-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
pityaa23
senior tag
válasz
Ferdzsoo #58441 üzenetére
Tanúsíthatom. Úgy gondolom jól választottam a CBF 600-al, tökéletes kezdőmotor, megy is, de nem akart még megölni, nagyon könnyű kezelni, kényelmes, stb.. Következő szezonban még marad, de legalább már tudom, hogy mit akarok utána. Ez a mostani Naked, de nekem kell a szélvédelem, megszerettem túrázgatni. ABS-sem ártana majd, meg egy kicsit izgalmasabb karakterisztikájú motor, vagányabb külső. Sportmotort nem akarok, a túramotorok közül meg ami tetszene, azon az áron autót tudnék venni. Így maradt a sporttúra kivitel. A kiszemeltek eddig a Fazer 6 s2 illetve a Fazer 8 , de valószínű a kisebbik lesz a majdnem egy misi különbség miatt.
-
pityaa23
senior tag
Mentem egy kört, lőttem is gyors pár képet, az új plexiről. [link]
Valamelyik mehetne az 1. hsz-be. Idén már nem lesz jobb kép róla.
-
pityaa23
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #58696 üzenetére
Attól függ milyen a csaj.
-
pityaa23
senior tag
válasz
Beerwolf #59062 üzenetére
Én is idén kezdtem a motorozást kb 0 tapasztalattal. Nekem egy CBF 600N van. Mint kezdő tökéletes, egyszer sem akart még megölni, hirtelen gázra sem akart kerékre állni, ledobni, kifarolni. Ha viszont pörgeted akkor elég jókat lehet vele motorozni. Kanyarodni is könnyű vele, nekem az ülés is kényelmes, bár 300km/napnál többet nem mentem még egyszerre. Szép klasszikus forma. Idén kb 4000km-t tettem bele de már most nagyon megszerettem, biztosan fájni fog, ha egyszer meg kell válnom tőle. Sajnos a többit nem próbáltam, így nem nagyon tudok segíteni, tényleg próbáld ki őket.
-
pityaa23
senior tag
Üdv! Tegnap ( is) úgy jártam, hogy gyorsítok, váltanék 2-ből 3-ba és mintha üresbe váltanék, viszont csörömpölő hangot ad ki szerencsétlen motor és nincs egyik sebességben sem. Ilyenkor ugye gyors kuplung be majd újra váltás és minden rendben. Ez mitől lehet? Nem húzom fel eléggé a váltókart? Visszafelé is megtörtént már. Félek, hogy valami tönkrement, vagy fog, mert ez a csörömpölő hang elég durva, valamik összeérnek. 10 éves a motor, érdemes szétszedetnem, szerelővel megnézetnem? Gondolom nem olcsó mulatság. Viszont ha figyelek a váltásokra semmi gond nincs. Kb 4500 km alatt 3* fordult elő,de nem értek hozzá. Honda cbf 600 - ról lenne szó.
[ Szerkesztve ]
-
pityaa23
senior tag
válasz
Topiccsendőr #59379 üzenetére
igen, simán lehet user errrorr. Ha rendesen erölettve váltok akkor minden rendben. Itt az a kérdés, hogy elcseszhettem-e valamit. Ha tényleg letört valami alkatrész az gondolom nem jó, hogy ott szabadon kering. Szedessem szét?
-
pityaa23
senior tag
válasz
StoneBridge #59584 üzenetére
Én megmutathatom az enyémet a friss jogsimmal, ha kölcsönadod a motorod!
[ Szerkesztve ]
-
pityaa23
senior tag
Hú de elkapott a motorozhatnék. Eddig motor és jogsi nélkül nem volt ilyen gondom, de ez valami rettenet..
Elmentem ma is és megnézegettem, megfogdostam. Mikor lesz már tavasz.
-
pityaa23
senior tag
válasz
Czimby #60805 üzenetére
Én meg úgy jártam, hogy még megvenni sem tudtam amit akartam.
Telefon alaplapot néztem, árat megbeszéltük, mondtam neki, hogy adja a bankszámlaszámot. Ráírok 3 nap múlva, hát ő csak hétvégén tud adni, mert apukája akkor jön haza. Na szép, megvártam a hétvégét, ráírtam, a válasz, hogy csak vasárnap este ér haza. Na azóta nem is jelentkezett. Na de akkor minek hirdet? Nincs valami korhatár egyébként? Apukájának a bankszámlája... ez még tuti nincs 18, de lehet 14 sem. Na mindegy, így már utalni sem mernék, ilyeneknek.
Azért bekaphassa, kellett volna az az alaplap.
-
pityaa23
senior tag
Én tavaly csináltam meg a korlátlant, előtte kb 12 éve motoroztam utoljára, de csak babettával, meg néha a haver szimójával, tehát váltani azt tudtam már. Az iskolában ami közelebb volt valamivel hozzám, ott egy 30 éves 750-es kawasaki volt a tanulómotor, ami nekem óriási volt, alig értem el a kormányt, szinte a tankon ültem, látni alig láttam előre, nehéz volt, vastag csutkával, rettenet volt vezetni, kb 15 percet voltam össz-vissz a motoron, az egyik visszafordulónál el is dőltem vele. Hagytam a francba az egészet és átkértem magam egy másik városba, egy másik oktatóhoz, ő motoros rendőr is, tartott safety tréningeket és a legfontosabb, hogy a motor amin oktat az egy FZ6N s2, amiről simán leér a lábam. Mire oda jutottam, hogy kezdhetek vettem egy CBF600-at és megbeszéltük, hogy azon tanulok mivel kettesével kéne menni, illetve ha összetöröm az övét azt is ki kell fizetnem. (Törjem a sajátom
) A motort elvitte a haverom az oktatóhoz, én nem is mentem vele, nem is mertem az előző tanfolyamos eldőlős kaland után. Aztán jött az első rutin óra, jól be voltam tojva, de sejtettem, hogy azért egy modernebb motorral, könnyebb dolgom lesz. Akkor ért a meglepetés, amikor a házánál közölte, hogy ő viszi ki a sajátját mert többen leszünk, én meg jövök az enyémmel.Szóval egyenesen bele a közepébe:
Nagymotor, fosok is és rögtön város, de persze csak kertek alatt. Kb a második sarokig tartott az izgulás, utána odafigyelve tök jól elvezettem a tanpályára, a motort ég és föld volt vezetni a 30 éveshez képest, sokkal könnyebbnek éreztem, pedig súlyban nincs is olyan sok köztük, gázreakciók is jobbak voltak, kanyarodni is baromi jó vele, sokkal-sokkal egyszerűbb kezelni. Az oktató motorját meg egy 40 feletti hölgy kapta meg, ő is akkor tanult motorozni, előtte nem volt tapasztalata. 1-2 szerencsétlenkedésen kívül ő is simán elvolt a nagymotorral, elsőre levizsgáztunk. Szóval szerintem ha nem valami régi kezelhetetlen szart kapsz, akkor semmi okod a félelemre. Ha meg elburkolsz akkor mi van? Nem te leszel az első.
-
pityaa23
senior tag
Sziasztok!
Nagy dilemmába vagyok, felhívott az egyik barátom, hogy az ő egyik ismerőse eladná az autójukat, ami garantáltan jó vétel ezért ő megválna a kihasználatlan motorjától, de kb holnapra ki kellene találni mi legyen. Teljesen megbízható az ember átverés teljesen kizárható. Egy 2009-es Suzuki GSF650 Banditról lenne szó, vezetett szervizkönyvvel, nincs egészen 11000Km-benne, hurric carbon sportdobbal, givi monokey doboztartó+platni, 30-erezért odaadná a hibátlan givi e55 maxia 3 dobozát is mellé. A motorról annyit kell még tudni, hogy elcsúszott vele 40-el, a gyári kipuff kilyukadt meg van egy 3cm átmérőjű horzsolás a blokk legkisebb cserélhető részén, de nem feltűnő, a többi elemet cserélték, semmi nem látszik rajta, gyakorlatilag mintha új lenne a motor. A hátsó gumi még kibír egy szezont, de kicsit kockásra van kopva ez cserélendő. Amit kér érte az 1.200.000 Ft.
Most úgy kb van rá egy 2005-ös Honda CBF600N-em, meg 300ezer ft-om. Én idén terveztem a motoromra költeni egy 60000-ft os dobozt, meg első gumit. Akkor ezeket már nem tenném meg. Neki mindegy, hogy mikor fizetem ki a motort, ha év végéig év végéig. Illetve neki sok veszteni valója nincs, ennyiért más is megvenné, de tudta, hogy nekem tetszik, meg ugye ez egy szuper túrázós motor.
Ami visszatart, hogy igazából szeretem nagyon a mostanit is, úgy elég is mindenre, meg ruházkodni akartam volna még idén, de végül is van mit húznom, egy kesztyű kellene csak. Illetve mentem vele egy kört, nagyon baba, de azért nincs meg az "akarom, nagyon kell" érzés.
Szerintetek érdemes belefogni? Kb plusz 60000Ft lenne ez a móka most. Tavaly kezdtem a motorozást, lehet jövőre ráunok. (Kétlem
) Szeretem a CBF-et, de már 42000Km-nél tartok, ha a tavalyi 2 hónapomat veszem alapul, idén tuti belemegy még 10. Hosszabb távon lehet jobb befektetés a suzuki?
-
pityaa23
senior tag
válasz
Ferdzsoo #62364 üzenetére
Dögös, van rajta plexi, meg ugye ez még egy szinte új motor. Élményben viszont nem hiszem, hogy sokkal többet nyújtana. Ezért sem tudom, hogy megérné-e ennyit költeni. Eredetileg úgy terveztem, hogy a második szezonom után úgy is kitalálom mit akarok, vagy egy 2 hengeres naked, kisebb élvezetmotorozásra, vagy valami túrásabb gépet. Illetve elsuhant ma mellettem egy Kawasaki z750, hát kinézetre arra előbb költenék plusz 600-at mint a suzukira.
Azt hiszem egyre inkább megfogalmazódik bennem, hogy nem érdemes? Végül is a kis Hondámnak semmi baja.
-
pityaa23
senior tag
válasz
Topiccsendőr #62367 üzenetére
Igazatok van, ezért is tettem fel a kérdést itt. Akkor marad a cbf.
Bogyó: Így van, szebb a logója is.
[ Szerkesztve ]
-
pityaa23
senior tag
válasz
Topiccsendőr #62399 üzenetére
Meg szabad kérdezni miért?
-
pityaa23
senior tag
válasz
Something_ #62401 üzenetére
Áhhá. Pedig a kis mt-07 nekem is nagyon bejön az akrával. Ott nem gyárilag lehet így rendelni? Vagy az sincs összehangolva?
-
pityaa23
senior tag
válasz
Topiccsendőr #62404 üzenetére
Értem, köszönöm a kimerítő válaszokat!
-
pityaa23
senior tag
Szerintetek cseréljem a dot szám alapján 2010-es gyártású, de még jó mintázatú első gumimat? Mennyi ideig használhatóak ezek? Pénz megvan rá.
-
pityaa23
senior tag
válasz
dellfanboy #62468 üzenetére
Nem tudom a múltját, tavaly vettem a motort. Az előző gazdája nem sokat hajtotta, az azelőtti tehette rá. Semmi bajom nem volt vele, motort dönteni csak óvatosan merek, kezdő vagyok, pályacsúcs nem téma, túrázgatok.
-
pityaa23
senior tag
Megnéztem még egyszer az első gumim, biztosan cserés. A hátsóval összehasonlítva sokkal keményebb az anyaga, nem tapad úgy a kezem rajta, illetve simogattam és érezhető, hogy kockás kicsit. Pilot road 2 volt rajta, tehetem a pilot road 4-et ugye? (túrázgatás a cél)
-
pityaa23
senior tag
Na oks, akkor 4-es lesz ebből.
Hátsó az Pilot Road 3, Abban lehet kb 8-10000, de én nem látok rajta semmi komoly kopást, ezt a szezont még biztosan kibírja.
-
pityaa23
senior tag
válasz
-Mosquito- #62561 üzenetére
De gonosz!
-
pityaa23
senior tag
válasz
Something_ #62968 üzenetére
öregebb vagy mint yoda.
-
pityaa23
senior tag
Sziasztok,
most vettem észre, hogy szarul rögzíthettem a givi doboztartó konzolom a motorhoz és az egyik oldalon kirázkódott a csavar, távtartóstól, mindenestől. (A másik is kilazult, de az még meg van.) Hol tudnék ilyesmit beszerezni, pótolni? CBF600 2005
-
pityaa23
senior tag
válasz
demars #65484 üzenetére
Na voltam a szerelőnél, az a kuplung hang valóban a kuplung kosár, de nem kell vele foglalkozni, ha attól függetlenül tökéletesen használható a motor. Ha tönkre megy akkor viszont zsebbenyúlós a buli. Remélem ez a következő gazda problémája lesz, bár nem tervezem eladni. Repsol teflonos láncspray-t vettem én is, nagyon összeb@ssza a felnit, legközelebb Motult veszek, vagy valami még ragacsosabbat. Viszont a fene gondolta, hogy a WD40 még felni pucolásra is tökéletes. Persze csak óvatosan ronggyal, ha nem akarsz csúszós gumikat. A gumikról meg annyit, hogy tiszta terepjárós hangja lett a motoromnak, így a friss szőrös első gumival.
-
pityaa23
senior tag
válasz
Ferdzsoo #65513 üzenetére
Igen cbf600. A láncspray egy egész éjszakát pihent, másnapi motorozáshoz készítettem elő. Mindig bemocskolja. Az is lehet, hogy túl sokat fújok? Szerelő ajánlotta a Motult, meg még valami sűrűbbet, de annak a nevét elfelejtettem, majd rákérdezek megint.
Kardánvisszahívás helyett inkább letörölgetem a felnit.
[ Szerkesztve ]
-
pityaa23
senior tag
válasz
tboldi #65746 üzenetére
Én egy olyan "csapdába" estem bele annó, hogy megcsináltam a kreszt, majd csak egy fél évre rá tudtam menni lerakni az A1-et. Ezután eltelt annyi idő, hogy már lejárt a kresz vizsgám érvényessége, de még két éven belül voltam a jogsi megszerzéséhez képest. Na és itt valami félelmetesen összedőlt a rendszerük, mindenki telefonálgatott mindenkinek és nem lett megoldás. Ugye az A1 két éven belül nincs elmélet, de nekem kellett és külön nem lehet csak kreszt csinálni. Azt javasolták várjak egy fél évet, akkor már A1 két éven túl lehet csinálni, 3 óra elmélettel, meg pár óra gyakorlattal. Végül is az lett, hogy én bizony nem vártam ki és csináltam egy komplett A-t, mintha 0-ról kezdeném. Drágább volt, de egyáltalán nem akartam várni fél évet, főleg hogy az október lett volna, onnan már lehet be sem tudtam volna fejezni még abban az évben stb. Szóval erre is érdemes figyelni.
-
-
pityaa23
senior tag
-
pityaa23
senior tag
Milyen ponyvát ajánlanátok leginkább nap ellen? Tető alatt áll a motor, illetve kis esőt kaphat ha oldalról becsap, de a nap süti reggeltől estig, gondolom hosszútávon nem tesz jót neki.
-
pityaa23
senior tag
válasz
runner 125 #68890 üzenetére
Nem sajnos, csak a ponyva lenne megoldás. Pont a nyarat tölti így utána lesz neki garázsa. Nem mai motor már, de egy 10-est rászánok a ponyvára, ha van ennyiért jó.
-
pityaa23
senior tag
válasz
Something_ #68920 üzenetére
Főleg ezzel a rózsaszínnel!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg