Hirdetés
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Somatom #117238 üzenetére
Van ismerős akinek 1,4-ese volt, ő is szidta, hogy az akkut valami lehetetlen helyre tették benne. HD-t szeretnék, Dyna vagy Softail, de 4M a keretem és azalatt ritkán van valami olyan amivel minden rendben van. Amit itt korábban linkeltem fekete Switchback az nagyon tetszene, de miután felhívtam és mondta, hogy USA-ból behozott motor (meg jött nekem azzal, hogy ezt a típust csak USA-ban forgalmazták, de ez szerintem kamu) már jöttek a kétségeim, motorszerelő ismerős is azt mondta, hogy eszembe se jusson USA-ból hozott motort venni mert az alkatrészekkel szívni fogok, bár ő inkább csak japán motorokat szokott szerelni. Ez volt az.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-
-
-
válasz Somatom #117250 üzenetére
A telefonban azt mondta, hogy megvette lengyelben és nem sokkal azután megtalálta az "igazit" így ez félre lett rakva. Olajat maga cserélt benne. A képek alapján elég gyárias állapota van, ami feltűnt az a kürt fedője ami nem az a mávos hamutartó baloldalon, de a dobozok szépek. Most épp fuvart próbálok szerezni, de lehet vonatozni fogok a végén.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-
válasz Somatom #117326 üzenetére
Igen Switchback, csak elírtam mert a prediktív megzavart . Amúgy az első féket markolni kell, de a hátsóval azért jól lassult míg hazaértem, de a Dragstar is ilyen volt csak azt kevésbé tolta a súly.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
válasz Somatom #117340 üzenetére
Köszi a tanácsokat. Egyelőre nem terveztem, hogy magam "szervizelek", meg meglátom mire mennyit tudok majd költeni. Bukó az S.O.S kell mert már málik szét belül a régi. Kabátot még nem döntöttem el mi legyen és akkor tervben volt, hogy páromnak is veszek valamit amit hajlandó lenne felvenni.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
válasz Somatom #117346 üzenetére
Nincs nagy szerelő múltam. Féklámpa, kipu, lábtartó. Nem Beringet néztem hanem Segurát, mert a kesztyűjük nagyon bevált nekem, de egy natúr brando dzsekiben motoroztam nagyrészt nyáron míg rosszabb időre van egy kordurám de ezek már elég viseltesek, kiszolgálták a maguk idejét. Esőt nem kell bemutatni, nekem már hivatalból bevésték a jetski-t is a jogsimba a vastag bőr brando is volt, hogy átázott.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
válasz Somatom #117349 üzenetére
Na igen, "rockos" fazonban nem sok perforált van. Segurában van ami a kulcscsontnál és könyököknél lyukacsos de elsőre nem látszik. Amin gondolkoztam még, vannak "favágó ing" szerű felsők kevlár erősítéssel meg protektorokkal.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
etnies
senior tag
válasz Somatom #117352 üzenetére
Egyetértek veled, nekem is nagy cipzáros Alpinestars motyóim vannak, nyáron teljesen jó, ha tudok haladni. Ha nem tudok haladni, akkor meg mindegy, megfőnek a tojások rövidnadrágban is.
A bukósisakból viszont nem engedek, az mindig zárt nálam.
Tavaly jöttem haza a hóhullámban, Belgiumban pl 43. fok volt az autópályán, ott már semmi nem segített. Annál a hőmérsékletnél hiába mész, nem hűl a test, olyan mint ha hajszárítóznál....Egyébként a bőrruhának megvan a kultusza ebben a csoportban, jobban a csúszást és jobban felveszi az adott egyén testformáját.
A baj is pont ez vele, ha hízol néhány kilót már nem jön fel, nem tudsz aláöltözni, mert akkor melegben fog lötyögni, foglalkozni kell az anyagával, stb.
Nekem bőr a kesztyűm és ennyi.[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
válasz Somatom #117352 üzenetére
Nincs bajom a Bering cuccokkal sem. Cipőm van tőlük, az nem ázott át még egyszer sem, csak rohadtul belerohad a lábam de kényelmes meg tartós. Majd körbenézek úgy is itt-ott mi a kínálat. Sisakból nálam a zárt az alap, az Airflite állítólag jól szellőzik.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
etnies
senior tag
-
-
veterán
-
-
ath
senior tag
válasz Somatom #117617 üzenetére
természetesen legyen beköltözhető ha a műhellyel is fogok tudni foglalkozni, nálam is lesz kanapé, normális zuhany, hangfalak.. meg egy asszonynemjöhetszbe tábla
a mi ajtóink is a jola-tól vannak. az a szerencse, hogy az egger gyártja hozzá a fóliát, így bútorlapból is lehet hozzá illőt venni, így pedig az egész házban tök jó egység lett a bútorokkal, ajtókkal. ahhoz képest mdf és nem olcsó, újra vennék ilyet.
-
Geresics
addikt
válasz Somatom #117651 üzenetére
Nézőpont kérdése. Nagymesternek nem hívnám magam, mert minél több dologba ásom magam bele, annál inkább azt veszem észre, hogy mennyi hiányosságom van még. Inkább csak olyas valakinek, aki műszaki oldalról közelíti meg a dolgokat. Volt alkalam szerencsére napelem és inverter gyártók műszaki szakembereivel egyeztetni, és nem a marketing katalógusokból szedtem össze amit tudok, de ami talán még fontosabb, hogy nem vagyok értéksítő, és nem azt akarom mindekire rásózni, ami nekem raktáron van, hanem pártatlanul próbálok segíteni annak, aki hozzám fordul akár itt a fórumon, akár az aláírásomban szereplő youtube csatornán.
Nézz szét a Napelemes topikban, kérdezz meg bárkit, hogy mennyire tudtam segíteni nekik az összefoglalóval, a kommentek között, vagy akár privátban.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
canniball
nagyúr
válasz Somatom #117693 üzenetére
No offense, de.
Egyrészt gondolom nem azért cserélte a 750-es gixxert ezresre, mert az előd kevés volt a tájnézegetős krúzoláshoz.
Másrészt korábban arról kérdezgetett, hogy miként lehet egykerékre húzni a vasat.
Ezek alapján én is javasolnán a rendes védőfelszerelést.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
runner 125
nagyúr
válasz Somatom #117706 üzenetére
Ezt rosszul gondolod. A normális bőrruhákbna normális protektorok vannak. Ha te 40-50-nel gurulsz a városban és leesel a motorról polóban, bizonyos pontokon húsig hatolhat az aszfalt... Más felől az esések nagy részénél az ember kézre, könyökre, térdre, vállra, hátra esik 40-50-nél is, ahol a protektor erőhatást elosztó / tompító szerepe előjön. Nem kell ahhoz tíz métereket csúszni, h egy bőrruha tegye a dolgát.
Egyébként hol kampányoltam a bőr mellett fent?
Ha valaki ennyire nem tűri a bőrt (a VFR-re én pl mindig felhúzom a bőrt, aláöltözővel egy perforált bőr szerintem elviselhető) és csak városban gurulgat, egy perforált protektormellényt én biztosan felvennék a polóra és farmerből is minimum motoros verziót vennék, ami erősebb és van protektor.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Somatom #117710 üzenetére
Az a "baj", h te tök más stílusban motorozol, mint a topiklakók nagy része. Egy crusier / chopper stílusú bőrruházatban szerintem még gyárilag sincs protektor. Nyilván te ezt szoktad meg, így motoroztál végig, ezért állítod azt amit. Sőt, nem egy ilyen kaliberű motoros a szakadt farmer (nyáron rövidgatya), tornacipő, kockásing kombóra esküszik.. )
Az egybe / 2 részes supersport ruhák viszont mind protektorral szereltek, én ilyet hordtam mindig is, mert ilyen stílusban motorozok utcán, tehát az én olvasatomban a bőrruha kapcsán összetartozó fogalom a beépített protektor.
De mint láthattad, én sem kampányoltam amellett, h mindig minden esetben bőrruhát kell hordani 40 fokban. Viszont egy proti ing, térdvédőt szerintem illik felvenni ilyenkor is.
Egyébként általában a legfőbb "kényelmetlenabőrmegatökömisbelerohadezérfelseveszem" hívők azok a user-ek, akik még sose estek minimum akkorát, h a wc-re is csak segítséggel tudtak kimenni hónapokig... Nyilván ne következzen be soha, senkinél, de én inkább azon az állásponton vagyok, h ha némileg kellemetlen is, de illik törekedni a baj megelőzésére / enyhítésére.
Egyébként polóban egy nagyobb bogár is tud olyat verni KRESZ sebességehatárok mellett is, h beszarsz..
z123456789
Hja, jó kis gép, bár így fotó alapján lehet csalóka, azért annyira nem túrás. Sőt, guggolósabb, mint az előd 800-as VTEC VFR.
A fekete-fehér mániám már megvan egy ideje. Bringám, autóm is az.
persu
Nincs nagy 1000-es superspot tapasztalatom, de a gyárinál egy picit rövidebb áttétellel azért az 1000-esek csak felkúsznak gázra, nem?
Egy combosabb SM, versenyenduro pedig 100%, h feljön gázra, kuplunggal ügyeskedés nélkül is, de nyilván itt más a tömeg és magasabb a súlypont is, ami ilyen formában előny."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Somatom #117820 üzenetére
Frankó az ebike-od, enyém is ilyen fully Merida, de sima tekerős, nem ebike. Amit linkeltél meg valami über cucc lehet. Mondjuk árat nem is látok, ezért sejtet tőlem egy 3,5 millát?!
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz Somatom #117867 üzenetére
Digitális van. A km órában levő kis kijelzőn válogathatok mit akarok látni és van benne fokozatkijelző fordulatszámmal. De lehet óra, napi/összkm, vagy épp hátralévő hatótáv.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
norbert1998
nagyúr
válasz Somatom #117871 üzenetére
Ezekre jó is lenne pl. a 2T RS125 is, de azzal tényleg nem megyek semmiféle földe/murvás/döngölt úton sem.
Mindenesetre azt az egy elérhető DT125-öst megnézem, nagyjából kikupálódtam már 2T ügyben anno a robogó+most az SM 50 állítgatása, rendbehozatala után, már csak a powerszelep az ismeretlen számomra szinte
A robimat anno csavarra szétszedtük, a dugó lötyögött benne, de hát az egy léghűtéses egyszerű csoda volt. Ennek meg inkább az üzemanyagrendszerébe kellett belenyúlni. Nem ment és nem is indult. Most megy is és pöcccre indul is. -
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz Somatom #117878 üzenetére
A legfőbb probléma ebben a témában, h a 4 ütemű és a 2 ütemű motor alapvető működésével nem vagy tisztában.
A 2 ütemű motor kenése SOHA nem lesz olyan, mint bármilyen 4 üteműé. A benzinnel keveredő kenőanyag hatásfoka töredéke a 4 ütemnél alkalmazott külön olajkenésnek. Ebből következik, h a 2 ütemű motor élettartama 100% h rövidebb a 4 üteműeknél.
Más felől 2 ütemű motorból manapság minimum 25-30 éveset kapsz. Eleve sokkal nagyobb fordulatra tervezték ezeket, a 30 év alatt legalább 2 tucat ember kókányolt rajtuk valamit. Szinte az összes szarrá van kopva (és nem csak a motor, karbi is), kendácsolva. Rettenet nagy anyagi kockázat egy ilyen 2t-be beleugrani manapság.
Ilyen motort maximum fanatizmusból érdemes 2020-ban tartani. Ha valakinek van rá fétise, vagy egy be nem teljesült gyerekkori álmot akar megvalósítani. De napi használatra felejtősek."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Somatom #117888 üzenetére
Ha hülyeséget írsz és ragaszkodsz hozzá, akkor mire következtessen az ember?
.. a végén beperellek, majd a bíróság eldönteni kinek van igaza."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz Somatom #117995 üzenetére
Nyilván csak elírtad, de 1190, vagy 1050. 1150 nincs
De nyugi, van itt olyan is, aki 3 betűt nem tud jó sorrendben leírni, ha az nem japán, ugye (#117996) runner 125?!
A szekrényes példa azt jelenti, hogy küzdeni kellett a döntéssel? Mert olyat én csak 1290-en tapasztaltam, de annak utána mikor leszálltam megnéztem: kockásra volt már kopva a gumija (elég durván)!
Terepen ilyen nagy KTM-et még nem próbáltam (az enyémen még aszfalt gumi van, ősszel tervezem csak a TKC70-et feltenni), de eddig ilyen panaszt még nem hallottam rá, pedig láttam már tévében 1050-1090-1190 tulajt is, aki szerint jó terepen. Szerintem az EXC-k jók terepen, de ez megint csak magánvélemény(#117996) runner 125
Ez viszonylag új, ez nem olyan lerohadós fajta!
Bár egyszer már folyt belőle az olaj egy tartós 180-as autópályázás után, de már meghúztam a laza csavart*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
-
válasz Somatom #118169 üzenetére
200km-t jöttem haza vele, olyan 400-500km össztávra gondoltam kb. mert bele kell rázódni megint. Csajos túra kimarad, párom tegnap sem akart eljönni motorozni pedig csak egy kis karikára akartam elvinni. Sajnos szabadságolásba sem volt betervezve semmi, a motorvásárlás is kicsit hirtelen jött ezért is 1napos dolgokra van idő.
(#118168) FPSTunker köszi ismerem, párom Székely tőröl fakad.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-
pakfong
tag
válasz Somatom #118257 üzenetére
Naked-del túrázok (is) évek óta. Az elején engem is zavart, hogy le akar szakadni a fejem, de meg lehet szokni. Tartós 150-es tempó most már nem gond, 160 körül meg a hátsó doboz miatt amúgy is kezd mászni a hátulja.
Egyénfüggő ez is, van aki hozzá tud szokni, van aki nem.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen