Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz wiki27 #31248 üzenetére

    robogóra is kell fizetni,akkor havi szinten nem fogok jobban kijönni
    Kiszámolta innen bárki, hogy havi szinten mennyit jelent a rendszám?
    Csak mert többször elhangzott, hogy 2 évente műszaki, hű, meg há...

    Nos ha nem emelik a vizsgadíjakat az egekbe, akkor ez kb. 500 Ft/hó
    pluszt jelent ahhoz képest, hogy nem kell műszaki. A rendszámot azt
    egyszer váltja ki az ember (van illetéke annak is, persze), de az sem
    jelent akkora havi extra terhet, ha az ember 3-4 évig használja a gépet.

    Egyébként kb. minden évben elhangzik, hogy jövőre jön a rendszám az
    50-es motorokra, és nagyon meg fogják szívni, akik nagyobbat hajtanak
    papír nélkül. Ahhoz képest eddig nem lett belőle semmi, szóval ki tudja.

    Szerintem ezen a hídon majd akkor menjünk át, ha odaértünk...:))

    Szerény véleményem szerint 110 kg alá a budai hegyekbe való feljutásra
    felejtős az 50-es "paripa". B jogsi mellé kell tolni egy B125-öt, azzal már
    lehet haladni is... Nem sokkal erősebb egy 125 4T, mint egy kihegyezett
    50 2T, de azért fogyasztásban (ha szempont) biztos, hogy előbbi nyer.:K

    Szerk: mondjuk a Kék Golyó annyira nem vészes, sőt, szinte már lapos.
    A Ráth Györgyön max. nem száguldanál, hanem lassan felkúsznál.:R
    Alattam (kb. 100 kg) egy 50-es 4T is felment a György Aladár úton, pedig
    az már durva.:D Igaz, hogy nem repesztett: volt vagy 20 km/h, de ment...
    Na annak volt a fogyija 2,5L, csak hát síkon sem ment valami jól, sajnos!

    [ Szerkesztve ]

  • wiki27

    csendes tag

    válasz wiki27 #31248 üzenetére

    Szia!

    Végre valami biztató!
    Nyugtass meg,hogy nem fog a motor alattam leállni a lejtőn?!
    :R

Új hozzászólás Aktív témák