Új hozzászólás Aktív témák

  • éN79

    addikt

    válasz MyKonzerv #25 üzenetére

    Szerintem a Mistral szerint szökőnapokban értendő a 15 nap.

    Egy HDD bevizsgálásán mi tart nekik 15 napnál tovább? Azt nehéz túlhajtani.

    Bár egy sajnos valós eset: a srác adatt nap délelöttjén vett egy 360-as chieftec tápot, hazavitte, gép elindít->táp pukkant egyet és utána se kép se hang. vásárlástól számított max 3 órán belül megjelent az említett garanciáils ügyintéző helyen, ahol elmondta szépen mi történt. Az ügyintéző kérdése:
    pukkant?
    igen
    füstölt?
    igen.
    és ezen kívül valami más?
    ki is folyott belőle valami.
    Na akkor feltételesen tudjuk csak visszavenni, mert ''sérült'' a termék!
    Sérült? Hiszen nem is lett hozzányúlva (értsd szétszedve).
    De most mondtad, hogy valami kifolyt belőle.

    és a slusszpoén: persze mi nem tételezhetjük fel hogy a kedves vásárló hozzányult a termékhez, de lehet hogy rossz hálózati értéken próbálta meg elindítani a gépet. (magyarul, hogy van valaki olyan ''hülye'', hogy a gyárilag jó értékre beállított tápot merő kedvtelésből átállítja az alacsonyabb feszültségű normára, majd így indítja el a gépet...)

    Erre már én se tudtam mit mondani, csak néztem szegény ''ügyfelüket''.

    Szóval erélyes legyél, ne hagyd magad!

Új hozzászólás Aktív témák