- Mesterséges intelligencia topik
- Mobilinternet
- Max
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen routert?
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Vírusirtó topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz Daywalker #109818 üzenetére
Vittem vissza kesztyűt és nadrágot is a SZ-ba, hülyének nézéssel nem találkoztam, gond nélkül bevették őket. Persze sokkal jobban örültem volna, ha nem kellett volna visszavinni őket...
Amúgy meg üdv újra köztünk!
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Geresics
addikt
válasz Daywalker #109821 üzenetére
Bár haverom nagyon rá akar beszélni, hogy vegyek én is egy Multistradat, de én mégis az új Suzuki DL650XT, és a KTM 790 Adventure között lavírozom...
Amíg meg nem vettem a kis KLX-et, addig egyértelműen a 790 Adventure-R volt a befutó, de most hogy ez megvan, már nem akarok kétmázsás dögökkel terepezni járni, a külföldi túrákon viszont továbbra is szempont az aszfalt elhagyása.
A V-Strom volna az ésszerű, de az megint 5 évig volna kb. jó, míg a 790 birtoklása jóval több érzelmet váltana ki, és jóval hosszabb távon volna elegendő! Sőt, igazából nem is hiszem, hogy igényem volna annál erősebb motorra...
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz Daywalker #109954 üzenetére
Lépjünk túl azon a listán, a hegylakók kétmondatos összecsapott cikkjeire amúgyis felesleges időt pazarolni
A csupaszmotor kategóriát én tovább bontanám az utóbbi években. Az egyik végletük szinte egyeneskormányos sportmotornak felel meg, a másik véglet meg átalakult sporttúrává.
Az MT-10 például inkább sporttúra mint sportmotor (de még mindig sportosabb mint a Z1000), miközben a Tuono meg sokkal inkább sportmotor mint sporttúra, kifinomult elektronikai csomaggal. A Tuono kis túlzással mindössze annyiban különbözik egy sportgéptől, hogy egyenes a kormánya, és némi idommal kevesebb van az oldalán. Elég sokan pályamotort csináltak belőle. Az MT-10-en egyenes, viszonylag relaxált pózban ülsz, gyárilag lehet kapni hozzá túracsomagot és komfortülést, ami a vásárlói igényeket és a termék pozícionálását is jól jelzi.
A Kawa Z1000 inkább a sporttúrához áll közelebb: nehéz, felszereltségben és elektronikailag elmaradott a társakhoz képest.
Super Duke-ot még élőben sem láttam szerintem, úgyhogy arról nem tudok mit mondani De ahogy néztem ahhoz is kapni gyárilag túraszettet, meg létezik belőle még 2 túraverzió is.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
#31733248
törölt tag
válasz Daywalker #109952 üzenetére
A kategorizálás mindig nehéz kérdés, de szerintem nem is ez a lényeg. Inkább a tanulság, miszerint alig adnak el új sportmotort. Azt meg nagyon nehezen tudom elképzelni, hogy az importőrök ne tiltakoznának, ha a lista negatívan érintené a piaci szerepüket. A Kawa importőrének vajon mennyire eshet jól, hogy nem is szerepel itt a nevük, mert egyetlen sportmotort nem adtak el?
-
dellfanboy
őstag
válasz Daywalker #109956 üzenetére
hegylakók baromi gyenge és színvonaltalan oldal lett szerintem
volt olyan idoszak amikor emelte a szinvonalat? mindig is egy tok amator brigadnak tunt szamomra.
pl ez a legutolso cikkuk ordura, bőr és farmer – hogyan válassz motorosruhát?
meg reklamnak is f*sarra nem voltak kepesek, hogy a bemasolt kepeknel legalabb a cseh szoveget angolra/magyarra forditsak...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Chris0321
addikt
válasz Daywalker #109978 üzenetére
Mikor én csináltam az A1 vizsgát anno 98-ban volt rá lehetőség, hogy akik az adott városban laknak rutinon a saját motorjukat használják mert ki kellett vinni a gépeket a pályára és arra kerültek ahol lakott az illető. Forgalomnál szintén. Jó ez egy nem túl nagy város volt, de megkérdezni meg lehet mi a megoldás ha tolva messze van.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz Daywalker #110035 üzenetére
Hehe, engem pont e 2 dolog miatt baszogattak műszakin.
(2006-os Honda Jazz, 1.4 szopóbenzin)
szerk.: A rugóval annyi szerencsém volt, hogy a JSZP-ből lekérdezve kiderült, hogy honosításkor bejegyezték a rendszerbe, csak a forgalmiból maradt ki. Elmentem a kormányablakba, és 5 perc alatt pótolták tök ingyen, így most teljesen hivatalos.
A felni/gumi meg gyári méret, szerepel a típusengedélyben, csak az én autóm 14-es kerekekkel gurult le a gyártósorról (175/65), míg az eggyel magasabb felszereltségű 15-ösökkel (185/55), de szerkezetileg, műszakilag semmi különbség köztük. Nekem az utóbbi van most fent.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Daywalker #110042 üzenetére
A rugókat még nagyjából megértem, de a kerékméret... Még az izzók nem tetszettek nekik (Osram Night Breaker Laser), de azok is road legal darabok.
Amúgy egy teljesen standard Jazz, másik helyen jatt nélkül átment.Mondjuk a JDM LED-es hátsó lámpák később kerültek be, de ezek is OEM darabok E-jellel és Honda felirattal. Kíváncsi leszek, 2021. januárjában mit fognak szólni hozzájuk. Meg az EBC Yellowstuff fékbetétekhez.
Azért igyekszem úgy változtatgatni rajta, hogy szabályos maradjon.[ Szerkesztve ]
-
Varoz
őstag
válasz Daywalker #110042 üzenetére
"pedig ami rá volt fabrikálva rendszámtábla-tartó azzal a telepített veda nem tudott rendszámot leolvasni"
A szöge miatt vagy hogy?
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #110093 üzenetére
Hat a gyorszaras csavar a japoknal is eleg reg van, tobb tiz eve. Mostanaban 200 kilo alatti teletankolt tomeg miatt a titan, alu csavarok is nagyon gyakoriak, kidolgozasi minoseg is az egekben, gyarilag a magnezium felni alap. Gyakotlatilag egy szinten vannak, mindegy hogy japan, vagy olasz.
Regebben hatalmas kulonbseg volt, ez viszont igaz. a 330 as tarcsa, (egyedul a fireblade-en volt valamikor reges-regen, annak aztan kjo feke volt) es a fem fekcso. Azaz a normalis fek az meg 10 evvel ezelott sem volt alap a japannal.
Es a futomu nagyon szar volt gyarilag, illetve a szeria kovacsolt alu felni hianyzott teljes mertekben. Olaszhoz a magnezium felni 15 evvel ezelott is tudott szeria lenni, egyes tipusokhoz meg ennel is regebb ota. A hatso feknyereg pedig veletlenul sem ketdugattyus a japanok zomenel, hanem uszonyerges vacak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #110098 üzenetére
Igen, 2004 volt a 2. gen RSV factory kiadasa, ott a karbon idomok, ohlins elol-hatul, es OZ felni, kormanygatlo volt az alap. De a radialis brembo mar a mille R en is volt joval korabban ugyanezen extrak mellet. Az egy 2004 es japanhoz kepest fenyevekkel elobbre jart. De csomagkent tekintve vagy parasztabbul fogalmazva koridot nezve mar nem ekkora a tavolsag. Akkor is voltak finomsagok masutt kidolgozasban, pl kazettas valto az sc57 nel, vagy nem bevonatos, hanem alusil henger. 10 evvel ezelott RN22 ben mar gyorszaras csavar mindenutt, a piros vaz, maga a blokk, az nagyon ott van kinezetre, hangra, kidolgozasban a matt-fenyes feluletek elegge eltalaltak.
Akkor ott az sc 59. Akkora a hutoje gyarilag mar 2008 ban, hogy elbujhat mellette az osszes literes gep, az olajszivattyuja mar akkor olyan melyrol szivta az olajat, mint a yamahanal 2015 tol az RN32 nel (persze az olaszoknal ez a kialakitas mar eleve alap volt) es a tankja az ules ala nyult, mint a ducatinak, vagy minden modern motornak mostansag. Nagyon fejlett motor volt mar akkor.
Kar, hogy itt jon a sztereotipiak teljes megbizhatatlansaga, mert ha van olyan, hogy olasz megbizhatatlansag, akkor az a japan motor azzal birt. Az alusil hengerrol visszatertek a nikasil bevonatra, amit tul melyre honoltak, es lejott a bevonat sok peldanynal, a fotengely primer fogaskereke nem volt megedzve, ami elkopott, mint a szar, es az 1.2 literes olajfogyasztas a dugattyuk es gyuruk kialakitasa miatt... ehhez kepest egy 2008 as ducati 1098 as fesszabalyzo-generator hibaja, garancias dugattyu csereje, amit visszahivassal csereltek minden motoron, ellenben a honda kiterjesztett garanciajaval szemben, (ahol a mai napig talalhatsz olyan peldanyt, amiben szar lehet a fotengely), es muszerfalbeazasa, egy pipacs igenytelensegevel birt
De ha ranezel egy olaszra azt azonnal felismeredNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Varoz
őstag
-
Shin Chen
tag
válasz Daywalker #110119 üzenetére
Valóban, a sok pozitívum mellett van egy esztétikai malőr amit legtöbben kiemelnek, az a váz hegesztési varratai (kínai gyártósor-olcsó munka hígleve?).
Plusz ugye a kétely, hogy olasz-kínai, azt meg tudjuk hogy amelyik olasz étteremben kevesen esznek oda nem szabad menni!
(#110125) persuader Majd eldől( ) a tesztvezetéseken."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
#31733248
törölt tag
válasz Daywalker #110178 üzenetére
Az igények különbözőek, akár egyetlen tulajnál is. Más elvárásaim vannak a hétköznap használt kocsimmal és más az hobbiautómmal" szemben. Annál nem zavar, hogy kemény a futómű és hangos a motor. De amikor az ember naponta megjár olyan utcákat, mint a Margit utca, Ankara utca és az éppen felújítás alatt álló Rómer Flóris, akkor nem egy kézenállós, kemény üléses sportmotor lesz az első, amire vágyik. Amúgy sem a kemény futómű miatt fogja jól kezelni az úthibákat, sőt, még az is lehet, hogy kanyarban hamarabb elpattog rajtuk.
A robogóknál sajnos sokszor tényleg olcsó és himbi-limbi a futómű (meg a váz sem elég merev), de hasonló nagyságú probléma a kis kerék is. Annyit tudtam tenni, hogy igényesebb futóművel készült típust választottam 16-os kerekekkel, tisztességes fékekkel. Nyilván nem lesz ettől sportmotor, de lehet, hogy az elvárásaidhoz képest meglepődnél azon, mennyit tud.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz Daywalker #110185 üzenetére
Akkor Te jó sokat motorozol egy évben, ha jól sejtem. :) Mennyit kb?
"Azt nem mondtam, hogy a keményebb futómű jobb, valamit félreértettél, ez csak velejárója a sportmotornak, ellenben ha jól be van állítva a húzó és nyomofokozat is, akkor nem pattog el sehova"
Ez igaz, kérdés, hogy milyen útviszonyokhoz és használathoz van állítva. Nyilván máshogy optimalizálsz pályára és ennél lágyabb beállítás optimális a gidres-gödrös utakra. A robogók és a városi motorok futóművei az utóbbira vannak optimalizálva, a maguk nyilvánvaló korlátaival. Ha a legrosszabb futóművet keresed, nyilván a robogók világában fogod megtalálni, valahol a kínai 50-esek között. A másik véglet a barátom 1250 GS-e, de annál a futómű önmagában annyiba fájhat, amennyibe az SH300-am került.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #110217 üzenetére
A Hondát csak azért írtam, mert az jött fel - ismert, bevált, megbízható, stb. - alternatívaként. Kb. bármelyik japán (eredetű) motorgyártó hasonló árú (belépő szintű) nagymotorjában több perspektíva (és vélhetően kevesebb xopás...) van mint a Benelliben. De legyen akkor KTM Duke 390...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #110224 üzenetére
Egy nagyon lenézett, proli GS500-at hajtok bő 4 éve.... .. de ott van felül az összefoglalóban.
12 év alatt most döglött meg először - de így is hazahozott. Ha minden igaz, holnap jön hozzá a bontott gyújtás-jeladó tekercs 8 ezerért... (ma reggel rendeltem meg...)
ez csak úgy: [link][ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Daywalker #110224 üzenetére
A VT250 Spada és Xelvis belpiac volt de az új VTR250 nem volt belpiacos csak rosszkor jött ki és rossz árazással ezért nem igazán ment el túl sok darab belőle. :)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
etnies
senior tag
válasz Daywalker #110226 üzenetére
A 2009- VTR 250 nem volt belpiacos, nagyon jó kis motor, nagyon szerettem.
Amit nem szerettem, hogy nem volt hozzá utángyártott semmi, csak olajszűrő. Nem volt semmilyen oldaldoboz lehetőség, hátsó doboztartó konzolt is csak a Shad gyártott rá, külön kellett rendelni Magyarországra egyedileg, stb.Most DL 650 van, az egyik legkommerszebb motor a piacon valószínűleg, viszont van hozzá minden, azonnal, reális áron. Plexitől kezdve a sárvédő toldatig bezárólag minden IS van.
Drága volt annak idején, azt hiszem 1,6 volt egy CBF500 akkoriban, mindenki hülyének nézett, hogy miért veszek olyan kis szart. Életem legnagyobb motorosélményeit nyújtotta, imádtam, 6 évesen 55000 km-el adtam el, NULLA hibával, pedig kapott rendesen, napi használatban volt.
A DL-t is szeretem, mert kényelmes, meg erősebb, meg pakolhatóbb, de a VTR 250 a mai napig hiányzik.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #110243 üzenetére
Akkor viszont a Gs500-amnak 120 lóerősnek kellene lennie...
A meglévő 48-ból többnyire a felét sem használom ki, mert rettenet a futóműve, 130-140 fölött imbolyog mint gólyaf*s a levegőben (a motor hibátlan, a méretében beszerezhető legjobb gumi van rajta, stb.) Szóval ez ilyen... ...de nem is nekem való a száguldozás, én csak egy kirándulgatós "prenyugger" vagyok. Persze azért minden motorozáskor pár percre elgurul a gyógyszerem, meg autókat előzgetni is szeretek nyélgázon.
(#110245) KrenAtesz: Bírják is egy darabig, én két év alatt kivégeztem az enyémet….
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #110249 üzenetére
De az A1 is 15 lovat enged meg, a 4T 125-ösök között mégis csak mutatóban találni ilyet: Duke 125, Honda Varadero 125 (bár ez utóbbi annyira dögnehéz volt, hogy gyorsulásban (vagy hegyre felfelé) még a kis csopperem is felülmúlta a maga 12 lóerejével - igaz, végsebességben viszont jóval többet tudott - ez enyém ment valós 95-öt, az meg kb. 110-et)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Geresics
addikt
válasz Daywalker #110276 üzenetére
"de a ne vegyen mert másnak sincs azért erős"
Szerintem olvass vissza még egyszer alaposabban. Nem mondtam, hogy ne vegyen, csupán felhívtam a figyelmét arra a nem elhanyagolható tényre, hogy ritka motorhoz nem fog minden szir-sz@rt kapni, pláne nem azonnal polcról. És ez nem csak a Pegasomra igaz, hanem haverom Multistradajára is, és még sok minden másra is...
Anno még aktívan olvastam az RSV fórumot is, és bizony sok más Aprilia is keresett folyton dolgokat, mert ők sem találtak...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
válasz Daywalker #110349 üzenetére
Múlt november igen, most lesz lassan egy éves, azóta fektetve van.
Köszi akkor legalább azzal nem húz az ág.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz Daywalker #110355 üzenetére
Ha mondjuk XS-től M-ig és L-től XXL-ig egy-egy héjméret van, akkor a szivacsbélés vastagságának variálásával érik el a többi méretet, a legkisebbnél vagyis XS-nél és L-nél lesz a legvastagabb a bélés szivacs, hogy kellően passzentos legyen.
A nagyon drága sisakokat 4 héjméretben gyártják, emiatt drágább a gyártása, de végül úgyis a vásárló fizeti ki, viszont jobban passzol a méret.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
MCs88
aktív tag
válasz Daywalker #110355 üzenetére
Én egy (új) Shark Spartan Carbonnal küzdök most azzal (nagyjból 20órányi motorozás van még csak benne), hogy 1-1,5óra után annyira kinyomja a vért a homlokomból, hogy konkrétan fáj és ég a homolokom. Remélem még betörjük egymást, mert 160ezerért szomorú lennék ha így maradna.
-
tboldi
nagyúr
válasz Daywalker #110344 üzenetére
a japánok között a legszebb, nem úgy, mint a műanyag jatékautókat gyártó Honda
Ezzel most megsértetted a topik boyracerét.
Amúgy csak addig szép a Mazda, amíg el nem rohad.Viccet némiképp félretéve: Az ismeretségi körömben van néhány (2, 5, 6), egyik sem arról ismert, hogy mennyire hibátlan lenne. Mondjuk mindegyik tulaja antitalentum az autókhoz, mindhárman egy nepper által kiglancolt romhalmazt választottak az alsó ársávból.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs