-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz ludsimon #60489 üzenetére
Nem tudom ezekben van-e tuszelep, maradjunk az uszonal. Amikor megfelelo a benzinszint, az uszo lezar, amikor alacsony a szint, akkor kinyit, mint a wc tartalyban pl. Amikor 12 ezres fordulaton porog a liberty es osszeszippantana a vakuum a tankot is es omlene a benzin a karburatorba, az uszo akkor is lezar, ha megfelelo a szint.
-
félisten
En mar azt sem ertettem, hogyan lehet lehuzni a karbirol az uszot. Persze ha szetszedte a karbit uszohazastol es kiszerelte belole, ok. Itt jon a kovetkezo logikai ellentet, hiszen ha elotte nem folyt, akkor jol zar aminek zarni kell es nem okozhatott tulfogyasztast. Kb ez olyan, hogy mikor kinyitottam a csapot folyt a viz. Meg szep, mikor az a dolga, hogy elzarja a vizet.
-
félisten
válasz mumtaz #60504 üzenetére
Nekem sincs vele bajom, ez a gyerekessege azonban megszokast igenyel. Mar ha meg lehet szokni egyaltalan. Egyszer ossze kellene szamolni hany ilyen nekifutasa volt mar, szerintem annak a libertynek nincs olyan porcikaja, amivel ne lett volna valami problema, vagy kezdodo zorejek miegymas. Nalam az a multkori 8300-as rollniskosar kopogas viszi eddig a palmat.
mumtaz Nalam van tobb is. Miert?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz mumtaz #60519 üzenetére
Errol eszembe jutott a kormanyvaltos verhovina. Na azzal mit kezdett volna a kollega? Az aztan tenyleg olyan volt, hogy 12:04-kor meg "jo" volt, 12;07-kor mar nem indult, durrogott, folyt belole a benzin stb stb. Szinte mindig rossz volt akarmit csinaltal vele. Szerintem egy ilyet lepasszolnal ludsimonnak es 2 het mulva kenyszerzubbonyban fekudne betakarozva a szobaban.
-
félisten
válasz enginev3.0 #60531 üzenetére
Grat a mocidhoz! Olaj utantoltes. Gyanitom a vilagitas azert olyan, mert a tompitott ki van egve. Kivilagitani pedig mindig ki kell, azert vilagit folyton a hatso es az elsonek is kellene.
Valami jo kis videot keszithetnel rola, motorhang pl.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz enginev3.0 #60533 üzenetére
Az lesz a hutofolyadek tartaly, en azt is lecserelnem majd, marmint a folyadekot, ki tudja mikori. Igen, az valoszinuleg a tulfolyo.
Ok!
Bakker, most latom, hogy zold a castrol olaj. Akkor ez volt az enyemben is mikor vettem.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
A korroziogatlo hatasa lecsokken, kemiailag atalakul. Emiatt karosithatja a fem alkatreszeket, utobbi miatt pedig az aluminium osszetevoket is. 3-5 evente ajanlott lecserelni.
Arany szabály,ami működik ahoz nem nyúlunk.
Gondolom a fekfolyadekot se cserelted le, hiszen a fek is fog. A motor olajat is minek csereljuk, hiszen a motor mukodik.
-
félisten
válasz enginev3.0 #60543 üzenetére
En is a kezemben fogtam a gepet es szerintem eleg sok mindent sikerult megmutatnom. [link]
-
félisten
válasz Redneck #60561 üzenetére
Arrol nem is beszelve, hogy kb 100 meterre lehetett a lampatol. A trolit es 4-5 autot szamolva a kovetesi tavolsaggal.
ludsimon Nem veszik a fejedet. Ez megint olyan volt, mint a multkori tukros eseted, hogy meg neked allt feljebb, holott te voltal a szabalytalan es veszelyes.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz enginev3.0 #60572 üzenetére
Azt csak fejkameraval tudnad levideozni, ugy biztonsagos, egy kezzel szerintem olyat ne csinalj.
ludsimon Tenyleg jotanacskent mondom. Nagyon keves meg a tapasztalatod es a gondolkodasod sem erett meg egy nagyobb motorhoz. Par evet tolts el ezen a libertyn, aztan majd meglatod, nehogy rommatord magad, vagy masokat.
-
félisten
válasz enginev3.0 #60577 üzenetére
Akkor ne eroltesd. Csak kivancsi lettem volna a hangjara, ugy latszik, bonyolultabb annal, mint elsore tunt.
-
félisten
válasz mumtaz #60661 üzenetére
Ez esetben tenyleg csak az marad, hogy atnezed a szimmeringeket, membrant (nem tudom, membranos-e), lenyeg, hogy mindent, ami a forgattyushazhoz kapcsolodik, elkepzelheto, hogy az elosurites hianya miatt nem indul. Az olajpumpa szerepet azzal kizartad, hogy tiszta benzint fecskendeztel neki, ha a gyujtas/surites rendben van, akkor ugy el kellett volna indulnia.
-
félisten
válasz Topiccsendőr #60670 üzenetére
Szia!
Belatom, hogy szakmailag nem vagyok felkeszult a fejlettebb ketutemu motorokbol. Ugy ertem a membranos szivomegoldas, kipufogo jelentosege es koszonom, hogy Den-el probaljatok nekem elmagyarazni a dolgokat. Regen tanultam ezeket es nem kovettem a fejlodeset ezeknek a motoroknak, ebbol adodnak a szakmai hianyossagaim.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz #68036352 #60713 üzenetére
Szia!
Amiket en atneznek, gumik allapota, fekbetetek, en mocimon csak elol neztem meg, hatsohoz ugye kipuff le, azt hanyagoltam most, majd osszel ugy is gumizas, akkor ranezunk. Gyujtogyertya, pipa, kabel ellenorzes. Vizesnel, hutofolyadek csere, szivargasok ellenorzese, levegosnel turboventi ellenorzes, nics-e eltorve, fogak letorve, hutoburkolatok megvannak-e, nincsenek-e eltorve stb. Uzemanyag tank pucolasa, ez meg nalam is hatra van, ki tudja miota nem volt pucolva, lehet sosem. Kulon olajzasnal, olajpumpa, csovek ellenorzese, en az olajtartalybol leszivtam az olajat es repsollal toltottem fel. Levegoszuro csere, legszurohaz tisztitasa, szivocsovek ellenorzese, nem repedt-e. CVT deknit lekapod, szijat megnezed nem kopott-e, variot szetszeded, gorgok nincsenek-e megkopva (nalam meg ez is hatravan). Hatso lehajtasban olajat kicsereled. Akkumulator ellenorzese, saruk tisztitasa, ha szukseges. Szerintem ha ezeket atnezed es amugy megfeleloen mukodik a motor, akkor nagy meglepetes nem erhet.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz #68036352 #60722 üzenetére
Most nezem a tied az fura moci, akkor a vizes resszel nem kell foglalkozni. Az olajzasa nem tudom hogyan van megoldva, nekem a piaggion volt olajpumpa meghajto szij, ha a tied is ilyen, akkor azt csereld ki ujra, nekem a yamahan fogaskerekes rendszeru. A futomunel gumiharmonikak allapota, ha repedt akkor csere, tobbi futomu kutyut is nezd at, fogalmam sincs annal a tipusnal hogy van megoldva. Fektarcsakat is nezd meg, nincs-e valla, nem repedt-e, vilagitas, iranyjelzok, feklampak mukodjenek rendesen. Gumifekcso, ha van, tord meg, nem lehet repedezett. Nincs mit!
[ Szerkesztve ]
-
-
félisten
válasz szentkuti11 #60784 üzenetére
-
félisten
válasz ludsimon #60801 üzenetére
Sajnálom, hogy fáj, hogy én kizárólag pár embernek fogadom el a szavát, mert ők értenek hozzá abban amibe mások csak rosszindulatúan beleszólnak, lásd a fenti példát, de lehetne sorolni..
Biztos lehetsz benne, hogy nem faj neki. Csak magaddal szursz ki, ha ennyire leszukited az informacioforrast, amit elfogadsz.
Holnap reggel amugy is kezdodik elorol minden, szoval elpocsekolt ido az egesz.
-
félisten
válasz Redneck #60819 üzenetére
Elkepzelheto, hogy eleve kicsit kevesebbet kap a mocid es ez kompenzalodik mikor meleg van. En meg ezen a jogon nyilvan nem tapasztalhattam a kulonbseget, majd osszel/telen kiderul. Az autom viszont erezhetoen lelkesebb, mikor 16-20 fokok vannak, mint a 35 fokban es ez eddig minden autommal igy volt. Lehet ezek a kis 50-es blokkok nem annyira erzekenyek ra.
(#60821) ludsimon
Van ez a szokásom, hogy kijelentek dolgokat 0 tapasztalattal, amin változtatni szeretnék csak sokszor nehéz, mert én sem a saját fejemből találom azokat ki hanem más tapasztalatait olvasva adom tovább más tapasztalatait.
Ez attól függ melegben vagay hidegbn van beállítva...
Akkor ez utobbi most kinek a tapasztalata? Mert hogy nem a tied az biztos. De mindegy, nem is erdekel mar, csak az agyvize forr fel az embernek. Mondtam, hogy ma kezdodik minden elorol.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Koszonom szepen a reszletes elmeleti "oktatast" , szeretek ilyeneket olvasni. Dizelem van amugy, adagolos meg, viszont mar computeres vezerlesu, legtomegmerovel, egr szeleppel, intercoolerrel stb stb.
Azt nem is en vetettem fel a kerdezonek, hogy ez okozza a sebessegkulonbseget. Redneck irasara reagaltam, hogy a karbi beallitasa miatt mukodhet melegben optimalisan.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz korcsillio #60849 üzenetére
En is szoktam bunozni. Mondjuk piroson nem szoktam atmenni, stop tablakat eszre se szoktam venni, zarovonalat sem, meg atmegyek neha a kozeli parkon is, alkalomadtan jardan is motorozom, szoval nekem annyira nem hianyzik a rendszam.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Synology NAS
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Projektor topic
- Politika
- Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen