Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz gyáliSanyi #33918 üzenetére

    Van gyárilag 34-es és gyárilag 25-ös amiket később 34-re alakítanak.
    ER-5n igen, hátul dobfékes. :DDD A kawáról több rosszat hallottam mint jót, de nem ismerem a típust. A GS olyan amihez mindenhol van kb alkatrész és mint írtam igénytelen.
    Kezelni és menni vele nagyon egyszerű, ha már gurul nem érezni azt a közel 200kilót. Könnyen terelgethető autók között is. Ezt most mondom, az elején azért más volt.
    Hát hogy könnyű e váltani azt nem tudom, csak a sajátom van példának. Az elején nem ment és meg mertem volna rá esküdni, hogy rossz a váltó, aztán ráéreztem és már megy, de néha erősebben lépek rá és átugrik az üresen. Jellemzően 1-ből üresbe nehezen vált, de 2-ből üresbe már könnyen. Ez sztem az enyém egyedisége. Már nem foglalkozok vele, mert ráéreztem.
    Én meg a motor ha van benne 10l benya akkor közel 300kg vagyunk, már azt is megérzi ha tele van tankolva. Üressel és telivel teljesen máshogy viselkedik, pl fékezésnél.
    Az enyém 1200-at forog alapjáraton ha nem rendesen meleg. Ha már mentem 20km-t akkor 1500-ra módosul, de még ekkor sem tud gáz nélkül haladni 1-esbe. Amikor még hideg és rajta van a szívató akkor szoktam vele 1-esbe pöfögni akkor már magától is halad. A tanulómotorokat fel szokták pörgetni, nekem is így volt. Ez az elindulás dolog, olyan, hogy rá kell érezni, ma már nem gond, akkor sem volt az, de más stílusban indultam el. Én azt mondom játék vele elindulni, de a kawa ER-6n-el is az volt.
    Az elején teljesen máshogy kezeltem mint most. Ma már nem figyelek olyan dolgokra amikre régen sokat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák