- DIGI kábel TV
- IFA 2024: Wi-Fi 7 és FritzOS 8 az AVM-nél
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenMediaVault
- Hálózati / IP kamera
- Pokémon-tolvajnak mondják, beperelték a fejlesztőt
- Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
- Java programozás
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Chereiose #63104 üzenetére
Igen, azt a 220 ezrest mondom. Ha jól emlékszem azt írta, hogy a helyszínen minimális alku beleférne.
"Amúgy a vidékiekkel az a bajom, hogy innen Budapestről max hétvégén tudnék lemenni megnézni, és ha esetleg meg is vennék, hogy hoznám haza."
Utánfutó? Vagy nem egyedül mész el megnézni, és ha tetszik akkor szépen hazamotorozol vele. Legalább le lenne tesztelve.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #63106 üzenetére
Valami ismerősnek nincsen mikrobusz? Robogóhoz a legjobb.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Chereiose #63110 üzenetére
Ehh.
Nem rég kipróbáltál egy ilyet 2T-ben ha jól emlékszem, de azt mondtad, hogy nem volt motorilag egy nagy durranás. Na, most ez, még ha hibátlan is a motorja jó eséllyel még attól is sz@rabbúl fog menni. Felejtsd el az 50-es 2T-t!
Abból, ahogy korábban már írta valaki minimum egy 125-ös kell.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Chereiose #63114 üzenetére
Ez is tíz éves már. Lehet, hogy még gyári a motorja de benne van, hogy pont abban az állapotban van amire már kéne költeni.
A múltkor írtam már, hogy azért mert valami már nem gyári az nem feltétlen sz@rabb mint ha még gyári lenne. Ha szakszerűen, normális cuccokkal van felújítva valami az simán lehet olyan minőségre mint a gyári. Ha jobban belenyúlsz a zsebedbe akkor még sokkal jobb is.
Megvettem már a főtengelyt is az Aerox-ba amit most csinálok, 52 ezer volt. Megnézném, hogy gyárilag mikor raknak bele ilyet, ami azt kibírná amit ez ki fog majd bírni.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz korpicschess #63116 üzenetére
Ezt gondolom inkább Chereiose-nak szántad.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #63120 üzenetére
Ezzel a kasznival SR50-ek készültek 2000 előtt vizes minarellivel is amik a piaggio blokknál is jobbak voltak. A legkiforrottabb, legbeváltabb típus.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Előfordul, hogy egy idő után cserélni is kell benne egyébként is.
Hogy több gyapotot beletenni?.......hát nem tudom, megpróbálhatod, de baromi nagy csendesedést szerintem ne várj. Milyen Gianelli amúgy?(#63124) Tothgera30 Jó, igazad van, ez nézőpont kérdése. Én jobbnak tartom.
Ami mindenkit érint az az, hogy alkatrész árakban is van különbség. Egy olcsóbb példa: A haverom a piaggio blokkos SR50-hez a szívócsonkot kb 8 ezerért veszi, a vizes minarelli-hez megveszed a feléért. Ráadásul szó szerint évente kell cserélnie, mert berepedezik neki mindig, hiába fújogatja minden félével.
Ami nem mindenkit érint de engem,és a hozzám hasonlólat igen, hogy jobban lehet tuningolni a minarelli-t és szintén olcsóbban. Nem véletlenül a tuningolok kedvenc robogója az Aerox a vizes minarelli blokkjával.
Egyébként jó a piaggio blokk is, egy szóval nem mondom, hogy rossz lenne.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #63128 üzenetére
"Teljesen mindegy hogy befecskendezős vagy porlasztós. A Morini nem bevált konstrukció"
Ezzel tök egyetértek. Ha meg valaki bele is akar piszkálni, hát arra sem a legjobb választás. Hogy ne az legyen, hogy én mondom kikerestem ezt.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Topiccsendőr #63139 üzenetére
Persze, hogy falsot szív, nem véletlenül cseréli! Érezni is egyből a motoron amikor ez megtörténik. Nem sima felszíni repedezés miatt cseréli. Ennyire madárnak nézed az embert?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Chereiose #63143 üzenetére
Az SR viszont nem rossz. Alkudsz még egy kicsit a helyszínen ha jó aztán szevasz.
(#63148) dzso22 Igen, a minarelli koppintásokkal kevés kivétellel valóban vigyázni kell. Korábban a morini-ről raktam be egy linket, itt van egy a minarelli-ről is. Ez egy jó kis oldal egyébként, utána lehet nézni mindennek ha valaki kíváncsi.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Szerintem felesleges itt márkákat felsorolni, mert mindegyikből lehet venni jót, vagy akár versenyszintű olajat is.
Az emberek gyakran abba a hibába esnek, hogy "túl jó" olajat akarnak venni. Értem ezalatt azt, hogy széria robogókba belevesznek olyan csúcskategóriás, 2T coss-ba vagy erősen tuningolt robogókba való versenyolajokat, amiket azok valójában el sem tudnak égetni. Ugyanis ezek jóval nagyobb hőfokon égnek csak el. Ezáltal szépen lerakódnak a rendszerben. Igen, a teljesen szintetikus olaj is le tud rakódni, mivel nem ég el.
Szerintem átlag, vagy enyhe tuningal rendelkező robogókba márkától függetlenül tökéletesen megteszik a 2-3 ezer forint közötti olajok.(#63167) urbi73 Azt így szerintem nem lehet megmondani, talán a kommenteket végigolvasva kiderül.
Na, ezekbe a robogókba kell a drágább olaj.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Topiccsendőr #63191 üzenetére
"versenyolajok altalaban ricinus alapuak, es nagyon suruk, amit nem tudnak az olajszivattyuk nyomni. csak ezert szoktak kiiktatni az olajszivattyut, nem azert, mert megbizhatatlan lenne."
Nem értek egyet. Igen is szoktak kiiktatni különolajozást biztonsági okok miatt, de ezen nem vitázom.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Topiccsendőr #63195 üzenetére
Távol áll tőlem, hogy én itt bárkinek ilyet mondjak, hogy "kussolj". De abban igazad van, hogy vitatkozni nem fogok.
Felesleges indokolgatnom, mert nekem is meggyőződésem van egy dologról és neked is."Eletemben nem.lattam beszart olajpumpat."
Én bizony már láttam, nem is egyet. Ne gyári széria cuccokat nézegess, ott jóval kevesebbet láthatsz.
Pár dolgon már túl vagyok az életem során, mindig is így csináltam-csináltuk, és ezután is így fogjuk ha ezt látjuk megfelelőnek."Szarul osszerakott blokkot annal tobbet, ami megragadt. Es az olajpumpara fogtak az agysebeszek."
Kikötött, illetve nem kikötött olajpumpás motor sem ragadt még meg nálam az élete elején. Hogy másnál mi történt, vagy hogy sz@rul raktak össze valamit az meg engem nem érdekel.
A legtöbb motor ami beállt alattam azok 2T crossmotorok voltak (ugye itt gyárilag amúgy sincs különolajozás), de hát ez benne van a pakliban. Bár nem is a kenés miatt ragadtak meg, hanem inkább már az üzemórájuk végét járták. Már szétszedésre voltak eleve ítélve.
Azért felesleges a vita, mert valamiről te is úgy gondolod, hogy jó mert azt tapasztaltad, és én is úgy gondolom egy másik dologról, hogy az a megfelelő mert az én tapasztalataim meg azt mutatják.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Topiccsendőr #63197 üzenetére
Hm. Átjött a cinizmusod, válaszolok.
Abban a "szogegyszeru szerkezetben" pont egy szög egyszerű dolog mehet tönkre. Mondjuk ugye egy büdös szóval nem mondtam, hogy a legegyszerűbb szerkezetek mennek tönkre egyfolytában, de a hibalehetőség természetesen azokban is benne van.
És mi van ha azt a szög egyszerű szerkezetet esetleg szíj hajtja? Ugye teljesen ki van zárva, hogy azzal a szíjjal bármi is történjen? Mindegy a lényeg, hogy te még nem találkoztál ilyennel. Ezzel én most nem tudok mit kezdeni.Menjünk arrébb a pumpától, lépjünk az egyszerűbb dolgok felé. Egyébként abba igazat adok, hogy sokszor a legtöbb hiba nem is magával a pumpával szokott előfordulni, hanem a csővel. Valami miatt eldugult cső, lejövő cső illetve a karburátorban közvetlen az olajcső bemenetnél találkoztam már problémákkal. A lejövő cső (robogóknál a pumpa felől vagy a karbiról jött le a nagy rezonanciától a rossz rögzítés miatt, illetve egyéb okok miatt.) hibával találkoztam a legtöbbször.
A megragadásra látom lecsaptál, megjegyzem jogosan, mert valóban helytelen dolgot írtam. Az előzőleg is már leírt megragadás szó benne maradt a fejemben gépelés közben, beállást szándékoztam írni. A beállás ugye egy gyűjtő "népszó", sok mindent magába foglalhat.
Én csak otthon szerelgetek magamnak a kis műhelyemben, illetve a barátaimmal kb 12-14 éves korom óta (most vagyok 37), és ezáltal természetesen jó esély van arra, hogy közel nem rendelkezek olyan tapasztalattal mint ha ezt valaha is főállásban csináltam volna. Egy nem Magyarországon szelelő emberrel meg végképp nehezen kellhetnék versenyre.
Én amit magamnak csinálok azzal tökéletesen meg vagyok elégedve, és számomra ez a lényeg. Természetesen segítségért is szoktam fordulni a nálam tapasztaltabb ismerőseimhez ha valamivel sehogy sem boldogulok.
Életem során azért találkoztam nem egy-két olyan emberrel, akik ezerrel lökték a szakzsargont, és a szakmai irodalmat kívülről fújták profi módon, de amikor tenni is kellett valamit, kézbe kellett venni a szerszámot, akkor az elméleti tudásuk hirtelen megbicsaklott, és nem húzta ki őket abból a bizonyos valamiből. És bizony nem egyszer láttam ilyet.
Ezt az utóbbit véletlenül se vedd magadra, csak megjegyeztem, hogy nem egy ilyen emberrel találkoztam már.Mindenki csinálja azt amit tud, és legyen azzal elégedett. Ez a legfontosabb szerintem.
Én holnap szerelek, de csak holnap mert több időm a héten nincs erre. Hétvégén meg motorozás, jó időt mond. Nem robogóval.Lehet, hogy egyszer majd olajtémában kikérem a véleményedet, hogy a gyártó illetve az elmélet állítása megegyezik e a valósággal.
A részemről valóban befejeztem.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz sityupityu #63198 üzenetére
Bocsánat, ezt elfelejtetem:
Egy dologra vagyok csak igazán kíváncsi. Már az előzőekben is rá akartam kérdezni csak ez kiment mindig a fejemből.(#63191) persuader "a jaso fd olajak az utcara legjobb 2T olajok"
Amikor kérdezték korábban, én szándékosan nem mertem írni egy márkára olyat, hogy a legjobb, mert szerintem nem lehet. De csak szerintem!
Ha ennyire otthon vagy az olajtémában akkor kérlek válaszolj arra, hogy mi alapján nevezed a fent említett olajat a legjobbnak?
A száraz adatokat kérlek most hagyjuk, a gyakorlatban mi támasztja alá, hogy ez az olaj más márkáknak a hasonló termékei fölé emelkedik? Esetleg valami adathalmaz birtokában vagy amire alapozod ezt az állítást?[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz sityupityu #63199 üzenetére
Ba...meg csak olvasok, de nem értelmezek! jaso fd!!!!!!! De nagy marha vagyok, még furcsálltam is, hogy nem hallottam róla. Este 11 van és hulla vagyok. Vállalom a F@szságot amit írtam minden következményével együtt.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Valaki mondta múltkor (már nem emlékszem ki), hogy neki nem vált be a Doppler SX86 kuplung, nem bírta a ferrodol rajta (megégett?). Én azt mondtam, hogy lehet azért mert nem hűtött harangal használta.
Már legalább kér hónapja nálam van a cucc, de csak most néztem meg jobban. Hát mit mondjak, valóban nem valami bizalomgerjesztő már így újonnan sem:
Nem nagyon tetszik a ferrodolozás rajta.
Így néz ki maga a kuplung:
A hozzávaló harang viszont nem tűnik rossznak:
Próbáltam kicsit faragni a költségeken, de most már nem vagyok biztos benne, hogy jól döntöttem. Bár ez sem mondhatni valami olcsónak, harangal együtt kb 35 ezer.
persuader Ma a szerelés mellett volt időm kicsit takarítani is, és találtam négy flakon castrol tts-t. Nem öregek, mindössze csak 1998-ban vettem őket (rájuk írtam anno). Itt még nagyon fiatal voltam amikor ezeket vettem.
Ennyi idő távlatában veszítenek ezek valamit a minőségükből? Te, mint nagy olajguru biztos tudod a választ.
Bár a tegnapi után (jaso fd) itt már én vagyok az olajguru. A kb másfél hete tartó, napi 4-5 óra alvás (a munkám miatt) kezdi kifejteni a jótékony hatását. Estére szellemi toprongy szintre süllyedek. Nem baj, már csak csütörtökig kell kibírnom.(#63206) tween Érdekes szín, bár nem mutat rosszul.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Peti N95 #63221 üzenetére
Igen, emlékszem, hogy beszéltünk róla.
(#63220) persuader A házon belül van a garázs, így ha kinn nagyon hideg van akkor sem nagyon megy 8 fok környéke alá. Előtte anyáméknál szintén hasonló körülmények között volt. Egyett majd kibontok és megnézem, hogy egyáltalán hogy is néz ki. Azért jó nagy marha vagyok, mert annak idején nem kevés pénzembe kerültek ezek az olajok.
(#63218) mumtaz Bocs, hogy nem emlékeztem, hogy te írtad.
Amit írtál arra majd holnap megpróbálok válaszolni, mert jelenleg már gyenge az agyam ahhoz, hogy átlássam a dolgokat amikről írtál. Megyek lefekszem.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz mumtaz #63223 üzenetére
Nekem itt több dolog nem világos, de majd segítesz:
Ugye hangolásnál mindig az első variátortól, görgőtől indulunk ki. Ha már nem gyári a meghajtás akkor meg kell találni a megfelelő súlyú görgőt (csak egy optimális van belőle), ha ez megvan csak utána nyúlunk a hátsó varióhoz, kuplunghoz. A kuplungot belőjük a megfelelő rugókkal,hogy hol nyisson.
Na most neked tök gyári a robogód (henger, meghajtás, kipufogó), és szerinted a kisebb súlyú görgőkkel (ráadásul 2 gramm a különbözet ami nem kevés) jobb a motor?
Ez az egész variálás egyébként a kuplung hozzányúlása után kezdődött?
Te most akkor a kuplunghoz igazítottad a görgők súlyát? Mert ha így van akkor az nagyon nincs jól. Lehet, hogy én értem félre az egészet, de majd helyreigazítasz, mert érdekel a dolog.Amit még nem értek az az, hogy ugye amikor elindulsz a motorral akkor nyit a kuplung és létrejön a megfelelő kapcsolat, de ez megváltozik menet közben amikor egy emelkedőhöz érsz?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz benceman00 #63248 üzenetére
Lehet, hogy ezt történt, de basszus, de nem a variot igazítjuk a kuplunghoz, hanem a kuplungot a variohoz.
Azért vannak a kuplungban a kis rugók, hogy hozzá lehessen igazítani. Ráadásul itt egy olyan kuplungról beszélünk amin még a rugó előfeszítést is lehet állítani.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Szerintem nem éri meg az egészet.
Ha nem érdekelnek a törvények akkor vegyél egy 180-as runnert. Pár éve rövid ideig volt nekem is. Ahhoz hozzá sem kel nyúlnod, megy mint a szél. Viszont alváz-motorszám alapján szerintem jelen helyzetben simán utána tudnak már nézni, nem tudod bemagyarázni a rendőröknek, hogy 50-es.(#63253) benceman00 Erősen zsebbe nyúlva akár 20 lovat is.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Tökéletes hangolással a Malossi sportból max 10-11 lovat lehet kihozni. Persze ha minden megfelelően van behangolva, megfelelő cső van rajta stb.
A pontos végeredményt meg ahogy benceman00 is írta, padon lehet lemérni.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz mumtaz #63262 üzenetére
A kompresszió rendben van neked ennél az új hengernél?
Egyébként ezeket a hengereket nem kell nem tudom mennyi ideig járatni.(#63261) Dj.Mike "Jól is ment végre a motor de kis fordulaton gyenge volt."
Alacsony sebességnél, vagy kis fordulaton volt gyenge? Csak mert a motor egy rezonátorral kis fordulaton eleve nem is tud úgy dolgozni mint a gyári csővel. Annak mindig pörögnie kell.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz mumtaz #63265 üzenetére
Persze, egy darabig kell, de nem annyi ideig mint anno a kgst országok termékeit.
Olvastam rengeteg tesztet különféle hengerekről, komolyabb bejáratást egyik sem igényel már.Nem vitattam egy szóval sem a hozzáértésedet, a kompresszióra is csak azért kérdeztem rá, hogy hátha már az a kiindulópontja a gyengeségnek. Tehát lehet, hogy valami nem oké ott. Csak egy gondolat.
Egyébként én ilyen kuplungcsuszással a hangolásaim során még nem találkoztam mint amit elmeséltél, egy rejtély nekem ez az egész. Persze elhiszem, hogy létezik, biztos, hogy nem szórakozásból írtad le, de nekem fura. Pedig agyaltam rajta.
Arra nem válaszoltál, hogy amikor azt mondod, hogy emelkedőn elkezd sz@rakodni az, hogy is van pontosan?
Sík úton elindulsz, és rendesen nyit és a kuplung? Tehát létre is jön a megfelelő kapcsolat, de elkezdesz emelkedőnek menni és mindez megváltozik menet közben?[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz mumtaz #63270 üzenetére
Így van ahogy benceman00 mondja, a fehér rugó nagyjából egy gyárinak felel meg. Valamennyi eltérés persze lehet.
A malossi multi vario témához:
Ugyanaz a görgőméret mehet bele, mint ami a gyári varióba volt, illetve amivel az jól működött. Meghagyva ugyanazt a görgőméretet is jobban fog gyorsulni a motor, és valamennyit a végsebességen is javítani fog. Teljesen másképp fog viselkedni ugyanazokkal a görgőkkel, persze jó értelemben, tágabb tartományokban fog dolgozni (a reklámszöveg amit a multi varioknál elhintenek jelen esetben mind igaz).
Azzal a görgőmérettel amit hozzáadnak nem kell foglalkozni, több robogó típusba is sokszor ugyanaz a vario való amik eltérő gyári görgőmérettel rendelkeznek (azonos blokkon belül is), nem tudhatják, hogy te pont melyik típushoz akarod venni.(#63276) Dj.Mike De hol volt a variátornál az a hézagoló, mert baromira nem mindegy?
Ha csak az volt a célja, hogy a berúgáskor minden stimmeljen akkor az a nyomólap mögött volt! Akkor nem a csapszeghez kell berakni! Az oda való alátétek az éjszíj megfelelő kihézagolására valók. Ha onnan elveszel, vagy hozzáraksz (bármilyen vékony is), akkor azzal megbontod a megfelelő beállítást, elhangolod a meghajtást.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Dj.Mike #63289 üzenetére
Most, hogy mondod már tudom, hogy onnan hiányzik és én tisztában is vagyok az ilyen jellegű problémával.
A szerelő gondolt egyet, és az elveszett helyett csak úgy hasraütésszerűen berakott egyet? Az f@sza, csak mert ott akár tizedmilliméterek is számítanak. Ahogy kopik a szíj, úgy kell minimum egyszer utánahangolni (vagy kivenni) az alátéttel, hogy tökéletes maradjon minden. Egészen addig, amíg nem raksz be új szíjat.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Dj.Mike #63293 üzenetére
Figyelj. A legfontosabb az, hogy az éjszíj megfelelően legyen kihézagolva. Ez a hajtás miatt nagyon fontos nem pedig azért, hogy összeérjen a berúgó racsni. Ha az ékszíj hézagolása után még szükséges hézagolás, hogy megfelelően működjön a berúgó racsni is természetesen annak a hézagolását is meg kell oldani valahogy ( pl plusz hézagolás a nyomólap mögé), de mindenképp külön kell kezelni a kettőt.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Itt a jó idő gyerekek!
Aki tudja az használja ki. Én ma nem dolgoztam (holnap sem), mentem is egy jó nagy kört.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz tevike #63338 üzenetére
Látom már kaptál képeket.
Igen, Honda Dio. A névalkotóknak valószínűleg nem az lebegett a szeme előtt, hogy a mi nyelvünkön hogy fog hangozni. Van külön AF-34 és van AF-35 is.(#63340) dave93 Én nem tulajdonítok neki nagy jelentőséget.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz body007 #63343 üzenetére
Ő....igen is, meg nem is.
Korban valóban van különbség pl egy Af-18, Af-28, vagy egy Af-34 között. De az egymás mellett lévő számúak pl 27-28, 34-35 viszont nagyjából egyidősek, vagy legalább is gyártották őket egyszerre is. Felszereltségben van különbség köztük, az egyel nagyobb számúak gyárilag jobb felszereltségűek (tárcsafék pótféklámpa stb).
Természetesen motorban is vannak eltérések. A legnagyobb különbség, hogy az Af-34 és a 35 már fekvőhengeres. De ezeken belül is vannak variációk (eltérő kuplungok, fojtások kipufogók stb).[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz benceman00 #63350 üzenetére
Nekem a legnagyobb 2T robogóm egy 180-as Runner volt, igaz, csak egy hónapig volt nálam.
Nem azt mondom, hogy úgy ment mint a 250-es CR hondám (már befejeztem a crosst), de szépen lehetett pirítani vele. Az a kategória volt már, amivel már városon kívül is viszonylag kényelmesen lehetett előzni.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Casoli #63363 üzenetére
Nem törvényszerű, hogy módosítani kell a benzin levegő arányon. Ötvenes vasra felrakva egy rezonátort előfordulhat, hogy még a fúvóka méret is maradhat. Bár az is igaz, hogy ez azért nem gyakori. A gyertyakép majd eldönti.
A hasznos fordulatszám tartomány meg nem általában hanem mindig feljebb tolódik.(#63364) mumtaz "8500 környékén kezdi az elektronika elvenni az üzemanyagot (fordulatszám korlátozás)."
Ha ez van akkor ilyen motorra tök felesleges egy rezonátor. Csak ront a helyzeten.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Szerintem biztos, hogy nem. Egy pár rezo volt már nálam, de még egyikhez sem adtak ilyet.
Viszont egy valamirevaló rezonátor több elemből van összehegesztve (bocs mumtaz, tényleg nem az ócsárlás miatt írom) nem úgy mint ez. Nem egy minőségi darab. Így még azt is el tudom képzelni, hogy talán tényleg ilyet adtak hozzá
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz norbert1998 #63409 üzenetére
Az öreg szíjnak lemérhetnéd a szélességét. Kíváncsi vagyok rá. Biztos, hogy 37 ezer volt benne? Csak azért, mert az baromi kemény.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz -Mosquito- #63420 üzenetére
Én mag csak azon csodálkozom, hogy azzal a kopott szíjjal képes volt egyáltalán 30-40-nél többet menni.
Mert ugye normális esetben nem azért cserélünk szíjat, hogy ne szakadjon el (nem megyünk addig vele), hanem, hogy a szíjkopás miatt ne essen vissza drasztikusan a végsebesség.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
- Horgász topik
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Premier előzetesen a God of War: Ragnarök PC-s kiadása
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Meghozta a 9. generációs V-NAND dizájn QLC-s verzióját a Samsung
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen