy ahogy értem magát a motor viselkedését és kellő biztonsággal érzem is, hogy normális keretek között mit csinál. talmácsinak meg bittinek kell lenni, hogy ezrest kimotorozd vagy biztonságosan megüld..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Boxer001 #1047 üzenetére
sosem mondtam, hogy nem ülnék át szivesen egy új fireblade-re, mert de, vannak pillanataim mikor rám jön az 5 perc és azt mondom, hogy most becserélem rá, aztán elszáll a köd és rájövök minden alkalommal, hogy tökéletes a 600-as is. egy 750rr-nek a nyomaték többlet miatt örülnék, de tudok élni igy is vele, 600ashoz képest meglepően jó a nyomaték már középen is, és atomselyem a motor karakterisztika.
szeretem ezt a bringát, csodás játékszer, borotva éles, esek-kelek vele, nyikkhaj nélkül birja, de az biztos, hogy nem első, kezdő motornak való, hiába hatszázas. úgyis tiszta pályamotorként végzi idővel, majd veszek mellé valami utcait....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Boxer001 #1132 üzenetére
ha esetleg a 600-as model mellett döntesz ajánlom a 2005/06-os modelltől fordított telós,
igen jó kinézetű
ha jól emlékszem ALI-nak is ilyenje van...
Hornet 2005
Sportdobbal gyalogkakukkos tankpad nélkül[ Szerkesztve ]
-= No way back from Here =-
-
zsoltee10
addikt
válasz Boxer001 #1222 üzenetére
szerintem az er6 amúgy kiváló tanuló/első nagy motor, mert ha letekersz vele 10-20-30-.. ezer km-t, azalatt ráérzel, hogy milyen motort is tartanál meg hosszú távon. Én sokáig nem tudtam, hogy mi lesz utána, nem is akartam igazán lecserélni. Aztán úgy hozta az élet, hogy két személlyel túrázunk, amikor tehetjük, innen aztán adta magát, hogy túramotor irányba keresgéljek... így lett túra enduro. nézegettem a Kawa GTR 1400-at is....
-
titko
tag
válasz Boxer001 #1222 üzenetére
Látom tényleg rá vagy kattanva a témára
Ne legyen igazam, de ha nem lépsz valamit gyorsan le fog csengeni tavaszra és csak egy szép álom marad. Én kb 20 évet vacakoltam így mire idén a tettek mezejére léptem. Addig se jogsim se motorom. Először a mocit vettem meg, hogy ne legyen visszaút. Egy 10 éves Fazer lett a kiválasztott, kicsi pénzért, mert hagytam benne annyi menekülési utat, ha ne adj isten mégse jönne be a motorozás kicsi veszteséggel tovább tudjam adni.
Hát jelentem nem szeretném. Nagyon élvezem minden percét, és tényleg jó ha a fejed fölött összecsapnak a hullámok, veszed a ruhád sisakod letekersz egy 300-ast és máris jobban érzed magad.
A moci kedvéért még a cigit is letettem , így a megmaradt dellát is üzemanyagra tudom költeni.
Hajrá, télen vegyél mocit áprilisra jogsi és az első ph-s talin amit szervezünk már te is ott viríthatsz[ Szerkesztve ]
-
titko
tag
válasz Boxer001 #1226 üzenetére
Kb nekem is ez járt először a fejemben. De sokat olvasgattam, és jártam a kereskedéseket illetve beszéltem tapasztaltabb motorosokkal, akik azt mondták ha régi játszós motorral kezdesz benne van a pakliban a sok szívás és egy életre elmegy a kedved a motorozástól.
Szerintem valami 600-as körüli motorban gondolkodj, hidd el olyan adrenalinlöketet tud az is adni, hogy remegő lábakkal szállsz le róla. Az meg jó dolog ha a szemed előtt lebeg a meghalás veszélye ha ez megfontolttá tesz.
Ha motoron vagy 200%-kal jobban kell a környezetre figyelni (autósok stb) és hamarabb lereagálod a helyzeteket.
Jön a tél mennek lentebb az árak mind a motorban mond pedig a ruházatban. Lőjj be egy max árat mennyit szánsz rá abból vonjál le egy 100-ast a vizsgára meg minimum egy 150 a ruha sisak stb és úgy nézelődj. -
nagyúr
válasz Boxer001 #1259 üzenetére
35K-tól felfelé kb. De a normálisabbak inkább ilyen 40-60K között kezdődnek.
Nekem is kell másik, mert ami most van már 6 éves, de idén már nem volt rá keret, így tavasszal veszek majd egyet a kezdésre, hátha télen lesz valami leárazás, vagy egy régebbi csúcsmodell megakciózva.
Én pl a HJC sisakokat nézegettemÚj hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
Daywalker
addikt
válasz Boxer001 #1259 üzenetére
Ha nincs még semmilyen A kategóriás jogsid, akkor új kreszvizsga kell. Eü nem kell, ha már van bármilyen kategóriád.
Tanfolyamot is ki kell fizetni, de bejárni nem fontos (nekem nem kellett).
Ráadásul vizsgára is csak akkor lehet jelentkezni, ha lement a tanfolyam. Csak hogy érezd, hogy ez is mekkora elb@szott egy rendszer.
Nekem 8 v. 9 éve volt B jogsim, amikor megcsináltam az A-t, tehát ez tuti. (Tavaly tavasszal lettem kész, de az azt megelőző évben ősszel kezdtem el, csak forgalomban már nem lehetett akkor vizsgázni a hideg miatt).[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
geree@bl
aktív tag
válasz Boxer001 #1276 üzenetére
Ha mindenből elsőre átmész akkor 130ezer környéke.
Én most csinálom (mindjárt vizsga ) és 137eddig, hogy mindenből elsőre megvan, és eü-re nem is mentem.Eléggé megdrágult... :S
Persze nekem nincs A-ból előéletem, úgyhogy elés sok órát kell levezetni.''Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.''
-
Daywalker
addikt
válasz Boxer001 #1287 üzenetére
Tanfolyamra iratkozz be korán, hogy tavasszal elkezdhesd a gyakorlatot, onnan már pörögni fog. Minden esetre azért sem érdemes a tanfolyamra eljárni, ha már van B kat. jogsid mondjuk, mert nem tartanak külön órát az A kategóriára (már ha nem olyan helyre mész, ahol csak motoros jogsit lehet csinálni). Beülhetsz a B-re aztán csókolom...abból meg hiányzik egy csomó dolog (műszaki 0), mert kit érdekel, ha már egyszer hallottad.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
shiNIN
tag
válasz Boxer001 #1294 üzenetére
Az óradíj is más a különböző helyeken... (Az alapösszegen felül pedig mindenféle érdekes dolog bejöhet, Alvaro tudna mesélni arról, mikre képes egy esés. Nekem olyan legalább nem volt, estem és a motorban is esett kár, de az enyém volt és leszartam az esztétikai hibákat.)
[ Szerkesztve ]
-
geree@bl
aktív tag
válasz Boxer001 #1287 üzenetére
Nem tudom, hogy máshol mennyi.
Én igazából nem néztem szét, mert ugyan oda mentem, ahol B-t szereztem.Nekem így alakult:
30 kresz
30 rutin
5 vizsga
51 forgalmi
11 vizsgaAsszem legalábbis valahogy így volt.
Az a forgalmi meg a vizsgák biztosan ennyik.Időben meg sztem elég rövid lett. Augusztus közepén kezdtem. Úgyhogy kb 2 hónap.
Igaz a héten volt olyan, hogy 1 nap 6 órát vezettem, hogy meglegyen a vizsga előtt az óraszámomszerk:
Tavaly ugyanez (vagy talán még tavasszal is) 90ből meglett volna....[ Szerkesztve ]
''Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.''
-
doc
nagyúr
válasz Boxer001 #1276 üzenetére
en most tavasszal csinaltam, 110 volt mindennel egyutt (ebbol a KRESZ 30 helyett 10ezer volt, mivel volt mar B jogsim, amugy meg egyszer sem voltam bent ) videken (Veszprem megye)
ugy kezdtem az oktatoval, hogy hazajovok kulfoldrol, negy hetig itthon leszek, aztan megint megyek ki, szoval azalatt mindennek meg kell lennie
a negyedik het szerdajan volt a forgalmi vizsgam
mondjuk mivel 3 nap kellett a vizsgaigazolashoz, azert csak akkor tudtam bemenni mikor megint hazajottem, szoval az uj plasztikkartyat csak hetekkel kesobb kaptam meg (addigra meg mar a motort is megvettem ) -
Daywalker
addikt
válasz Boxer001 #1372 üzenetére
Ha rákattintasz a képre akkor van ott több kép. Azért ezek (ZZR1400 és busa) nem olyan sportmotorok, mint a GSX-R meg a többi.
A naked az isten kifejezés meg kicsit erős. Ne akarj itt amd vs. nvidia féle háborút ebből.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xbox Series X|S
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Autós topik
- Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- SGF24 - Érkezik a No More Room In Hell 2
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen