Új hozzászólás Aktív témák

  • Siriusb

    veterán

    Na, maradtam a régi flottában, csak megújult formában. Vodafone-nal direktben van a szerződés, 2 év hűséget alá kellett írni, nevemre jön a számla. A szerződés megkötése után azzal indították, hogy lekapcsolták az eddig működő mobilnetet (habár a szerződésben ez kötelező opció). Kétszer telefonáltam az ügyfélszolgálatra, mindenki mást mondott, személyes megjelenés hatására sem volt változás, írjak alá hűséget és fizessek külön a netért. Grrrrrr.
    1 hét alatt sikerült felhúzni magam, fél óra ügyfélszolgálatos telefonbeszélgetés és 1 óra személyes kínlódás az egyik üzletükben némi papírozással meghozta a várt eredményt. Kíváncsi vagyok az első számlára, ha külön díjat számolnak fel, akkor már tényleg fogyasztóvédelem lesz.

    A legkisebb tarifacsomagban vagyok, havidíj 1400 Ft, percdíj 11,5 Ft. Havidíj nem lebeszélhető, viszont van 500 MB net benne. VoIP megy.
    Azt hittem, megyek én is DPI-be, de mégis ez lett.

Új hozzászólás Aktív témák