-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
..a linked nekem nem nyitja meg.
Egyébként meg kell nézni akkor a csigát, lent a keréknél.
Elképzelhető, h el van törve, így nem hajtja a spirált. Az egész egy végtelen egyszerű szerkezet, könnyen rá lehet jönni a hibára.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #19828 üzenetére
Végre!
Totalbike kezedményezésre már láttunk példát; meglett a B125.
Itt az újabb. Most fognak torkosan szívni, akik 50-esként használjáka nagyobb robogókat.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #19831 üzenetére
Kb. 3x írtam le, h az után vedd meg ha rendszámot kapott. Pont az ilyen esetek miatt.
..noh de ha ők tényleg meg tudják csinálni, akkor nem para. De, mindig, mindent papírra kell vetni. Mivel, mi van ha azt mondja a kereskedés, h 'jah bocs, ezt mégsem lehet rendszámozni, mert nincs origi forgalmi' - pl. Jó nagy szopás, aztán lehet pereskedni, h ki mit mondott.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz AndrewTdi #19836 üzenetére
Szia,
Ha, megbízható, korrekt állapotú robogót szeretnél magadnak, akkor a keretet 300k-ig told fel valahogy.
Nagyjából annyiért tudsz olyat vásárolni olyat, amit nem kettőből raktak össze kis túlzással és gondozott, nem karcos, szép állapotú. Noh és persze rendszámos, vagy rendszámozható.
Pár kérdés;
- mire akarod használni?
- mennyit mennél vele egy évben?
- 2t vagy 4t?
- van-e valami elvárás teljesítményt illetően?
- nagytestűt vagy közepest (mint pl. a Runner - nekem is olyan van, 180-as 2t ) szeretnél?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz AndrewTdi #19838 üzenetére
2t előnye:
Dinamikusabb, jobban gyorsul, erősebb, jóval egyszerűbb technika, könnyebb szervizelni is.
Hátránya: kicsit többet eszik (enyém pl. 4l/100 vegyesben), ha viszont nagyon kopott és el van karburálva akkor még többet.
Elvileg a tartóssága kevesebb, mint egy 4t motoré, de ezt én megcáfolni igyekszem a saját 180-asommal.4t előnye: kisebb fogyasztás, elvileg tartósabb,
Hátránya: bonyolultabb technika, ha komoly a baj, otthon nehéz orvosolni. Gyengébb, lomhább.Talán ennyi.
Alapvetően akkor egy sportosabb külsejű robogót keresel. A Runner teljesen jó alternatíva lehet, ha megbékélsz a 4 - 4,5 körüli fogyasztással. (Ha volt, akkor úgyis tudod h mennek. Még 90-ről is lazán lehet vele előzni.)
Egyébként a Runner-rel is tökéletesen lehet menni ketten. Nekem sem volt célom két személyre tervezni vele, de menetdinamikát tekintve simán megbírkózik kettőnkkel is. Hely meg abszolút elfogadható rajta.
Ez a 180-as fotókról korrektnek tűnik.
További alternatívák;
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
A francokat. 125-180-as papír nélküli Majesty-ket konténerszám hordták/ják be olaszból.
Google-ban is találtam alkatrészt, de h lásd; vatera. 2-2500Ft-ért már van idom.Blokkjuk meg rendben van, ha kíméli az ember, tartós.
X8, X9 is okés, viszont abból 300k körül szeirntem nincs papíros, vagy papírozható korrekt, szép példány.
Ráadásul ezek inkább 'túrarobogó' kategória, mint sport.Az SR125-150 teljesen okés, viszont levegős Pigi blokk, azért is linkeltem a végére. Vízhűtés főleg hosszabb távon kifizetődőbb.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Most mennem kell, majd este válaszolok részletesen.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Eszem ágában nem áll kötözködni, de ez egy sztereotíp vélemény, h a 'Yamaha (Majesty) drága'. Egy ilyen, olaszoknál néprobogó kaliberű típushoz ugyanúgy beszerezhető korrekt áron minden, mint pl. egy Runner-hez. Emiatt szerintem nem elvetendő, s azt sem lehet rá mondani, h drágább, hozzá minden, mint a többi típushoz. Max egy nyűasznyit ritkább lehet, mivel Runner/SR vonalon potenciális jelöltek ugye a kisebb testvérek is - idomokat tekintve.
De, ahogy látod vaterán is 11 oldalt dob a 'Majesty'-re. S, itt vannak új, bontott alkatrészek is.Csak ránéztem hahu.-n, én nem találtam olyat, annyiért, amiért én is elmennék.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz AndrewTdi #19843 üzenetére
2012-t írunk, a legutolső kiadott 180-as 2t Runner is lassan 10 éves lesz. Sajnos ennyi idő alatt gyakorlatialg elkerülhetetlen, h ne dobják el, ne piszkáljon bele valamilyen tuningművész. Ez által pláne a 2t Runner-t, nagyon alaposan át kell nézni vásárlás előtt, mert ha belenyúlsz a szarba, akkor kapásból 150.000Ft-ot még rá kell verni. (Főtengely, jobb esetben csak dugattyú, de illik komplett hengert cserélni, csapágyak, szimeringek, blokkszilentek, vízpumpa, kormánycsapágyak)
Nagyjából ezek a típusbetegségei, amelyekre figyelni kell.
A km állást el kell felejteni. Soha nem úgy kell vásárolni gépjárművet, mivel Mo.-n már az utolsó csöves is visszatekeri. Állapotot kell venni, ilyen egyszerű. Ha, megnézel egymás után 5 azonos típust, már tök könnyen levonod a konklúziót, km állástól függetlenül.
Egy ilyen kaliberű robogónál minimum évi 3-4000km-es futással lehet számolni. Ebből nagyon egyszerűen kijön egy majd 10 éves motornál, a 25-35.000km-es futás, ami reális érték.
Ahogy fentebb is írtam, az ilyen betalcsikázott hulladák import robogók km órája megáll 13.000-nél. Nem feltétlenül kell elfelejteni őket, de nagyon alaposan át kell nézni az ilyen példányokat.
Pláne, ha nincs rajta rendszám, csak úgy szabad kifizetni és elhozni, ha a tulaj megoldja a rendszámozását. (Lásd fentebb SzlobiG példája. Megvette, és már kiderült, h nincs meg a kinti adás-vételije... persze a kereskedés meg tudja oldani neki, noh de mi van ha nem?! Vett egy robogót amivel faxán ki lehet menni az erdőbe gombázni.)Az enyém is 2003-as, lassan 26.000km lesz benne, ami valós.
Itt van róla pár kép.
Tip-top állapotú.Apró figyelmességgel a világból kiviszi az embert. Csupán annyi, h hidegen nem kell tépni a szarvát, plusz normális, minőségi olajjal kell használni. Meghálálja.
Linkelt példány:
KM-t már kitárgyaltuk.
A telibematricázás - pláne idomok legszélesebb pontjánál mind mind sérülést takar. Az-az párszor eldobták, de ha ez nem zavar (vagy újrafújatnád), nézd meg. Fotóról nem tűnik rossznak.mod.
19845
Itt olyan teljesítményadatok szerepelnek, amit az eladók írnak be. Hivatalosan 21 lóerős keréken mérve. Az enyémnek a forgalmijában is ennyi van.
Szerintem elírta.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Bocs, véletlenül hagytalak ki.
Rendszám nélkül ne vegyél robogót. Pont most linkelték be a cikket, miszerint a Totalbike ennek is erős hangot ad, így elképzelhető, h keresni fogják az ilyen robogókat, vagy szimplán sürgetni fogják az smkp. rendszámozást. Innentől fogva meg telekjárónak lesz jó, vagy bontod alkatrésznek.
Noh meg amúgy is, 4-5 jogszabályt sértesz meg vele, a biztosítási csalástól elkezdve, magánokirathamisításig.Átlag használattal 3 liter körül.
Ezek a 130-150k-s modellek nagyon sokat futottak. Szerintem felejtősek.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Abszolút politikamentesen; adót kell fizetni. Új adók ellen tenni úgysem tudsz. Pont.
Ha, meg rendszámos robogót/motort veszel a reg.adó eleve bent van az árban, vagy utólag te fizeted ki - szal' tök mind1.
Biztosítása egy ilyen 125-ösnek meg éves szinten kb 1500-2000FT-tal több, mint egy 50-esé."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz AndrewTdi #19861 üzenetére
Az elsőt már véleményeztem, én azt raknám be utolsónak. A sok matrica számomra nem bizalomgerjesztő, megrögzött _gyári_ őrült vagyok. Plusz a légszűrőjét és a dekli műanyagot is lefújták teszkós feketével, aminek oka volt. (Sérülés, vagy a sok bontástól a benzin megszívta a műanyagokat.)
A sárga grafit (mint enyém) még fel sem tűnt. Ez fotóról is egyben van, km biztosan kamu, de legalább nincs hozzányúlva. Kipufogóból következtetve kb 25-30.000 lehet benne.
A két tükör nem gyári, s a bal oldalára biztos elfektették már - csalén áll az oldalsztender 'kampója'.Ettől függetlenül érdemes lenne pár fotót kérni róla e-mail-ben. Amin látszik a teljes műszerfal kapcsolókkal együtt. Plusz pontosan hátulról fotózva az egész motor.
Ha, Runner mellett döntesz, akkor leírok majd privátban mindent, mit nézz és h nézz meg. Szívesen segítenék, de Szombathely, Sopron környékén mozgolódom, s lakom, Bp. nagyon kiesik.
De, hozzáteszem a sajátomért én lementem Siófokra. 440km összesen, úgyhogy a távolság ne tartson vissza.Jah és nézegess több helyen is;
kepesmotor.hu
motor.hu
hasznaltmotorok.huEsetleg expressz.hu, aprod.hu ,jofogas.hu
mod.
200-as 4t nem érdekel?
Azok is frankók. Kicsit kevesebbet esznek, viszont teljesítményt tekintve gyakorlatilag ez már tudja azt, amit a 180-as 2t.
Alkudva ez is jó vétel lehet: katt.
Ez már drágább, de egyben van.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz AndrewTdi #19865 üzenetére
Az ülése sem gyári.
Ez a lampa egyébként úgy tudom meg rosszabb, mint a gyári.
A műszerfal meg Koso. Kérj róla jó minőségű fotókat. Km-t kb ennél is olyan 25-30k rá saccolnam.
Az ára viszont elg jó, kérdés ennyiért megvan-e még."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz StoneBridge #19867 üzenetére
Elképzelhető. Milyen típusról van szó?
Első hsz.-ban van egy excel tábla. Töltsd le, keresd ki a típust és nézd meg a mi az alsó érték, aminél már cserés.
www.egumotors.hu
http://scootershopgyor.hu/
http://italmondo.hu/Biztosan találsz valahol. Kb 4-5-6k lehet egy szíj.
De, előtte nézd meg a szíjat és a görgőket is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #19876 üzenetére
Faxa, alakul ez.
_
Ha, gondoljátok első hsz.-ba, mint motoros topikban, valamelyik modival berakatjuk a topiklakók nevét, plusz egy fotót a robogóról.
Lauda
60k-ért szerintem felejtős, min. 100k egy korrekt, de még az is necc.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #19875 üzenetére
..fentebb is írtam már, h az olajfogyasztást okozhatja a nyitott kipufogód, 1 hengereseknál pláne, de a kopott motor is.
Szerezz egy kompressziómérőt és mérd meg a végnyomást. 4T-nél pontos érték mérhető. Abból kiderül minden.
Meg a másik; melegítsd be a motort. Ha, úgy téped hidegen mindig a száját, ahogy a videón, akkor nem kell csodálkozni. A legnagyobb kárt a motorokban a hidegen hajtás eredményezi.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz StoneBridge #19889 üzenetére
A szíj és a görgők ilyen tekintetben külön álló dolgok. Nem a görgőkön fut a szíj, így nem feltétlenül kell cserélni azokat is, de érdemes rájuk nézni.
Ez egy hosszú Minarelli blokk belölről, pontosabban a kihajtás a dekli alatt. A tiéd is gyakorlatilag ugyanez, csak minden egy kicsit nagyobb.A bal oldali a variátor, a jobb oldali a kuplung, közte a szíj. A variátor levételéhez valóban illik légkulcsot beszerezni, vagy valami speckó megakasztót, mivel az anya a főtengelyen van rajta, így eleve ha lazítani próbálod szépen el fog forogni az egész.
Ha, ezt nem tudod otthon megoldani, akkor én is azt mondom vidd el valahova. Viszont, ha le tudod venni korrekten, akkor abszolút nem nagy ördöngőség kicserélni ezeket.
Amint lejött a csavar, le tudod húzni az egész variátort, egyedül a sorrendere kell figyelni - alátétek, hézagolók a megfelelő sorrendbe kerüljenek le, s vissza.
Variátorban így helyezkednek el a görgők. Ha, ezek nem teljesne szabályos henger alakúak, hanem némely oldalukon látható erős sík kopás, akkor érdemes cserélni őket a gyári tömegűekre.Ha, a variátort levetted, 90%-ban már lejön a szíj. Ritkább esetekben a kuplungot is le kell venni sajnos, mivel előfordul, h a blokk öntvény és a kuplung annyira közel van egymáshoz, h egyszerűen nem fér ki a szíj.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz TayRol #19893 üzenetére
A működés itt látszik gyakorlatban is.
1:33-tól meg animálva az egész. Minden automata váltós robogó így működik.
(Persze a klasszikus kivitel, T-Max 500, 650-es Burgman bonyolultabb)mod. Érdemes megnézni az egész vidit, nagyon jól szemlélteti az egész robogó működését.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Killing #19898 üzenetére
Noh beleraktad a fülembe a bogarat, olvasgattam, találtam én is egy olyat, h nem kell.
"Elsősegélynyújtó felszerelés sem szükséges, mert a segédmotoros kerékpár
nem motorkerékpár!" - Ez által nem gépjármű.
(Ez de rohadtul elavult besorolás bakker. A Babetta még tényleg _segédmotorkerékpár_ volt, mert lejtőn be tudtad indítani a szó szoros értelembe vett segédmotort. Noh, de hol vannak a mai 50-es robogók azokhoz? 4x-es teljesítményre képesek.)Már csak a kíváncsiság miatt is, érdemes lenne valahol ennek hivatalosan utánanézni.
Bár, akkor ennyi erővel nem értem, h M (smkp.) jogsinál miért kell elsősegélynyújtásból vizsgát tenni, ha egyszer az smkp. , s nem vonatkozik rá az elsősegély doboz szabálya.mod.
Jah a forrás lemaradt, itt találtam.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Na zsír, akkor már ez is tuti infó.
Mindenesetre én tartottam abban is, sőt meggyőződésem volt, h kell.
De a logikáját továbbra sem értem."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz StoneBridge #19895 üzenetére
A szíj nem is "nyúlik", hanem szíjtárcsák egymáshoz képest összenyomódnak, vagy szétnyílnak, ez által a szíj különböző fordulaton hajt - így jön létre a fokozatmentes gyorsítás és a gyors "visszaváltás".
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #19908 üzenetére
Sima aszfalton persze nem gáz, de esőben próbálj meg vele menni. Elég necces lesz.
Te döntésed, de szerintem érdemes cserélni őket.
Egyébként én is így voltam, az első gumi kb. 60%-os volt, még 7-8.000km-t simán kibírt volna, de gondoltam, ha már cserélem, akkor legyen egyforma a kettő.
Egyébként eleve a futás azért is irreális, mert robogón 12-13.000km-t egy gyári guminak ki kell bírni. Sőt, ha kímélve használja az ember még többet.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz runner 125 #19912 üzenetére
Most nézem, azért nem kicsit emelkedtek a gumi árak.
Tavaly júliusban vettem Taylorgumi-tól (motorgumishop.hu) a két gumit ennyiért:
Continental Conti Twist Sport
120/70-12 ára : 7.690,-
130/60-13 ára : 7.890,-Most ugyanez:
120/70-12 ára : 10.490,-
130/60-13 ára : 10.490,-"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Használat kérdése.
Egy fanatic barátom ugyanolyan 400-as Majesty-jén mindig max. 70-es tempóval 45.000-et bírtak.
15.000km körül simán bírnia kell.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz busman #19919 üzenetére
Fotóról meg nem mondom a típusát, de a márkából kiindulva, biztosan rendben van.
t1
Őszintén, nem is hallottam még róla.
Lehet elfogult, vagy e téren sznob vagyok, de gumit én csak régi, és bevált gyártótól veszek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz StoneBridge #19924 üzenetére
1 hsz. táblázatában nincs benne?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz StoneBridge #19928 üzenetére
2,0 bar előre 2,2 hátra mehet, ha ketten mentek vele.
Mosatni??? Ne ba', miért nem mosod le magad? ..én senkinek nem engedtem soha, h mosson bármimet is. Leejti a szivacsot, rákerül egy kavics, aztán jól össze is cseszte.
Motort amúgy is nagyon alaposan 1,5 óra alatt rendbe lehet rakni, s ebbe bent van a mosás, pasztázás, szilikonozás is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #19930 üzenetére
Nekem ez vált be és nem is fogok váltani.
Próbáltam már csomó műanyagápolót előtte, egyik sem fedett, illetve egyik sem keltette úgy életre a műanyagot, mint a sima Mol kúton kapható szilikon."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #19932 üzenetére
Nem kell ahhoz kinthagyni, h fakuljon. Az évek alatt szépen veszti - mint minden - a fényét. Ezek a fedőfesték nélküli műanyagok méginkább.
Ráadásul, ettől a sima szilikontól még az apróbb karcok sem látszódnak, én erre esküszöm.
Mindkét autónk belsejét 1 évben 4-5x át szoktam fújni vele. Műszerfalat, műanyag elemeket és a küszöböket. Ilyet én soha nem tapasztaltam. Ha, normálisan, finom törlőkendővel el van dolgozva rajta, akkor az nem ragadhat, max. egy kicsit zsíros tapintása lehet, de pont ez a lényege. Nem tudom milyet probáltál."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Jó választás lehet az SR is, de ne Morini Di-tech-et nézz, hanem Piaggio vagy Minarelli blokkosat, de linkelek pár pár típust, amelyeket érdemes megnézni.
Ha, nem volt még robogód, és műszakilag semmit nem értesz hozzájuk, mindenképpen vigyél magaddal valakit, aki látott már motort, vagy robogót. Egyébként 1. hsz.-ban benne van minden mire érdemes figyelni.Piaggio Typhoon
Liberty
Jog - de ezt csak akkor, ha te magad sem vagy nagy növésű
Scarabeomod.
Valamit megint elqrtam a linkeléssel. Volt még egy PJ Runner is, 2004-es 139k-ért árulja. Gyanúsan olcsó, de egy próbát megérhet.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Korrekt és tényleg valós a km. Ezt mondtam már fentebb is. 4-5.000km-t fut átlagban éves szinten egy robogó. Így a 10 évesekben a 10.000-es állást el kell felejteni.
A dekliről azt a két matricát le kell kaparani, és már gyári is.
..viszont én ezt továbbra is sokallom, szerintem qrva drága. Nekem 350-et sem érne meg egy ilyen. Nem, majd 5 kilót. Ennyi pénzért már pár éves 250-es 4t-ket kapsz, ami azért nem egy kategória.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #19949 üzenetére
Tyű, ez tényleg faxa.
Nem is hallottam még ilyenről, h őszinte legyek. Viszont engem ez ennyira soha nem mozgatott meg. Csal valamennyit oszt' kész.dJ Peer
italmondo.hu
scooter-shop.hu
vatera-n is szétnézhetszPlusz; Google.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #19953 üzenetére
Nah igen.
Autóból is a legoptimálisabb vétel egy 4-5 éves szvsz. Rövid távon kisebb a bukó és hosszabb távon is kifizetődőbb, mert mégsem az új, gyakorlatilag 2x-es árát kell kifizetni.
Legjobb példám erre a 10 év törlesztős magyar Suzuki. inkább egy 5 éves E90.
Ha, bármilyen autót megvehetnék, akkor sem vennék újat, számomra ez elvi kérdés."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz GrandeP #19960 üzenetére
Jogsi, biztosítás (éves szinten kb. 3-4k) és az adás-vételinek kell nálad lenni. - Elviekben azzal tudod igazolni (hüle mód, hisz bárki tud írni akármilyet), h hivatalosan a Te tulajdonod a robogó.
Az első hsz.-ban vásárlási tanácskok, tippek vannak. Típus szándékosan nem szerepel. Egy részből erősen reklám lenne, másrészből a piac is folyamatosan változik. Értelmetlen lenne.
- Írd meg a rá szánt max. keretet.
- Napi hány km-t futna összesen? (oda-vissza)"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #19971 üzenetére
Ezeket a mostani kínai blokkokat nem ismerem, így a belsőről nem merek nyilatkozni, de volt szerencsém annó hasonló szerkezethez. Egy Jog-hoz képest fele olyan vaskos volt a hajtókar, plusz a főtengely tengelye is jóval kisebb átmérőjű volt, s az egész megmunkálásán látszott, h elnagyolt, pontatlan, occsó tömegcikk.
Elismerem, h e téren sznob és elfogult vagyok, az biztos, h Kymco-n kívül ( de még az is nagyon nagyon határeset), nem vennék más keleti robogót.
Olasz vagy japán.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz barack1997 #19986 üzenetére
SR-ben is volt Minarelli blokk.
De, tényleg tök mindegy. Talán az SR-en több hely van. Az Aerox-nál nagyonfel van húzva a lábtartót, gyakorlatilag én guggolok rajta.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz barack1997 #19988 üzenetére
Gondolatolvasás még nem megy, az meg nem az én saram, h nem tudod kifejezni magad.
"őő de figyelni kell arra is hogy az aerox-ot csak minával szerelték, a sr-t meg pigivel is ami szintén jó, meg morinivel is , ami szakértelmet igényel és akkor az is rendben van"
Ebben hol van a célzás a 3 féle blokkra?!
Szokás szerint megint Te vagy a propeller, s rajtad kívül mindenki hüle.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz dave93 #19991 üzenetére
Mondjuk ezt nem igazán értem.
Pláne a Runner-emből kiindulva. El nem hiszem, h egy '97-ben legyártott, és 2003-ig gyakorlatilag változatlan 2 ütemű 180-as jobb környezeti normát tudna, mint egy 2000 előtti 100-as Lead, vagy Aerox.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz latyak17 #19993 üzenetére
Nagyon cool. Nekem bejönnek az ilyen 125-ös supermoto-k, ráadásul a Husqvarna amúgy is az egyik legjobb cross (és fűrész ) gyártó.
Szépnek tűnik, de azért nézd meg alaposan. Egy hasonló hegyezett két ütemű technikát hamar ki lehet nyírni. Olajból a legjobbat kell adni neki és 15.000-enként egy új dugó nem árt bele.De, biztsosan jól jársz vele, az ára is korrekt, viszont rendszámot mindenképpen kapjon. Sopronban a Tabi Sanyi (motoros rendőr - ha, ismered), egyszerre levadássza a kamu 50-eseket.
mod.
SzlobiG
Biztosan annyi. Ezek annyit tudnak, nem kérdés.
Némely 125-ös versenycross 40 lóerő felett tud. Ez egy alapvetően utcára szánt sm, 30 lóerőt simán tud.
latyak17
Ez komoly kérdés volt? Ráülsz és érzed. 13 és 30 lóerő között nem kicsit a különbség.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
2 x 86 ccm, brutálisak az adatok is. 0-100 2,7sec.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Playseat challenge
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg