-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
TommyGun
őstag
válasz canniball #24951 üzenetére
Tudom hogy nem szabad de én képtelen voltam kivárni az új jogsit.
Adott nekem az ügyintéző egy fénymásolatot a NKHs sikeres vizsga papírról meg ugye a jogsit visszakaptam amíg nem jön az új és még adott egy papírt is hogy folyamatban van az új kategória bejegyzés. Mondta hogy nem szabad ezzel még motorozni de ha vaj szívű a rendőr nem büntet meg, Tulképp megvan a vizsga csak a plasztikra vársz, én úgy voltam vele kimagyarázom ha nem akkor meg nyalja ki mindenki[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #24967 üzenetére
Tavaly december közepén még virágzott a muskátli az ablakunkban, és én a füvet nyírtam a kertben. (+15 fok)
Addig tuti lehet motorozni. Ne legyünk már papírkutyák!
Majd szépen beteszed a termobélést a motoros ruhádba, a sisakon leengeded a plexit és nyomás!Más: ki kéne menjek a Szelidi tóra a motoros találkozóra (legalább a felvonulásra), de dögfáradt vagyok... Most értünk teljesen haza az autós erdélyi túránkról (a végén
egymásfél napot Debrecenben voltunk anyámnál).[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
félisten
válasz canniball #24967 üzenetére
Az még hagyján, nekem 09.05-re van időpontom az o.irodába. Az meg luxus lenne ha nem mennék melóba és reggel beülnék, hátha be tudok menni. A környéken lévő 3 o.irádába sehol nincs időpont a hónapra. Szeptemberre! Az egyetlen időpontot ami volt azt foglaltam le szept 5-re. Agyrém.
Ja és ezt hét elején amikor még nem tudtam, hogy levizsgázom e![ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
válasz canniball #24989 üzenetére
Készíttetni kell hozzá egy kivehető dB-killert.
Ha nem borzasztóan-fülsértően hangos, elég műszakira felrakni a gyári dobot. Nekem Ausztriában se szóltak be a sportdobért, amikor a trafizó rendőrök mellett mentem el. Igaz akkor felváltva, alacsony fordulaton mentem; meg azt mondják, hogy nem is annyira az osztrákok, hanem a németek az igazán háklisak az ilyesmikre.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #25018 üzenetére
Pedig nem olyan rossz az a megoldás, amit írtam:
1., meg van a gyári dobod, műszakira azzal viszed.
2., a vizsgák között a sportdob van fenn, az "átlag randőrnek" meg meg lehet magyarázni, hogy ez gyári, ha a motor márkáját meg az E-jelzést bele lézergravírozzák.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
mocsanisi
senior tag
válasz canniball #25020 üzenetére
Szerintem pont nemérdekli a rendőröket. Haveromnak a Honda Civic alatt 50-es rendszer van katalizátor, középdob nélkül, hd dobbal illetve egy 4-2-1-es leömlővel. Rohadt hangos, járkált vele gyorsulási versenyre is, egyszer nem szóltak érte a rendőrök. Sportmotorok meg annyi fajta rendszerrel jönnek ki gyárilag, hogy döntse el hogy most mi a gyári és mi nem. Meg egy 20-30 éves motoron gyári pufó legyen? lehet már elrohadt... Ördögi kör ez...
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
félisten
válasz canniball #25018 üzenetére
Tehát nem volt pirosnál tiltásig üresben, milyen a hangja.
Én még vizsgán is azzal játszottam, hogy ha picit odahúztam neki lámpánál fogta magát és hintázott. Gondolom mert ott már azért vannak alkatrészek amiknek van tömege és hát ha mozognak.
TayRol linkelésében a hang nagyon tetszik, jobban mint az ernőé. Ernőé LeoVince-vel tetszik vagy alapjáraton a gyárival. Azon meg mindenhogy.[ Szerkesztve ]
-
pakriksz
őstag
válasz canniball #25050 üzenetére
Általában(soha) nem talál ki senki új kreszkérdést, hanem az igaziból szedik, úgyhogy a marhaságok az igazi tesztből vannak Az lehet hogy nem frissítik, de ilyen hülyeségek mindig vannak a vizsgában.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #25092 üzenetére
Szépnek nem nevezném, inkább csak egy tönkretehetetlen, nagyon kis fogyasztású "igásló", melynek 125-130 körüli végsebessége, és 90-100 körüli utazósebessége van, egy személy esetén. Ráadásul kényelmes hosszú úton is.
szerk: 2 hengeres 400-asból melyik fogyaszt a legkevesebbet? (10 évnél nem öregebb típusban gondolkodom a jövőt tekintve)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #25096 üzenetére
A CB500 az egy benzintemető (5 liter fogyi a népítéletek szerint). Én lassan, de sokat szeretnék motorozni, minél kevesebb pénzből. A GS 500 az talán egy fokkal szimpatikusabbnak tűnik...
szerk: "túra üzemmódban" 3,5-4 lityi fogyi, igen ez jobb!Van is egy szép, bár honosítva már nem lesz annyira olcsó... A2 kategóriába is belefér!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zsolt19900
őstag
válasz canniball #25100 üzenetére
még mindig megvan és kezd tele lenni a töke zsolt19900 kollégának azzal a jópár emberrel: jajj jövünk főnök jövünk aztán valahogy mégsem találnak ide és amikor kérdezi az ember (jófejségbüül) merre jársz: ahj találtam egy közelebbit fiatalabbat stb. stb.
dee iigen megvan megvan, és úgy néz ki ki tudok kacsingatni árbájtolni vagy inkább jobolni külföldre így eladó a lelkem, egy nagyon-nagyon megigazított 450es árral
az ár nélkül miatti kis szösszenetért írtam a ha-nak, mert tök arik, hogy írok be árat, de nem jelenik meg
szóval ha tudtok esetleg valakit, vagy közületek gondos gazdája lenne valaki akkor bátran keressetek
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz canniball #25117 üzenetére
nem szeretek módosítgatni, inkább teszek fel újat olyankor, új fotókkal meg minden
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
TommyGun
őstag
válasz canniball #25247 üzenetére
Az 50-es simót élményben mérni egy SV650-hez mondjuk? Egy biztos, a simo tulajnak vajmi közös témája lesz veled, ellenben nekem már jóval több veled, pedig nekem Burgmanom van.... Mitől lenne a simó motorabb mint egy 200-as Tmax mondjuk? A hondajogosok-nak se lesz közös témája a nagyrobogósokkal. Há'nemtom melyiken jobb az élmény...de az biztos hogy más.
Maradjunk annyiban hogy ÉN motornak érzem a burgonyát mert motorozni használom nem városi igás lónak, igaz melózni is ezzel járok mert azért 2 motort csak nem fogok tartani. De élmény motorozok, túrázok vele nem keveset, nem csak pöcsköszörúzök a főútvonalon vinnyogtatva tiltásig.
Hamár itt tartunk a robogózással mitn fogalommal mindenki tisztában van, még ha ez egy mondva csinált motor kategória is.Aki itt topikol az motorozik függetlenül attól hogy motor-motor vagy roboó-motor.
És eszemben sincs megsértődni mert lerobogósoznak
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
DigitXT
nagyúr
válasz canniball #25247 üzenetére
Két külön topiknak hogy a viharba lenne légjogosultsága?!
Én itt megkérdezném, hogy milyen szíjat vegyek a hajtásba,
lehet, hogy néznének (akik nem szerelők, és nincs mindkét
kategóriában korábbi tapasztalatuk), hogy mi van? Míg ha ott
arról érdeklődnének, hogy milyen lánc-sprét vegyenek, akkor
ott néznének furán. Van láncos szekunderhajtású robogó, de
az viszonylag ritka... Én csak azt tartom furának, hogy a "kis
motorok", miért lettek a robogókhoz hozzácsapva. Emiatt pl.
egy ilyen 650-es Burgonyát nehéz lenne hova rakni. Robogó,
robogó, de nem pizzafutárkodásra használja, ahogy írja tulaj.Mosquito34: Bármivel el lehet menni túrázni.
Persze - de ilyen célra annak idején nagyon nem ajánlottam az
én motoromat SEM, ami 180-as, nemhogy egy kis 125-öst...
Lásd: váltani is akar bogyo112, mert érzi, hogy kevés. (Jópofa,
meg "életérzés", de kevés. A többi amúgy mind igaz: kis kerék,
nem arra van, stb.) Ritkán van úgy, hogy csak úgy motorozzak,
csak közlekedni szoktam napi szinten. De intek én mindenféle
kétkerekűnek - és ők is intenek nekem -, ez is adja a "motoros"
feelinget. De én sem sértődök meg, ha lerobogósoznak, hiszen
azzal járok. Csak a robogó nem motor mondás, lenézően... Na
azt nem szoktam szeretni... Anno az oktatóm is 600-as sor4-re
akart rábeszélni és sütött a megvetés a tekintetéből, amikor azt
mondtam, hogy nekem praktikusabb lenne egy kisebb robogó...
Ezek után nem erőltette nálam a témát. Jobb is volt úgy.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz canniball #25313 üzenetére
A 650-es Burgin pont van váltó is, de csitt. Tudom, nem ugyanolyan.
Tényleg nem.A Safety Hungaryn mondta is a Matyi, hogy biztosan az "öt kilós" gépet
hozza ki nekem? Nem inkább a 300-as robogót...? Mondom nem, nem...
Most a motoros vezetéstechnikát akarom tanulni, más kérdés, hogy épp
robogóval jöttem. (Az volt a legjobb, amikor ebédnél elkezdte egy csaj
fikázni a robogósokat, a férje meg mellettem ült: jót röhögtünk a dolgon.)azt akartad írni hogy a viharba ne lenne létjogosultsága
Természetesen. Elírás. Mea culpa.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
vlevi
nagyúr
válasz canniball #25409 üzenetére
Erről jut eszembe a Top Gear, amikor Bolíviában vettek használt terepjárókat. Nézegeti, nézegeti, a piros Suzukit, hát ez nem pont olyan, mint ami a neten a hirdetésben szerepelt.
Kérdik tőle, miért, milyen volt? Kék.
Mire a másik. És azt írták a hirdetésben, hogy mind a négy gumiban lesz levegő? -
-Mosquito-
őstag
válasz canniball #25446 üzenetére
Akkor EZEK sem fognak tetszeni.. Azért van némelyiknek csőre,hogy mégis legyen ott valami. Az első teleszkópoknak nagy a csillapításuk,hosszúak a rugóútjuk,így valamit ki kell okoskodni,hogy mi legyen,lehet felette..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
TommyGun
őstag
válasz canniball #25446 üzenetére
Szerintem csodaszép ez a motor. Az hagyján de ennek motorosan állítható a telóútja, akár menet közben is ha jól olvastam, pillanatok alatt "sportgép" lesz belőle, de ha kell a porban is elviszi a segged.
csongi hogy értve?
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #25446 üzenetére
Hát igen, "ízlések és pofonok". Én már azt is nehezen viselem, hogy az összes mai motornak "rovarfeje" meg "harkályarca" van, a lehető legelcseszettebb alakú, idomba süllyesztett lámpa-kompozícióval. Nekem még mindig az 1 db önálló kerek fényszóró jelenti a motort. Igaz, én magam is "őskövület" vagyok lassan, nem csak a nekem tetsző gépek. A choppereket nem számítva CBF 250, YBR 250, GS 500-nál számomra véget ért a motordizájn....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz canniball #25446 üzenetére
Alapvetoen az elso modell Pierre Terblanche fejebol pattant ki a Cagiva Gran Canyon, illetve Navigator utodjakent ugymond. O vitte a 999 es vonalat a Ducatinal, ami egy eleg nagy pofaraeses volt, de olyat akkor sem mondanek, h nyakonvagnam, mert azzal inkabb magadat minosited ebben az esetben nem a motort
Az izlesedet persze megoszthatod mindenkivel, dehat ugye az mindenkinek van.
Maradjunk egy peldanal: lefikazhatjuk a chief designert a Ducatinal, (bar Terblanche ota az 1098 vonal a hypermotarddal es monsterrel telitalalat) mikozben mi otthon az uvegszal lokos corsat ossze tudjuk lapatolni kabelkotegovel hogy ne zorogjon, azt kirohogjuk a mernokotExplosión de dos tiempos
-
TommyGun
őstag
válasz canniball #25454 üzenetére
Idei moci/tuningon kint volt, én megcsodáltam, kár hogy felülni nem lehetett rá mert dobogón volt, de csodaszép jószág, nekem jobban bejön mint a hasonló nagy BMW túra dögök, bár olyat is elviselnék.
Szerintem jobb az eleje mint a sv650-nek, sokkal markánsabb. Annyira kecses a formavilága mégis brutális a részletek[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
KoVee84
senior tag
válasz canniball #25464 üzenetére
Nézd, a szépség igazán relatív. A másik meg, hogy nem mindenki vásárol küllem alapján valamit. Sokaknak a praktikusság számít.
Stifi: nekem pont bejövős az FR-V a kocka formájával. A 6 db ülés sem hülyeség szerintem. Hátul 3 teljes értékű hely van abban is meg a Multiplában is.
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
DigitXT
nagyúr
válasz canniball #25478 üzenetére
Ha nem pörgeti az ember, na igen. Kicsi gáz, kicsi gáz, a rendőr meg ne hallja. Csak amivel példálóztam a kollégának, az nagyrobogó, ami a CVT miatt komoly gázra felpörög (ahogy kell). Füldugó nélkül szinte fáj a hangja, de a kolléga erre írta, hogy neki OLYAN hang kell, mert az mennyire állat már. Állat ja, de nagyon sok...
Egyszer majd összefuthatunk, akkor meghallgatom a tiédet. Kályhacső...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
yodamastah
őstag
válasz canniball #25541 üzenetére
"Ami pedig a törést illeti: emberünk leamortizálja pl. az elejét majd korrektül rendbe rakatja (hozzáértővel, szükség szerint gyári alkatrészekkel) - ha nem mondja el honnan fogod tudni hogy törve volt? "
Az első gixxeremről kiderült hogy kettőbe volt törve a váza. (kukára törte az első tulaj, telibe vert vele egy álló járművet) Amikor ez kiderült már úgy 70e kmnél jártam vele. Tökéletes volt a motor a 70e km alatt, és amikor megvettem hibátlanra meg volt csinálva esztétikalilag is (6e km volt benne, nem volt rajta egy karc sem)
Szóval csak akkor lehet az ember benne biztos hogy nem volt törve, ha ő maga tolta ki a szalonból Bár talán még akkor sem. Találkoztam pár éve egy sráccal, aki váz javításra specializálódott. Mondtha hogy nem egy szalon motor vázat egyengetett már. Szállítás közben sérült > megcsinálták és ment vissza a szalonba 0kmes motornak
[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
válasz canniball #25557 üzenetére
"Most már nézik az okmányirodában hogy az adás-vételin rajt van-e a km-óra állása, így idővel majd talán megszűnik ez a probléma. Persze aki most akar vásárolni azt ez nem nagyon vigasztalja..."
Műszakin eddig is írták, és szerintem régen is benne volt az adásvételikben bár nem volt kötelező. most mindkét helyen kötelező leolvasni/feltüntetni. A lényeg hogy rendszám alapján ezt már le tudod kérdezni, nyilván ennek még nem sok értelme van de idővel valamicskét csak javul a dolog.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen