- Windows 10
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Disney+
- Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
- Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- AliExpress tapasztalatok
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
BoB
veterán
-
BoB
veterán
Ez valami eszméletlen jól néz ki (új videó): 2015 Kawasaki Ninja H2
Térhálós váz? Meg mintha úgy tűnne hogy a hátsó lengővilla hosszabb a nagyobb teljesítmény miatt. Remélem a kanyarodás azért menni fog vele (nem mintha valah is lenne majd egy ilyenre pénzem )
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
Majd jár hozzá kiszolgálószemélyzet mint a repülőknél
Én simán használnám közúton,
nemfeltétlen gyorsan kell menni . Csak egy lendületesebb út után majd lehet láncot kell cserélni. Ahogy megnőtt a teljesítmény, nemtudom az pl. mennyire tart lépést vele.[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
Google-n valahogy nem találok rá, de mi az előnye és hátránya a turbónak és szuperfeltöltőnek? (valamint utóbbi lenne a kompresszor?)
Gondolom a feltöltő állandó jelleggel adja a teljesítményt, nincs turbójuk, viszont akkor mi a hátránya?
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz Archer #41871 üzenetére
Teljesen mindegy milyen tudásod van, ha megtekered a gázt az érzés felejthetetlen
Az én motorom 109 lóerővel rendelkezik, de jópárszor kívántam már bárcsak több lenne. Nem azért mert "ki akarom motorozni" a lepencei szerpentinen (értsd minél gyorsabban végigmenni). Hanem csak a gyorsulás érzése miatt. Amikor 100-nál is azt produkálja 3-asban mint az enyém 1-esben 0-ról, az nem semmi érzés
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz Laraxior #41927 üzenetére
Ezt a cikket azért a figyelmedbe ajánlanám: Totalcar - A nyomaték öl, nem a fordulat
"Lassan elindulok, már 1500-nál felváltok, kímélem a gépet, gondolja a fotelfizikus. Pedig nem, pontosan ellenkezőleg: a kis fordulat öl."
Persze nem azt mondom hogy nem jó amit csinálsz, de nem kell átesni a ló túloldalára. Szvsz nem kell félni attól hogy pörög a motor. 5-6 ezer szerintem teljesen jó, de ha néha tovább pörgeted semmi baja sem lesz.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
-
BoB
veterán
Nyugodjon békében.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz -Mosquito- #42726 üzenetére
A héten nekem is így kellett elvinnem szerelőhöz a kocsit mert a generátor beszart. Ha felkapcsolom a lámpát nem jutok el odáig.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz Something_ #42772 üzenetére
Én mondjuk azért azt megnéztem volna hogy van-e fagyálló a hűtőfolyadékban, ahoz elég letekerni a kupakot és beledugod az ujjad, ha csúzsós akkor jó...
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
-
BoB
veterán
Kanyarban előzni? Miért ne.
Hajszálon múlt frontális helyett hatalmas repülés: youtube
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
0:34-kor megy át a szembejövő sávba előzni. Utánna nem tud mit kezdeni az infóval, bámulja a szembejövőt, nem tud visszatérni a sávjába. Az előzés üteme is túl lassúnak indul, nincs rutin itt.
Legalábbis én így látom.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
Wow... Vyrus 986 M2
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
Ezért kellenének már a színes e-ink kijelzős navik. Mint ez az óra: [link]
Csak idő kérdése már hogy megjelenjenek. A videón lehet látni hogy a képfrissítés elég gyors már. És nem is melegszik annyira, mivel nem világít. (nappal)
Viszont a nyakamat rá, hogy a gyártók a szokásos módon nem akarnak semmit sem újítani, majd lesz egy feltörekvő kisebb cég aki megcsinálja, és évekkel később követik a többiek...
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz Daywalker #54746 üzenetére
Mivel szóba került a sok felesleges dolog, szerintem a 100-as benzin is teljesen felesleges amit beletankolsz.
Az nagy kompressziójú motorokhoz van. A gyártó meghatározza mekkora oktánszámú benzin szükséges adott motorhoz. Ez azért szükséges mert ha kisebbet tankolsz bele, a kompresszió miatt a benzin öngyullad még a szükséges pillanat előtt, és tönkreteszi a motort.
Ha nagyobb oktánszámút teszel bele, semmi sem fog változni. Sőt ha az adalékok miatt (amik azért szükségesek hogy ellenállób legyen a benzin) kevesebb szénhidrogén van benne, csökken a teljesítmény.
Hiába mész fel pályára, a motor nem változik, a sűrítés ugyanaz marad.
De cáfoljatok meg ha rosszul tudom.
Xaels
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz canniball #54809 üzenetére
Én a kiherélt kipufogós kétütemű robogóktól kapok agyf@szt. Undorítóan sz@r hangja van, és nagyon hangos. Komolyan nem értem hogy nem zavarja azt aki vezeti.
Egyik felvonuláson volt egy GSX-R-es srác. Na neki abszolút nem volt kipufogója, a kipufogócső szélesedett ki tölcsér formába. Annak olyan hangja volt hogy konkrétan fájdalmat okozott...
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz runner 125 #54844 üzenetére
Sornégyes 800-as még annyira sem tol alul.
Szerintem neked komolyan cserélned kellene egy 1000-es V2-esre, az tol alul is.
Bár mégsem lenne jó mert annak ugyanúgy nagy a fogyasztása ha húzod neki, sőt még több is[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz Bogyó bá' #54915 üzenetére
Én soha nem neveztem el semmilyen járgányomat. Olyan hülyén hangzik amikor névvel illetsz egy műanyag-fém kupacot. Főleg a női nevektől kapok agyfaszt. Ki a franc akarná hogy a motorja (repülője) egy hisztis szőke legyen?
runner 125 + még aki 2000-es fordulaton szeretne motorozni:
Szerintem először rendet kell tenni fejben. Mit szeretne az ember inkább, traktort, vagy motort?
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
Angolul beszélőknek:
Találtam most egy egész jó kis kirándulós fórumot sok érdekes képpel, túrákkal, sztorival.
(Bocs ha volt már)
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
Én is vittem már olyan szererlőhöz, aki úgy töltötte fel olajjal, hogy akkor volt a nézőke felénél a szint, amikor oldaltámaszon állt a motor. Ő azt hitte úgy kell...
Én is megyek a túrára de el kell hogy vigyetek mert eladtam a VFR-t
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
Motorkerékpár fenntartása szempontjából BMW-hez mennyire drágák az alkatrészek?
Konkrétan F800R -ről van szó. (mondjuk nem tudom mennyire lehet ezekkel az idom nélküli motorokkal hosszabb távokat lenyomni (>500) 130-140-es tempóval, eddig még csak full idomos gépeim voltak, nakedet max 50-100km-ert vezettem egyszerre)
Úgy gondoltam tavasszal miután eladtam a VFR-t hogy másra fogom fordítani az így megmaradó anyagiakat, de inkább visszatérnék már
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz -Mosquito- #55248 üzenetére
Köszi az infót!
A kötelező szervíz márkaszervízben annál drágább minél nagyobb / többe került adott modell? Vagy annál drágább minél szarakodósabb (azaz több idő kell hozzá)
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
Ez olyan mint itthon a hasznaltauto.hu , van motoros része:
http://www.autoscout24.it/moto-e-scooterItt is van motor (meg autó), de nem olyan sok a hirdetés mint az előbbin:
www.moto.it/moto-usateKint laksz vagy csak kintről akarsz behozni?
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz Czimby #55493 üzenetére
Ez nem jó labda
Itt egy másik: [link]
Megkérdeztek pár MotoGP versenyzőt, szeretnék-e az 500-as kétüteműeket újra látni a versenypályán.
A fiatal nemzedék nem akarna, mivel nincsenek agyonelektronikázva....
Én sokkal szivesebben néznék olyan versenyt, ahol több múlik a versenyzőkön.
Másfelől az egyik álmom hogy kipróbálhatok egy kétütemű 500-as sportgépet. Sajnos nem nagy esélyt látok rá...
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
Ezen a fórumon ezt divat ajánlani kezdőnek
Hozzátenném, hogy ha már a végét járja a gumi, lánc, fékbetétek, azokat is cserélni kell.
Olajat, hűtővizet, fékolajat kapásból ha használt motort veszek, kivéve ha ismerem az eladót és tudom mikor volt cserélve.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz Something_ #55533 üzenetére
Erről volt egy cikk a totalcar-on, azzal a címmel, hogy a nyomaték öl, nem a fordulat.
A lényeg:
"Lassan elindulok, már 1500-nál felváltok, kímélem a gépet, gondolja a fotelfizikus. Pedig nem, pontosan ellenkezőleg: a kis fordulat öl.
[...]A kis fordulaton, nagy terheléssel üzemelő motor – például ötödikben 40-nel erőltetve – siklócsapágyaiban a hidrodinamikus kenés nem tud tökéletesen felépülni. Vegyes súrlódás alakul ki, és a csap bele-bele csiszol a csapágycsészébe. Ezt a kenéstechnikusok csap-süllyedésnek hívják. Ilyenkor kicsi és vékony a terhelhető olajfilm, a fogattyúcsap meg nem úszik fel rá tökéletesen. A vezérlésnél sincs akkora olajmennyiség, a nagy fordulat hiányában az olaj nem kavarog és cirkulál a karterben sem annyira, a forgattyús hajtómű nem szórja olyan intenzíven a kenőanyagot. Az olajnyomás még nem a szabályozott tartományban van, hanem annyi, amennyit a pumpa éppen nyomni tud és amennyi kialakul.
[...]"A cikk itt olvasható: [link]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen