- DIGI internet
- Windows 11
- Flip (IPTV, otthoni internet, vezetékes telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Aliexpress tapasztalatok
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Facebook és Messenger
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Kibővítik a várost az ASML kedvéért
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
neutron23
csendes tag
válasz
yodamastah #142052 üzenetére
Ha valaki egy komolyabb aramid szálas farmert vesz, annak szakítószilárdsága kétszerese a bőrnek, könnyebb és vékonyabb is mint a bőr, cordura vagy egy mezei kevláros farmer. Nem szakad el, nem ég meg, nem kopik ki egy csúszáskor. Elvileg
Egyszer már beleástam magam a témába, utcai használatra szeretnék majd venni egyet, amúgy én is bőrruha párti vagyok, mert az egy teljes védelmi rendszer, tartósabb és könnyebben is javítható a többi ruhánál.
-
neutron23
csendes tag
válasz
yodamastah #142075 üzenetére
Köszi! Azért szerintem rápróbálok majd egy olyan héten, amikor máshol nincs motoros pályanap.
Kakucson én a 12-es kanyarban estem 60-as tempóval, cordura gatyában, protektoringben, bakancsban. Minden jól védett, horzsolás nélkül megúsztam. A gatya egy Modeka Flagstaff Evo 3, bár viszonylag nagy dőlésszögnél ment el az eleje, így ütés nem nagyon volt. Egy highside-ot inkább bőrben szeretném ha esetleg sor kerül..
bőrruha, csizma a következő beruházás.
-
Somatom
veterán
válasz
yodamastah #142145 üzenetére
Stimmel. De, akkor, ahogy hatóságunk is véleményezte, ennek semmi köze a Dodor féle kölcsöntesztekhez.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
válasz
yodamastah #142145 üzenetére
Ez (véleményem szerint) arról szól, hogy jelen esetben a MCNes csákó kapott tesztre egy motort. "Dream come true". Valahogy még mindig van ez a "segítek neki ha tudok" dolog. Nem tudom megfogalmazni, de ez nagyon markáns vonal a vasfüggöny ezen és azon oldala között. Sokkal kevésbé van már meg mint régen, de még mindig érezhetően ott van.
Meg azért el ne higgyük, hogy a TopGear is minden autót birtokolt amit hajtottak... Pedig ott hajtottak párat... és nagyon.Mindegy, ez az egyéni véleményem.
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
pepucs
tag
válasz
yodamastah #142396 üzenetére
Volt lent egy turbós Tmax
arról beszélünk?
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
válasz
yodamastah #142452 üzenetére
Se helyen, se időm, se eszközöm erre. Majd ha nyugdíjas leszek és lesz műhelyem, szánok rá időt.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
válasz
yodamastah #142452 üzenetére
Ha az ember szeret szerelni, meg van rá ideje, akkor ez is egy opció. Aztán vannak az olyanok mint én, akinek szökő évente van ideje motorozni, kevés a szabadideje és ezt nem szereléssel akarja tölteni
-
Predator2
addikt
válasz
yodamastah #142459 üzenetére
Nagyon, még a jelenlegivel is.
"Vedd le a súlyt, motorozz vele egyet."
1, Nem metrikus csavar van benne.
2, Szereztem inch-es imbuszt, de azzal sem bírtam lelazítani"(olcsó megoldás: rozsdamaró + fekete rally festék
)"
Középen a csavar rozsdásodik elsősorban.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
macilaci78
nagyúr
válasz
yodamastah #142458 üzenetére
Gumisnak a Kék Holdat tudom ajánlani. A robogómat ott gumiztattam 6 éve. Adtak egy időpontot, nekem közbe jött valami, amiről egy héttel korábban tudtam. Egyeztettünk másik időpontot, megjelentem kb negyed órával előbb, az adminisztrátorral egyeztettünk még egyet.
Bejött valaki egy Harley-val, hogy neki most azonnal kell gumicsere, nem ér rá kivárni a sorát. Kifizeti a díj dupláját, de neki most azonnal kell. Kedvesen, de határozottan elmagyarázták neki, hogy a gép értékére és a felajánlott plusz pénz mértékére tekintet nélkül nem hajlandóak felrúgni a munkanaptárat. Nekem nagyon szimpatikus volt a hozzállás.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz
yodamastah #142478 üzenetére
Természetes, hogy az anyagon és a szolgáltatáson is akar keresni.
Az autón nekem is téli, nyári garnitúra van, külön felnin, de még a pótkerék is külön felnin van. Gumishoz csak gumizáskor és defekt javításkor megyek, amit megvettem szerszámot, már bőven behozta az árát. Az autóval azért megyek pályán is, érzem is annyira, ha valami van, észre vegyem.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
JoinR
senior tag
válasz
yodamastah #142716 üzenetére
Most ez melyik mellett érv? Pont ugyanannyira van a 95°C-tól, mint a 45-től.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
yodamastah #142716 üzenetére
magyarország a 8 v 9 millió focihoz értő emberből áll. akik amúgy a motor tuninghoz is érteneke, meg a politikához, meg mindenhez.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
válasz
yodamastah #143079 üzenetére
Ehhez gondolom nagyon be kell nézni a kanyart. Nekem a hátsó fék mindig bevált mikor úgy éreztem túl gyorsan megyek benne. Szerencsére a gumi tapadási határától elég messze vagyok közúton, úgyhogy van tér ilyen korrekcióra is.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
válasz
yodamastah #143085 üzenetére
Szerintem ez utcára túlzott kockázatvállalás, ilyen csapatásnak pályán lenne a helye.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Somatom
veterán
válasz
yodamastah #143087 üzenetére
Világos. De, az egy versenypálya, ahova azért járnak ki az emberek. A közút teljesen más téma. Kakucson kb. 10 fokban kőrözgettem és minden kanyarban leért mindene a motoromnak és símán körbemotoroztak. Ebből nem következik, hogy én nem tudok motorozni, vagy hogy a motorom rosszabb lenne. Nem erre való és nem is erre használom. Ha nem ott lett volna az oktatás, akkor nem mentem volna pályára. Az aszfalt versenypálya csak egy pici része a motorozásnak, ami engem speciel nem vonz.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Xero
nagyúr
válasz
yodamastah #143278 üzenetére
Ahh engem a supermotosok csak kerulgetnek.
Az iveket meg boven keresem, ahogy a fektavokat is, de igazan nem megyek annyira attack modban tovabbra sem, csak probalom feszegetni a comfort zonat.
szerk: Az a baj, hogy pl tegnap a lassu csoport tul lassu volt, a gyors meg tul gyors. Kellett volna meg egy kozepesen balfasz vagyok csoport. Ott ereztem volna jol magamat.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz
yodamastah #143281 üzenetére
Na ezek nagyon szep ivek. En sok esetben azert huzom szukre, hogy ne kelljen annyira boritanom. Ki kenne mar szednem a tapogatokat a labtartobol, mert azok ernek le allandoan, de mindig ellustalkodom. Igy marad legtobbszor a behuzott iv es lelogas amennyire csak tudom.
-
neutron23
csendes tag
válasz
yodamastah #143281 üzenetére
Tényleg billeg szépen... "nem acélos" köridő
ha már 50alatt tudnék menni boldog ember lennék
-
Des1gnR
őstag
válasz
yodamastah #143293 üzenetére
Nekem is hálós...nagyon jó a szellőzése, viszont azzal számolni kell, hogy a bogarak nagyon keményen beleragadnak és ki se jönnek csak mosással.
Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
-
Micsurin
nagyúr
válasz
yodamastah #143293 üzenetére
Rátapintottál a problémámra.
Szeretem a bőr adta lelki nyugalmat, hogy van kopás védelem és a sastech-ek is fixen ott maradnak ellenben ami szimpi volt és méretben jó volt az zsebes és nem perforált mint az elődje. Öreg hiba volt....A nyugisabb túrázgatásokhoz agyalok a hálóson. Nem tudom nagy a dilemma emiatt fejben.
Poloban biztosan nem, még csak utcai cipőben sem. Vagy csizma vagy kisebb távokra a Forma Stinger + kevlár farmer + bőrkabi. A két részesről leszoktam mert mondjuk úgy pocakban kierősödtem.
palfitom
köszi neked! Páromon fixen marad a bőr azzal futottunk egy pár kört sajnos ami annyira leér, hogy a dereka ne kaphasson sehogy huzatot az nem hálós. (Volt egy vese ciszta egy éve kb azóta nem játsszunk se huzattal se hideggel.
)
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
yodamastah #143304 üzenetére
köszi tudom.
A reggel nekem az 9-et jelent, 8:30 indulok 9:00-re vent vagyok, már ma is bőven bőven volt vagy 25 fok. Kifejezetten tetszett ma reggel a befele út, volt zene volt hűtés. Megyerin volt egyedül enyhén szellős meg az M2-ön de a rakparton meg a szentendrein nagy áldás volt.
4 évszakos Mugen van, 2x volt rajtam azóta áll a szekrényben. Annyival nem hűvösebb, hogy azt mondjam lecserélem a bőrt rá védelem tekintetében.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
válasz
yodamastah #143304 üzenetére
Mi mi mi mi, milyen rendezvenyen fagysz meg 20 fokban?
Ebben en eleg jol elvagyok a legtobb motorozhato idoben eddig (10-15 fok mar kozlekedhetonek erzodik). Vagy ennel halosabbra gondolunk?Everybody lies.
-
fattyu
veterán
válasz
yodamastah #143328 üzenetére
en pereceltem már eleget de a rövidgatya megesik...
ma is. csizma rövidgatya cordura kabát sisak alibinyárikesztyű.
mondjuk mérsékelt ámokfutás volt a zrxel.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
válasz
yodamastah #143357 üzenetére
Lehet túloztam.
De előbb meg kell oldanom a leérő középsztender problémáját, addig nem is merem neki nyomni amíg az éri a földet.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Micsurin
nagyúr
válasz
yodamastah #143359 üzenetére
Vagy venni egy papír nélküli 600-ast és neki esni lebontani a fölöst.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
válasz
yodamastah #143359 üzenetére
Persze, elkezdek majd kiülni, de előbb biztonságossá kell tenni a motort. Sztenderd maradni fog, csak hackelve lesz rajta hogy magasabbra csukódjon + kinéz egy futóműfejlesztés (Hyperpro streetbox vagy amit a Déczi futómű javasol majd)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
crocy
tag
válasz
yodamastah #143359 üzenetére
azert a csapatashoz nem artana meg kis köbcenti
-
Xero
nagyúr
válasz
yodamastah #143357 üzenetére
Meg annyi sem kell csak ketto teli nap. Harmadikon mar rohogve mennek ilyen gagyi korok.
-
válasz
yodamastah #143363 üzenetére
Engem érdekel a lista
Bár ez egy túra motor, és nem fogok belőle pályamotort csinálni. Azért megyek vele kakucsra, hogy tanuljak (és mert kurva jó).[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
válasz
yodamastah #143367 üzenetére
Juhuu, mar uton vannak Hyperpro elso es hatso rugok. Kapni fog lengescsillapito felujitast. Elviszem majd egy kipufogoshoz is aki feljebb tudja helyezni a kozepsztender tartobakot. Ezek utan meg kell oldodnia a leeres problemamnak.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
válasz
yodamastah #143407 üzenetére
Nem várom hogy bármi legyen tőle, csak annyit hogy me érjen le
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
válasz
yodamastah #143418 üzenetére
Nekem tökéletes lesz a progresszív (gyári is az), mert van amikor csak én vagyok rajta (85kg), van amikor van hátsó doboz is, sokszor jön velem a csajom (47kg), és néha felkerülnek az oldalsó dobozok is. A gyárival csak az a baj hogy túl gyenge.
Ez nem versenymotor, nem a tökéletes pályás teljesítmény a célom vele.
"Rugó előfeszítés állításával nem lesz keményebb vagy puhább a futómű, csupán a villa vagy rugóstag nyugalmi pozícióját lehet fel/le tologatni."
Viszont akkor mi történik ha nem lesz keményebb? Simán paraszti ésszel azt gondolom ha jobban össze van nyomva a rugó az előfeszítés által, akkor már nagyobb erő a kell a rugót egységnyi hosszal összébbnyomni mintha nem lenne előfeszítve. Ez csak progresszív rugókra igaz?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
HoaryFox
őstag
válasz
yodamastah #143418 üzenetére
Tehát akkor ez egy bullsh*t, amit írnak?
"A Wilbers progresszív és lineális villarugói megszüntetik teleszkópok felütését és a felépítésüknek köszönhetően mind a kis útegyenlőtlenségeknél, mind pedig nagy ütéseknél, vagy erős fékezéseknél ugyanolyan jól rugóznak.""A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
válasz
yodamastah #143424 üzenetére
Ahaa, tehát feljebb emeli a motort. Hmmm.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
HoaryFox
őstag
válasz
yodamastah #143423 üzenetére
"De közben a rugó erő összevissza változik terheléstől függően."
És ez nem jó? Tehát pl. ha lágyabb amikor egy úthibán megyek át, de pl. egy nagyobb fékezésnél meg kemény, így stabilabb a motor eleje, nem bólint be akkorát?"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
őstag
válasz
yodamastah #143431 üzenetére
Értem. Ez úgy is csak terv, meg fogok beszélni a szerelőmmel is, hogy mit gondol róla (nagy krosszos, ők már csak konyítanak valamit a motorok futóművéről
)
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
bajnokpityu
félisten
válasz
yodamastah #143418 üzenetére
f2es cbrben csináltam a - Sűrűbb olajjal kísérletezés ha kevés a csillapítás (macerás, és kérdéses az eredmény). ott ez nem jött be, pattogott minden úthibán. pedig márkás, és tipushoz való gyáritól kicsit sűrűbb villaolaj volt belerakva.
ezt sztem érdemes skippelni. átszelepelést csinál pl tomtech is.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Somatom
veterán
válasz
yodamastah #143418 üzenetére
"Rugó előfeszítés állításával nem lesz keményebb vagy puhább a futómű, csupán a villa vagy rugóstag nyugalmi pozícióját lehet fel/le tologatni."
Nemtom ilyen motoron láttál ilyet. Amiket én használtam, azokon fix telóhossz mellett lehetett a rugón feszíteni.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
neutron23
csendes tag
válasz
yodamastah #143521 üzenetére
Köszi! Nézegetem a sportmotorokat, és olyat szeretnék venni, amivel egyszer majd indulni tudnék. Ne ezen bukjak el
-
neutron23
csendes tag
válasz
yodamastah #143523 üzenetére
Igen, 600-as lesz mindenképpen. A 636-on azért akadtam fenn, mert jó áron vannak és nem nagyon írnak róla rosszat, de akkor kuka. CBR-ek valamiért drágák. Suzukik, Yamahák vannak lementve pár darab. Ez ilyen téli, jövő nyári projekt lesz, ha minden rendben megy.
750-es, 1000-es kategóriát hagyom egyelőre, sok lesz nekem, így is szerintem kell majd legalább 4-5év a 600-on is mire jól fog menni és esetleg merek majd versenyre is nevezni.
Nem tudom érdemes-e kifejezetten pályamotoros csoportból venni pályagépet. Lehet hogy lenne értelme, és akkor nekem már nem sokat kell rajta alakítanom. Csak nem tudom ezek mennyire vannak legyepálva, de aki ilyenre adja a fejét, arról azt gondolnám, hogy van pénze rendesen szervizelni a motorját.
-
neutron23
csendes tag
válasz
yodamastah #143528 üzenetére
Húú, nagyon köszönöm a részletes választ!
Ez a gázreakció dolog már most gond nekem a fazeren, kettesben jó körbemenni vele, de nagyon nehéz neki finoman adni, random ránt egyet ha finoman visszaadom a gázt. Hármasban jobb a helyzet, de ott meg elég lomha a gépmindegy amúgy, egyelőre nem emiatt nem jönnek a köridők, csak zavaró.
[ Szerkesztve ]
-
neutron23
csendes tag
válasz
yodamastah #143536 üzenetére
oké
-
neutron23
csendes tag
válasz
yodamastah #143536 üzenetére
Lehet érdemes lenne nem sima szinkronra vinni, hanem padon állítani?
-
neutron23
csendes tag
válasz
yodamastah #143587 üzenetére
Nem pályamotort, azt nem nagyon lehet csinálni belőle. Nem akarok rajta sokat alakítani, kap fém fékcsöveket, a testsúlyomhoz való rugókat, meg egy normális gumit. Lábtartón 1centit lehet emelni sport lábtartóval és ennyi...Arra jó, hogy ne jöjjek ki a gyakorlatból, legyen mivel gyakorolnom olyan alap dolgokat, ami minden motornál kell. Oncsik ugyenezen a motoron 45-öt megy kakucson, úgyhogy végülis van min dolgozni
-
neutron23
csendes tag
válasz
yodamastah #143594 üzenetére
Elsődleges célom most, hogy stabil időt menjek. Itt vagyok kakucson, ezt most mentem. A cél, hogy mindegyik kör 53-ban legyen
Kicsit mondjuk nehez mert Oncsikék 15-en vonatoznak, gyorsba meg nem mehetek[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz
yodamastah #143586 üzenetére
Na igen ez egy reggeli elso etap utan volt.
A delelott vegere ilyen lett a kis draga:Amugy lapon valoban nem nagyon huzom neki, ritkabban is villog igy be a kiporgesgatlo. Inkabb logok es fokozatosan felegyenesitem es amikor mar nem tancol akkor adagolom tovig. Nyilvan ezert is vagyok lassu.
#143588Oppenheimer: Nekem tour van, egyelore ez elegnek tunt.
[ Szerkesztve ]
-
neutron23
csendes tag
válasz
yodamastah #143597 üzenetére
Na, a nap végére 51.9 lett a legjobb idő. Nem karcolt a lábtartó, szerintem 50-be még be lehetne menni ezzel a gumival 1-2kör erejéig. Augusztusig jó lenne összehozni
-
neutron23
csendes tag
válasz
yodamastah #143604 üzenetére
Na szuper
már akartam kérdezni hogy állsz a tmaxal, akkor kb. kimotoroztad..
Jövő hét szerda és vasárnap is tervben van
remélem sikerül kijutnom.
-
neutron23
csendes tag
válasz
yodamastah #143607 üzenetére
A Tmaxal jossz kakucsra amugy, ez a civil géped? Gumi is gyari rajta?
-
neutron23
csendes tag
válasz
yodamastah #143610 üzenetére
Yoda: Értem, menő gép a Tmax, főleg értő kezekben
Biztos sikerült az 50 is, hajrá
Pepucs: 2003-as Yamaha FZS600-al megyek. Nekem nem annyira cél az 50, de ez lehet az amire még képes ebben a formában a motor is, meg én is. Nem bánnám ha lenne egy 50-es köröm, csak itt már nagyon közel lehet a határ, könnyen bukta van belőle, úgyhogy hajszolni nem akarom.
Jobb célkitűzésnek tartom magamnak azt, hogy 5körből 5kört 52be tudjak menni. Egy 15-20perces etapban ne legyen 1,5mp-nél nagyobb különbség a legjobb-legrosszabb köridőm között. Az már egy elég tudatos motorozás lenne(Elég rendesen izomláz lett a combomban ma reggelre, alig bírtam kimenni a retyóra...
)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok