-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Gratula a géphez, ha van időd majd pakolj fel róla képeket, hadd lássuk milyen szép
Egyébként 130k-ért nem kaptál volna jó állapotú 125 4T gépet, ezt garantálom, max kívülről úgy tűnt, mintha jó lett volna...
Én a helyedben ezt a nyitott bukót cserélném le komolyabbra. Eleve nem minőségi, másrészt az ennyire nyitott bukó szerintem életveszélyes. Gondolj bele ha például oldalról belemész egy autóba szépen ráharapsz a kocsi oldalára. (Megtörtént eset, csávónak az első 5 foga bánta...)
Azt, hogy milyen bukóra érdemes lecserélni majd megmondja más, sajna abban nem vagyok otthon, de az biztos hogy azt érdemes lecserélni és nem a plexit venni. -
Tothgera30
Ármester
Az Pigi blokkos, az okés, bár én az Apriliákba szerelt túlbonyolított elektronikáért nem vagyok oda, inkább egy Pj Runner/NRG . Bár 3 évesen tényleg hajtották ha annyi van benne, bár egy ügyes kereskedő visszatekerte volna (műszerfal és elektronika cserével tuti) 4-6 ezer km-re !
#23241 SzlobiG: Dehogynem, 250-ért . Akkor emelni kéne az enyém árát . Bár ma is kérték..., hitelre .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
apóka
aktív tag
A plexivel kapcsolatban: nekem egy 50-es scara van, a tél végén tettem rá .....egyenesen imádom. Fele ruha kell rám azóta, az eső gyakorlatilag nem ér (persze nem a felhőszakadásról beszélek)
Én már fáztam sokat motoron és nagyon meguntam. Viszont a plexivel észre sem veszem a hideget
Nem bírom a huzatot, zárt sisakot használok.....most fel tudom hajtani a plexit, nem vág a szél
Hátrányai:
- csökkent a végsebesség (5 km/h)
- erős szélben ügyelni kell (vitorlaként üzemel)
- nagy melegbe nem kapsz akkora szelet, nincs akkora "hűtése" a felsőtestednek
- nem szép (konkrétan ez érdekel a legkevésbé)6k volt a télen, enyhén karcos, de nem a látómezőben
Focust bontok, ha kell valami írjál. Mk1 98-2004
-
Smani
senior tag
-
Tothgera30
Ármester
Tőlem kb.15km-re van egy Magnet RS, egy fiatalat autószerelő srácé, egyszer beszélgettünk, illetve a múltkor egy darabon jött utánam. Ahogy nézem, 13-as kereke, 190mm-es tárcsafékeke, vízhűtés, Mina blokk (koppincs), eléggé merevnek tűnő váz, ...egyszóval csak nem lehet az olyan rossz. Ő elégedett vele, azt mondja jól megy, most 6000 km körül van benne, tempót tartotta az NRG-mel, bár én nem húztam neki nagyon, csak 65-70-es utazóval jöttem, nála ekkor állandóan 73km/h fölött mutatott. De meglepőbb hogy mikor németbe voltam, akkor is láttam ilyeneket, és több helyen láttam hogy beletekerik a 10000 km fölötti futásteljesítményt is egy ilyen gépbe, itthon meg ahogy nézem, adják el 3000-4000 km után.
#23766 SymbianOS: Gyorsan tele is rakom a gépem fojtással, hogy 40-el nyelezve léphessek át a csillagkapun, akkor talán felveszi új alakját a motor, és egy új Motowellként érkezik a leejtőhöz.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Szerintem ott jobb a szerviz, és amiatt, vagy csak az oda küldött motoroknál az összeszerelésre jobban figyelnek, bár inkább előbbi a helyes válasz, ahogy te is írtad. Szerintem is külföld lenne a cég piaca, oda szállítják az átnézet gépeket, mert ott több fogy, több a pénz, nagyobb a kereslet, itthon meg marad az anyaghibás, megmaradt alkatrészekből összetákolt izé.
#23781 runner 125: Azért ne ítélj el embereket a véleményük miatt . Nem Motowellt vettem, mert nem olyat akartam, amúgy is a Keeway volt képben, új motor szempontjából, azután meg végleg leragadtam az NRG-nél . De ha új motorként nézünk rá, akkor nem rossz, ha használthoz viszonyítjuk akkor kicsit más, de mivel sokan nem mernek belevágni egy használtba, ezért nekik korrekt egy új vizes Motowell, ráadásul ahogy fentebb és korábban is volt említve, ez külföldön 10 ezer km fölött simán megy . Továbbá a fenti hsz.-ben is utaltam arra hogy itthon lehet nem találni megfelelő példányt, ahogy pl. befecskendezős 50-esekből is nehéz jót kifogni, mert nem törődnek velük az emberek, néz csak hány átmázgált SR Factory van hirdetve, és ebből alakul ki az emberek véleménye .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
runner 125
nagyúr
Nah, az frankó. Szerintem biztosan valós adat, én 25k körül tippeltem volna.
Taposó gumit nem veszel rá?Kíváncsi vagyok mennyi fog összejönni a gyári hengerrel. Egyes helyeken bőven 50.000km + fölött futásteljesítményt olvastam. Majd néha számolj be hol tartasz és volt-e probléma a Di-tech-kel.
sajtosbeats
Az első segély smkp.-ra elvileg nem kötelező, eddig én is úgy tudtam h kell.
Zöld mellény lakott területen kívül úgy tudom kötelező smkp.-ra, de én csak elvétve látok így robogni este embereket. Legyen nálad, az a tuti.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Az aláírást gondolom már te sem olvastad el.
Polini Corsa 70cc, Stage6 Pro, 21' Carb.. etc.
Eleve nem is injektoros SR-ről van szó, plusz egy Corsa-t 21-es karbival egyetlen egy gyárihoz nem érdemes hasonlítani.
golyani
Nyilván te jobban ismered az Aerox-ot, de ezek szerint a tiédben sem az van, ami a gyári fotón, szal' kb. szerintem olymindegy, h most ez vagy az a típus, mert alapvetően ugyanaz a két villa.
Szóval nem Runner eset, ahol egy szar fordított zsíros vs a normál, jó olajossal szemben, hanem ugyanúgy néznek ki, csak más a márkajelzés."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
Criton
veterán
Árat sajnos még nem tudok mondani, de annyit viszont már tudok, hogy egy bontott 2éves Aeroxból kivették a komplett önindítót és 4000forintért adják el nekem garanciában, egy új drága. Azt is ajánlották meg a 2éveset, mondanom sem kell melyik nyert.
Holnap be fogok számolni.SymbianOS: induláskor nekem sem volt lomha a gép, lomha csak akkor volt, mikor már meleg volt a motor, de akkor sem mindig.
De mondták, hogy a kuplungrugó nagyon durván nézett ki és öreg is volt.Az a szabadon futó dolog amit említettek nem tudom mi volt, de pont a bezsírozás miatt égett le ott valami, mert annak száraznak kell lenni, és mivel zsír volt rajta pörgött de nem csinált semmit sem.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Ez mekkora gizda vezetéknév, már bocs.
Körbeülnének, mint a tábortüzet.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
De ha mondjuk képcsövet akarnék otthon, házilag moddolni, tudnál rajtam segíteni? Ha nem, akkor Smani a helikopter, és csak jól beugratott. De ha igen, akkor fogjuk rá az egészet arra a ~8 évre, ami alatt az ember sokat változik: már a modikat sem érdekli a téma... Mindenesetre örülnék, ha csak vicc lenne, mert lassan már túl sok lenne az 1 főre eső "permbannoltak" száma a robogós topikban.
SzlobiG: még nem, de talán a jövő héten... Addig próbálom nézegetni, hogy mennyit pörög most, mennyit megy itt-ott, stb. Hogy legyen mihez viszonyitani a változást.
-
vicces
addikt
hát nem tudom mi történt a mocimmal, de ma este hazafelé félúton, azt mondta, hogy akkor most nem megy gyorsan. az eső már nem esett csak vizes volt az út. és jó párás a levegő.
pontosabban kiálltam gödön a shellnél megtankolni. és ezután jelentkezett a teljesítmény csökkenés.
most vagy a benzin vagy lehet hogy a légszűrőszivacsban összegyűlt a víz? és el is tömődött tőle? a tank nagyon üres volt, mert addig nem szoktam várni, hogy a benzin sárgalámpa folyamatosan világitson.
holnap reggelre kíváncsi leszek, hogy fog viselkedni.
viszont az első teleszkóp szárak győnyörűen kifényesedtek
mindig odafigyelek rájuk, hogy rendben legyenek, de egy nagyon vékony zsír réteg szokott lenni rajta amikor épp nem pucoltam meg. pont annyi hogy mattnak tűnjön a fényes rész. de most hogy kapott egy kis nedvességet, teljesen lepucolta a szimering.:)
-
rjg
őstag
MacBook Pro 16" M1 - Galaxy S24 Ultra