-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zedok
senior tag
válasz Topiccsendőr #15102 üzenetére
És bumm így lett a chocapic..
Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #15114 üzenetére
Mi ez a szar?!?!
23-án láttam egy szénfekete Ducati Diavelt a Déli pályaudvarnál...asszem szerelmes lettem)
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #15122 üzenetére
legalább folyékony nitrogént? ha már rakunk akkor az jobb, 50%-al kevesebbet fogyaszt a kocsi, meg gyorsabban is megy, és erősebb is lesz nagyobb nyomatékkal
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #15122 üzenetére
Várjál, a nitrogénnel töltött gumi még a MAMI-nál is ismeretes, ott pedig csak szakik vannak vagy mi...
Van is egy levegőből nitrogént kiszűrő-gyűjtő alkalmatosságuk!!!
Egy szita szerű membrán révén a nitrogén molekulákat - méretük szerint szűri a levegőből.
Olyan készülék mint egy kompressor, egy fémtartályba gyűjti és asszem két nap alatt telitődik meg teljesen nitrogénnel.
Egyébként azért használják, mert nem melegszik annyira fel üzem (és pl magas környezeti hőmérséklet) közben mint a levegő és ezáltal még annyit sem változik a nyomás az abroncsokban.
Nem vicc, ezt még én is láttam..Hoppá.. - mielőtt mindenki legyintve röhög az egészen..
http://www.abh-gas.hu/guminitrogentoltes.html[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #15122 üzenetére
ezt megkaptam az integrára is, mikor a nyári félverseny gumikat felrakattam. majdnem az arcába röhögtem a srácnak, de próbáltam disztingválni magam
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #15135 üzenetére
Topor Robi, 'az ufo' a Suzukijába (kocsi) is ezt fújatta.
Ha már kéznél van hát miért ne használják valamire..
Ez olyan dolog valahol, hogy valójában minek a 100-as benzin egyáltalán a közútra..
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #15201 üzenetére
pedig a tehenek közt tényleg jól néz ki
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #15209 üzenetére
Szerintem is, másképp nem tudhatják meg.
mod: egyébként nem is értem most ezt a dolgot. Elvileg az átírásnál is kell fizetni, meg utána a nav-nak is? Én már nem emlékszem pontosan nálam hogy volt, de amikor vettem abban az évben mintha nekem is be kellett volna csengetni 11 ezret még a nav-nak, de szó sem volt ilyen 60 ezrekről (maga az átírás is akkor még olcsóbb volt).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #15212 üzenetére
sújadónak ez sztem kurva sok, bár nem tudom ezres motornál mi a normális. nekem 2000ccm dízel autó + 600-as motorra 20000/félév, és ezt is az önkormányzatnak (vagy polgármesteri hivatalnak) fizetem csekken, nem a NAV-nak!
és leírtam pontos jével a súlyadót, félelmetes így is hagyom inkább
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #15212 üzenetére
Már nem tom mire jött pontosan, de ezzel kapcsolatos. Lehet h az összeg sem ennyi volt, csak vmi 4-5ezer. Nem teljesítményadó volt, mert abban az évben amikor megveszed, akkor az eredeti tulajnak kell kifizetni arra az évre. Ez pedig abban az évben jött.
Egyébként egy évre vmi 18-19e."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #15239 üzenetére
nem, dehogyis, csak azt írtam, hogy mégegyszer nem szeretném úgy letesztelni, elég volt egyszer..
nekem már garázsban van, utoljára még keményen megnyomtam neki egy városi ralizáskor, aztán betoltam a garázsba és ennyi volt idénre asszem....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Steven
addikt
-
Tomate
veterán
válasz Topiccsendőr #15261 üzenetére
Ez a GS ennyibe kerül?? Kár, hogy pont most halt meg.. Létezik, hogy ilyet tesznek gyárilag egy Yamaha R1-be? Mert akkor most lenne 9 éves.
-
Tomate
veterán
válasz Topiccsendőr #15266 üzenetére
Így hidegben sajnos már nem nagyon indul vele a moci. Szerintem nem ez lesz a következő aksim, ha ennyibe fáj...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #15332 üzenetére
ez egy viszonylag erős motorral szerelt nagy dög, a fűnyírókat az adott terület nagyságához választják ki, megadják, hogy x fűnyíró ennyi és ennyi m2 között üzemelhtethető megbízhatóan, az adott m2-hez igazítják a motor teljesítményét és technikai fejlettségét. többet én sem tudok, 2 fokozatban megy magától is, csak sétálni kell utána
ez most raccsing fűnyíró lesz, mert az 1 éve álló 300v 4t olajat kapja...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #15334 üzenetére
nem akarom keverni az 5w-30-cal. igazából a nyakamon is maradt, mert csak 3 liter kell a motorba és nem 4.. persze a márkaszervíz: 4 liter kell!!! na, ennyit erről.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Tomate
veterán
válasz Topiccsendőr #15353 üzenetére
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #15355 üzenetére
ez eddig se volt kérdés
de ha én megveszem a blade-t, te megkell vegyed az rsv-t[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #15355 üzenetére
1000 vagy több Nagyzizi kell...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #15353 üzenetére
volt az mar 60 fok is de jah velem ez a motor ennyit tud.
ON: amikor atulok egyik oldalrol a masikra, kicsit veletlenul mozditok a kormanyon. hogy kell atulni?
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #15360 üzenetére
koszi.
lassan mar egesz jol megy, meg sem rezdul a motor. amikor gyorsabban probalom, akkor benazok, pedig dehogy akarok en kapaszkodni a kormanyba. na majd probalgatom. a lecsusszanas is kicsit maceras, a borulesen neha megtapad a bornadrag.
(marmint kicsi fektavra teccik gondolni? ) -
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #15360 üzenetére
ilyen "how to ride a bike" gyorstalpalókat kecskeméten is tarthatnánk, hátha elkerülhető 1-2 esés a jótanácsokkal
kezdhetnénk a "mit kell csinálni közvetlenül a high side észlelése után de még a katapultálás előtt" kurzussal tavasszal, köszi!szerk: az MZ bowdent nemsokára leoperáljuk a vasról és vissza tudom szolgáltatni!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #15362 üzenetére
hm, én meg pont megtanultam bikából szorítani a bringát fékezésnél, és látványosan kevésbé terhelem a csuklóm ilyenkor ahhoz képest mikor anno elkezdtem. ami vicces benne, hogy a karod ugyanúgy megfeszül és nyomod a fekvőt, csak látványosan jobb lesz a fékezés és rövidebb a féktáv maga is. bele kell ülni a tankba, legalábbis én beleülök, úgy tudom aztán a legjobban combbal megszorítani az egészet. minél jobban szorítom combbal, annál jobban tudok karral is rásegíteni, úgy, hogy kényelmesebbnek és könnyebnek érzem az egészet.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #15358 üzenetére
Jah, néha már én is kevésnek érzem Vicceltem persze
&rew: zsírozd be az ülést
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #15362 üzenetére
vagyugy.
erre probalok folyamatosan figyelni, szerencsere csak hosszabb gurulasokon kapom magam azon h tamaszkodom. nagyfekezes kozben szoritom combbal, mint az orult, viszonylag kevesbe tamaszkodom. a fekvotamasz persze nekem is megvan, de a hatammal probalom azert tartani az ilyenkor kurv@nehez fejemetmod: jah, lehet h nem is kene olyan erosen szoritani, csak nekem ritkan van akkora nagyfek. nyilvan nem veletlenul olyan formaju oldalt a tank, amilyen. megnezem majd h ugyesebben betamasztva is fentmaradok-e a vason
tavasszal lesz uj tanfolyi mazsolaknak a laguna seca-n is (eddig nem volt, a millermotorsport atjon ide is vendegkurzusokat tartani), muszaj lesz kimenni elore izgulok.
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #15367 üzenetére
az előző 2-3 körben már éreztem hogy abban a kanyarban, lapon kigyorsításkor csúszkál a feneke, de betudtam annyinak hogy gecire érzem a motort és milyen jó vagyok.
amikor elestem akkor viszont nagyon elbambultam, egyszerűen nem figyeltem oda. a nyomásom 2.9 gyári ajánlás helyett 2.4 körül volt. tudom ez is sok, de inkább fognám magamra és a szar körülményekre (másra figyelés, elbambulás, azonnali teljes gázelvétel...)fel sem tudom idézni mire koncentráltam az esés egész körében.. szerintem semmire.. egyszerűen motoroztam mintha csak közlekedtem volna hazafelé, szerintem ez volt a legnagyobb baj, hogy nem koncentráltam...
(szerk: illetve az előttem haladót néztem és nem az utat. faszság volt részemről eléggé... de a legnagyobb hogy nem a megfelelő ruházat volt rajtam, ezt tavasszal azonnal pótolni fogom!)[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #15374 üzenetére
nem akartam én nyélgázon kanyarodni, azért az alapok megvannak hogy egyenes motornak verünk csak oda, kanyarban stabil gázon szoktam menni. ezt persze kétségtelen hogy elbasztam, nem a megfelelő pillanatban láttam neki a gyorsításnak. azt tudom hogy a térdem marhára lenn volt és szépen rajzoltam vele a kanyar ívét, próbáltam jó szélesen menni hogy sokáig tartson az élvezet. lehet azt hittem hogy már egyenesedünk és azért akartam gyorsítani, nemtom.. tényleg nem figyeltem oda eléggé, ha odafigyeltem volna tudtam volna mi a probléma, így csak tippelni tudok mert a célegyenes közepéről szedtem össze magamat és a motort is.. ott már nem kanyarodunk
2.4-es nyomással megyek utcán is már hónapok óta. a 2.9 szétveri a seggem, akkor félreértettük egymást!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #15376 üzenetére
jó persze nem egyenes, hanem egyenesedő
a lényeg hogy _szerintem_ kigyorsításkor ért a váratlan probléma. persze simán lehet hogy egyszerűen nem jókor kezdtem el kigyorsítani, ugyanis egyáltalán nem emlékszem mi volt a baj, vagy hogy mi történt pontosan. az megvan hogy elindul a motor segge, megijedek és elengedem a gázt, utána hempergés...ha a kanyar végén rajzoltam fel egy gumicsíkot, simán lehet hogy hamar adtam rá a tüzet. akkor viszont azon túl hogy béna voltam, a gumira is mutogathatok mert egyrészt a 2.4 is sok bele, másrészt nem ez kéne hogy a motoron legyen. aznap az első etap után lejöttem és megmértem a lézerrel hány fok, 50 se volt 20 perc körözés után.. egyszerűen a conti sportattack ilyen szar, nem pályára való.. főleg nem ha még kezdő is mellé az ember
amikor megvettem a vasat a "szakértők" megmondták hogy ez a gumi nem jó.. aztán most 30k km után 1szer lehetett volna benne több tartalék hogy ne essek el, egyébként teljesen rendben volt pályán is, meg amíg az mzvel elmész mellettem addig nem a gumi a szűk keresztmetszet hanem a tudás. visszatértünk oda hogy béna voltam, ennyi
mellesleg a Kata aki ápolt utána azt mondta végignézte és mintaszerű volt az esésem, festeni sem lehetett volna szebb high sideot, és nagyon ügyesen megfogtam az elején, csak aztán ledobott
azt nem mondtam el neki hogy hiába fogtam szépen az elején, már akkor sem tudtam mit csinálok..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #15387 üzenetére
akkor ez megmarad a mythbusteréknek
Ezen látszik a reflex idő is: [link]vlevi: azt én is _tanácsoltam_ hogy csutkagáz és lowside székben ülve nagyon jól hangzik
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #15403 üzenetére
nem mertem a szappant mondani, mert nem tudtam hogy helyes-e
amúgy én is így raktam fel egy matricát nem rég valahova, és természetesen el is rontottam, amikor megszáradt láttam hogy hót ferde
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #15452 üzenetére
ha hosszu ido utan fujom eloszor, akkor erezhetoen konnyebben forog a kerek utana. ennyi nekem eleg, ha akarmiert is nem vesz el a motorerobol. meg akkor is, ha rajta ulve meg sem erzem. es ven fsz vagyok mar, engem szorakoztat matatni a motorral
azon mar en is sokat gondolkodtam h a gyurus lancoknal mennyire kellhet fujni igazabol, amig a gyuruk ellatjak a feladatukat. arra jutottam h ennyivel tudok nekik segiteni a gumigyuruk kulso fele is tobbet van olajfilm alatt, hatha attol tovabb tart. azt legfeljebb nem. -
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #15469 üzenetére
nekem ezzel foglalkozó cég csinálta a matricázást, ők mondták hogy lakkozni kell, hogy tartósabb legyen és ne fakuljon a napfénytől. persze nem muszáj, csak akkor pár év múlva lehet már nem lesz olyan szép.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #15471 üzenetére
jó hát nem tudom milyen anyag, biztos van többfajta, nekem amit ráraktak azt lakkozták, így jól tartja magát színben is. akkor ezekszerint van amit nem kell.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #15471 üzenetére
Ez a karbonos cucc vajon milyen hamar esik le? Bírja a gyűrődést? Csak azért kérdezem, mert pl. a felnicsíkok eléggé jól bírják.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #15471 üzenetére
Ismerem ezt a fóliát, élőben nagyon meggyőzően néz ki, az autóm fekete díszlécét dobtam fel vele egy kicsit.
Motorra is gondolkodtam, 1-2 fekete darabra ráragasztani, de nekem a fekete az pont a tank alatt, ülés előtti rész, szerintem térddel fél nap alatt ledörzsölnék onnan mindent, mert most is fényesedik. -
senior tag
válasz Topiccsendőr #15452 üzenetére
Láncfújás:
Én pl megcsinálom ezt a kis fél órás szeánszt 600-700 Km-enként, elvégre csak ajánlásban van a DID cég által is akitől a lánc van (ráadásul 500 Km-enként). Én még előtte minden alkalommal féktisztító spray-vel szépen le is tisztítom, majd ezt letörlöm alaposan, hiszen ha rajtamarad akkor nem fogja meg a ragacsos spray.
Állvány nélkül mondjuk igazi macera az ide-oda tologatás, azt én sem komálom, dehát kell állvány és kész. :-)Egyébként meg hallani hogy sokkal jobban zörög a lánc ha nincs lefújva (kb 2e Km van a láncban) és engem ez speciel zavar, igazából emiatt csinálom rendszeresen.
Ja és nem utolsósorban eléggé elcsodálkoztam, mikor a vadiúj láncon egy kiadós esős menet utáni 4., 5. napon (addig nem használtam a motort) egy-egy láncszemen megjelent vékonyan a felületi rozsda..
Na ne már... mondom, ezt nem lehet hagyni.. Ez ellen is jó pl a láncápolás.
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #15493 üzenetére
Nem vettem. Milyen után gyártott van hozzá jó ár/minőségben?
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #15495 üzenetére
fogadni mernek, hogy ezeket is mind mind megbeszeltuk mar. nyolcszor
olyanok vagyunk mint az afrikai torzsekben az okitas: osszeulnek havonta es ugyanazokat a temakat atragjak ujra meg ujra, hiszen olvasni ok sem tudnak
nagyon kene mar az az elso hozzaszolas, csak az a baj h igencsak hosszu lenne. leginkabb egy #1 hsz nevu konyvecske.
mar latom elore a hosszu teli esteken elojonnek pontosan ugyanazok a temak mint tavaly telen, tavalyelott telen, stb... pontosabban nem is kell josnak lenni. a kereso megmondja. -
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #15496 üzenetére
nem csuklik, pedig a dob se gyári. A gyári yamaha r6r szűrő papír alapú?
Daywalker: hiflonál dolgozol?
[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #15501 üzenetére
ez viszont erdekes. azt hittem volna h az ilyen szennyezodesekre nagyon erzekeny a blokk. ezexerint ezt is birja valamennyire? vagy erosen mulik a meretezesen is? (kinezem az mz illeszteseibol h jol birja )
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #15505 üzenetére
Ja oks. Persze átenged, nem egy papír De nem mindegy mennyit enged át
Ezért is takarítom 3-5 körül, ahogy mondtam. Asszem erről már beszéltünk euroringen[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
ujskodas
tag
válasz Topiccsendőr #15501 üzenetére
Most akkor mi van? A motoromban 17100 km. van Levegőszűrőt nagyjából tudom hol lehet, de még sose láttam. A szervizes fickó azt mondta, hogy majd valamelyik következő szervizkor cseréli. ( pontosan nem tudom, hogy 18 vagy 24 ezernél) A gyárilag berakott van benne.
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
ujskodas
tag
válasz Topiccsendőr #15522 üzenetére
Most, hogy hazajöttem megnéztem és 18 ezrenként ír cserét. Ellenőrzést nem ír. Így tavasszal csere.
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #15566 üzenetére
Elég retro, szó mi szó...A kerék viszont állatul néz ki, már csak az a kérdés hogy nincs-e túl elkönnyítve..
Mondjuk nekem kicsit összevisszaságnak tűnik a motor, nincs az egész összhangban...
Szögletes fejidom-lámpával vs lekerekített-íves tank, nálam kicsit elüt ez a kettő.. A farokidomra meg már nem maradt idő vagy energiahttp://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #15573 üzenetére
meg nagyon fura oldalról az arány, turcsi orr és bitang hosszú farokidom, ami semmit sem változott, de legalább került alá egy idiótán kinéző kipuff
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #15578 üzenetére
szentségesatgyagata, ezmiez?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
KoVee84
senior tag
válasz Topiccsendőr #15578 üzenetére
És tényleg van hasonlóság
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #15578 üzenetére
úgy néz ki, mint a birodalmi rohamosztagosok visor-a
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #15582 üzenetére
nem érzem a heart beat-et, csak azt hogy a fejét kéne szanaszéjjel beat-elni..
úristen...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #15591 üzenetére
Én idén is teletöltöm, de most kijáratom a karbikból a benzint. Nem fogok tökölni a tank levételével meg az úszóház leengedésével
Állítólag a zx9 tud olyat, hogy: egyest kell kapcsolni, gyújtást adni, kuplunghoz nem nyúlni, csak az indítógombot nyomni. Ilyenkor a szivattyú elkezd dolgozni addig, amíg feltölti a rendszert és a karbikat.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Router gondok
- Milyen légkondit a lakásba?
- Akciókamerák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- 2024 őszi fórum peca
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen