- Mobilinternet
- DIGI internet
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- YouTube
- eBay
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Hálózati / IP kamera
- VPN topic
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz #79335424 #61123 üzenetére
Az MZ -knek már akkus gyújtásuk volt, de a gyújtáskapcsolónak a legszélső állása az un. dinamós indítás volt, ami kikerülte az akkut és közvetlenül a dinamóról adta a gyújtást a "betolókaros" indításhoz.
Nem emlékszem, hogy az ETZ-men lett volna ilyen állás. Viszont "normál" gyújtásra kapcsolva is be lehetett tolni. Hányszor futottam vele és ugrottam rá...
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #61129 üzenetére
Akkumulátorral soha nem volt gondom, megvételkor újat kapott, azt a másfél évet meg kibírta, amíg megvolt. Én csak a gyújtáskapcsolóra reagáltam (nem figyelve, hogy Somatom dinamósról írt).
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #61131 üzenetére
Folyt.:
Jellemzően akkor tologattam, amikor rosszalkodott a gyertya, vagy a gyújtótrafó, illetve amikor elkopott a berúgókar fogasíve. Előbbi kettő gyakran előfordult.
Egyszer a megszakítós gyújtás is elszállt, de akkor hiába futkároztam vele. Ezután cseréltem ki elektronikusra. -
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #61137 üzenetére
Hát igen...
A másik kedvencem az, amikor eltörött az a kis rugó, ami visszahúzza középre a váltókart. Jó móka volt minden egyes visszaváltásnál alányúlni és felhúzni, főleg ha pl. ötösből kettesbe kellett rakni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Jobb kézfeje biztos nincs. Lehet, hogy a lábával is van valami tényleg.
szerk.: Most már az is biztos.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Én régebben is figyeltem az ilyesmire, és segítek is a mozgássérülteknek, de most, hogy már kb. fél éve mankózok (mostanra már eldobhattam volna, de közbejött egy fémtörés...), úgy veszem észre, hogy empatikusabb vagyok, mint eddig.
Az már más kérdés, hogy - sajnos - a többség felém nem az.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz #79335424 #61204 üzenetére
A BMW-k formavilága egyáltalán nem gyere be, és bár vannak túraendurók, amik tetszenek, inkább naked-párti vagyok. A CB500X-en jól, kényelmesen éreztem magam, pedig az sem akkora hodály. Bár menni nem mentem vele, de a szintén listás Yamaha MT-07 "sportosabb" üléspozíciója sem volt rossz első blikkre. Remélem, lesz GSX-S1000 is az AMTS-en, mert kíváncsi vagyok rá.
Viszont egyelőre még csak játszom a gondolatokkal. Minden attól függ, mikor és mennyit fizet a biztosító.szerk.: Mondjuk, kissé elborult ötlet 48 lovacska után 143-ra váltani.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz StoneBridge #61219 üzenetére
Egymás után ültem a 07-esen és a 09-esen is, mindkettőn csak kb. 5 percet. Tudom, elég kevés, de első benyomásnak megfelel, az pedig nem volt rossz.
Nemigen tűnt nagyobbnak a 09 nekem, talán egy picivel előrébb van, meg szélesebb a kormánya. Majd ha a vásárlásra kerül a sor, akkor jobban elmélyedek az esélyesek között.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Ferdzsoo #61530 üzenetére
Erről jut eszembe az, amikor először vittem az egyik haveromat még az ETZ-vel. Folyamatosan beszélt, mondta a hülyeségeit egészen addig, amíg egy hídhoz értünk. Itt vissza kellett kapcsoljak, hogy tudjam tartani a sebességet a hajdanán 11 lóerővel és a +120 kilóval. Innentől már kuss volt.
-
tboldi
nagyúr
Itt a gyűjtemény. Előfordulhatnak ismétlések, nem válogattam, csak automatikusan elmentettem őket.
01: [link]
02: [link]
03: [link]
04: [link]
05: [link]
06: [link]
07: [link]
08: [link]
09: [link]
10: [link]
11: [link]
12: [link]
13: [link]
14: [link]
15: [link]
16: [link]
17: [link]
18: [link]
19: [link]
20: [link]
21: [link]
22: [link]
23: [link]
24: [link]
25: [link] -
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #62555 üzenetére
Szerintem közúton felesleges az, amit a kawasakis művel.
Ami pedig a Hondát illeti... [link]
-
tboldi
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #62598 üzenetére
A "belső" felét kell olajozni, mivel ott érintkezik a fogaskerekekkel (vagy lánctányérokkal, ki hogy hívja). Illetve a görgőket sem tudod oldalról elérni.
Én Motul tisztító és olajozó spréket szoktam használni. Előbbivel körbefújom, várok pár percet, aztán körbefújom a másikkal. Ennyi, nem kell túlragozni.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Ha valakit érdekel, holnaptól lesz a Lidl-ben biciklis sportfelső. Ránézésre ua., mint a motorosnak dedikált.
-
tboldi
nagyúr
Jaaaa, így már érthető, hogy miért láttál motoros cuccokat.
Én is vettem ma ilyen biciklis aláöltözőt. A felső teljesen ua., mint amilyen volt (a balesetben szétvágták), az alsó csak hasonló, de jó lesz.
Itt majd 29-étől lesznek a motoros cuccok, de nem láttam a szórólapban aláöltözőt, csak sisakot, maszkot, meg dugókulcskészletet. -
tboldi
nagyúr
válasz canniball #62777 üzenetére
A CB500X forgalmijában nincs is semmi a V.9-eshez írva. Talán ez valamennyire alátámasztja a motorok kivételességét, bár gondolom, viszonylag újként (2013) nem is lenne gond a normákkal.
szerk.: Akkor mégsem. Na, nem mintha sűrűn megfordulnék BP-en, pláne motorral és szmogriadókor.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Az autós topikban is ez (volt) a téma, ott azt írták, hogy a típusengedéllyel kell elbattyogni az NKH-hoz, ha rosszul van beírva.
(#62817) kcsa: Elvileg .
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Something_ #62824 üzenetére
Boldogságosat!
-
tboldi
nagyúr
Terápiás céllal elmentem biciklizni, és láttam egy Suzuki GSX-S1000-est. Azóta így vagyok: [link]
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
A nagy ábéeszezés közepette jelentkeztem A-ra (A2 2+). Neten megcsinálom az elméletet, levizsgázok, majd amikor már nem kell a mankó (saccra kb. május-június), jöhet a 8 óra gyakorlat, és végül a forgalmi vizsga.
-
tboldi
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #63368 üzenetére
Én is az vagyok a 20 évemmel?
Nem vettem magamra, nyugi!
szerk.: Amúgy szerintem én lehetek itt a legfiatalabb az aktív(abb) tagok között.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Online KRESZ-tanfolyam:
"Esőben motorozni több szempontból is kellemetlen. Vizes lesz a motoros..." -
tboldi
nagyúr
Én anno próbálgatás nélkül, kalandvágyból berendeltem egy 2XL-eset (194 cm vagyok), és meglepődtem, hogy XL-eset küldtek, valszeg elnézték. Felpróbálás után viszont megnyugodtam, tökéletesen passzolt, szóval kivételesen örültem annak, hogy valaki hibázott.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
TCX (Oxtar) Airtech, Gore-Texes túracsizma, 51k-re volt leértékelve a győri Aunerben. Erről csak balesetes képeket tudok mutatni: [link] [link]
A bokám törött benne, illetve a hús is lejött a sarkamról, ahogy húzták le a mentősök. Valószínűleg egy komolyabb csizmában kevesebbel is megúsztam volna, de az is valószínű, hogy ha utcai cipőben lettem volna, akkor most nem lenne lábfejem.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Én egy Sidi Mag-1-gyel szeretnék újrakezdeni, de az kimerítené a teljes büdzsédet.
Szerintem, mire odajutok, hogy vizsgázzak (A2-ről A-ra), nem lesz még a kártérítésből semmi, úgyhogy azt a meglévő Forma Rookie-mban fogom megcsinálni. Sisakból van egy tavalyi Lidl-ösöm, és kesztyű is van egy régebbi. Térd- és gerincprotektort úgy tervezem, hogy veszek majd az AMTS-en, bár az itteni iskola tud adni kölcsön.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Kicsit továbbgondolva: az gáz, ha jelenleg pénz nélkül nézegetek, esetleg fel is próbálok dolgokat, hogy tapasztalatot gyűjtsek, és majd később, amikor lesz miből, megrendelem a netről, máshonnan a megfelelő cuccokat?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #63672 üzenetére
Jópofa, hogy így magadra vetted, de sebaj.
Alapvetően egyetértek minden betűjével, amit Bogyó írt, de úgy érzem, az én esetemben kissé más értelmet nyer(het) a dolog. Ezért kérdezem én, hogy kinek mi a véleménye, ha ezt a szituációt "átültetjük" rám. Per pillanat lóg a levegőben minden pénzem, értékem, és addig nem tudok egyről a kettőre lépni, amíg nem fizet a MABISZ, ki tudja, mikor. Addig csak marad a gondolkodás, tervezgetés, információgyűjtés, stb...
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Archer #63694 üzenetére
Persze, tudom, hogy nagyon képlékeny a dolog, ezért is van többféle dzseki/sisak/csizma is a listán. De hiába van valami éppen akcióban, ha az nem passzol méretben/szabásban. Inkább a nekem legjobban tetszőt választom, az már csak plusz, ha olcsóbban megkaphatom. A webshop annyiból jobb, hogy ott mindent egy helyen letudok, ha már tudom, hogy miből melyik a jó (fc-motónál pl. mindent megtaláltam, ami most tetszik).
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
Azt hiszem, az itteni tanulómotor is egy SV650, kíváncsi leszek rá ezek után.
-
tboldi
nagyúr
válasz -Mosquito- #64041 üzenetére
Nekem tetszett, bár én most voltam először. Egy Asesso térdvédőt szerettem volna venni, de nem találtam, meg egy Forcefield Pro L2K Evót. Helyettük lett egy Forcefield Extreme Harness Flite, 67k volt 10%-os mínusszal.
Motorline-t én annyira nem sajnálom, hogy nem voltak kint. Előző szombaton voltam a győri üzletükben Sidi Mag-1-et próbálni, természetesen nem vettem meg. Viszont az Alpinestars-os standnál szívesen láttam volna egy Celer dzsekit, meg 60-asnál nagyobb méreteket. Ja, meg a Foktnál próbálgattam a Shark Skwal-t, tetszik.Jó pár motorra is felültem, amik esélyesek lehetnek nálam a jövőben.
szerk.: A Totalbike-nak pedig köszönöm, hogy megörökítették a hátamat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Mobilinternet
- DIGI internet
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Hardcore café
- Óra topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Tudományos Pandémia Klub
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs