-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kroni1 #66020 üzenetére
Inkabb azt mondanam, hogy nem tudom.
Amikor a 125 os palya RS re 120 es 150 es gumit raktam, a hatso gumi sokkal jobban megemelte a hatuljat a motornak, igy egy agresszivebb geometriaja lett. Most lecsereltem 115 es 120 ra, tul sok kulonbseget kanyarvetelnel nem ereztem, csak az eleje volt mas a nagyobb gumival. Nagyon rossz volt az eleje, a mas geometria miatt. Meg fogok vele kiserletezni, mert ugyanolyan koridoket pehet menni mindket meretu gumival. Igy ez a kerdes szamomra nem egyertelmu.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #66069 üzenetére
Azt a szart semmibe nem kene onteni.
Semmilyen takarito hatasa nincs ilyesmiknek. Az injektort nem fogja takaritani, mert min2 szuro van, mig odaig eljut. Szelepeket nem kell takaritani, ez nem kozvetlenbefecs. Az egesteret nem fogja takaritani, mert megis hogyan? Penzkidobas. Max feljebb kurja a motorhomersekletet, es felesleges hostressznek teszi ki a dugattyut.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
Nah, ezert nem szoktam megmagyarazni neked, hogy miert nem all meg a velemenyed. Nekem kinos, ahogy a valosagot hozzatorzitod a velemenyedhez.
Neked nem kerdeseid vannak, neked valosagtorzito velemenyed, semmi szukseged valaszokra. (bar ezt tobbszor elmondtam neked enis, megis megvalaszolom - szivesen)
Ha annyira rossz benzint tankolsz, hogy jaraskulturaban megerzed, ott mar nagyon nagy baj van. Egy nyilthurkos injektoros motor "jaraskulturaja" nagyon sok mindentol megvaltozhat, nalunk a te placebod van az elso helyen. A tobbi lehet egy lazabb vezermulanc, kornyezeti homerseklet, motorhomerseklet, legsuruseg. A nyilthurkos ezekbol nehanyat csak saccol, mivel nincs visszacsatolasa, vezerlese. A legutolso helyen van a benzin. Ha ilyen tortenik benzintol, amit megerzel, annak a benzinnek a fele gazolaj (sarkitva)
A tudomanytalan hozzaallast jerlek hagyjuk, mert ez ne legyen az a forum, ahol erzesre jobban ment, stb. Ez nem bizonyitek semmire. Szoval ez a tudomanytalan hozzaallas kerulendo itt. Koszonom.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Ok fussunk neki ujra.
Ha lambda szondas, akkor mar a haromnegyede gazolaj, mivel utana tud menni a legfeleslegnek, bar saccolom, nincs benne kopogasszenzor tovabbra sem, usse kavics.
Tehat megjobban nem tudod megallapitani
Sikerult megintcsak a sajat kapuba rugni a labdat...
A csaladi autot analogianak hoztad, amit erzekeltel. Szoval azt ugy felejtsuk el. De azok utan, hogy te az olajrol milyen sommas velemenyt irtal az erzeseid alapjan, haaat, igazi varazslo vagyNekem volt szerencsem 2 eves benzinnel menni, detonalo 4 T motorral, (ami nem kis teljesitmeny) volt szerencsem valoban pancsolt benzinnel menni, satobbi. Ezek alapjan amiket irogatsz, az hajmereszto.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Nem. A magyarazat az volt, h prekoncepcioid alapjan allapitod meg egy benzinrol, hogy jo-e vagy sem. Illetve a nagyon konnyen megcsalhato agyaddal, es erzekszerveiddel. Nem erzed a teli-nyari benzin kozotti kulonbseget. Nem erzed a 98,100-95 kozotti kulonbseget. De megerzed a 95-rossz95 kozott. Es ha mar megerzed, inkabb felutod spurival. (???)
Ugyanugy, mint az olajnal a motor rezgeseben ereztel valtozast. Teljes placebo jelenseg.A titulushoz jar egy sapka, es egy varazspalca is, hordd rendszeresen, hogy a hetkoznapi emberek tudhassak, mire szamitsanak ha esetleg kommunikalnak veled.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #66114 üzenetére
Itt megint az a baj, h csupan elmeletben nincs benne az, hogy a pilota nem egy agrolszakadt felnotas, aki 1250 min rol gyorsit, kuplungcsusztatas nelkul, hanem altalaban zsigerbol megkeresi a nyomatekcsucshoz tartozo fordszamot, ha gyorsitani akarna, es ott csusztatja a kuplungot. Ezt nem.lehet kiszamolni, es ez a gyakorlat, nem az elmelet.
Kiveve ha nem motoros paralimpiat tartunk.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
18 000 km utan cseres volt r6s ben. Nem csak kigyorson, hanem motorfeknel is kell csusztatni. Palyan is hasznaltam rendesen. Arra hasznaltam, amire valo.
Megjegyzem, r6r nel ha visszavaltasz ugyanez tortenik, mert csuszokuplungja van. Nem vitrinbe vettem.
Egy dobogoko meg se kottyan neki.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #66145 üzenetére
ismerem a tipust, elmeletileg a 450 esek a megbizhatobbak, ebbol az 550 bol tul sokat akartak kihozni.
mekkora teljesitmenynovekedes volt, miutan kinyitottak a gari elleneben?
egy rugora jar az egyunk az exc 300 al, ennek a morornak (rxv) a blokkja erdekel igazan, egy rs vazba szivesen beraknam, (de ez meg egy kicsit tavol van, de mindenkepp akarok vagy egy supermonot, vagy egy kiskobos kethengerst epiteni) es mivel mar van egy versenymotorom, nem gondolnam kihivasnak a karbantartasat. (bar a 2T rs nel leginkabb fejlesztettem, kiserleteztem, de megbizhatosagi gondok nem akadtak)[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #66202 üzenetére
Epp ezert fogom ugyvedre bizni a kovetkezo balesetemet. Mivel en nem vagyok tisztaban az epp aktualis jogszabalyokkal, vagy barmilyen papirmunkaval - es nem fogom ebbol kioktatni magam, mert ehhez semmi kedvem - illetve a biztosito karugyintezo ott kur at, ahol akar, intezzek el ezt egy ugyveddel, en meg varom a penzt.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #66207 üzenetére
Ertem, ez valoban elhanyagolt allapot, de ezek tovabbra is kopo-fogyo hianyossagok, tehat ettol en meg nem vetnek el egy motorvasarlast, de csak akkor, ha joval olcsobb a piacon egy olyan motornal, ahol nem kell ennyit kolteni a gatyabarazasra.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Something_ #66214 üzenetére
Szarjal ra.
Jegyzokonyvben ugyis az van, h o a hibas.
Ezert kell minden korulmenyek kozott helyezinelest kerni, mert meggondoljak magukat.
Nalam ugy nem akarta elismerni, hogy macisajt es kanyarodast tilto tablanal kanyarodott elem, elsobbseget nem adva. Ezek ilyenek.
En fogadnek egy ugyvedet, es rohognek az ilyen hulyen, ha ennyire polgari peresre akarja csinalni az ugyet... Helyszineles utan
Szoval sztm a lelki beked, a fereg biztositok, a felelosseget sosem vallalo hibas fel miatt fordulj hozzaertohoz. A forum sajnos itt nem az igazi segitseg.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz BlackPriest #66234 üzenetére
Igen, valszeg benzin. Bagy vonalakban: a fuvokad es a karbi ontveny kozott elkezdodott az elektrokemiai korrozio, mivel a benzin nem vezeti az aramot, de az etanol igen. Javaslom legkozelebb az uszohaz leereszteset, illetve 100 as benzin tankolast lerakas elott.
Vagy ki van repedve a tolozar vakuum, de a legvaloszinubb, a benzin. Karbit kell tisztitani (most az egyszer ez tenyleg hasznal) es szeretnem felhivni a tobbiek figyelmet (nemreg volt tema a karbitisztitas) arra a jelensegre, hogy nem mukodik a motor teljesitmenyrendszere. Ilyen esetekben valoban szukseges lehet a tisztitas, ha valoban a teljesitmenyrendszer eltomodese okozza a hibat.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #66244 üzenetére
Nem kene szamottevonek lennie, de nagyon vegyes a kep. Futott garazsban is lattam rozsdasodo tankot, es megkotlott karbit. Bar nalam csak kint a szabadban kurta szet a fuvokat, mig futetlen garazsban nem.
Fogalmam sincs mitol van ekkora kulonbseg. Lehet e10 benzin, vagy a megengedettnel tobb etanol az e5 ben, vagy valamilyen mas tenyezo, amirol nem tudunk.Milyen uzemanyagszint? Uszoszintre gondolsz? Kimerted atlatszo csovel?
Hidegen lehet feher a fust, azzal nincs baj.
Hidegen fulladozhat. Uzemmelegen nem kene.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #66289 üzenetére
nem megallni kell az abs el, hanem az uton maradni, es kikerulni. a mellette levo motoros azonnal a leallosavba hajtott, ha van abs, eselye lett volna a supermotosnak is lehuzodnia.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
ugyanugy kell beallitani, mint az mz-n. van egy alapjarat allito. azzal uzemmeleg allapotban tekerd lejjebb, hogy normalis legyen az alapjarat, 1200-1300. kerdes az, hogy falsot sziv-e valahol, vagy barmilyen problema van-e a hatterben, amitol ossze vissza maszkal az alapjarat. pl fojtoszeleptengely kopas, vagy barmi mas.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kroni1 #66311 üzenetére
A ficko tokeletes hogyan-ne-csinaljuk bemutatot tartott. Pontosan a felfestesen markolt annyira a fekre, hogy stoppie lett belole, majd a stoppie kozepen megallt a kerek is. Tokmindegy hova terhel, a motor azert esik ki alola, mert megallt a kerek, nem azert, mert rossz helyre terhel. Az ilyen veszfeknel oruljon az ember, hogy motoron marad, nincs ideje h a sulypontjat arrebb rakja, meg felepitse a fekerot. Az csak egy idealis eset, ami nem letezik. Ahhoz, h erezd az elso kerek csuszashatarat, olyan aszfalton, amit nem ismersz. Meg egy gp pilota is pofaraesik.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Something_ #66322 üzenetére
Nem ismered, miert lehetne; mennyi penzt lehetne kerni, igy a biztosito karugyintezoje konnyeden atviszi rajtad a biztosito erdekeit. Mar nehanyszor megemlitettem, h fordulj ugyvedhez, ha nem vagy vergeci pszichopata, nem erdemes veluk leallni veszekedni, mert lekoptatnak, ne vedd magadra, de te ezt nem fogod tudni menedzselni, kiszurjak a szemed vmi vallalhatatlan osszeggel.
Ott tisztavan kell lenni minden szaballyal es szoritani kell a tokuket, es veszekedni veluk mindenert, illetve kizsarolni a teged megilleto penzt.
A helyedben veletlenul sem egy forumbol meritenek ihletet ehhez a torturahoz.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Something_ #66335 üzenetére
Nem tudom mi a sikerdija, ezt majd megbeszeled vele.
Otthon -marmint magyarban- van egy papirra felirva, termeszetesen jelenleg nagy erokkel keressuk, mert nem tudom hova lett a koltozesben.
De mosquito is belinkelt neked segitseget ezugyben.
Amint megtalaltuk a szamot elkuldom neked.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz polimorf #66341 üzenetére
kicsit szelsoseges lenne leirni a cikk utan egy markat.
a legjobban inkabb ez jellemzi a helyzetet:
"A BMW motorok tényleg nagyon jók, nagyon mások, mint bármi más a piacon, de ez a fajta problémakezelés nem annyira tűnik magas színvonalúnak, mint maga a termék."zach egyebkent direkt bicskanyitogato stilusban irta a cikket az elvetemult markafanok miatt, es ez a fanatizmus nem csak a bmw nel jelenik meg, hanem mas markaknal is. kar hogy a tobbinel nem szuletett ilyen cikk, pedig lett volna anyag hozza boven
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Hu sracok, ebbe nem erdemes belemenni, aki kivancsi h melyik turaenduro hogyan tud megkotlani, annak az advrider forumot javaslom, ott nem dobaljak meg szarral azt, akinek mas markaju motorja van.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Zach allapitotta meg nagyon pontosan, hogy nalunk magyarorszagon iszonyu eros markafanatizmus van. Ezzel csak egyet tudok erteni, ezert is lett sertodott hangvetelu cikk az 1150, ahol nem eppen ugy irja le, mint valami megbizhato igaslo
Megjegyeznem a kornyezetemben a markabuzik mind laikusok, es hozzanemertok, (bar ugyanugy nincs tudataban a szakmai hianyossagainak, mint a hulye ember a hulyesegevel) ami mindent elarul mennyire kell komolyan venni ezt.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kroni1 #66375 üzenetére
Errol beszelek.
Egy versenymotorrol beszelunk. 2T? 4T?
En most megkerdeznelek, mik voltak a gondok azzal a motorral? Mikor volt ez, melyik tipussal, es melyik hondaval hasonlitjuk ossze?
Te nem tudsz ezekre valaszolni, de ragaszkodsz az altalanositasodhoz. Ami nem is a.tied, hanem az ismerosode. Nem ismered a konkret sarokpontokat, es aki eleg hulye az elolvassa ezt ugyanugy es megallapitja, hogy szar a ktm
Az ilyen fajta velemenyre semmit nem lehet epiteni.Bob zxr
Oktanszamra gondolt.
A bmw nek es a ktm nek van olyan gyujtasa, amelyik a gyujtogyertyat hasznalja az ionaramlas meresere, ezzel pedig az eges minoseget vizsgalja. Igy a motor tudja, milyen benzint tankoltal bele, es aszerint modositja a motormenedzsmentet. Bar az 1150 ben tudtommal ilyen nem volt, a ktm nel az rc8 nal van ilyen tudtommal[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Ferdzsoo #66564 üzenetére
a bukogomba nagyon jo eldolesnel, de amugy ha valamibe beakad es a vazhoz van csavarozva az rotty. nem egy ilyet lattam, es a deklibe csavarozhato kitepi az osszes csavart valoban, ha akad. kerdes, eppen melyik az olcsobb? a blokk oldalat megvenni idomokkal, vagy vazat egyengetni.
nagy sebessegnel, (akar 50 nel is), mar nem egyertelmu, hogy ved a bukogomba, szituacio, motor fuggo. pl ha odacsapod a generatorhazat ugy, hogy a fotengely veget is megutod, akkor az fotengelycsere, ami nem biztos hogy olcsobb egy vazegyengetesnel.
nem lehet kijelnteni hogy jo- e vagy sem, mert nagyon sok mindentol fugg. es az embernek mindig igen-nem valaszokra van szuksege, de az elet ennel mindig bonyolultabb.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz baboss #66579 üzenetére
ha javasolhatom, inkabb olyan embert kerdezz, akinek volt olyan motorja, mert hogy osszekanalazzuk neked az ismeros ismerosetol halott sztorikat a megbizhatosagrol, azzal nem leszel gazdagabb.
el lehet szsoszolni a tulajdonosi forumok lapozgatasaval, abbol nagyon eros szuron keresztul valamit megtudhtasz az adott tipusrol, nagy munka aran. ez a leghasznosabb, ahogy pl bogyo is csinalta.
de nagy fenntartasssal olvass mindent, es kerdojelezd meg a tartalmat. ha nem konzisztens valami, dobd a kukaba, mert sajnos velemenye mindenkinek van, amit termeszetesen meg is oszt mindenkivel. csakhat ezek kozul nagyon kevessel lesz tobb az ember.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Ferdzsoo #66589 üzenetére
valamit szamit.
de nincsenek csodak. ha fikalsz ott valaminek mennie kell. 1300 N. indulj ki abbol, hogy 5000 N os teszkos hevedert egy 140 kg os felallitott motor elszakitja a futon, ha katyus uton gyorsan mesz. (tapasztalat )[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kroni1 #66595 üzenetére
sztm nem felesleges egy darab loero sem. a nagyobb loerohoz nagyobb nyomatek is szokott tarsulni, es ez nem mindegy, hogy hol jelentkezik.
pl baboss kezebe kerulne egy 71 lovas sv, a zrx utan az egy terugras lenne szamara.
mentem eleg sok 400 as sorneggyel, es sv vel is. eloszor is az alacsony fordulati nyomatektol be fog szarni, viszont nem lesz semmi tuzijatek felul, de szerintem nem az a fajta user, akinek ez hianyozna.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Ferdzsoo #66601 üzenetére
igazabol nezzuk globalisan az egeszet, es akkor megnyugszol.
egy motoromon volt bukogomba, azt az egyet mindig le is mostam.minden egyes elem, alu, vas, szen, minden egyes molekula a nemesgazszerkezetet keresi, es jelenleg a motorban nem abban a szerkezetben van, de mindvegig erre torekszik , es efele megy nagyon gyors leptekkel...
minek bukogomba. minek lemosni?Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #66636 üzenetére
altalaban a vilagot nem azok az emberek viszik elore, akik az eletuket annak szentelik, hogy engedelmeskednek, fogyasztanak, felnek, meghazasodnak, reprodukalodnak. (john carpenter - they live c filmbol vettem a vezerszalat, nemreg lattam, es egy fos horror de van benne egy par jo meglatas)
ha valamit komolyan csinalsz, es eredmenyeket akarsz elerni, akkor az eleted minden percet arra fogod forditani, hogy fejlodj abban a bizonyos dologban. pl rosivall agoston peldaja.
ez azzal jar, hogy nagyon sok ember hulyenek nez.
eross zsoltrol mi jut eszebe egy gyerekes csaladanyanak?
odament a hulye a hegyre meghalni, itthagyta a gyerekeit csak egy hobbiert.
az a "hobbi" olyan volt neki, hogy inkabb levagatta a labat, hogy konnyebben fel tudjon menni a hegyre, mert a rehabilitacio tul hosszu lett volna, es kevesebb eselye lett volna megmaszni.ezzel nem azt akarom mondani, hogy szeretnek egy klubhoz tartozni, ahol mindenki viseli a torzsi szimbolumokat, es vmifele felmilitaris szervezet jellemzoit is hordozza magaval, vagy legalabbis masolja ezeket
ezt mindenkepp elkerulnem, es nem ebben latom a hobbi kiteljesedeset.
plane, hogy nagyon furcsa pozicio, az, amit felvehetsz ilyenkor egy klubban. nem lehet pacsira bekerulni. komoly a klub. ugye nem kerdes hogy ilyenkor milyen statusszal bir az ember ott a csapatban?megegy fonokot, es megegy probaidot? az van a mostani munkahelyemen is.
pont ettol menekulok.
nagyon szivesen megvizsgalnam a klubok szociologiai keresztmetszetet, az biztos.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #66697 üzenetére
nagyon konnyu kulonbseget tenni a hulye es a kulonc kozott. az egyik lerakott valamit az asztalra, amit a tobbi ember nem tud megcsinalni, illetve magatol nem csinalt volna, mert van kenyelmesebb modja is az eletnek (engedelmeskedni, felni, fogyasztani, szaporodni - nagyon leegyszerusitve) ennek van sporterteke, hatalmas kitartast, akaraterot es elkotelezettseget kivan, ami nem sok embernek van.
a hulyet ugye nem kell bemutatnom.
nezzuk az atlagos trollt. az aztan kulonbozik mindenkitol, foggal korommel ragaszkodik a fassaghoz, ezzel nem kulonc lesz, hanem hulye. mivel ezt mindenki meg tudja csinalni. nincs mogotte semmi.
nezzuk a ketgyermekes csaladanyat. (vagy apat, kinek mi eppen a szimpatikus)
annak sincs sporterteke, hogy 40 evesen egy dagadek vagy, a teve elott ulsz, soha nem leptel ki a komfortzonadbol, majd egy eross zsolt halalhirere megjegyzed, micsoda hulye volt.Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gaming notebook topik
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- BestBuy topik
- Akciókamerák
- Eredeti játékok OFF topik
- iPhone topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Külső 3,5'' mobil rack-ek topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen