- Kitört a botrány az Amazonnál az irodai munka miatt
- A tenger alatti kábelek nemzetbiztonsági kockázatot jelenthetnek az USA számára
- Geopolitikai kockázatok elől fut Tajvan legnagyobb chiptervezője, a MediaTek
- Úgy néz ki, hogy vizsgálatot indít az EU a Temu ellen
- Rohamosan nő Elon Musk AI-cégének az értéke
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #85667 üzenetére
" Az osztrák KRS-csoport projektje Kínában készül, de Ausztriában tervezték. Külsőre, mint egy angol veterán, a neve viszont egy német kisvárosé. A blokk ugyanakkor japán felmenőkkel rendelkezik, Suzuki-licenc alapján készül." [link]
Nem tudom min agyalsz, de ahogy én látom, úgy felmentek a Benelli, Keeway, stb.. 125-ös árak, hogy ha most 125-öst vennék akkor ezt: [link]
Még nem emeltek árat: [link]
Ez is ősi technológia, de bármiben lefogadnám, hogy tovább bírja bármelyik kínainál. -
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #85671 üzenetére
Ezt irni akartam tegnap, hogy a kereskedok HAHU-s arat nem szabad keszpenznek venni. Sok esetben amikor szemelyesen mesz be a konkret peldanyert erdeklodni, akkor hirtelen kiderul hogy az "akcios volt de mar elfogyott" vagy "kollegank elirta, de kijavitjuk" stb stb. Termeszetesen ezekkel az arakkal megy a hirdetes meg boven heteken keresztul, amikor mar a meseben sincs ilyen aron motor az orszagban.
A jobbik eset, amikor van valahol kisbetus resz.Lehet kocsogseg, de en anno raeresztettem a fogy.vedelmet az egyik ilyen kereskedesre, mar csak amiatt is mert hulyenek neztek. Elozo evi modellt hirdettek 150-200k-val kevesebbert akcioban(tobb tipusbol).
Telefonon erdeklodtem, persze-persze van minden, menjek be hozzajuk.
Bementem, mondtam melyik erdekel, erre "jaj, pont reggel papiroztak le az utolsot belole, csak nem volt meg ido levenni". Aztan rakerdeztem a tobbi hirdetett tavalyi modellre, amire az volt a valasz, hogy sajnos azokat is mar megvettek, csak idei van +150-200k-ert, ertheto okokbol mar nem is lesz egyikbol sem mert elfogyott a tavalyi keszlet. Mondtam, oke akkor meg majd visszanezek.
Ezutan egymast koveto 2-3 nap meg kerult fel ujbol HAHU-ra toluk ujabb es ujabb ilyen hirdetes
Na ekkor ment HAHU-s linkekkel, screenshottal email a fogy.ved-nek, es 1 het mulva kaptam is hatarozatot hogy kaptak egy kis ejnyebejnyet, a nem letezo termek nem letezo araval kapcsolatos hirdetesek miatt.Akkor el is tunt az osszes ilyen hirdetesuk.
Normal esetben nem foglalkoztam volna vele, de egy fel napomat el@#$tam hogy kimenjek hozzajuk, meg maga az egesz hulyenek nezes ami irritalo volt. -
FeniX-
senior tag
válasz FeniX- #85673 üzenetére
Időközben, ha minden igaz, az egyik futár ismerősöm eladná a 250-es cbf hondáját. Már majdnem 100.000 km van benne, de karban volt tartva, hisz munkaeszköz volt. Kívülről elég lelakott, de elég sokmindent felújított menetből. Elvileg a hahun is fent van, és most annyi a baja, hogy a szivató bowden be van szorulva.
Szabad ezeket még megvenni a 'világ összes km'-ével? -
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #85674 üzenetére
Mi apósomtól vettük át az akkor 18 éves Passatot. Ő napi munkába járósnak használta, megunta szervizelni, komoly baja nem volt, de a kopó-fogyó dolgokat ette meg az idő, meg a kora. Nálunk már volt vezérlés cserélve, hátsó fék, az átvételkori központi zár hibája megcsinálva, a sárvédőívek lefestve, egy rohadó küszöb kilakatolva, gázteleszkópok cseréje. Ezekért nem haragszom, használatból ered. Viszont az ECU megcopatott, vonattal kellett temetésről hazajönnöm.
Ha egy munkára használt gépet letesznek, az azért van, mert már nem hatékony, vagy a hatékonyságot kockáztatja. Meg szabad venni, de bármi is történhet, mindig legyen B-terved, mikor használatba veszed.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #85682 üzenetére
Meg nem. Eddig meg nedves uton nem kellett vele mennem, szoval nincs meg az indittatas a cserere 😄
Lehet kihuzom a szezont, bar a gumi arakat elnezve dragabb lesz kesobb.Most szelephezagot kellene ellenoriznem, illetve vegre az 1 eve vett Givi dobozt felraknom, valamint a Vinot rendbeszedni/kiglancolni eladasra, mert az sem ment 8-9 honapja.
-
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #85705 üzenetére
Miután újra elővettem a robogót, első ősszel, mikor elraktam, majdnem teljesen kijártam belőle (lusta voltam lebontani a burkolatot és leengedni). Tavasszal porszárazra kipárolgott belőle a 95-ös.
Második télre már teli tank 100-assal használtam, ahogy az egész szezonban.
Harmadik télre meg kb júniustól állt a motor (baleset, derékfájás) fél tank 100-assal és áprilisban lett elindítva azzal az üzemanyaggal és ki is jártam belőle.
Mindhárom alkalommal teremgarázsban állt, ahol télen is megvan a 10°C és napfény nem érte. Mozdítva is csak azért volt néha a robogó, mert kellett a hely pár órára.Adalékokban nem bízok. Nem tudni, melyik kút mit kever az adott üzemanyaghoz, illetve hogy mi van a bolti adalékban. Ezen felül az adalék mit old ki az üzemanyagrendszerből, ami gondot okozhat. Persze egy 2T robogó nem egy ördöglakat, inkább a nagy nyomású üzemanyagrendszereket kell félteni, ami a modern autókra jellemző, vagy a 15-20 éves autókra, amik néhányszázezer km-t már elmentek és a fene sem tudja, mi ülepedett le a tankjukban.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #85705 üzenetére
Kb ilyen napi hasznalosnal aminel viszonylag surun tankol az ember, akkor ha nem fer bele, nem fontos folyamatosan csak 100-ast rakni bele. Hamarabb elfogy a tankbol mint hogy gondot okozzon.
Viszont ha aranylag keveset megy az ember, sokat all a motor, illetve hosszab idore lerakod, akkor erdemes a 100-as. -
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #85734 üzenetére
Nem. Kis kerekűből maximum a Piaggio Typhoon (Puch, Gilera néven is van ugyanez), ott a széles, ballonos gumik jól ellensúlyozzák a kis átmérőt. Ezenkívül az 50-es, tehát elvileg 50km/h utazósebességgel használják. Ez a kis gyösz meg könnyen menne 90-el (Bár ekkora plexi visszafogná, gondolom..). Én félnék vele nagyobb sebességgel egy úthibára, kátyúba belehajtani.....
Nem a kis kerékkel van gond véleményem szerint..Hanem az útjainkkal. -
Rivaul
addikt
válasz FeniX- #85734 üzenetére
Szerintem meg igen is vehető. 10 col és 10 col között is van különbség. A Jog tízeséhez képest az Amicoé mint ha a duplája lenne. Nem azt mondom hogy élmény vele szar úton menni. De ez a fajta tízes annyira nem használhatatlan. Nem emiatt vetnék el egy nekem amúgy tetsző vételt.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #85751 üzenetére
Csak mondom, hogy erdemes a hasznalt cuccokat nezni FB-n/HaHu-n.
Tavaly pont igy fogtuk ki 500-ert a 2800km-t futott 1,5 eves Superlightot sogoromnak.
Tegnapelott lattam egy 2021 (kozepi) 2000km-t futott Superlightot talan 600k korul.Szoval erdemes racsekkolni, mert sokan megveszik A1 jogsi melle mert eleg lesz az, aztan azzal a lendulettel kezdik is a koraltlant, mert raereznek az izere es cserelik. Rokoni korben is volt nem egy ilyen, de pl a sogoromet is egy ilyen arctol vettuk meg, a Superlight melle mar megvette a Kawasaki Vulcan-t.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #85753 üzenetére
Attól tartok, nem 700ft lesz a benzinár....Mire leveszik a támogatást. Meg azt gondolom, ha itt felmegy 8-900 ft-ra az üzemanyag (Én ennyit gondolok őszre, ne legyen igazam ám, a háborútól függ), akkor megint felmegy a motorok ára, mármint nem a nagyoké, hanem ezeké az 50-125 ccm-es csettegőké, amik 2 liter benzinnel elmennek. Lesz az az üzemanyagár, amikor sokan leteszik az autót.
Szóval én azt mondom, vágj bele. Bukni nem igazán tudsz, amennyiért veszed, annyiért eladod később....
Honda CUB nem tetszik? Tartós, éhségsztrájkoló. [link]
Ez esetleg..? [link] -
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #85855 üzenetére
Vegre, grat!
Hidegen nagyon rovid ideig lehetseges egy pici torpanas, de melegen nem igazan, legalabbis nekem nem remlik hogy mire gondolsz igy elsore.
A labfeket nekem is picit szokni kellett, hiaba nekem nem telitalpas a labtarto, de en pl annyira megszoktam, hogy kombi fek miatt csak a hatsoval fekezek mar szinte.Az "lustasagon" egy picit lehet meg finomitani, mert szerintem neked is gyarilag 17-es elso es 41-es hatso lanckerek van gyarilag. A K-Light-on pedig 15-os elso es 41-es hatso lanckerek van, pedig sulyra nagyjabol hasonlo, a blokk pedig csont ugyanaz.
Emiatt a K-Light erezhetoen dinamikusabban indul meg hozza kepest, meg az elejen csinaltunk a sogorommal egy ilyen tesztkort az o Superlight-javal, ugy hogy cserelgettuk egy szakaszon. Raadasul vegsebesseg is hasonlo, szoval erdemes azt a -2 fogat kiprobalni.
2500Ft egy elso lanckerek, nem nagy tetel egy teszt erejeig.A tankra lehet erdemes lenne az also felre valami matt atlaszo foliat nezned nehogy kikezdje, a matt fenyezes kenyes ilyesmire.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #85857 üzenetére
En azt mondom, hogy ha gebasz van, akkor azt az elso par szaz km alatt ugyis kitapasztalod/eszreveszed.
Elso garis szerviznel megcsinaltatod, aztan le van tudva, utana meg megcsinalod te az olajcseret.Utana meg azt a 20-ast kipotolod, aztan kijon belole egy gyari bukokeret elore
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #85883 üzenetére
Mondjuk a takaróponyvákat az autós topikban is köpködik.
Nekem van csak az ülésre való és van egy teljes gépet betakaró. Utóbbi 2 éve van meg, még ki sem bontottam. Inkább tavasszal letüsszentettem kompresszorral a motort a mosás előtt. Poros a mélygarázs.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
FeniX-
senior tag
válasz FeniX- #85917 üzenetére
Gondolom, amíg lesz, aki megvegye ezeket a drága motorokat is, nem fogják lejjebb árazni magukat.
Nem kell messzire menni, kb. 1-2 hete olvastam a nagymotoros topicban a bejegyzéseket és nem akarok általánosítani, de ott senki sem volt megijedve az áraktól. :-D
(Ez duplán off, és pejoratív is valamennyire) -
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #85917 üzenetére
Nem tudom, hogy ez a 125-300-as blokk milyen fejlesztes (ami kis tulzassal a henger/dugo/fotengely trioban kulonbozik ranezesre).
Mindenesetre az mar jelzeserteku, hogy minosegben milyen iranyban probalnak menni, hogy a robogoikbol az uj Vieste 300-as blokkja az kompletten egy 300-as vizhuteses Piaggio blokk, amihez a Keewaynek nincs koze.
Ez sajnos mar az arazasukon is meglatszodik, mert egy egy ilyen modellell kozelednek a nagy markak araihoz a kisebb kobcentis szegmensben.Nekik vannak mas meretu blokkjaik is kulfoldon regota(India, Brazilia, Izrael stb), ahol pl a K-Light-bol van 200-as egyhengeres, illetve identol 250-es kethengeres V blokk. Gyanitom amibol nalunk csak 125-os erheto el, azoknak a blokkjai eselytelen hogy beferjenek az EURO 4-5 besorolasba, mert pl egy 200cc-s K-Light blokk az henger/dugo parositasban ter csak el a 125-tol.
Ez az idei 250-es kethengeres V motoros K-Light, itthon nincs meg rola hir se, hogy lenne. Ez latszolag egy masik fajta V blokk.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #85948 üzenetére
Ha varsz egy kicsit, akkor mondom mit erdemes.
Pont ma reggel gondolkodtam rajta en is, szoval beszelni is akartam Kekhold Ferivel, hogy mi az amit erdemes elore/hatra, ami kaphato is esetleg parban(kicsi az eselye).Neked az elso gumid masabb meretu mint ami nekem kell (neked ugye 110/90 r16, nekem meg 90/90 r17). Egy Mitas MC7 is merfoldekkel faszabb lehet mint a gyari, vagy Heidenau K36.
Hatsobol meg vagy Pirelli City vagy Conti Tour. Bridgetstone lenne meg hatra esetleg.A gond, hogy most rengeteg gumi ami esetleg parban is lenne (pl Dunlop D404) abbol van hogy hatso atmenetileg nem kaphato, de van amelyik parosbol az elso sem
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #85952 üzenetére
Nincs megkotes markara. Mintazatban valamint tipusban legyen azert azonos.
Nem vagyok benne biztos, hogy belsos kell neked, Nekem is tomlo nelkuli a gumi, ketlem hogy varialtak volna vele(gyari alkatreszek kozott is csak gumit latok, belsot nem). Neked is kullo nelkuli a felnid, tuti nem tomlovel szerelt.
Pl a Keeway TX-nel a gyari alkatreszek kozott is kulon hozza a kulsot/belsot, mindent robbantott abran is. -
FeniX-
senior tag
válasz FeniX- #85954 üzenetére
No, hát félúton a Hómofisz és a délutáni munka között beugrottam a nálunk lévő kamion-autó-motorgumishoz és direkt azt a srácot hívtam oda, aki a motorokat szokta szerelni, hogy nézze már meg, hogy mi a pálya.
Mondta, hogy mindkét kerék tömlős, úgyhogy olyat rendeltem. Az első gumit tök jó áron, 30 körül megcsíptem (metzeller, és pénteken fel is rakja) viszont a hátsó az hiánycikk, úgyhogy azt lehet, hogy a kékholdnál fogom, vagy másútt, csak nekem ez volt közel. Mindenesetre, érdekes, hogy tényleg tömlős.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #85955 üzenetére
Akkor neked valami masabb gumi lehet mint nekem, mert nekem nem tomlos(es elvileg neked se az lenne a gyari).
Irtam is privatot, kozben mit beszeltem Kekholddal, hatso gumibol ami jo is lenne azt most egyelore egyik gyartotol/nagykertol se lehet rendelni. Sajnos nem csak amiatt, mert mintha speci meret lenne, hanem eleg sok gumival ez most a helyzet
Mindenesetre meghagytam, hogy ha haver lat valahol nagykernel barmelyik lehetseges hatso gumibol rendelhetot vagy keszleten levot, szerezze be mindenkepp, aztan akkor egyben cserelem.[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
-
Steve_Brown
aktív tag
válasz FeniX- #85974 üzenetére
Egy hatalmas előnye van az elektromos autóknak, a hatásfokon, a lehetséges tiszta energián és a fékezéssel való energia visszanyerésen kívül. Az pedig az akkumulátorok újrahasznosíthatósága.
Egy elektromos autó nálunk használva 50 ezer kilométer használat után dolgozza le azt a hátrányt amit az előállításának szennyezésével szerez. Ez a svédeknél 15 ezer km.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #85981 üzenetére
Az teljesen normalis, neha elofordul elso olajcserenel, mar az elso par km utan valoszinuleg ott lett volna benne ha nezed, kitudja honnan hordta ki az olaj.
Egyebkent en se vartam meg anno az 1000-et.Az oldalso kemlelo nyilast nem erdemes mercenek alkalmazni, mert ha mennyiseg es nivo palca alapjan megvan a mennyiseg, akkor leallitott motornal teljesen elfedi.
Ha pl az alapjan lovod be az olajszintet, hogy leallitott motornal kb kozepen legyen, akkor jaro motornal teljesen uresnek mutatjaGumibol akkor Dunlop lesz hatra? En elore Pirelli Angel City-t, hatra meg vagy City Demont vagy Bridgestone Exreda Max-ot rakok valoszinuleg(hatsobol amelyiket hamarabb sikerul beszerezni).
Ezekben a meretekben sajnos a Continental kiesett, mert nedves uton nem tul jol viselkedik a tobbihez kepest[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #85991 üzenetére
Gyari lanc, kellene allitani rajta, de igy hogy gumizva lesz nemsokara en nem bajlodok vele 😃 Amugy is tervben van, hogy valami normalis lancot kap hosszabb tavon. Ezt a ket dolgot emlitettem az elejen(illetve nagyjabol ez masoknak is a tapasztalat), hogy a gumi az nedves uton elegge gaz, meg a lanc az hamar nyulik.
Olajbol en siman az 1 litert bele tudtam tolteni, igaz rendesen kicsopogtettem. Szaraz feltoltes elvileg 1.2, olajcserekor 1.1 liter.
Anno a Motorcenterben szervizkor nekem is boven 1 liter alatt toltottek bele. -
FeniX-
senior tag
válasz FeniX- #86000 üzenetére
Folytatódnak a bejáratós anomáliák. :-) A kuplung meg az egyéb perifériák mikortól számítanak 'bejáratottnak' ?
700 km:
Nem tudok szépen elindulni a motorral. Vagy bénázásaim közepette azonnal rámegy a kuplung, leesik a fordulat és legalulról próbálja meg felszenvedni az elindulást a motor, vagy iszonyat mód felpörgetem és csúsztatom a végtelenségig. Nagyon bosszús vagyok magamra, emiatt.A másik, hogy már legalább 3x történt, hogy indítózáskor, mintha így megszakítanák a folyamatot, abbamarad a dolog, újra ráindítva pedig azonnal beindul a motor. MIntha pont a sürítés ütem előtt 'akadna el' az önindító.
Kis bosszantó apróságok ezek, ja és persze 3500-ös fordulaton megmaradt a "torpangatás" is, amit nem tudok másképp nevezni. Mintha ki-kihagyna a gyújtás, olyan érzet.
Az 1000 km-től várom az áttörést. (persze, miért is? fingom nincs)
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #86001 üzenetére
Nem tudok km-t mondani, de az elejen nekem is fura volt a kuplung erzesre, kicsit hasonlo ahogy mondod, most hogy belegondolok.
Probaltam allitgatni a holtjatekon az elejen, ahogy nekem kenyelmesebb, de szep lassan "osszeallt".Az inditozas meg a torpanas az passz.
De valamikor majd osszefutunk aztan megnezzuk az enyemmel osszehasonlitva. -
-
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #86012 üzenetére
Első keréknél ennyire kopik a festék a felniről, vagy rosszul látom..?
Más (Már ha belefér a topikba): Tegnap lementem a Rába partra Nickre, horgászbemutatót tartottak. Meglepődtem leértem, egy csomó veterán motor állt ott. Ha jól értettem, Szelestén volt valami veterán piknik, csak utána megálltak Nicken is.
Volt MZ, Pannónia hegyek......
Benzinszag, kétütemű füst, Pannónia pöfögés.... Jaj de jó volt látni, hallani..És szagolni is!
Körbenéztem, volt Simson Swalbe, KR2, Komár is.
Tisztelet ezeknek az embereknek, hogy karba tartják és megmutatják ezeket a letűnt kor emlékeit.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #86115 üzenetére
Fékezésnél az első fék tud nagyot lassítani, oda tolódik a súly, szóval szerintem szinte természetes hogy hamar csikorog a fék.
Más: Huh, milyen fékcsikorgást műveltem, leizzadtam, így még nem jártam....Levezettem vagy 600km-t fater autójával, odaadta az öreg (78), mert dízel, alig eszik, azzal mentünk lányom diplomaosztójára Pécsre. Semmi baj sem volt, de visszaültem a saját Ignisembe. Forgalomba mentem, abszolút nem hajtottam gyorsan. Előttem fékeltek, én is leszálltam a gázról és fék....Azám, de máshol van, vagy máshogy áll a pedál amit megszoktam, mellé léptem. Valahogy a pedál mellé csúszott a lábam...Előttem meg féklámpák...Huh, kéziféket behúztam, nem blokkra, csak hogy lassuljon a kocsi, de azért volt csikorgás, aztán meglett a fék is..Leizzadtam. Aki mögöttem jött, utána 50m követési távolságot tartott, szerintem nem értette mi történt, gondolta részeg vagyok..... -
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #86125 üzenetére
Mennyi, 80 a végsebesség..? AZ elég gyenge, ha hozzászámolom hogy minden km óra csal kb 10%-ot, természetesen felfele.....
Óra szerint menni kellene legalább 100-at, ami valójában kb. 90 km/h.
Legalábbis erre jutottam mikor videókat nézegettem, volt végsebességes videó is, GPS-el.
SZerk: Hirtelen ezt találtam: [link]
Más: Láttátok, 500-as Keeway, ez is új: [link][ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #86125 üzenetére
Valami 80-90 kozott remlik. Neki is tavaly az volt az elso amit mondtam, hogy erdemes lenne az elso lanckereket kicserelni probara akkorara, mint az enyem. Full ugyanaz a ket blokk, sulyban sem ter el a ket motor. Hatso lanckerek szintugy 41 fogas, lanc pontosan ugyanugy 134 szem, viszont a neked 17-es lanckerek van elol, nekem meg 15. Az kb 13-14% minusz nyomatekban, sebessegben meg ugyanennyi plusz lenne elvileg.
Viszont gyakorlatban az en motorom jobban ment alatta. Szerintem bizonyos sebessegnel mar egyszeruen az a -13-14% nyomatek illetve a motor pont keves hozza, hogy elerje a tenyleges vegsebesseget a 17-es lanckerekkel. 2,5k egy kislanckerek, egy probat meger.Szerk: ne feld kiforgatni, kell neki es ra is jossz, hogy aranylag magas fordulaton jon ki az a keves ero belole, illetve nem szentiras a fordulatszammero, szerintem sokat csal.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #86131 üzenetére
Nem fogyaszt az tobbet, csak mivel sose szamolom illetve nezem mennyi km-nel mennyit tankolok, igy nem tudom decire pontosan. De jo hogy feljott, mert pont ma tankoltam. 4,8L-t sikerult szinte szinultig tankolni 200km-re, szoval boven nem 3 liter az. Ez full varosi fogyasztas.
A lancbol nem kell elvileg kiszedni, mert annyit pont enged fesziteni/engedni. De ha raerunk, akkor megszamolhatjuk majd, hogy mind a 134 szem megvan-e mindket lancon -
Pfiucska
aktív tag
válasz FeniX- #86131 üzenetére
2020-2021 kozott volt egy Keeway TX-125-nk a csaladban (nem lehetnek nagy kulonbsegek a blokkban), es en altalanossagban kimeletlenul jartam vele mert a tesom 500-asaval jartunk egyutt 3l-t sosem evett..
Aztan volt egy yamaha yzf-r125-m, ezt szinten nem tul sokat kimeltem es emlekeim szerint az is csak akkor erte el a 3l-t, ha Hereg-Bajna kozott nyomtuk + autopalyan is ora szerint 110-120-al utaztan vele.. tehat kozel a vegsebessegen..
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest