- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mesterséges intelligencia topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
- Aliexpress tapasztalatok
- SkyShowtime
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Jelszókezelők
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mike-
addikt
válasz
Topiccsendőr #83402 üzenetére
Kar cserével megúsztad, az zsír és óvatosan gyermekem legközelebb. Én szülinapozni voltam nekem megvan a tökéletes alibim, na de másoknak. pussyk.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Topiccsendőr #83404 üzenetére
Még konkurenciát kapsz.
HSM meg gumi doki és no ABS tanácsadó lesz.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #83402 üzenetére
pihenes utan nem sokkal dobtad el, tehat meg nem volt ideje bemelegedni?
vagy a gumi nem melegszik fel elegge hidegben h akarmin tapadjon vagy az aszfaltnak is szamit +10 fok? jo, 30-ban mar ragacsos, azt gondolom h akkor tapad elegge -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #83434 üzenetére
reg
neha beleolvasok, de eleg keves a valtozatossagreadonlyban vagyok, nem tudok erdemben hozzaszolni a nepszeru temakhoz.
ertem akkor h nem volt meg meleg a guma. en biztos nem erzem, de te sem?
nem volt elotte olyan kanyar, ami figyelmeztethetett volna pici csuszkalassal vagy valamivel?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #83437 üzenetére
"... Eletem legjobb motorja ez az olasz szar...."
Rendes motorod még sose volt?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
demars
addikt
válasz
Topiccsendőr #83437 üzenetére
Mivel is nyomod? RS 125 ha jól emlékszem? Képet dobsz fel, ha lesz időd?
Köszi.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #83452 üzenetére
Még nem - és ahogy magamat ismerem, szerintem nem is lesz. maradok a teszkógazdaságos közlekedőedényeknél.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #83437 üzenetére
okes, szoval akkor csak a szokasos
igy ertem.
jo jatek lehet az rs, mert van hangulata es felteni sem kell. -
demars
addikt
válasz
Topiccsendőr #83528 üzenetére
Zacsi mérete...
Ez jó!
Feldobtad a napomat, köszi.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
Topiccsendőr #83528 üzenetére
Aki nekiáll határon menni az előbb-utóbb biztosan bukni fog, aki pedig itt elesik, az...
De azért nem semmi, amit művelnek, főleg az nw200 meg iom tt versenyeken...[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #83531 üzenetére
Bitter nagyon jó időket mottorozott pályán azután hogy Ágoston tanítgatta őt. Pringen 1:56ig ment le 2012 környékén. Tény nem verte a magyar mezőny legjobbjait, de nem is ez volt a fő erénye. Hanem hogy brutálisan sok kört tudott menni viszonylag gyorsan (endurance), és rossz körülmények közt kiemelkedően gyors volt (pl vizen). A testi adottságai és a techinka ahogy motorozott nem volt ideális a pályaversenyzéshez, de nem mondanám hogy lassú volt.
De amúgy ő is elmondta hogy utcai versyenyeken kanyarban nem mennek 100%on, egyszerűen nem fér bele annyira szar tud lenni a közút a pályához képest. Ráadásul ugyebár pl egy TT superbike menet az 6 kör, és 60km a pálya. 1 óra 45 percet motorozni ilyen tempóban, ilyen környezetben mindenképp más technikát igényel.
Önmagában a bátorság nagyon rövid ideig lenne elég
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
Topiccsendőr #83531 üzenetére
Ez szerintem olyan dolog, hogy lehet a pályamotorosok sem lennének az elejében az utcai versenyeken. Egyszerűen más a kettő és nem csak a bátorságon múlik.
szerintem. -
CyberPunk666
senior tag
válasz
Topiccsendőr #83537 üzenetére
"Az, h valaki lassabb, nem feltetlen jelenti azt, hogy jo lesz hosszutavon."
captain obvious?
Úgy lenne értelme, hogy ha valaki lassú rövid távon az még lehet jó hosszún.Amúgy lehetne arról is vitatkozni, hogy melyik a skill, a patikamérlegen kiszámolt körülmények között gyorsnak lenni, vagy a bizonytalan folyton változóhoz alkalmazkodni.
Lehet nem mennek 100%-on a kanyarban, de mennek annyira gyorsan amennyire a bizonytalanság engedni.
Szerintem durva ledegradálás, hogy csak azon múlik mennyit vállalsz el.
Ha megnézed, akkor nagyon sokat korrigálnak az utcai versenyeken és azért ez mutatja, hogy elérik a határt időnként, csak inkább alulról közelítik, mert tétje van az esésnek.Egyszerűen csak mások a körülmények, ahol másként kell menni.
#yodamastah
Úgy értettem, hogy mennyire volt magas és nehéz? -
zgospel
őstag
válasz
Topiccsendőr #83540 üzenetére
Vitatkoznék, rally meg pályaautósokhoz hasonló ez az összehasonlítás. Nem jobb vagy rosszabb egyik a másiknál.
Kubica meg Raikkönen, pályán egyikük sem volt lassú, amikor meg átmentek rallyba sorra törték a kocsikat. Másik oldalról meg Loeb rallyban volt majd egy évtizeden át verhetetlen, WTCC-ben meg elkenték rendesen, pedig a top kocsiban ült.
Ettől függetlenül továbbra is: ha csak fele ilyen jól tudnék menni mint ők, akkor eszetlennagy király lennék. Még akkor is, ha csak fele olyan jól tudnék pályán menni mint ők.
Egyébként meg mivel sajnos nincsenek olyan lehetőségeim hogy pályamotoros legyek, csak ritkán adódik alkalmam kilátogatni, alapvetően utcán közlekedek utcai motorral, gyárból kigurult beállításokkal, ráadásul motorozni sem tudok, így nekem eleve az a mérvadó amit linkeltem
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
Topiccsendőr #83542 üzenetére
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #83563 üzenetére
Azért 5000-nél 6-ban 110.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Horvi
őstag
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Topiccsendőr #83586 üzenetére
Pontosan így van. Az a baj hogy nincs.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Horvi
őstag
válasz
Topiccsendőr #83589 üzenetére
Inkább valami fasza SM kéne mint enduro. A nyakig sárban csapatni nem az én műfajom
Hello darkness, my old friend...
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #83586 üzenetére
Ezzel kéne csapatni!
De gy jó 2T is elfogadnék, mondjuk egy EXC 300/360/380 formájában.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
Topiccsendőr #83618 üzenetére
Csak csóró barátaim vannak és egyikük sem motorozik
Nem azért akarok pénzes motoros társat, mert urizálok, hanem azért hogy legyen pénze a motorozására.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #83629 üzenetére
Csak a régebbi karbikét írja, ez meg marhára nem olyan.
A henger felőli végeken találok vákuumcsöveket, de az a két karbiról össze van kötve (!), plusz még egy T-elágon belemegy egy elektromos szelepbe is.
Felülről ez a káosz fogad:
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #83633 üzenetére
Köszi előre is!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #83622 üzenetére
foleg ha van egy kis csavar a nemi iranyultsagban is
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #83663 üzenetére
igazibol az rgv miatt tetted be, ugye?
nem is tudtam h mar komplett palyarajzzal mennek a motorok, kanyarrol-kanyarra allitgatjak oket a szoftverek. igy pedig extra sz.pas, ha elvesztik a helyzetet mondjuk egy levagas v bukas miatt...
-
#81556480
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #83681 üzenetére
123 , aprilia pegaso.
2 évet állt, berohadt a benzin, össze vissza tekergették, én szétszedtem , most patika tiszta, be is indult pöccre, de leáll, meg szerintem nem jó a beállítás. a többi kérdésedre nem tudom a választ,
csak egy közelítőleges érték kéne hogy honnan induljak. bentről 1.5 fordulat ki, és onnét finombeállítással haladnék tovább.. ?
Van egy kézzel is tekerhető recés fejű csavar, meg egy másik besüllyesztve.
Kb 6-8 éve ilyen 2t endurókkal keltem-feküdtem, talán pont ilyen karbival volt szerelve a CRM-em is, ha jól emlékszem , de már teljesen kijöttem a gyakorlatból.
-
#81556480
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #83684 üzenetére
oké köszi! A leállást én megoldom. szerintem most csak egyszerűen nincs még alapjárat .
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #83694 üzenetére
Pont a cbf jutott eszembe, amin tanultam. Abból is jöttek érdekes hangok, de az tanuló motor volt, gondoltam szétgyalázták már.
Hát ha eddig volt is hangja, nem tűnt fel.
Meg nem érződött a kormányon.
A száraz kuplung, ha olaj nélkül jár? Hmm, ideje megcsinálni az olajcserét. Remélem nem szólnak be, ha a parkolóban nekiállok szerelni.
A lefelé váltásokat természetesen menet közben nem veszi mindig, ha a kar nem tud feljönni teljesen a lábamtól. Gondolom vmi rossz szokásom, amin csiszolni kell. Bár a GPZ-n nem volt ilyen gondom, h nem vette a fokozatot, amíg nem vettem le róla a lábam teljesen.
A kerregés akkor normális? Én már azon izgultam, h tönkretettem a váltót a szar kuplungolással.Nagyon nehezen áll össze nekem fejben ez a rev match. Igaz még csak pár hete gyakorlom, de rá kell koncentrálnom rendesen és kb csak 20%-ban sikerül úgy, ahogy kéne. Vagy túlpörgetem, vagy lassan eresztem a kuplungot és már megint visszaesett a fordulat, vagy totál elbénázom és kap egy pofont a mechanika...
Youtube-on olyan könnyedén és természetesen csinálja mindenki...[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #83706 üzenetére
Jézusom, mi ez a zakatolás?? Nagyon beteg hangja van. Vinném a bontóba...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #83709 üzenetére
Erről ez jut az eszembe mindig: [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
HSM
félisten
válasz
Topiccsendőr #83706 üzenetére
A nyitott házas verziójához volt szerencsém élőben egy parkolóból elindulás erejéig. Egy életre elég volt az a csörömpölés.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #83709 üzenetére
Az.
A hétvégén láttam egy Streetfighter 848-at, qrvajó hangja volt.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #83718 üzenetére
Talán pont azért?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
tboldi
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #83718 üzenetére
Attól még lehet jó hangja, nem?
-
ath
senior tag
válasz
Topiccsendőr #83722 üzenetére
manual szerint a tps-t az alapjárat beállítása után kéne beállítani. mivel képtelen voltam lehúzni a szenzorról a csatlakozót, kénytelen voltam leszedni a szenzort, széthúzni, majd utána vissza. most a legkisebb valószínűséggel tettem vissza jól, be kell majd állítani: akkor ne foglalkozzak a szinkronnal, lőjem be a tps-t jó helyre és kész?
-
Geresics
addikt
válasz
Topiccsendőr #83722 üzenetére
Jut eszembe: van ugye a Pegaso Trail motorom, amire vettem (gyári extraként is rendelhető) Akrapovic kipufogó-párt (Slip-on). Mondtad, hogy ez önmagában csak rontani fog a helyzeten (bár a hangja miatt úgy veszem észre, hogy megváltozott a vezetési stílusom, és a fordulatszám-tartomány, amiben használom).
Van viszont egy Pegaso Strada, ami elméletileg ugyan ez a motor, csak más kerekek, rugóút, ilyesmi. Arra is volt egy ugyan ilyen kipufogó, és a srác át is állíttatta az injektortérképet. A motor összetört, és bontás lett a sorsa.
Abból a motorból át lehet szerinted rakni az én motoromra valahogy? Vagy tök hülyeségről beszélek megint?
Van a tank és a váz között egy kis fekete doboz, amibe sok-sokkábelvezeték megy - feltételezem ez tartalmazza a medzsiket!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tboldi
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #83727 üzenetére
Akkor ezt megbeszéltük.
-
ath
senior tag
válasz
Topiccsendőr #83730 üzenetére
kösz, akkor már csak egy kérdés maradt: hozzá kell e valaha is nyúlni akár az elsődleges, akár a másodlagos fojtószelepekhez? kell e rajtuk állítani?
az eddigiek (és a manual) alapján nem, egy megerősítés még jól jönne -
horvathkrisz
addikt
válasz
Topiccsendőr #83747 üzenetére
Majd vesz.
-
BoB
veterán
válasz
Topiccsendőr #83801 üzenetére
De ő nem esett el
Egyébként szerintem az a műanyag rész konkrétan az összes csizmán hasonló vastagságú / keménységű lehet.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #83809 üzenetére
Legyen a hosszú, tanulunk belőle!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
válasz
Topiccsendőr #83824 üzenetére
Jogsizik meg kell oldani. Nincs bélés vagy valami?
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #83834 üzenetére
hoppa, ez rendszamos.
akkor meg plane megeri!Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #83834 üzenetére
Ez a 125-ös nem 11kW-os, így A1-gyel nem vezethető. Ha A2 vagy A jogsi van, akkor viszont kezdő motornak sem 125-öst szerintem....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Horvi
őstag
válasz
Topiccsendőr #83838 üzenetére
Persze mert már alkuszol rá, hogy legyen bontott alkatrészed
Hello darkness, my old friend...
-
HSM
félisten
válasz
Topiccsendőr #83838 üzenetére
Ennél olcsóbban nincs "élménymotor".
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #83881 üzenetére
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
baboss
őstag
válasz
Topiccsendőr #83880 üzenetére
Köszönöm a kimerítő választ, de nekem egy pár része kínai volt.
Leegyszerűsítve maradjak az idáig használt CASTROL POWER 1 4T 10W-40 nél, vagy váltsak Motul 5100 4T 10W-40 re ? -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #83904 üzenetére
Persu! Adott esetben egy teleszkóp-szimeringet is ki lehet cserélni teljes szétszedés nélkül?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
emre
veterán
válasz
Topiccsendőr #83907 üzenetére
Hát persze, de hogy jött ki ha a dugattyú még a helyén van?
Mert az egy húzó és a dugó karimája alatt van.Én inkább azt gyanítom, hogy nem az eredeti a motor eleje.
(#83908) persuader
A biztosító kijön két csavarhúzóval, a régi szimeringbe meg megy 1-2 pozdorja csavar, és kihúzom fogóval.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hardcore café
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Motoros topic
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!