Új hozzászólás Aktív témák

  • johnnyjungle

    tag

    Akit nem ertesitett ki a szolgaltato (IGAZOLHATOAN), neki semmi dolga.
    En legalabbis nem szolnek, hogy "haho, engem nem ertesitettek ki".
    Ami fura szamomra az az, hogy van, akit nem ertesitettek ki, van, akit igen, pedig az aszf modositas hivatalos kommunikacioja egyertelmu: az osszes flottara vonatkozik.

    A call centeres rogzitett felvetelt egy evig koteles a szolgaltato megorizni es az ugyfelnek (es csakis neki) a rendelkezesere bocsatani. Vagy ugy, hogy CD-n atveszi, vagy ugy, hogy meghallgatja. Erre leginkabb budapesti kepviseleteiken van lehetoseg, de en pesti vagyok, lehet, hogy nekem azert mondtak pesti cimeket, bizonyara orszagosan is van ra mod.

    Ami a "beprobalkozast, tesztelest" illeti, me mondjatok mar, hogy nem lattunk erre magyar (akar politikai) peldat, ahol akar a kozvelemeny visszhangja ellenere vegigvittek a dolgot ;)

    Mivel itt megoszlanak a velemenyek, hogy egy vagy ketoldalu, biztos, ami bztos alapon, erdemes lehet a heten betelefonalni azzal, hogy amennyiben az en dijcsomagomra is ervenyes a modositas, ugy azt nem fogadom el, tekintve, hogy nagymertekben erinti a kedvezmeny merteket, amelyre alairtam a 2 ev huseget.

    Ha tenyleg ketoldalu a modositas, elvileg jogunk van ragaszkodni hozza, hogy jellegeben a husegido alairasakor a szolgaltato altal megajanlott es szerzodott kedvezmenyt tovabbra is megkapjuk.
    Ha pl. Egy x ezer perces csomag eseteben, ha 100 percet akarnak hozzank vagni es nem fogadjuk el modvan, hogy koze nincs az eredeti megallapodashoz, vagy ujabb opciot ajanlanak, vagy "elengednek".
    Mindez persze az en maganjellegu velemenyem, okoskodo ugyfelkent, ne vegyetek keszpenznek ;)

Új hozzászólás Aktív témák