-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#79335424
törölt tag
válasz canniball #61099 üzenetére
Majdnem. Nincs spoiler, tulképp a tank és a sárvédő fényezett. Egy rugalmas fóliával szoktam "fényezni", plusz két, filléres HD matrica. A vizsgaállomáson megfelelő "szűrőt" alkalmaznak a szemrevételezésnél , tehát csak a vizsgás fényképek számára kell fehérnek lennie. Voltam már olyan szituban, hogy szemből bemérés, majd megállítás után, a későbbi eljárásban jól jött a fehér szín a forgalmiban és hozzá egy fotó a fehér motorról.
-
#79335424
törölt tag
válasz canniball #61106 üzenetére
Az tök mindegy. 14 napom van bejelenteni, azt senki sem tudja bebizonyítani, hogy mikor cseréltem tankot, meg sárvédőt. Tehát, a helyszínen színügyileg mindenképpen "jó vagyok". De, egyébként, történetesen nem szúrták ki. Ráadásul, a rendőr helyi észrevételei csak egy dolog és ami írásba kerül, az egy másik dolog. Később, az íróasztalnál ülő előadó csak az utóbbiból informálódik az ügyről. Nagyon ritkán kér be utólag tanuvallomást az intézkedő rendőrtől. A helyszínen csak azt kell aláírnom, hogy nem értek egyet a szabálysértéssel. Azt nem kell odaírnom, hogy később, az előadónál mikre fogok majd hivatkozni. A rendszerük alapja a rendszám alapú azonosítás. Ennek hiányában símán lehet apró kavicsokat szórni a fogaskerekek közé, amik megakaszthatják a döntéshozó gépezetet.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz canniball #61120 üzenetére
No igen. Főleg azért, mert annál nemhogy a nemlétező injektorhoz, de még a gyújtáshoz sem az akku szolgáltatta az áramot. Az akkut külön tekercs látta el árammal és csak az indexeket meg a féklámpát működtette. Az "n" -es kiviteleken nem volt index és akkumulátor sem. Amikor berúgtad a motort, akkor a lendkerékben levő mágnes forgása indukálta a gyujtótekercs áramát. Az MZ -knek már akkus gyújtásuk volt, de a gyújtáskapcsolónak a legszélső állása az un. dinamós indítás volt, ami kikerülte az akkut és közvetlenül a dinamóról adta a gyújtást a "betolókaros" indításhoz.
Az SV -t nem ismerem. A HD -nál akkor van esély, ha az akkuban még van annyi, hogy egy ütemet forgasson. 1. -ben, vagy 2. -ban semmi esély, úgyhogy 3., kuplung be, nagy lendület és abban a pillanatban, amikor ráugrasz és dobod a kuplungot, közben rányomsz az önindítóra. Ha erre nem indul be, akkor már csak az marad, hogy másik motorral, lábbal tolva felgyorsítanak 80 fölé, majd elengednek és akkor dobod rá a kuplungot. Kell hozzá összeszokás, mert ha előbb dobod rá a kuplungot, akkor mindkettőtöknek kinéz egy gyönyörű szinkronperec. -
FIREBLADE78
addikt
válasz canniball #61101 üzenetére
Amikor megvettem,akkor is egyszer kellett fizetni,igaz agyam nincs hogy mennyi volt. Ja, papíron csak 22 kw. Papíron 😀😀😀
Levél első bekezdésében:tájékoztatatjuk a xy számon lévő szerződésének 2016.3.6-án napján kezdődő időszakára érvényes éves díjelőírásáról.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #61379 üzenetére
Csak hadd szokja a menetszelet! Ne neveljünk belőle mindjárt papírkutyát, napelemes motorost! Ráér BMW GS-t venni motoros nagyplexivel, ülésfűtéssel, beépített rádióval, stb. nyugdíjas korában.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
baboss
őstag
válasz canniball #61379 üzenetére
Én Május 18- án vettem és az első heten össze is törtem. Becsúsztattam a motort egy mellékútról kiforduló kocsi alá. Semmi védőfelszerelésem nem volt egy sárga kiskőrösi nyitott sisakon kívül.
1-2 zúzódással megúsztam, a motor viszont nem. Szerencsére azóta egy kanyarkiegyesítésen kívül nem volt semmi. A motor és én is állva maradtunk, a bozóttól nem tudtam eldőlni.
18400km mentem tavaly, az idei szezonban biztos, hogy több lesz majd.
Horvi
Milyen motorod van ? Kérnénk egy képet ha megoldható.[ Szerkesztve ]
-
asvald
senior tag
válasz canniball #61394 üzenetére
ha már simson és 110k ért akkor csak is ez jöhetne szóba nálam a többi túlárazottal szemben
Kicsit "supermotositanám " és még frankóbb lenne !
De ha minden jól megy akkor a tuaregnek lesznek supermoto kerekei amit úgy csináltatok , már csak a felnik kellenek , mert az agyak már megvannak + még a küllők legyártása ,és a gumik beszerzése van hátra ...
Ha engem kérdeztek: nagyon nem éri meg saját kezűleg megcsináltatni, mert horribilis összegre rúg, amiből már 2 szettet is vehetnék (használtan),viszont van egy előnye...így apránként nem tűnik soknak ,csak ha ki kellene egyben csengetni 160-170k-t[ Szerkesztve ]
A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!
-
félisten
-
#79335424
törölt tag
-
-
baboss
őstag
válasz canniball #61773 üzenetére
5 fok és napsütés majdnem végig az útvonalon. Ez nekem már bőven elég ok arra, hogy motorozzak.
Xaels
Tegnap tényleg szép volt az idő, csak dolgoznom kellett. Hazafele a faluban az egyenesbe meghúzattam, 3-ikban kipörgött a kerék, ilyen se volt még egész tavalyi szezon alatt, vissza is vettem a tempót.[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz canniball #61990 üzenetére
és (#61991) -Mike-
Köszönöm!
A fent említett csúszóperselyt találtam a motoromhoz. Így lehet egy újszerűt össze tudnék állítani, már ha a rugókat is beszerzem időközben.
(#61992) persuader
Tudom. Én is gondolkodtam, egy fagycsapkulcs szerű cucc készítésén amibe a megfelelő betéttel ellent tudok fogni. Mondjuk egy fordított telónak nem biztos hogy nekiállnék.
A teló olaj szintjéhez tudsz valami okosságot? Mennyire kell precíznek lenni a mennyiséggel?
Gondolom inkább kicsit több legyen benne mint kevesebb.(#61993) Xaels
Nos igen, valami hasonló zavart érzek én is az erőben.....
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz canniball #62276 üzenetére
Amit a szaki mond. Nekem a gyari lancok mellet csak did, regina, lancom volt, jt lanckerek, meg lezervagott lemez.
Annyi fele lanc es lancjerek van, annyit kene probalni, h egy gyoztest lehessen hirdetni...
Meg ezeknek is vannak meg minosegibb nagyondragan pozicionalt valtozatuk. Lehet valogatni penztarca vastagsag alapjan.
Sztm mellenyulni nem nagyon lehet.Explosión de dos tiempos
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #62773 üzenetére
Motorról szó sem volt a budapesti rendeletben, csak személygépkocsiról, teherautóról, buszról. Ez utóbbiak ráadásul mentességet is kapnak. Szóval nem értem a marha nagy felindulást...
Egyébként ha a gépesített kétkerekűeket akarnák csesztetni, akkor az össze 2T robogóval kellene kezdeniük, messze azok szennyeznek legjobban.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
tboldi
nagyúr
válasz canniball #62777 üzenetére
A CB500X forgalmijában nincs is semmi a V.9-eshez írva. Talán ez valamennyire alátámasztja a motorok kivételességét, bár gondolom, viszonylag újként (2013) nem is lenne gond a normákkal.
szerk.: Akkor mégsem. Na, nem mintha sűrűn megfordulnék BP-en, pláne motorral és szmogriadókor.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz canniball #63067 üzenetére
Az enyémnek sincs gyári felfogatóhelye mégis a Gsg olyan gombát esztergált rá hogy ver bármilyen másik megoldást.
Nézz utána a honlapjukon. Igaz nem olcsók."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz canniball #63069 üzenetére
Igazából az hogy drága mindig relatív. Engem már egyszer megmentett a bal oldali idom teljes fújásától, hegessztésétől, esetleges cseréjétől. Biztosan több lett volna mint amennyibe az egész szett került.
Máris olcsó volt és megérte..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
HSM
félisten
válasz canniball #63289 üzenetére
Bizony, 2008-as a gumi is, mondjuk csak 4 évet volt "üzemben". Vacak, de ésszel lehet vele gurulni. Sajnálnám kidobni, amikor még jópárezer km benne lenne. Ahogy bogyo112 mondaná, motorral kirándulni nekem megteszi.
A következő szervízen kap majd új hátsó betétet, az tényleg nagyon nem oké így. Reméltem, hogy kis kopás után észhez tér, de sajna annál többet kapott.
Nem vettem észre, hogy finoman rajta pihentetem a lábam, csak amikor már szaga volt. Ez a hátránya, ha éppen méreted a motor.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- KuKirin G2 Pro !! AKKUHIBÁS !!
- Bialetti Brikka 4 személyes (5 alkalommal használt) (3 hónap garanciával)
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- Armster S kartámasz OPEL ASTRA G 1998-2010
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen