Új hozzászólás Aktív témák

  • 4Grider

    nagyúr

    válasz peteris #39751 üzenetére

    Egy Telenortól jövő elektronikus számla e-mail fejlécében jellemzően ez van:

    Received: from mvsmgscan4.telenor.hu (mvsmgscan4.telenor.hu [217.79.131.21])
    by levelezőszervered (MS-EXCH) with ESMTP id 53DD9340003R
    for <e-mail címed>; Wed, 28 Nov 2018 11:15:29 +0100 (CET)
    X-AuditID: b95f8325-27ef52a040043e5-v2-5vfev6ar14c3
    Received: from MRXCH2010B.pgsm.hu ( [172.25.10.20])
    by mvsmgscan4.telenor.hu (Symantec Messaging Gateway) with SMTP id x5.14.1t142.3zB6zFBz; Wed, 28 Nov 2018 11:15:29 +0100 (CET)
    Received: from MVAPPSERVICES3 (172.25.130.146) by smtp.pgsm.hu (172.25.10.20)
    with Microsoft SMTP Server id 14.3.195.1; Wed, 28 Nov 2018 11:15:24 +0100
    MIME-Version: 1.0
    From: Telenor <eszamla@telenor.hu>

    Amikor a számlabefizetésre teszed az egered (vagy jobb egérgombbal másolod a linket), akkor pedig az alábbi linknek kell megjelennie/a vágólapra másolódnia:

    https://online.telenor.hu/ugyfelszolgalat/pol/opbillinfo.aspx?invoiceno=a számlád sorszáma

    Egy hamis e-mail fejlécét képtelenség úgy hamisítani, hogy bekerüljön az útvonalba a Telenor smtp szervere, ha pedig a számlabefizetés link az online.telenor.hu ügyfélszolgálati helyre visz (és nem valami dzsunka szerverre) akkor az ott már látnod kell a számlaképet, meg hogy mire fizetsz...

Új hozzászólás Aktív témák