Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zoli bácsi

    őstag

    válasz macilaci78 #85720 üzenetére

    Még szerencse..Amúgy szerintem sok jelentősége nincs, mert a robogósok 2/3-a úgyis 100-ast tankol.
    De ha igazolni kellene E10-nél a jogosultságot, jogsival, személyigazolvánnyal igazolhatnád hogy magyar állampolgár vagy. :D

    A tegnapi, benzin megromlás témához: Nekem azt mondták a benzinkutasok, hogy télre felesleges mindenféle csoda adalék. Nagyon kevés, jó minőségű 2T olajat kell a benzinhez (100-as) tenni, az stabilizálja, nem lesz vele gond a fél-egy év állás sem.
    Ezt így csináltam évek óta, fűnyírót is úgy teszem el, hogy utólsó nyírás végén egy kupak 2T olaj a tartályba, jól megjáratom, és elteszem. Benzint is hagyok a tartályba, de néha teleöntöm. Lényeg, minden tavasszal első rántásra indul.
    Igazából mégsem merek senkit erre biztatni injektoros gép esetén, mert ugye én leállítottam a robogómat ősszel, így, 2 kupak szintetikus 2T olaj a 6L-es tankba...Aztán tavasszal nem aludt el a Check Engine lámpa. Leszívtam slaggal az üzemanyagot, kútnál teletank..Azonnal elaludt a check engine....Hogy köze volt a 2T olajhoz, vagy az üzemanyaggal volt egyéb gond, esetleg vizesedett télen..Sose derül ki, de ezután nem teszek 2T olajat bele.....Ezt a minimálisat sem.
    Viszont régebbi, karburátoros gép esetén nyugodt szívvel eljátszanám, a fűnyírót minden ősszel így teszem el. szerintem még a gumi dolgoknak, membránnak jót is tesz.
    Amit leszívtam a robogóból 5l benzint, nem merem beleönteni az autóba sem.......
    Pedig valahova el kellene használni.... :D (100-as OMV benzin, 2kupaknyi 2T olajjal..Elvileg, de valami mégis van vele..)

Új hozzászólás Aktív témák