- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Proxmox VE
- Mozilla Thunderbird
- Crypto Trade
- Pokémon-tolvajnak mondják, beperelték a fejlesztőt
- Mobilinternet
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- Windows 11
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #53391 üzenetére
Hatdugosban csak a sumitomo tud csinalni feket ugy latszik. R1 nel panasz nem volt.
Ezt a Tokico t meg raktak zx12 gsxr 1000, TL1000R, zx7 zx 12 stb minden masra es mindegyiken ilyen.
Karmantyucserevel jobb lesz, elmeletileg annak lesz nagy ellenallasa az evek soran, es ezert kell nagy ero a fekhatashoz. Azert en megneznem, mit lehet csinalni egy top betettel, es mas atmeroju fofekhengerrel vele.Explosión de dos tiempos
-
HSM
félisten
válasz Daywalker #53406 üzenetére
Kb. így használom én is, az SV alapból nem szeret 3000rpm alatt lenni, viszont 4000-től elég szépen húz, szóval szinte mindig elég egyet visszadobjam, és már megy szépen, és ez így pont megfelel az ízlésemnek.
Viszont amikor a négyhengeres 400-as Hondával mentem, ott kész agyhalál volt, hogy sima krúzolós üzemből 2-3 váltás is kellett lefelé, vagy ugyanez kanyarban, elsőbbségadásnál. Hasonló a váltókiosztása a 600-as sportgépeknek is... Persze, ez pl. pályázni maga a tökély, szóval nem véletlen van így, de engem meg pont az a része nem érdekel túlzottan a motorozásnak.
Szóval nekem nem azzal van a bajom, ha használni kell a váltót, hanem azzal, ha mint egy idióta kapcsolgathatok állandóan. Ugyanez a kuplung, nincs vele bajom, használom, de hogy 8000rpm-el induljak, hogy dinamikusan meglóduljon, az nekem nem adja. Én azt szeretem, ha szépen elindulok a kuplunggal, és max 3000rpm-től már a motor tol....
Ami a motor tartást illeti, van vele költség bőven extra szervizek nélkül is.... Persze, előteremtem az árát, de a fenének se hiányzik kidobni 20-30 ezreket (4-5 tank benzin ), ha nem feltétlen szükséges, van annak helye máshol is. Szerencsére amennyi élményről le kell mondanom, hogy használjam a motorféket, vagy hogy ne gyilkoljam a kuplungot, az erősen közelít nálam a 0-hoz. Szerencsére az enyémet nem kell 8000rpm-en kuplunggyilkolni, hogy ugorjon a lámpától.
Nyilván nálam más az élethelyzet, mint nálad, nekem időm lenne viszonylag sokat motorozni, pénzem kevesebb. Szóval megértem a Te hozzáállásod is, hogy viszont amikor ráülsz, akkor aztán mindent bele, nem számít ha mondjuk még pár tanknyi benzint rá kell locsoni.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #53411 üzenetére
Azért az olaszokon lévő Brembok a legolcsóbb öntvény Brembok, ugyanúgy alu dugattyúkkal mint a Tokicokon (a Nissin úgy tudom acél dugattyúkat használ). Összehasonlítási alapom nincs, de a mai japán négydugattyúsak sem lehetnek sokkal rosszabbak ezeknél. Inkább a "cool faktor". A durva Brembok a CNC, titán dugattyús verseny nyergek de egy pár azokból egy fél motor ára, úgyhogy ilyen Ducati Monstereken olyat soha nem fogunk látni. A Nissin-nek is vannak durva nyergei de azok is rohadt drágák [link] (eredeti ár 15k €).
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #53442 üzenetére
Úgy tudom, hogy kissebb átmérőjű dugattyúk vannak ezekben a nyergekben mint a Nissin/Tokico-nál (radiálisnál legalább is), ezért szokták kompletten a főfékhengerrel együtt cserélni, ahhoz vannak méretezve. Ha marad az eredeti főfékhenger, lehet, hogy még rosszabb lesz mint volt, de legalább is nagyon más, mint az R1-en. Utána kellene nézni a gyári pumpa méreteinek, meg hogy a Yamahán mekkora van, a kettő nagyon ne üssön el.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
emre
veterán
válasz Daywalker #53442 üzenetére
Ki lehet fogni, de az R6, a thundercat, thunderace is ugyan az, meg egy csomó újabb gépre is ezt teszik fel.
Nekem 18-ért sikerült egy párat beszereznem, jó betétekkel, fém fékcsövekkel, munkahengerrel, tartállyal.Már ha erre a fajtára gondolsz.
Bátszi Motor, YAMAHA R6, 2001, Gyári féknyergek, fékcsővel, 25 000,-Ft/garnitúra (A kilencedik felülről.)
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Daywalker #53500 üzenetére
Robi mindenki ezzel basztat
Bpre jó lenne ám. Múltkor este ment két kis tini suni a járdán,direkt nagy hang effektust idéztem elő és sikítottak egyet Pedig annyira nem is hangos,habár kívülről még nem hallottam,rajta ülve nekem bőven elégMacbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
runner 125
nagyúr
válasz Daywalker #53556 üzenetére
Ezzel én is tisztában vagyok, becsnepperrel az élükön, valóban egekbe ajnározzák a Honda-kat.
Néha én is szórakozom a nem romlik el gondolattal, ami nyilván nettó hülyeség és csak gag, de a megbízhatóságukat akkor is nehéz megkérdőjelezni, ennek ellenére kompromisszumok ezen márkánál is vannak.
Pontosan ezért igyekeztem megemlíteni az általam tapasztalatakat, negatívumokkal együtt. A tömegén nincs mit szépíteni, nehéz, fogyhatna legalább 50 kg-t, de a VTEC tényleg nem annyira szájba rugós az utolsó példányoknál.amdk7
Nincs mit.
Nézd, az oldalhűtők hőjét maximum lassú (20-30km/h) tempó mellett érezni. Városban 50-nel gurulva már simán elviszi a menetszél és az oldalidom nyílás kialakítása is olyan, h nem a térdedre tolja rá, szerintem nem zavaró. Az viszont tény, h a gyökkettes tempót (nem leszek felvezető egy motoros felvonuláson, az biztos ) nem szereti, hamar elkezd melegedni főleg így nyáron, talán itt kijön az oldalhűtő hátránya. Kis tempó mellett egyszerűen nem kap akkora menetszelet.
Amiről még nem írtam fentebb az az egyedisége és a forma. Nincs még egy V4-es, oldalhűtős, 1 lengőkaros, VTEC vezérlésű, C-ABS-es motor piacon. Műszaki, tech boozyként nekem ez is fontos volt, bevallom. A formája meg kortalan, szó szerint. Autó, motoriparban egy tizenév + -os gyártási periódus mindig óriási bizonyíték. Sőt, a legkeményebb amin kihűltem amikor mentem a gyári szűrőért, h az RC46 II még most is rendelhető. Gyártják. Persze ki venne már ilyet, amikor ott az utód. Nem az elfogultság beszélel belőlem, picivel többért vehettem volna olyat is, de egyszerűen nem jön be. Sokkal inkább a fogaskerekes FI utódjaként látom, túl eltúrásították, túl "puha", túl steril, túl kecses lett. Forumbejegyzések szerint a teljesítményéből is érezhetően faragtak lefelé, talán próbálnak nagyobb rést hagyni az 1.2-es és e között.
Számomra kiveszett belőle a disznóság, na.
Úgyhogy a következő biztosan az 1.2-es lesz.
A jót hamar elviszik. Ha megvan a vásárlási szándékod érdemes azonnal cselekedni, enyémet késő du. rakták fel, másnap reggel 8-ra nyitáskor ott voltam, majd pár nap matek után elhoztam.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
-
-
baboss
őstag
válasz Daywalker #53646 üzenetére
Ma felpróbáltam ezt.
Én 173 magas és 60 kg vagyok.
A dzseki méretei:
Vállszélesség: 50 cm
Mell körméret: 114 cm
Derék körméret: 100 cm
Ujjhossz kívül: 67 cm
Ujjhossz belül: 51 cm
A nadrág méretei (lábszárig érő fazon motoroscsizmához):
Szárhossz kívül: 108 cm
Szárhossz belül: 75 cm
A felső az tökéletes volt,viszont a nadrág nagy,le is esett rólam,csak ha össze cipzároztam a felsővel akkor maradt rajtam,állva a feneke legalább 20 cm-ert lelógott.Biztos,hogy nem kell passzentosnak lenni a ruhának,hogy a motoron ülve ne feszüljön.
A másik meg ez volt.
A felső itt is pont jó volt a nadrág már valamivel jobb.Egy övvel párosítva nem eset le rólam.
Viszont baromi nehéz volt.Marhabőrből lett csináltatva a tulaj méretére.
Akkor ezeknek kellene megfelelni a ruhának.
1- ha elesek megvédjen valamennyire.
2- ne izzadjak bele.(ahogy olvasgattam ilyesmit szoktak a ruha alá felvenni. [link])Ilyesmi megfelelne ?
Shox férfi protektoros vászon motoros ruha.
Kabát: Váll, kőnyők, hát protektorok. Kivehető bélés. Vízálló, légáteresztő. Az ujjai szűkíthetők.
Nadrág: térd, sípcsont, comb protektorok. Vízálló, légáteresztő.[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #53731 üzenetére
Értem, azt vágom hogy nem forog, de azt hittem a csapágyak ezen viszont forognak, de akkor az sem mert csak a csapágy forog magán belül.
Akkor ennyi, köszi a helpet!"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
fattyu
veterán
válasz Daywalker #53842 üzenetére
pár uj karc.
semmi érdekes.
rajtam is pár uj horzsolás.
Említésre méltó jobb kéz kisujj kézfejtől számított első forgó olyat kapott kesztyűben hogy nyílt seb elég mély. Nincs rajtam kesztyű annak az ujjnak annyi kb.
Köszönöm srácok.
ja letudtuk a helyszínelést aztán azért eljöttem ahova el akartam Ápolás szentendrén
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
-
válasz Daywalker #53890 üzenetére
Tudod a "HA"... Ha nagyanyámnak ármszedője lett volna ő lett volna az első villamos...
Sok 30-40k-s csizmában sincs semmi, még csak a bokát sem tartják rendesen... A nagy bokavédelmük ugyanabban kimerül mint egy magasszárú cipőnél, egy puha korong a bokánál és ennyi. Volt példa a közeljövőben normálisabb csizmában is rommá tört lábra...
Más
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
canniball
nagyúr
válasz Daywalker #53888 üzenetére
Azt írta jó hogy csizmában volt, mert ha cipőben lett volna lehet zúzódás helyett törés az eredmény; ez mennyiben bizonyítja, hogy a cipőben nulla a védelem?
Természetesen nem kötekedni akarok, nyilván igazad van abban hogy a cipőben nincs olyan védelem mint a jobb csizmában (az olyan egyszerűbbek mint ami pl. nekem is van más tészta), úgyhogy akinek nincs valami nyomós érve ellene az válassza a csizmát, de nem értem ebben az esetben hol a bizonyíték (hiszen lehet tényleg törött volna, de az is lehet hogy nem).[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
válasz Daywalker #53926 üzenetére
Közelmúltban akart lenni, nem is értem miért jövőbent írtam. Agyilag le vagyok mostanában ebben a melegben teljesen. Péntekről szombatra 1,5órát ha aludtam este, reggel teljesen kóvájogva keltem hányinger kíséretében. Zuhany sem segített és mehettem be dolgozni. Persze cipő és cipő között is vannak hatalmas különbségek. Én leginkább azokra gondolok amik boka fölé érnek, nem ilyen félcipőkre, azokban azért a boka is védve van annyira mint a csizmák nagyobb részében. Cúsztam el trutyis faleveleken ősszel, a Bering cipő volt a lábamon és ráesett a motor, semmi bajom nem lett, a térdem és a csípőm a nadrágban levő protektorok is megvédték.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #54048 üzenetére
nalam uti a biztositekot az a kokemeny demagog marketing, amivel aruljak.
Ha tudtam volna objektivan nezni erre a termekre, ez a gusztustalan mlm re es teleshopokra emlekezteto reklamszoveg elvette a maradek partatlansagomat is.
Kokemenyen a hetkoznapi ember tudatlansagat hasznaljak fel egy jokora kodositessel.
Akkora fassagok vannak a honlapon hogy az valami dobbenet.2d surlodast csokkento-ehhez meg azt sem irjak mi
Xado 1 stage-kemeny kopasallo femkeramia reteg.
Wtf? Ezt galvanikus uton lehet felvinni.
Ha fel is viszi. Mindenhova fel fogja vinni, de hogy hogyan azt nem tudom? Az miert jo? Erted, dugattyugyurukon ugyanaz az anyag, mint a hengerfalon? Azonnal fellepne az ugyanolyan femek kozotti kemiai kotes surlodasnal. Milyen jot tesz ez a kopasnak, hellyeah. Nem hiaba vannak kopasparok hengeranyag es gyuruanyag megvalasztasanal, es sorolhatnam a kerdeseimet ezzel kapcsolatban, ami a kodosites miatt felmerul.Surlodas csokkento motorolaj adalek.
Mekkora kod baszki.
Jozan paraszti esszel vegiggondolva, a kenes a siklocsapagyaknal az olaj aramlasa okozza. Az oriasmolekulak lancolata, maga az olaj. Nem adalek. Esetleg adalekkal a viszkozitasat valtoztatod meg.
A valtoban megint mas. Ott az olaj filmet kepez a fogaskerekeken, es a felszaraz kenesnel egy kenvegyulet (adalek) lep reakcioba a femmel.
Henger dugattyunal es ilyen olajkodben allo dolgoknal valoszinuleg elektrosztatikai uton "tapasztjak" ra a femre az olajat. Talan adalekkal.Annyira leegyszerusitik az egeszet, hogy nem tudjak kikerulni az atkurast. Mert ezt nem lehet igy leegyszerusiteni. Ezt hasznaljak ki. Es az olajmarketing is. Nem talalsz osszehasonlitotesztet olajokrol, mert nem lehet kommunikalni egy hozza nem ertonek hogy miert er el egy olaj valahol rossz es valahol jo eredmenyt. Mert a csodaszerekre varnak, ami meg nincs.
De ez az egesz gaznak kinezo dolog ott bukik el, hogy nincsenek tribologiai vizsgalatok, hogy mennyivel jobb.
Es lehet az en kerdeseim, es magyarazataim is hulyesegek, es vannak ra valaszok, de hol vannak az ertekek, hogy mit tud ez az olaj a tribologiai teszteken?
Addig nekem irhatnak barmit.Explosión de dos tiempos
-
Pocee
senior tag
válasz Daywalker #54060 üzenetére
Egyetértek Veled,nekem Fuchs-al teljesen jól mennek,dolgoznak a gépek.motoroktól a földmunkagépekig,nekem bevált,természetesen lehet hogy működik a xado csak én vagyok túlságosan egyszerű és buta,hogy megpróbáljak hinni benne,de nem tudom elképzelni,mert józan paraszti ésszel belegondolok abba amit persu faszán leírt,hogy ha hengerfalra felépül,akkor nyílván a gyűrűre is,vajon akkor hol lesz a kopás,természetesen én a csoda adalékokban nem hiszek,olajat manapság bárki tud tölteni venni,majd saját brnadként tovább értékesíteni.
Szóval én nem a sima xado olajat fírtatom,hanem a csodákat,de tudom,hogy Te sem ugrasz be azonnal egy "csodának".csak beszélgetünkMr.Brightside
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Daywalker #54092 üzenetére
Mostanában amúgy birizgált a kérdés bennem is... mondjuk van egy egy jó ívű kanyar, megyek 70-el, az hogy mennyire döntöm be, csak a bátorságon múlik? Vagy van valami arra is, hogy bizonyos sebességnél bizonyos szögnél jobban már nem lehet, mert elcsúszik?
Kicsit kezd olyan érzésem lenni, mint amikor síelni tanultam, már majdnem felnőttként és ott is a kezdeti gond az volt,hogy nem mertem megengedni a lécet, miközben igazából irányítani csak akkor lehet igazán, ha megvan a lendület.
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #54092 üzenetére
Tudom hogy van még benne, bennem nem volt több mersz.
A guminál meg arra gondolok, hogy ilyen mart (dorozmás) lett a felülete vagy milyen, meg hogy a minta széle így elkenődött, meg elkopott. Annakelőtte utcán sosem lett ilyen a gumim...
Gondolom ez az ottani aszfalt miatt is lett ilyen.
Utcai nyomással mentem, én nem szeretem ha laposabb, kevésbé stabilnak érzem a motort.
Jah 190-es a hátsó hát van rajta felület amit koptatni kell/lehetne...yoda: okés akkor nem szóltam, bár ugye ez túrasport gumi, nem fullsport.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #54097 üzenetére
Azt észerevettem hogy ha csak a motort döntöm és én maradok viszonylag függőleges akkor jobban tudom dönteni a motort mintha dőlnék vele együtt...
De ezt most nem sokat gyakoroltam, legközelebb erre fekszek rá..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
ludsimon
veterán
válasz Daywalker #54156 üzenetére
22 év.
Sajnos akinek nincs örökölnivaló meg nem gazdagok a családja annak ez van, (nekem is ez lesz 6-8 év múlva de még nagyon kérdéses itthon maradok vagy sem... meglátjuk hoz-e bármi előnyt ez.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Daywalker #54194 üzenetére
Okééé, de aki 90%-ban városban használja és 4-5 év múlva eladja annak igencsak pénztárcabarátja lehet, úgy, hogy munkahelyen töltheti.
Amúgy meg 160 kilit lehet egy töltéssel menni, szóval a Balatonra le lehet vele ugrani, ott feltölteni konektorrol igaz több mint egy nap, de addig úgy is ki kell pakolni, aludni (aki délután megy).
De teljesen igazad van, Priusról nem akartam lebeszélni, csak egy vélemény volt, ha már hitelre, akkor olyat vennék, de kizárt jelen pillanatban, egy személyre tök fölösleges az autó.
Szeretem én is a Priust, múltkor vezettem és láttam egy Prius taxit.undefined
-
HSM
félisten
válasz Daywalker #54199 üzenetére
Tudom én, egy közös nyomócsöves rendszer ha rossz helyen pusztul el, többe kerülhet helyrerakni, mint amit ér az autó.
Persze, vitán felüli, hogy lehetőség esetén jó, ha modernebb/nagyobb autóban ülsz. Mert ugye a méret is fontos, hiába van egy nagyon modern kisautód, ha cafatjaira hullik, amikor egy kéttonnás SUV belerongyol....
Egyetértünk, én sem írtam mást. Én csak azt írtam, a vezetéstechnikát fontosabbnak tartom a jármű biztonsági berendezéseinél.A motoros dolognál is fontos ez. Ha nem gondolnám azt, hogy nagy részben rajtam múlik, belekerülök vagy elkerülök egy balesetet, akkor nem ülnék rá, mivel nem szeretnék elpatkolni. Motoron ugyanis nagyon más opció nincs túlélni, mint a balesetek elkerülése.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Daywalker #54206 üzenetére
Nálunk van saját biztonsági öve. Igazából kevés választja el attól, hogy ő vezessen. Anyós ülésen figyel, hátul asszony a gyerekkel.
Ja, nálunk demokrácia van. Ha felmérgesítenek, akkor megyek át csak náciba.
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
canniball
nagyúr
válasz Daywalker #54211 üzenetére
Valami bizbazra panaszkodtak hogy törött, talán a napszemüveg-pöcökre, mintha revzilla-n olvastam volna.
Xaels!
Igen, tapasztaltam hogy rendesek; de a 90k-s ár az már tényleg bőven túl van azon amit erre szánok.Az Icon tippet köszönöm, de a Caberg sisakom is "állítólag" nem párásodik pinlock nélkül, gyakorlatilag meg sehol sincs így ahhoz képest mint felszerelt pinlockkal. Persze lehet csak nálam, baromira be tudom szuszogni a sisakot, főleg ha nincs tempó, pirosnál űbergáz. Így hát kell a pinlock.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
runner 125
nagyúr
válasz Daywalker #54148 üzenetére
Úgy gondolom a jin-jang effektus sokszor érvényesül. Anyagi gondjaim soha nem voltak, cserébe az igazit nem lelem.
Néha én tényleg elcsrélném az anyagi biztonságom egy normális nőért.
Szóval ne bánjátok. Van páratok, néhol gyerek, - teljes a boldogság.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Apple notebookok
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Wuthering Waves
- Elektromos autók - motorok
- Politika
- PlayStation 5
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen