-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #85612 üzenetére
Nem a porvédőt lehúztam előtte. De nem mondom hogy szuper bevált és gyakran sikeres művelet ez a papírdarabbal tisztogatás
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #85624 üzenetére
Szóval ha csak légyszarnyi rozsda foltokról is van szó, technikailag kuka a becsuszó?
Használt gépeknél ez nem ritka jelenség, eddig nemigen tulajdonítottam neki nagy jelentőséget.
Persze szempont volt, hogy ne smirgli legyen az egykori króm bevonat, de ha a két kezemen meg tudom számolni a pontokat, akkor gondoltam nem gáz. Rosszul gondolom?
Miért probléma ez? És mennyire súlyosak a lehetséges következmények?
Kezdjem el verni az asztalt a kereskedőnél, hogy cseréljen telót?
6-8 év egy szimmering, ha hibátlan a teló? Hmm...[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz
Topiccsendőr #85639 üzenetére
Ha ott szedem le a dobozokat a mociról és lerakom valahova lehet, hogy eltűnik a tartalmával együtt amíg körözök a pályán ?
A pályán lehet menni utassal is, szerintem kiröhögnek ha meglátják.[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz
Topiccsendőr #85732 üzenetére
Biztos, hogy kevesebb dolog, mint egy modern mociban 100k után, ha egyáltalán addig elmennek belenyúlás nélkül.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #85762 üzenetére
Egszer hringen rámraktak egy ilyet pályanapon és kijött hogy 1:58:2 az ideális időm
Persze forgalomban nem sikerült egyszer sem 58at menni
Milyen szimulátorra gondoltál?
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
Topiccsendőr #85762 üzenetére
Ez a General mechatronics féle cucc nem gps-es fajta.
Milyen ajánlasz? Random rendelni e-bayről, elég lutrinak tűnik.
Ez egy egész komoly cucc, de azért a 489$ + szállítás + adók egy kicsit soknak tűnik érte.
http://www.speedangle.com/[ Szerkesztve ]
-
Laca1212
őstag
válasz
Topiccsendőr #85852 üzenetére
A gáz, hogy sok pénzért is trágyát adnak sok esetben...kicicomázva. És sajna sokan be is szopják.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
Topiccsendőr #85843 üzenetére
Azért nem engednek fel, mert egy csomó helyen oda van írva, hogy minimum 250-es gép.
Gondolkozom rajta, hogy a ninjához vegyek inkább egy ada cuccot (magasított lábtartó, pályaidom...), vagy vegyek egy külön gépet.
Ha vennék külön gépet, akkor miért vegyek 150-es járgányt, miért ne valami 600-as darabot?
Nem nagyon tudom eldönteni, hogy mi lenne a jó.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #85842 üzenetére
Erősen betegágy állapotot képvisel most az a motor, de a random előforduló ilyen olyan hiba kockázata egy ennyi idős Ducati-nál akkor is nagyobb, mint egy japánnál, állapottól függetlenül. Ezt annó ő maga is leírta, köztük a 750-es VFR-hez hasonlítva, de a szíve az olasz felé húzott.
Végigolvastam a cikket, láttam a felsorolásokat a végén, de annak jó része ahogy te is írod, gyanakvás. Lehet itt méregetni, a szerelő cimborám szerint ennyi idős, láthatólag lelakott Ducati-nál bele kell kalkulálni h bármikor lerohadhat alattad, hibáa mérsz ki mindent.
vendingo
Az Africa egy igazi ikon, kategóriájában maga a megetestesült történelem. Nem véletlen h '91-es motorért ennyi pénzt kérnek. A gyári színek és matricák ellenére a fényezése szerintem már nem gyári, túl patika a korához képest, de még a váza is gyanús nekem.
Ha régi álom el kell menni, ki kell próbálni, 2 kilót alkudni és meg kell venni.
De alternatívának még ott van a Varadero is pl."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
demars
addikt
válasz
Topiccsendőr #85882 üzenetére
Japán gányolásról: tavaly szoptam az enyémmel, összeégett pár vezeték, szétszedtük és akkor láttuk, hogy előző (valószínűleg olasz) tulajnál volt gond, valami megrágta a vezetékeket. Erre ő összesodorta azt csókolom. Mondanom se kell elindultunk a vak világba mikor leállt a kis dög. A helyszínen szétkaptuk de el is szakadt pár madzag, tréler lett belőle. Haza felé majdnem bőgtem (fos honda ). Aztán egy hét alatt újra kábeleztük, leforrasztottam mindent, újra bandázsoltam mindent, pöpec lett.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz
Topiccsendőr #85884 üzenetére
Itt nálunk a gumis nem szedi ki a kereket. Intézze a szerelőm, azért fizetek.
Megnéz mindent, centrírozást csináltat. Beköttetek vele egy usb aljzatot és kb ennyi.
Aztán ha úgy ítéli valamit kell javítani, cserélni azt megbeszéljük.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Topiccsendőr #85882 üzenetére
Normálisabb vevő aki motort vesz esetleg egy ilyen leharcolt gépet az előbb átnézi/nézeti szervizeli vagy maga vagy szerelővel. Jobbik esetben csinál egy 0 km-es revíziót főleg ha nagyobb külföldi útra is szeretne menni vele és nem akarja magát kint cumiztatni.. Többség sajna nem ilyen hanem olcsón akar jót és sosem kell szervizelni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
zgospel
őstag
válasz
Topiccsendőr #86006 üzenetére
Aha, na majd megnézem mielőtt hazaindulok akkor, ezt nem tudtam, köszi
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Topiccsendőr #86012 üzenetére
Volt már, hogy osztrákból megjött a +3-5Km másnak a csekk.
Zgospel :
Németben büntették meg a kopott gumi miatt,megkérdezte a rendőr honnan hová fog menni. Majd kiderült +1000km, így kapott egy büntetést és új gumit kellett vennie. Ott, nyugaton jóval komolyabban veszik a műszaki állapotokat és ezért nem szemérmesek büntetni is. Kipufogót meg leirták. Tudod a másik motoros fórum /társaság nem mesemondokból áll,sok országot,Km-t megtett tapasztalt emberek. Nem mint itt a sok lúzer,fotelfizikások,tisztelet a kivételnek.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Topiccsendőr #86015 üzenetére
Jóval nagyobb piac,több esély de ott is át tudják b@szni az embert. Sikerült már valamit találni?
Zgospel:
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
vlevi
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86061 üzenetére
Majd meglatjuk.
Jovore (vagy 19-tol?) Triumph 675 blokk valtja a mostani cbr600-at a Moto2-ben. -
tboldi
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86061 üzenetére
és Ferdzsoo:
Mint írtam, sosem vezettem még 3 hengerest (MT-09-et sem), úgyhogy egyelőre csak abból tájékozódom, amit kompetens és kevésbé kompetens személyek írnak vagy mondanak az interneten.
Eddig ilyenekkel mentem:
- 1 henger (mind 2 ütemű): MZ ETZ 125, Puch Maxi S, Babetta 207, Simson S50B és egy valamilyen kínai robogó
- soros 2 henger: Kawasaki ER-5 és Honda CB500X
- boxer 2 henger: BMW R1200GS Adventure és R1200RS
- soros 4 henger: Honda CB600F Hornet
-------------------------
Az én exem is híres lett amúgy, bár nálam még gyári állapotban volt.[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
válasz
Topiccsendőr #86077 üzenetére
Azt hiszem az egyik többször is járt márkaszervizben és nem haladt előre a dolog. Most ráugrasztották a Kígyós Csabát, aki állítólag nagyon képben van a motorok villamos részével, meglátjuk mit hoz ki belőle.
-
vlevi
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86067 üzenetére
Meg kell nézni, kipróbálni, ez igaz.
Ha van egy kis szerencsém, akkor meg is teszem.
Yamahának vannak mostanában tesztnapjai (Yamaha-Abarth roadshow), megpróbálom meglesni, hogy milyen is az a sokat emlegetett Wartburg blokkPersze, tudom, messzemenő következtetést egy ilyen pár méteres guruálsból semmit sem lehet megtudni, csak azt, ha nagyonnagyonnemjönbe.
-
Tarill
őstag
válasz
Topiccsendőr #86119 üzenetére
Meg, látszik h nekiveri
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86117 üzenetére
Szóval egyesben, kettesben kis fordulaton (3000 alatt), ha egyenetlenül jár a motor, az normális. Apró rángások formájában jelentkezik egyenletes gázon. Manőverezésben eddig nem nagyon zavart. Úgyis szoktatnom kell magam, h nem gyökkettővel fordulok.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
Topiccsendőr #86119 üzenetére
Profik kihasználjak a rendelkezésére álló teret.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Laca1212
őstag
válasz
Topiccsendőr #86138 üzenetére
Csak nekem új infó,hogy ő magas és azért...?
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86158 üzenetére
Szervizben minek hívjátok azt a munkát, ahol átnézik és megcsinálják a kézikönyvben lévő összes tételt a karbantartási listán?
Ez volna a full szerviz?
Azon filózok, hogy mekkora hülye voltam, h ezt kihagytam míg volt kereskedői garancia.
Nem mintha lenne panaszom, csak kéne egy mérföldkő ahonnét lehet számolni a szervizintervallumot.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86158 üzenetére
...lehet én gondolom rosszul de ha elviszem szezon elején átnézetni, már akkor is kellet volna látszania az önmagát már kidolgozót láncnak és kerekeknek, azok nem az elmúlt három hónap és 4800km alatt koptak el....
.
Ha kérdése van az embernek ami kivételesen nem a megszokott hiszti ugyan azokon a témákon az már alapbol távgyógyítás+ válasz helyet a videón akadsz fenn, ma felveszem de pepitában ugyan ilyen csörgő hangot ad....
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
ath
senior tag
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
Topiccsendőr #86192 üzenetére
Több és nagyobb protektor van benne, össze van varrva a kis és gyűrűs ujj az azonos árú kesztyűben.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
Topiccsendőr #86198 üzenetére
Mi a szubjektív azon, hogy mennyi és mekkora protektor van benne és hogy össze van-e varrva a két szélső ujj?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86221 üzenetére
Persu! Tudom hogy eretnekséget kérdezek, de az újabb (nem állítható) első telójú GS500-on tudok azzal segíteni a túlzott puhaságon, ha egy fix (mondjuk 10-15 mm vastag) esztergált pogácsát teszek a rugó fölé? A régebbi, állítható GS-telókon az állító csavar is kb. ennyit "keményített", nem többet. Mi lesz a hátránya, ha beteszek 2 db ilyen egyszerű pogácsát? A 10 vagy inkább a 15 mm lehet a jobb választás?
szerk: nem akarok progresszív (pl. Wilbers) rugókkal kísérletezni, mert nincs is rá pénzem, de nem is érzem akkorának a problémát. Csak nagyon néha, durva kátyún (leginkább fekvőrendőrön
) felüt, én meg sajnálom a motort olyankor.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
-
tboldi
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86249 üzenetére
Nem erre a hsz-ra válaszolok, csak erről jutott eszembe, ha már a roncsomat is megvetted volna 5000-ért.
Szóval, tegnapelőtt jött egy levél, hogy kivonták a forgalomból, úgyhogy most már hivatalosan is megszabadultam tőle. Jöhet a következő összetörnivaló.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
Topiccsendőr #86249 üzenetére
Csak neked 800, ennél lentebb nem mék,akkor ott rohadjon meg
ja ez olcsó me te külföldi vagy.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
emre
veterán
válasz
Topiccsendőr #86249 üzenetére
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86287 üzenetére
Benne van a pakliban. Bár az aktuális kedvenc most a Triumph Street Triple 765 RS.
-
canniball
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86312 üzenetére
Ebben vagy egy "kis" túlzás... Egyrészt nem motoros rendezvényekről volt korábban szó hanem motoros felvonulásokról ahol több tucat motoros gyökkettővel vonul végig a városon, az általad linkelt rendezvény teljesen más műfaj. Másrészt nem arról volt szó hogy senki nem szereti a felvonulásokat, hanem hogy van aki nem van aki de; mindenki mehet vagy nem kedve szerint, nem vagyunk egyformák.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
AllTheBest
senior tag
válasz
Topiccsendőr #86360 üzenetére
Majd ha lesz rá lehetőségem, viszem padra, kíváncsi vagyok, hogy tudni fog-e 40-et, mert azzal elégedett lennék
Túl sok minden nincs, főtengely centíroztatva lett, erősebb hajtókart és tűgörgőt kapott, a henger fel lett polírozva, b-s dugattyút kapott, még 1-szer lehet javítani a hengert. Az összes csapágy ki lett cserélve, légszűrőházon lett kicsit mókolva, hogy több levegőhöz jusson a gép, meg hát ugye a 34-es a karbi ami még lényeg
Jelenleg gyári kipuffal és technigas végdobbal használom, eléggé visszafogja az érződik rajta, de még így is szépen megy. Csak idén sikerült bejáratnom a hengert, 300km-et azért illik ilyenkor adni még a nicasilos hengernek is adni... nagyjából 1000km van benne, és ami a legmeglepőbb, rövid áttétellel 8 literből 100 km-en megvan ha mondjuk 70%-át az útnak városban teszem meg
Kuplung az már akkor is eléggé rottyon volt amikor megvettem a gépet, csak most jutottam el odáig, hogy meg tudjam venni az ebc kuplungot rugókkal együtt.
Olajból már nem emlékszem pontosan, de mintha motul gear 300 lett volna belerakva, azt tudom a blokk már lassan 1 éve összerakva várta, hogy bele tudjam rakni a vázbaDe az is cserélve lesz megint a kuplunggal együtt, hiába van benne csak nagyjából 1000km
[ Szerkesztve ]
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
AllTheBest
senior tag
válasz
Topiccsendőr #86363 üzenetére
kb 7ezernél megcsúszik, amikor elkezedne igazán húzni
Tisztában vagyok vele, hogy ahhoz azért már kéne technika még bele, hogy meglegyen a 40, a gyártó adatlapja szerint megfelelő kipuff és karbi elég a 40-hez, bár én 35-tel is vígan meglennék
Az öreg aki nekem csinálja a hengereim meg a főtengelyeim mondta, hogy azért 300km-en keresztülvigyázzak rá, én meg vigyáztam is, mert elég drága hengerKonrkétan a motort friss műszakival együtt olcsóbban vettem meg, mint amenniybe a henger kerül
Csak ezért csaptam le rá, de volt baja rendesen.. szegény polini-ban is voltak kisebb karcok a hengerfalon, de az öreg szépen megcsinálta
Amúgy petku kipuffom volt a kisebbik gépemen(CPI sm 50, 73,5.ös hengerrel), azzal szépen harapott, közelébe se ért pl az előző giannelli vagy technigas rezó...
Sajnos nekem tervezett kipu kéne, mert ugye az én motoromon nincsenek idomok és nem olyan szép, hogy a kipu nagyon alacsonyan megy el a motor alatt
[ Szerkesztve ]
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86352 üzenetére
Az az igazság hogy minek magyarázkodni, aki szereti a 2T érzést azoknak többet ér mint 180-200 lóerő.
Ahogy a power kinyit, a hang, a könnyedség, a jó futómű és fékek.
És akkor ez még csak a 125 kategória.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
emre
veterán
válasz
Topiccsendőr #86373 üzenetére
Ha már itt tartunk.
Közútra, teljesen átlagos, mondhatni szabályszerű közlekedés mellett a fordított telónak van valami előnye a hagyományos becsúszószárral szemben? Vagy ha például a 39mm-es van kicserélve 41 vagy 43mm-es telóra?
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86373 üzenetére
Úgy van ahogy írod, olyan minőségi alkatrészekkel vannak telepakolva hogy ebben a kategóriában csak jelenthetnek nekik a 4T motorok.
Ezekkel a teleszkópokkal el lehet menni szerpentinezni nem a motor hanem a te határaidat fogod karcolni.
A fékek is olyanok hogy akkor és ott áll meg a motor ahol te szeretnéd.
De szerettem volna én ilyen telót az SV650-re, meg ilyen féket.
Az hogy valakinek nem jön be hogy power alatt nem repít hát istenem, ezért kell pörgetni, felül viszont állati jó.
Verseny feelingje van, és ezeknek a 125 cm3 gépeknek pont ez a lényege.
De akkor térjünk rá a nagyobb kategóriára 250 és felette, ugyan ezen súllyal sőt 100 kg száraz tömeg.
Na ott kezdődik a móka, már alul is nyomaték dögivel, a 360-380-500 kategóriát nem is említem mert az itt levők 90%-a maga alá ...........!
Azt ezek után lehetne fitymálni milyen is egy jó 2T.
De senkit nem akarok meggyőzni, aki például endurózik és keményebb terepre is kimerészkedik, jobban, könnyebbet nem talál náluk.
Egyik kedvencem a friss videók közül.
A másik hogy mit is tudnak a 4T motorokhoz képest majdnem harmada cm3-vel.Ezt tudja, ha most még hozzáadjuk hogy 50 kg-al könnyebb ugyan olyan jó fékekkel és futóművel akkor el lehet képzelni mekkora feeling vezetni.
Ja hupsz, ez csak egy 250!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
canniball
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86373 üzenetére
"...kulonbozo mindenki..."
Dehogy különböző, hogy klasszikust idézzek...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86386 üzenetére
Na de épp most mondtál ellent magadnak!
A (#86388)-ban linkelt szitus videó nem elérhető, törölték a fiókot.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
HSM
félisten
válasz
Topiccsendőr #86373 üzenetére
Ár/értékben messze a kapható legjobb, legélvezetesebb kismotorok ezek a "túltervezett" 125 2T sportmotorok. Ezt túl is tárgyaltuk, nem is vitattam soha egy percig sem.
(#86380) Gaboman: "aki például endurózik és keményebb terepre is kimerészkedik, jobban, könnyebbet nem talál náluk."
Ez így igaz.Aztán hacsak nem verseny céllal tolja, akkor egy idő után megunja a bő 15L/100km-es+olaj (hasonló erejű 4T motorokhoz képest kb dupla) fogyasztást, és hogy ő tankolni jár, míg a haverok motoroznak, és végül vesz egy 4T-t ő is.
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86402 üzenetére
Valahonnan ezt is biztos hallotta, meg 100% hogy meg is tapasztalta!
Lehet nagyobb neki a tapasztalata fotelből mint nekünk akik ki is próbáltuk, használtuk őket.
Ez van el kell ismerni!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
HSM
félisten
válasz
Topiccsendőr #86402 üzenetére
Gyári motorról beszélünk. De ugye tudjuk, Te mindent úgyis jobban tudsz.
(#86408) Gaboman: Kemények vagytok, hogy kipróbáltátok. Igen, én csak a krosszos haveromtól hallottam, akinek ez a 2T-je volt. Végülis, csak durván 20 éve krosszmotorozott, mikor ezek a témák előkerültek...
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86413 üzenetére
Állat vagy!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
canniball
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86392 üzenetére
"Nem ertem hol a problema"
Amikor én írtam hogy nem vagyunk egyformák azt válaszoltad de. Aztán te írtad hogy nem vagyunk egyformák, megcáfolva a korábbi állításod. Szóval probléma sehol, most már tisztán látunk veled kapcsolatban.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86424 üzenetére
Én már kész vagyok tőle, megmondom őszintén utálom az ilyen embereket!
Nem elfogadni kéne, inkább csak olvassa a topikot vagy még azt sem kellene.
Ha én lennék itt valaki és tudván az előzményekről is, hányszor de hányszor csinálta már, rég nem lenne itt.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86428 üzenetére
Ideje lenne!
FIREBLADE78 Bizony, nagyon szuper kinézetük van, élőben meg minden részlete fantasztikus, csak lestem hogy ez egy 125-ös motor.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86430 üzenetére
De úgy le is papíroztatják vagy csak pályagépnek szokták megcsinálni?
Azért az eléggé ütős kombináció lehet, mondjuk egy 660-at belerakni, FCR 41 MX karbit, nyitott rendszert és kapásból 70-75 paci, biztos sz@r élmény lehet vezetni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő