-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ribi
nagyúr
válasz Ferdzsoo #48667 üzenetére
Beírod a gugliba az első linkre ráböksz. Annyira nem bonyolult.
Amúgy minden hsz-edben saját tapasztalataid alapján kinyilvánítod, hogy az úgy van és máshogy nincs.
Kicsit utána kéne nézni dolgoknak. -
Ribi
nagyúr
válasz Ferdzsoo #48674 üzenetére
Hátsó féket szinte sose használom, mert minek.
Ha már használni kell, akkor elbasztad a kanyarsebességet, vagy szimplán feleslegesen használod.
100 motorosból pedig egyre többen, mert az új motorokon egy ideje a kötelező ABS mellett ez is be van építve.
És az írásoddal ellentétben azt mondta, hogy akkor nem kell a hátsó, ha van ilyen rendszer és nem fordítva. -
Ribi
nagyúr
Senki sem mondta, hogy egyáltalán nem kell a hátsó fék. Ritkán kell. Ha lapjával fordulsz, az közúton nem egészséges. Persze kanyarhuszárok így közlekednek, egész addig amíg ... Ilyen esetekben kellhet, de normális, ésszerű közlekedés során nagyon ritkán kell. Vészfék, kis ívű fordulás, esetleg benézel 1 kanyart.
Az, hogy különféle sportoknál, versenyen kell, mert számít, az nem azt jelenti, hogy utcán is úgy kell menni.[ Szerkesztve ]
-
Ribi
nagyúr
-
-
Ribi
nagyúr
válasz StoneBridge #48775 üzenetére
Amikor csak alap megmunkálás van, az még oké. Viszont amikor kb. ugyanilyen anyagból csinálnak féktárcsát is akkor azért rájössz mi a max szint.
-
Ribi
nagyúr
Náluk valszeg 0 az ellenőrzés, emiatt ha mondjuk félig be van repedve a fékkar, akkor az még pont ugyanúgy megy a vásárlónak. Te nem veszed már észre, mert szépen be van festegetve. Kínainál nem csak ott a bibi, hogy milyen anyagból csinálnak egyes dolgokat, hanem nuku ellenőrzés. 0 selejttel egyszerűbb olcsón dolgozni. Alu és alu között is van különbség. Persze ha utánaolvasott és nem egy közismert hulladék, akkor valszeg nem lesz gond, de olyan alkatrészeknél ami igen nagy gondot okozhat nem vicces spórolni.
-
Ribi
nagyúr
Pont a használt gumik miatt eszembe jutott, hogy nekem is kezdeni kellene valamit a gumival.
Mivel alig használom a motort, így nem kopik ("frissül" a felület), emiatt hiába 4 éves, de kanyarban nem igazán szimpatikus nyekergős hangot hallat. Mint a pláza parkolókban használatos beton lehet hallani autónál is. Szóval mit érdemes tenni? Gondolkoztam, hogy megsmirglizem vagy valami hasonló. Ötletek? -
Ribi
nagyúr
válasz Daywalker #49480 üzenetére
Nem értem mi ez a felháborodás. Jogsi letétel irreálisan lassan megy. És azért mert régóta tetves lassan megy, akkor az a normális? WTF?
Ha valami szar akkor szokjunk hozzá? Hiába van gépesítve az egész? Vagy csak azért hogy legyen idő kit lefizetni vagy miért megy lassan? Had legyen már kicsit felháborodva. Legalább ez az egy dolog legyen meg ha már normál sebességű ügyintézés nincs.V.Stryker: Mivel nincs a jogosítványodban, hogy van arra jog vezetni, így megbüntethet. Ha nincs nálad a jogsi, megbüntethet. Arra van szabály, hogy akkor vezetheted az adott járművet, ha a jogsidban van rá bejegyzés. Ha nincs akkor csak a rendőr jóindulatán műlik de 1 mukkot sem szólhatsz ha megbüntet érte.
[ Szerkesztve ]
-
Ribi
nagyúr
válasz V.Stryker #49596 üzenetére
A feltartja a kezét jelzi, hogy "sárga a lámpa" és fordulni fog. És meg kell állnod. Akik állnak nekik nem igazán számít, csak felkészülnek az indulásra.
Az, hogy az emberek szarnak rá, nem jelenti, hogy jól csinálják. Persze nálunk a sárgára is szarnak...Ez az egy vállát látom ez faszság. Egy kö egyszerű kereszteződésben max. De egy BAH csomópont ahol minden irányban van 1-2 kanyarodósáv ott vagy 2-3 rendőr áll és nézni kell merre kalimpál!
(#49598) V.Stryker : na hanyagoljál...
[ Szerkesztve ]
-
Ribi
nagyúr
válasz V.Stryker #49598 üzenetére
Egy kö egyszerű kereszteződésben is előfordulhat az 5-ös pont. Aki tanította az nagyon leegyszerűsítette a dolgokat. Inkább annyi benne a hasznos, hogy ha mind2 vállát tátod, akkor biztos nem mehetsz. Ha oldalát áll nézni kell mit kalimpál.
És még az 1-5 utáni kiegészítő 1-2 is fontos. Pont a BAHon volt már olyan, hogy valaki nem nézte. Rendőr sípol mint az állat és kalimpál, hogy neeem nem mögöttem mész, mert ott szembejönnek, hanem előőőteeeem.
[ Szerkesztve ]
-
Ribi
nagyúr
Mert a windowsban annyira sok a költséges alkatrész
Amit a faszi mond a végén, azt meg azért mondja, mert a hülyék az ilyenek hatására azt hiszik, hogy innentől ők akár jégen is körbemotorozzák a profikat.
A segédeszközök leginkább a pánik helyzetben segítenek. Plusz te akkor fogd megérezni, hogy túlhúztál a féken, amikor már az arcodon csúszol. Bírom az ilyen túlzott önbizalmat. Majd ha a szembejövő kamion alól kanalaznak ki mert sajnos mégsem érezted úgy ahogy te azt csíkos pizsiben elképzelted akkor... akkor már nem lesz semmi. -
Ribi
nagyúr
válasz Ferdzsoo #66519 üzenetére
Azért van pár ami ennél jóval erősebb a világban.
Nyilván nem mindennapi használatra. -
Ribi
nagyúr
Hello,
Lenne egy akkus kérdésem.
CBF600, eredetileg Yuasa YTZ10S akksival, ami teljesen zárt.
Mivel ez 36k, ezért gondoltam rendelek egy hasonló típust, de vartát.
Persze YTZ helyett TTZ jött. Faszi magyarázott, hogy ez ugyanaz meg miatököm, sajna hittem neki.
Jobban utánanézve az első betű a dönthetőséget jelzi.
Legalábbis Yausa akksinál. Motoromban pedig igencsak megdöntve, 40-50 fok körül van.
Elvileg Varta elvileg 45 fokot írt rá, de áluk az YTZ és TTZ-re is ugyanúgy 45 fok van. Gondolom szarnak rá és copy paste.
Kérdés, hogy jó-e ez bele, vagymás típust keressek, mert Varta oldalán nem is találtam YTZ10S akkut?
Többi márkánál nem is nagyon írják le, hogy mennyi a dönthetőség. Vagy mindegyikre ugyanazt írják.
Valakinek tapasztalat, javaslat döntött akksival kapcsolatban?[ Szerkesztve ]
-
Ribi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #66792 üzenetére
Elvileg agm. Azon felül nem tudom mit kell rajta megnézni.
De bármi más márkát nézek azok is pont így néznek ki. -
Ribi
nagyúr
-
Ribi
nagyúr
válasz -Mike- #68261 üzenetére
Egy részt gyakorlás, másrészt pánikbaesés. Videóból az jött le, hogy amikor látta, hogy túl gyosan megy és jön is szembe valami akkor nézte az autót és jött a pánik. Jött az arra megyek amerre nézek. Gyakorlás abban segít, hogy elhidd lehet tovább dönteni és tudd, hogy abban a pillanatban semmi probléma nincs. Csak befókuszálod a kanyar jobbszélét (nem az autót balra) és tovább fekteted. Rutin a gyakorlásból jön. Hogy ne kelljen gondolkozni, csak jöjjön a dolog magától.
-
Ribi
nagyúr
válasz Burt1793 #69832 üzenetére
Az egy "elzárt" villamos sín és arra van ráengedve a busz. Az nem buszsáv. Máshol is mennek vill sínen motorral, pont ugyanolyan szabálytalan. Főleg ha jön mondjuk mentő aki elől le kellene menned a sávból és a buckák miatt nem tudsz akkor az egy külön kategória lesz. Tudom viszonylag ritka eset, de megtörténhet.
-
Ribi
nagyúr
válasz Chrys_ #71934 üzenetére
Kérdés, hogy milyen az a töltő. Az intelligens fajta bekapcsolásnál kis teszteléssel érzékeli, hogy mekkora is az akksi és az alapján tölti. Autó akksiból is van kisebb és nagyobb. Úgy nem indítanám, hogy rajta van a töltő. Baja valszeg nem lesz, de ha intelligens lehet kicsit megzavarodik tőle. Ha nagyon buta töltő akkor szerintem kb mindegy neki, de lehet lekapcsol a védelme.
-
-
Ribi
nagyúr
válasz TommyGun #72979 üzenetére
Most eccer azt írod, hogy a zselés meg az AGM nem ugyanaz, majd leírod, hogy gyakorlatilag ugyanaz.
Na döntsd már el
Mint ahogy leírtad, hogy a zselés is gyakorlatilag ólom sav akku, pont ahogy az AGM is, így ezek annyiban különböznek, hogy az egyiket te töltöd fel a másik gyárilag van feltöltve.Kroni1: Teljesen nem lehet lezárni, mert elvileg ha kicsit "túltöltődik" akkor indul a géz fejlődés és azt ki kell engedni szelepen. És ne robbanjon fel túlnyomástól. Lehet valamennyi gáz fejlődik amit még vissza szippant magába.
[ Szerkesztve ]
-
Ribi
nagyúr
válasz TommyGun #72988 üzenetére
Ahogy Kroni1 írta és linkelte, most szinte minden akksi ólom savas.
Van a hagyományos, amiben lötyög a sav és után kell tölteni deszt vízzel néha.
És van az AGM, ami gondozásmentes. Ebből van 2 féle, egyik gyárilag fel van töltve és lezárva, hogy csak roncsolva tudod kinyitni és van amit neked kell feltölteni és lezárni. De egyikhez sem kell hozzányúlni többet.
És az AGM és a zselés az ugyan az.
Legalábbis autóban/motorban ezeket használják. És én így tudom. Vagyis motorban "hagyományos" akksit nem használnak, mert nem szabad megdönteni.
AGM-en kívül valszeg még van más gondozásmentes akksi is de arról nem tudok.Viszont TCn írták: "A keletkező gőz elvezetése egy labirint-rendszerű fedélben történik, amely a túlnyomást elengedi, a gőz azonban lecsapódik benne, és lassan visszacsorog az elektrolitba." Szóval töltéskor mindig keletkezik gőz/gáz.
[ Szerkesztve ]
-
Ribi
nagyúr
válasz Ferdzsoo #73007 üzenetére
Szerintem egy motorozni nagyon nem tudó ember aki a kanyarban dönteni sem meri a motort és amikor ment a kanyarban látszólag túl gyorsan akkor hirtelen rárántott az első fékre. Legalábbis a leírás és teóriám szerint.
Ja és a HVG-s gyökeret aki ilyen szöveget ír, hogy kanyarban tilos fékezni, azt addig ütném amíg mozog.[ Szerkesztve ]
-
Ribi
nagyúr
válasz Moleman #80974 üzenetére
Ez tulajdonképpen 2 ilyen sorba kötve Méretre kicsit nagyobb, de F-ban jöbban kijösz.
Meddig akarod ezzel működtetni a kamerát?
De ahogy ath írta elektronikai boltokban vannak ilyenek, kondiknál valamilyen almenüben.[ Szerkesztve ]
-
Ribi
nagyúr
válasz Moleman #80978 üzenetére
Szerintem ilyen 1F-os is bőven elég, szerintem biztos kibír percet is.
Báár ahogy olvasom ezek a laposak nem jók neked, mert nagyon kis terhelésre vannak kitalálva.
Amit linkeltél az bírja rendesen. Persze a nem nagy terhelésre van kitalálva az lehet az optimális működés mellett van.[ Szerkesztve ]
-
Ribi
nagyúr
válasz Moleman #80980 üzenetére
Az előbb említett nem jó, mert 30 Ohm a belső ellenállása, így használhatatlan lesz neked. Csak néhány speciális darab bír nagyobb terhelést, de olyat én sem találok itthoni boltokban. Szállítással pedig lehet ott vagy mintha akksit vennél.
Viszont most megnéztem a Conradosat és azok közül az álló kivitel jónak tűnik.CyberPunk666: Gondolom az akksi helyébe van bekötve.
Amint megszűnik a 12V külső táp, onnantól a belsővel megy és sejtem beállítás alapján lekapcsol X idő múlva.[ Szerkesztve ]
-
Ribi
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #88783 üzenetére
Szerintem bankja válogatja, hogy vissza tudja-e vonni. Necces a dolog.
Ez a nem adtak neki kp-t ez hogy is mondjam furán hangzik.Nehány banknál ugye az "esti" online utalást csak másnap reggel dolgozzák fel és lehet addig vissza is tudja vonni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!