- Microsoft Office és Office 365 topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Milyen switch-et vegyek?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- XPEnology
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
Új hozzászólás Aktív témák
-
Black&White
addikt
Szerintem önmagában ezzel a V5-el nincs baj, rettentő erős, nyomatékos.
Manapság csak arról hallani, hogy a Honda új vázat, új hátsó felfüggesztést tervez.
Lehet, bizonyos átalakításokkal megtartják a 800-ban is.Nem tudom.
Szó volt itt az idális térfogatról is egy henger esetében.Mindennek van előnye és hátránya.
A Ducati sem véletlenül váltott a 4 hengerre, pedig mindenki valaki extrémebb megoldásra számított szerintem.
A 3 henger nagy előnye még a kifinomult járás/egyenletes teljesítmény leadás, ami biztos sokat segít a vázspecialistáknak is, de eddig még nem láttam olyan megvalósult verziót, ami nem szenvedett egy jó adag lóerőhiányban.
Vagy itt van nekünk csehek 6 hengeresre is, de szerintem de ez sem lesz több egy egzotikumnál.
Pedrosaról meg annyit, hogy szerintem csak egy elkeseredett puffogtatás a Honda részéről.Én szkeptikus vagyok az ő szereplésével kapcsolatban.Valahogy nem látom benne azt, amivel Rossihoz hasonlítják.Emellett a 40 kilója is aggaszt.Most csak idegesít...
Inkább hozzák oda Hopkinst.Nekem nagyon szimpatikus az, amit a Suzukinál csinál.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Xbox Series X|S
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Autós topik
- Gurulunk, WAZE?!
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpársportok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...