-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
demars
addikt
Tetszik ez a kesztyű. Kényelmes? Varrásnál, illesztéseknél nem dörzsöli ki a bőrödet? Én bos gmc 14 kesztyűt használok. Nyári, vékony, szövet és iszonyat kényelmes. De kellene nekem is egy tartalék.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Ma voltunk egy rövid gurigán. Este 9 körül, haza felé verettünk faluk között, egyszer csak elő ugrott egy nyuszi. Alig bírtam kikerülni, meghűlt bennem minden.
Volt egy szakasz a 83-as főúton amit javítottak, akkora szintkülönbség volt, hogy rendesen odavertem a micsodámat. Még csillagokat is láttam. Még egy nyamvadt tábla se volt!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz StoneBridge #71085 üzenetére
Azt írták kommentbe, hogy kevesebbet bír (kb 1 év az élettartama normál használat mellett). Ez ugyebár szgk--ra vonatkozik, nálam motorban simán megérős mert viszonylag keveset megyek vele (még!).
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Karbis gépnél ha nem indul normálisan mit nézzek első körben? Alapjáraton vettem vissza, picit bántotta a fülemet az 1100 -as fordulat. Bár azt olvastam, hogy ezeknél ez a normális. Alacsonyabb fordulaton terhelődik a motor.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Köszi emre!
Teker az önindító de nem kapja el. Ha elkapja rögtön meg is áll. Pici gázt ha adok akkor ok. Nem csinálja mindig. Néha teljesen szuperül indul gáz nélkül is.
Én is úgy tudom, hogy nem szabad húzni neki.
Akksi új (március), karbi szinkront nem tudom, hogy mikor volt. Már kerestem itt a környéken szerelőt, megnézetem vele. (Enyém ugye vörös bárótól van, elvileg leszervizelt, de gondolom szinkront nem végeztek eladás előtt).Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Valaki megy erre? Esőt mond vasárnapra. Mivel elég messze van így nem merem bevállalni. Ha beregelek és nem megyek bukom a pénzt. Ha útközben kap el, szét ázunk. De az is lehet, hogy jó idő lesz még.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
demars
addikt
Leveszed tisztitáskor? Vagy a plexit veszed csak le?
Én mindig a bukón hagyom, forgatom, hogy mindenhol hozzá férjek.
Mikor felrakták a pinlockot alig bírta a srác levenni a plexit. Új sisak, erős a záró mechanikája. Attól félek, ha leveszem nem tudom majd vissza tenni.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Nem tesz kárt a plexiben? Mindenhol azt olvasni, (sisak vételkor mondták a boltban is) hogy csak tiszta vízzel, esetleg kis szappant használhatok. Semmilyen törlőkendőt, ami át van itatva. Mondjuk én az üveg tisztító kendőre kérdeztem rá.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz canniball #71208 üzenetére
Szóval alkohol mentes kendő jó hozzá?
Akkor beszerzek egy kis kiszerelésű csomagot. Ha kell, kúton mosom le kézzel, pici kézmosoval és zsebkendővel törlöm szárazra. De ez macerás és sokáig tart.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Én is szivaccsal szoktam, tök jól leszed mindent. Nekem se karcos, igaz én frissen tisztítom, amint haza érek az az első.
Pinlock tól tartok kicsit, még nem vettem le sosem. Sőt, még a plexit sem. De ma megpróbálom, úgy is esett, estig nem megyek sehova. Addig csak vissza tudom tenniAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz #79335424 #71290 üzenetére
Motoron én se láttam, viszont nagyon sok szgk jelzi az olaj cserét. Szerviz lámpa világít, elvileg ilyenkor ugye átnézetik a kocsit, illetve cserélnek olajat, szűrőket. A jelzést pedig törölni kell, ami nem egyszerű. Típusonként eltérő, múltkor kínlódtak valami opellel öcsémék, gyújtással kellett játszani meg a fék pedált kellett nyomni, hogy ki tudják törölni.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Ejj de lassan haladok a garázzsal. Tető anyag még nincs, lassan két hete arra várok. Máshol is ennyi az átfutási idő.
Vasárnap voltunk motorozni, Zalakaroson kötöttünk ki. Ott megaludtunk. Még szerencse, hogy nem indultunk haza, jól elvert volna minket a vihar. Hétfőn meg nagyon jó idő volt haza felé, nem volt meleg, csak rohadtul fújt a szél.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz StoneBridge #71452 üzenetére
Én is Repsolt használok. Teflonos, de kicsit se fehéredik ki nekem sem. Pedig azt olvastam róla, hogy fújás után fél órával kissé fehéres lesz.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Tarill #71487 üzenetére
Hali. Nekem Lazer bayamo pitbull sisakom van. Nagyobb tempónál valóban elég nagy a szélzaj, de első sisakom, így nincs összehasonlítási alapom. Az árát megéri, töréstesztje jó, kényelmes. Van benne lenyitható nap szemüveg, ami nagyon jó.
Pinlock nem volt hozzá, 10 k -ért vettem és rá is tették a boltban, szóval azt mindenképp érdemes rögtön megvenni, hasznos cucc.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Dörög, villámlik... Nem tudom mi lesz így a holnapi Balaton kerülő túrából?!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
demars
addikt
-
demars
addikt
válasz Chrys_ #71629 üzenetére
Öcsémnek is volt kulcscsont törése. Drótot kapott, és ahogy apadt a duzzanat, majdnem kibökte a bőrét. Vissza ment a dokihoz, mert feszítette, fájt neki. Felvágta picit, majd lecsípett a drót végeiből K.baszott kínlódás volt neki az egész.
Jobbulást Yoda!!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
demars
addikt
válasz Geresics #71658 üzenetére
Igen, ezt tudja szerintem mindenki.
Ha már itt vagy kérdeznék is, váltáskor mindig kuplungoltok?
Én próbáltam anélkül, felfele váltáskor a gázt vissza engedem picit és akkor váltok fel. Szépen kapcsol, ahogy kell. Egy cimborám krossz pályázik, ő így vált versenyen. (KTM exc450 van neki, ha jól emlékszek)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #71725 üzenetére
Éjszakai teszt volt? Az lenne érdekes. Ha esetleg lesz kedvetek pozolhatnátok a csillagos ég alatt.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz yodamastah #71762 üzenetére
Hali. Műtét hogy sikerült? Remélem nincs gond és hamar felépülsz!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Bogyó bá' #71816 üzenetére
Cégünknél több gépnél is van automata lánc olajzás. Itt a láncra nem csepegtetik az olajat, hanem egy gyengébb drótkefe -szerű kis végződése van, ami hozzáér a lánchoz. Egyenletesen oszlik el az olaj és szép, tiszta a lánc (ugye folyamatosan hozzá ér, súrolja). Ilyen kis kefét sztem tudnának nekem adni a műszakiak.
A kérdésem az, hogy motornál ez okozhat e gondot? A láncra gondolok, mivel itt sokkal gyorsabban megy a lánc. Megkopna hamarabb?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Egyszer ott hagytam egy camarot, szép citromsárga dög volt. Láttam a tükörben, hogy rögtön kisorolt utánam. Mondanom se kell, lenyomott a fenébe Néhány km en keresztül kergettem picit 190 -es tempóval, de elhúzott.
Elötte cimborámmal akart játszani a városban, de ott nem szokott ő se. Mikor kiértünk az elkerülőre meg 10 kocsi mellett elhúztunk és be is pöccentAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #71912 üzenetére
Hali. A gipro fokozatkijelzőt te kötötted be vagy szaki? Tiéd gondolom stekkeres, nekem meg kell patkolni néhány vezetéket. Enyém még "buta".
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #71919 üzenetére
Valószínű meg tudnánk itthon csinálni a bekötést, de inkább viszem szakihoz. Biztos, hogy gyorsabban végez vele. Olajat és szűrőket majd itthon cserélünk.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Chrys_ #71932 üzenetére
Parkoló lámpának van értelme? Alapjában véve tudom, hogy van, bár ma már tök sötétben nem hagyják az emberek a gépet (itt normál megállásra, parkolásra gondolok). Városban, vidéken is van közvilágítás. Ha pedig a pusztában kell hagyni félre kell jobban állni. Jó (új) akksival meddig bírja a parkolást egy motor?
Tényleg, a te akksid rendben van, vagy már a végét járja?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Kolondrum #71952 üzenetére
Nézegettem az usb aljzatokat. Találtam olyat amiben van kék led, de a kommentekben azt írják, hogy ha a fedelet vissza tesszük rá a led kialszik. Gondolom le tesztelték és nem csak beírták, hogy de jó nem világít.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #71987 üzenetére
A VFR közelebb hozza az embereket.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Hi
Osztom a srácok véleményét. Súly elvesztése nélkül is érdemes néha centiroztatni. A helyedben legalább egy telefont megejtenék, hogy mibe fájna egy motor kerék centír. Aztán dönts!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Tarill #72055 üzenetére
Én legutóbb száraz ronggyal töröltem le. A terv az, hogy petróleumos mosás után törlés, majd kicsi lánctisztító spray (ennek talán hamarabb elpárolog az oldószere), majd várakozás és kenés.
Még nincs lánc tisztító spraym, de tavasszal valószínűleg beruházok egy új lánc szettre is és akkorra beszerzek (bár az új láncot úgy sem mosogatom annyit).Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz -Mike- #72057 üzenetére
Petróleumot használok, mindent leszed szépen. Csak utána kicsit olajos marad minden. Azért gondoltam a spray re. Persze van itthon brigéciolom is. De azt utána vízzel kell lemosnom, várni míg megszárad. Hosszabb folyamat.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Kérdés: ha pl defektet kapok és nem a szelep a szar, tehát itthon nem tudom megoldani (van kompresszor, láttam már szelepet) és tegyük fel nem tök lapos, azzal oda gurulok egy autó gumishoz (cserél motor keréken is gumit)hogy a f.ba veszi le a kereket?? Illetve arra irányulna a kérdésem lényege, hogy gumizásnál a gumis veszi ki a kereket vagy el kell vinnem egy szervizbe, szerelőhöz aztán a gumishoz?
Itthon nem biztos, hogy neki állnák egy kerék kiszedésnek.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Ebayről rendelnék index búrákat. Találtam hátsót is, fehérben. 15 k lenne a kettő. Megérős ennyiért?
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
2004 -es cbf 600 s motorhoz rendelhetek ilyet?
Még nem cseréltem benne izzót, manualba csak ennyi szerepel: 12V 55W x2Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Múltkor kérdezte valaki milyen lánc van az enyémen. Most megnéztem: JT 525 X1R
Nem ismerem a láncokat ( DID -ről már hallottam), ez milyennek számít?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Most rendeltem képes motorról egy Dainese combtáskát (korábban már volt róla szó, de mindig elmaradt). Nem kérdeztem, de sejtésem szerint valami után gyártott cucc lesz 4,5 k -ért. Pofásan néz ki, remélem nem szakadnak le a műanyag csatok, többi nem érdekel (ha nem "eredeti").
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Lomha 8V #72506 üzenetére
@mindkilla
Igen, ugyan ilyet rendeltem. Motoros boltban néztem, 15 k körül volt, ha jól emlékszek. Na azt sokallottam. Én nem tartom vészesen drágának, ha valóban nem szakad szét egy szezon alatt simán megéri az árát.Most értem haza Sitkéről. Hatalmas buli volt (van). Reggel indulunk Hringre, kamion versenyt nézni emiatt nem maradtunk tovább. Már hideg a nyári cucc ilyenkor. Kellett egy termo pulcsi, hogy ne fagyjanak le a vállaim és mellkasom.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen