Új hozzászólás Aktív témák
-
MyKonzerv
senior tag
no kérem...
az említett üzlet 5. hete szopat a vinyócserémmel, de mára megelégeltem
egy 120 gigás samsungról volt szó, ai 15-16k-t ér meg
levásárolhatnám az árát, amíg nem jön csere, de nekem nincs szükségem másra
szóval áruba bocsátanám a garanciapénzt
árat gondolom nem kell írni, mert tiszta
upp
-- O --
Egyéb (zárt) Mistral-topikok (információgyűjtéshez):
Megint a mistral: [link]
Mistral és a garancia (hiánya) - segítséget kérek: [link]
Mistral ideiglenesen visszavesszük vol2: [link]
Mistral - hülye voltam, Ti vagytok az okosak: [link]
A hozzászólást utoljára módosította:
Viktor0610 2006.04.23-án, 11:29-kor.Halott indul hozzád, Uram, lelkét ezer kínba taszítsd! Könnyel terhes jajsiráma megváltja majd bűneimet.
-
tototos
őstag
Engem is szivatak egy pendrive miatt. Megfogadtam többet nem vásárolok náluk. Vigyázz, mert csak annyi pénzt adnak vissza mint amennyibe kerül most náluk vinyó. És két órát kell maj ülnöd a szervízben, hogy kapj a papírt amin a vinyó ára van. Nagyon szopatják az embert.
-
g@bo
nagyúr
a garancia időn belül annyi pénz jár vissza, amenyiért vette. nem több, és főleg nem kevesebb.
olyan nincs, hogy 2 éve vette 20é most nincs ilyen vinyó de 12 lenne, akkó tessék 12.
tessék vigyázni, mert gettó banda, és bepróbálkoznak.
( és még mindig van balek, aki a mist**alban vásárol.... )
dzsanga........... -
MyKonzerv
senior tag
az a bjaom, hogy én nem tudok ezzel mit kezdeni
fogy.védelem azt mondta, hogy 15 napon túl visszajárna a kp, a mistral me azt mondta, hogy az nem vonatkozik az önmagukban nem működő alkatrészekreHalott indul hozzád, Uram, lelkét ezer kínba taszítsd! Könnyel terhes jajsiráma megváltja majd bűneimet.
-
NoLF
addikt
sörre be lehet váltani? tegnap nem ittam...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Laloka
tag
Fölösleges. A törvények úgy szólnak, hogyha nem tudják cserélni vagy javítani két héten belül, akkor a) vagy adnak egy másikat, amig megjön az új (maximum 4 hét) vagy b) visszaadják a készülék vételárát.
Bemész a Mistralba, és csak halkan odasuttogod a szervízes fülébe, hogy..
-psszt...figyelj csak ide!
- Fogyasztó Védelmi Felügyelőség
nem tellik el 3 perc kapod az új ugyanolyan wincsit vagy ha tényleg nincs, akkor egy jobbat ...vagy visszaadják a pénzedet.
[Szerkesztve] -
sakto
őstag
majd rájössz!!
keres rá a rossz boltok topikba a mistrálra hogy mi mindent megtesznek és nagy ivben leszarják a fogy védelmet(én már szivtam velük) ha veszel valamit náluk 50k-ba fél év mulva csak 30k náluk akkor a 30k-t fogják vissza adni mert geci banda! és mehetsz te az atya ur istenhez is -
MyKonzerv
senior tag
NoLF: mennyi sör?
többieknek:
abszolút kár a gőzért, sajna mimdig ki tudnak találni valamit, hogy ne tudjam a gart érvényesíteni és utána én kérdezhetek rá megint a fogy. védelemnél, megint go back, újabb kifogás...
előbb hal meg vmelyikünk, minthogy én garanciát lássak ot tvalamireHalott indul hozzád, Uram, lelkét ezer kínba taszítsd! Könnyel terhes jajsiráma megváltja majd bűneimet.
-
macilaci78
nagyúr
válasz MyKonzerv #13 üzenetére
Fogyasztóvédelmi tag vagyok, jól jön a kártya akár PC-boltban, akár étteremben, vagy akárhol, csak a fellépésen múlik. No meg szerettem a jogi előadásokat, sokat tanultam, cégbíró volt a tanás, és azt mondta, külön élvezet neki az ilyen vitás kérdésekben szerepelnie, el is hívtam egyzer bátran magammal. Épp a Mistralba, azóta nem látnak szívesen, de úgy kellett leállítanom a tanárt, hogy nekem tényleg elég a 128-as GeXcube Radeon 9600XT, nem kell a 256-os (, mert nem volt benne a sulinetben). Igazán nagy szó volt dec29-én sulinetre ilyen karit venni, nemde? Ja, éttermes példa: mind az ötven étlapot átnézték ijedtükben, mert 30Ft eltérés volt a számlán és az étlapokon a plusz sajtért egy pizzériában. Viszont tudni kell, mikor miért lehet az embernek a nyálát vernie, fontos a korrekt hozzáállás, és igenis el kell kérni a nyüves panaszkönyvet, bele kell írni az eladó negatív hozzáállását, azt is, ha nem adják oda az első szóra.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
tototos
őstag
Nálam azt csinálták, hogy a pendrive-om meghalt. Visszavittem és mondták, hogy nincs ilyen csak 20-ért 1 gigás. Annyit nem akartam rá költeni. Inkább mondtam hogy majd levásárolom. Haveromnak kellett ram, és azt vettünk náluk. A pendrive 2 évvel ezelőtt 7500-be került. beszámolták 5900-ba mert most annyiba kerül náluk. És ott ültem vagy 2 óra hosszát. És érdekes módon fél hat előtt rájöttek, hogy két emberrel gyorsabban megy az ühyintézés a szervízben. Na mindegy többet nem veszek tőlük semmit. Ja és a gar csak addig fog szólni az új cuccra, ameddig a régié tart. Tehát ha a régi vinyóra csak egy nap gari maradt, akkor az újra is 1 nap lesz.
-
MyKonzerv
senior tag
válasz macilaci78 #14 üzenetére
de most én mit tegyek, hogy figyelembe vegyenek?
tényleg üvöltsek és verjem az asztalt?
vagy kerítsek jogászt? a fogy. védelemnél azt mondták, hogy nem szokás kimenni a károsulttal a helszínreHalott indul hozzád, Uram, lelkét ezer kínba taszítsd! Könnyel terhes jajsiráma megváltja majd bűneimet.
-
Pjotor1986
tag
Nagybátyámat volt szerencsém elkísérni gari ügyben, igen üvöltsél, követelőzél, fenyegetőzél, akkor talán nem b@sznak át.
-
MyKonzerv
senior tag
válasz Pjotor1986 #17 üzenetére
lehet csirke vagyok, de ez nekem nem megy
meg nem vagyok kompetens és kifogynék az érvekbőlHalott indul hozzád, Uram, lelkét ezer kínba taszítsd! Könnyel terhes jajsiráma megváltja majd bűneimet.
-
éN79
addikt
válasz MyKonzerv #18 üzenetére
Pont egy éve volt: egy két hetes 9800 Pro-t adtam be nekik gariztatni, augusztusban meg is kaptam, csak öt hónap telt el a beadás és a gyár által kicserélt kártya kézhezvétele között.
Utálatos egy társaság, az már biztos. Egyszerűen nem szabad náluk vásárolni.
Viszont az erélyességet kénytelen leszel nem nélkülözni, ha eredményt akarsz elérni. Sajnos. -
kennystyle
tag
Én tegnap visszavittem egy alaplapot amely BIOS frissítés közben elhalálozott, 15perc után kisétáltam kezemben az új alaplappal, pár éve egy 80as Samu vinyót cserélték ki ugyanígy egy szó nélkül.
tototos
Azt nem értem hogy ha azért nem tudják cserélni mert nincs náluk akkor hogy mondhatják azt hogy most náluk nem 7,5K az a cucc hanem csak 5,9K ?
De hogy a topichoz is legyen köze a dolognak tegnap láttam hogy épp vagy 3 kartonnyi vinyót csomagoltak kifele és pakolták a polcokra szóval lehet hogy ma már kapnál csere vinyót -
je_ki
tag
Az IPON-nál jártam egyszer úgy, hogy olyan alaplapot vettem tőlük, ami teljesen halott volt, meg sem nyikkant (valószínűleg olyat adtak, amit vki már visszavitt gariba). Viszem vissza - és bár egy elég gyakori típus - természetesen nem volt bent olyan lap. Eltelik két hét... telefonálok hogy mi van - hát természetesen semmi hír. Eltelik három hét, telefonálok ismét... még mindig semmi. Következő nap felhívom őket, hogy ha másnapra nem lesz alaplapom, akkor megyek a fogyasztóvédelemhez. Még aznap visszahívtak, hogy másnap mehetek az alaplapért...
Ennyit a fogyasztóvédelem említéséről, persze azért hitelesen kell előadni a dolgot.
A lényeg, hogy pontosan tisztában legyél a jogaiddal, és ezt ők is lássák rajtad.
Tipp: a fogyasztóvédelem tök hamar felveszi a telefont és nagyon készségesen tájékoztatnak, le a kalappal előttük.
Jelen esetben:
- a visszaviteltől számított 15 napig semmit sem tehetsz, utána viszont perelhetsz is akár, ha nem kapsz se (csere)terméket, sem pénzt vagy javított cuccot
- a törvény szerint kötelesek a termék eredeti árát kifizetni, ami a számlán szerepel
- ha jól tudom, a garancia újrakezdődik a cserét követően
Emelett az éremnek két oldala van
Néha kicsit bele kell élnünk magunkat az üzletek helyzetébe is...
Sokan visznek vissza (vagy próbálnak legariztatni) olyan lapot, VGA-t stb, amit széthajtottak, vagy egyszerűen elhalálozott BIOS-frissítés közben. Kvázi vissza kell venniük a felhasználó hibájából tönkrement cuccokat. Az persze más kérdés, hogy az olykor hatalmas árrésbe ez azért bele kell, hogy férjen.
[Szerkesztve]rang: Crysis 1600x1200 High NoAA 22FPS
-
MyKonzerv
senior tag
válasz kennystyle #20 üzenetére
hát m a nme hinném, mert már betelefonáltam nekik és még semmi
Halott indul hozzád, Uram, lelkét ezer kínba taszítsd! Könnyel terhes jajsiráma megváltja majd bűneimet.
-
mh197
senior tag
Fogy védelem korrekt, mindeddig nem volt még rájuk szükségem, de mindig készségesen tájékoztatnak, mikor mit tehetsz az ügyben jogilag.
Nem kell, hogy kimenjenek. Viszel egy nyomtatott papírt, hogy az üzlet vezetője, vagy illetékes írja alá, hogy veled ezt tették, és hogy már ennyi ideje nem kaptad vissza a terméket. Ezt meg kell tenniük, ha így volt, ellenkező esetben rendőrt hívsz, mert csalás történt, ugyanis nem adják vissza a pénzed, és írásos nyilatkozatot sem adnak róla, hogy náluk van a terméked, és így a pénzed, nálad meg semmi. Ha erre sem történik semmi ott helyben a papírral a kezedben tárcsázod 107, elmondod, hogy a bolti eladó nem hajlandó elismerni, hogy a termék, és a pénzed is nála van, holott erről papírod is van, és kéred jőjjenek ki, mert kicsalta tőled a pénzt (ha ahhoz lehet rendőrt hívni, hogy a szomszédod ordít rád, ehhez 100, hogy lehet, de ezt a fogyvéd is elmondja neked. Biztos nem örülnek a rendőrök sem ennek, de kötelességük, mert jogaidban korlátoznak, és erről te hivatalos jegyzőkönyvet szeretnél)! Ha ezt így elővezeted az eladónak, és látják rajtad, hogy komolyan is gondolod, még a mondóka feléig sem juitsz, előtted lesz a cseretermék, vagy az eredeti ár. Csupán határozottan kell mondani, és nem szabad, hogy idegbajosnak, vagy félősnek tűnj. Ilyen egyszerű a dolog. A legjobb ilyenkor, ha az aki ezt elmondja nem 18 alatti, illetve van mellette még egy személy, aki ugyanúgy nem 18 alatti.
Ha pedig netalán azt mondja a boltos, hogy tedd amit elmondtál neki, akkor ám legyen, hívod a számot, elmondod, hogy mi a helyzet, és ragaszkodsz hozzá, hogy márpedig azonnal jőjjenek ki, és rendezzék a dolgot. Na ebben az esetben nem lennék a boltos helyében... Az eladónak kötelessége kiadni a nyilatkozatot, hogy nála van a termék és a pénzed mindazonáltal, hogy te már többször jelezted, hogy a csereidő lejárt, illetve kérnéd vissza a pénzt, vagy a csereterméket. Ha ezt a papírt meg kiadja, akkor fogyasztóvédelemhez besétálsz, (pl Blaha), és elmondod mi van, és ott intézkednek a papír alapján!
Természetesen mindez akkor érvényes, ha tényleg nem úgy ment tönkre a cucc, hogy piszkálva lett, vagyis nem rendeltetésszerűen lett használva, mert ha így lenne, akkor vissza is üthet a dolog. De ha egyszerűen garis a cucc, tényleg magától adta meg magát, és minden szabályos, akkor nincs mitől félni. Ott a sorozatszám a gariba adott termékről, te pedig érvényesíted törvény adta jogaid.
Ha jól tudom egyébként a cserére/javításra nincsenek kötelezve 15 nap alatt, csupán törekedniük kell a 15 napra, de csereterméket adniuk kell, ha 15 napot meghaladja, legalább olyan képességűt, mint ami volt. Ha a 30 napot is meghaladja a javítás, akkor kérheted, hogy adják vissza a pénzt! A 15 nap csak a cseretermékre jogosít fel. Ezt ha kéred, akkor általában gyorsabb a javítás/csere ideje, vajon miért .
Nálam HP ipaq palm-ra vártam 15 napnál hosszabb javítási időt, 3 hét után bementem, mondtam kell egy másik ugyanilyen ipaq helyette, érdekes módon másnapra légipostával leszállítva megjött az én eredeti palmom amit javítottak. Na vajon miért!
Szóval határozott fellépés jogi tájékozódás után, és ténylegesen igénybe is kell venni a dolgokat, nem pedig elkullogni. Lássák az emberen, hogy ha b@szakodnak vele, akkor az tényleg meg is csinálja, amit mond!
Sok sikert a gariztatáshoz!
[Szerkesztve] -
MyKonzerv
senior tag
jól megtermett legényekkel menjek? vagy jó fellépésű anyuka is elég?
107 ingyenes? csak mert nincs pénz a telefonomon
ez vonatkozik alkatrészekre is , lásd hdd vagy csak önmagában működő (hw-nél érdekes ) dolgokra?Halott indul hozzád, Uram, lelkét ezer kínba taszítsd! Könnyel terhes jajsiráma megváltja majd bűneimet.
-
éN79
addikt
válasz MyKonzerv #25 üzenetére
Szerintem a Mistral szerint szökőnapokban értendő a 15 nap.
Egy HDD bevizsgálásán mi tart nekik 15 napnál tovább? Azt nehéz túlhajtani.
Bár egy sajnos valós eset: a srác adatt nap délelöttjén vett egy 360-as chieftec tápot, hazavitte, gép elindít->táp pukkant egyet és utána se kép se hang. vásárlástól számított max 3 órán belül megjelent az említett garanciáils ügyintéző helyen, ahol elmondta szépen mi történt. Az ügyintéző kérdése:
pukkant?
igen
füstölt?
igen.
és ezen kívül valami más?
ki is folyott belőle valami.
Na akkor feltételesen tudjuk csak visszavenni, mert ''sérült'' a termék!
Sérült? Hiszen nem is lett hozzányúlva (értsd szétszedve).
De most mondtad, hogy valami kifolyt belőle.
és a slusszpoén: persze mi nem tételezhetjük fel hogy a kedves vásárló hozzányult a termékhez, de lehet hogy rossz hálózati értéken próbálta meg elindítani a gépet. (magyarul, hogy van valaki olyan ''hülye'', hogy a gyárilag jó értékre beállított tápot merő kedvtelésből átállítja az alacsonyabb feszültségű normára, majd így indítja el a gépet...)
Erre már én se tudtam mit mondani, csak néztem szegény ''ügyfelüket''.
Szóval erélyes legyél, ne hagyd magad! -
-
bobsurf
senior tag
és akkor most mennyit lehet levásárolni és mennyiért adod?
-
MyKonzerv
senior tag
be kéne menni ugye, mert a rohatt árfolyam naponta változik és fent sincs a honlapjukon
ma vagy holnap de. futok egy kört náluk és utána bizniszelhetünk ha még akkor is érdekel
szvsz 15 vagy 16k lesz a végeredmény ha ne érek el bent semmitHalott indul hozzád, Uram, lelkét ezer kínba taszítsd! Könnyel terhes jajsiráma megváltja majd bűneimet.
-
MyKonzerv
senior tag
válasz MyKonzerv #33 üzenetére
na vóttam ma mistraléknál
hát ez a lapaláírós dolog nem jött be...a fasztarisznya váltig állítja, hogy nincs kötelezettsége semmmit sem aláírni vagy írásban adni, a rendőrségen meg nem tudtak segíteni
mehetek hétfőn a fogyasztóvédelemhezHalott indul hozzád, Uram, lelkét ezer kínba taszítsd! Könnyel terhes jajsiráma megváltja majd bűneimet.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A fogysztóvédelem már nem végrehajtő szerv, mostanában csak tanácsokat tud adni.
A törvények pedig megváltoztak.
Ha van egy garanciális terméked ami először hibásodott meg, kérheted a termék cseréjét azonos típusúra (esetleg más típusra közös megegyezéssel). A bolt ezt a cserét visszamondhatja aránytalan többletköltségre hivatkozva.
Innentől kezdetét veszi a garanciális javítás, a kereskedőnek 15 munkanapon belül törekednie kell a terméket megjavítani, amennyiben a javítás valamilyen okból nem lehetséges, ki kell cserélnie a terméket ugyanolyan típusra (esetleg más típusra közös megegyezéssel). Az újdonság a törvényben, hogy törekednie kell, ez persze nem azt jelenti, hogy megszünt a garanciális határidő, mert a törvény előírja, hogy a javítást a vevőnek okozott indokolatlan kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. Tehát ha nem jön meg a termék a határidőn belül megfelelő indokkal kell értesíteni a vevőt a csúszásről. A fogyasztóvédelem sajnos napjainkban elvesztette hatalmát, mindössze tanácsadó szervként vannak jelen, így a boltok nem fognak becsinálni az emlegetésüktől. Ha a garancia túl sokáig húzódik (kb. 30-40 munkanap) a bírósághoz lehet fordulni és fel lehet jelentenni a boltot.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
MyKonzerv
senior tag
a rendőrségről küldtek a fogy.védelemhez, ott mondták, hogy az még hatóság
indokolatlan kényelmetlenség volt bőven
nem értesítettek abszolut semmiről
azt mondják, hogy a winyó nem tartós használtai cikk, ezért kurvára nem vonatkozik rá semmilyen említett szabály, ami a garanciaszerződésben benne van
persze, hogy ez nem olyan cikk az sehol sincs feltüntetve
attól tartok, hogy a feljelentéssel sem mennék sokra
a faszi szinte vigyorogva írta körül, hogy őket sehogysem lehet megfogni törvényesn...Halott indul hozzád, Uram, lelkét ezer kínba taszítsd! Könnyel terhes jajsiráma megváltja majd bűneimet.
-
nyuzoka
tag
én náluk csak házat vettem...végülis ha az akril eltörik akkor biztos én vagyok a hibás igy is ugy is a ház meg pár ezressel olcsobb volt igy kicsit több mint 10 db-al
-
ploteus
aktív tag
válasz macilaci78 #14 üzenetére
Ilyen kártyát hol lehet szerezni..
˘˘°°UP°°˘˘Szeresd az embereket...Hisz ők sem szeretnek téged...Nem az a baj, hogy nagy az isten állatkertje, hanem az, hogy alacsony a kerítés!!
-
-
ploteus
aktív tag
válasz MyKonzerv #43 üzenetére
Ilyen ez az ország. Akkor nyitnak amikor akarnak, akkor zárnak amikor akarnak, azt vágnak át akit akarnak. És ehez széles vigyort.
[Szerkesztve]˘˘°°UP°°˘˘Szeresd az embereket...Hisz ők sem szeretnek téged...Nem az a baj, hogy nagy az isten állatkertje, hanem az, hogy alacsony a kerítés!!
-
bobsurf
senior tag
válasz MyKonzerv #43 üzenetére
na most már én is berágtam, helyetted is Most már rákérdezek tesómnál, mégiscsak ügyvéd vagy mifene.
Nekem kb 1 éve volt ilyen gondom:
Vettem 1 garós lapot itt a phn, de volt rá bolti gari. Persze meghalt. Irány a bót, be is vették ahogy azt kell, aztán várakozás. 1. hét teló, sajna még nincs kész, de nyugi.
2. hét még nincs kész kérek-e cserelapot. (mondtam, hogy eladnám igy inkább nem )
letelt a 4. hét is ami aszem akkor a törvényben volt (szvsz ilyesminek ma is kéne benne lenni) és bementem. Sajna ők nem tudnak mit csinálni, de tudnak adni 1 nf7-est. Mondtam, hogy akkor min -s est adjanak, mert ezen is vót sata. mondták hogy akkor fizessek rá
Ekkor nyugodtan kimentem, kontaktáltam tesómmal, elfaxolta a törvényt és én visszamentem.
Meglobogtattam, erre a faszi elkezdett telefonozni, majd aszonta hogy ad 18at. (a számlán 23volt, az nf7-s az elején csak 16ba került volna nekik ) Mondom, felejtse el, nem az van a számlán. Erre teló, majd kénytelen kelletlen ideadta a lét -
DarkManus
csendes tag
ők kötelesek megtéríteni a károdat, csak nem akarják.
fateromtól tanultam ha viszed az ide vonatkozó jogszabályokat, (és ezek általában bárki számára értelmezhető és megkereshető) vissza fogják adni, elég csak kinyitni a szádat.
A fogyasztó védelemtől nem ilyednek meg, de általában az APEH-tól megszoktak.
Egyik ismerősöm faterja ott dolgozik, a fiának nem akarták megtéríteni a HIFI-jét és a bolt cserébe kapott egy bazi nagy birságot mert kiderültek a sötét dolgok. Hidd el a Mistralban is vannak....Halott Ember, nem kér enni, nem kiabál!
-
MyKonzerv
senior tag
embertelen, amit itt művelnek
olvasom a pikánsabbnál pikánsabb garanciacsalásokat
Moderálva.
Ezt mellőzzük.
Viktor0610Halott indul hozzád, Uram, lelkét ezer kínba taszítsd! Könnyel terhes jajsiráma megváltja majd bűneimet.
-
mh197
senior tag
válasz MyKonzerv #26 üzenetére
Akkor sorban : 15, és a 30 nap simán naptárban számolod a napokat, és ha 15 nap eltelt a beadástól, akkor cserekészülékre/alkatrészre vagy jogosult, utánna 30 nap után kérheted vissza a pénzt. Törekedniük kell a 15 napon belüli javításra, de ha nem megy ezen időn belül, legalább olyan csere cuccot kell adniuk helyette, utánna 30 nap múlva pedig választhatsz, hogy használod a cserecuccot tovább, és várod a javítást, vagy vissza a pénz, ami a számlán szerepel!! És nem annyi jár vissza, ami perpill a termék értéke, hanem a számlán lévő összeg!
Mindez biztos, nekem is volt Kingmax hardcore ram cserém, beadtam mert bedöglött, lejárt a 15 nap, mentem, mondom kérek ramot, mert nem tudom használni a gépem, adtak egy A-data-t, utánna 2 nap múlva mondták, hogy menjek vigyem vissza a ramot, mert kingmaxot már nem tudnak szerezni, de a lóvét ami a számlán szerepel visszaadják. Visszamentem, lóvé vissza, és a ram is, és vettem máshol egy Kingmaxot az othoni másik mellé.
107 ingyenes úgytudom, de előfizus vagyok, szóval passz.
Természetesen vonatkozik mindenféle termékre. Ha én gombostűt veszek, és nem jó, akkor arra is ugyanúgy ez érvényes.
Legjobb, ha nem családtag megy veled, de jó fellépésű anyuka is tökéletes, sőt! Csak legyen tisztában a doglokka, mármint, hogy mikor adtad be a cuccot, mit mondtak, meg minden.
Remélem összejön a dolog!
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus Rog Strix G531GV gamer laptop - I7 9750H x RTX 2060 6GB 16GB ddr4 ram + ajándék cm hűtőpad
- Flashforge Adventurer 5M Pro 3D nyomtató Teljesen új!
- ÚJ Dell Inspiron 7430 2-in-1 - 14" FHD+ IPS TOUCH 360 / i5-1335U / 16Gb DDR5 / 512Gb PCIe 4.0 / 3 ÉV
- Dell 5820: Intel Xeon W-2135, 64GB DDR4, 256GB NVMe SSD, Nvidia Quadro P600, USB 3.1 C/A, ÁFÁs
- Eladó alig használt benq Zowie xl 2411P kihasználatlanság miatt karcmentes, tökéletes állapotban