- Otthoni hálózat és internet megosztás
- DIGI internet
- Kidobja a Slacket a Disney
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Programozás topic
- Hálózati / IP kamera
- Súlyos büntetést kaphat a Meta az apróhirdetések miatt
- Amazon Prime Video
- YouTube
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #77353 üzenetére
Én már csak azért sem arra tippelnék, hogy kifogyna a karbiból a benzin, mert az elmondásod alapján ilyenkor csöpög alul. Szerintem pont az ellenkezője lehet.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Runner_fxr #77355 üzenetére
Volt olyan, hogy az enyémnél is folyt amikor megvettem. Leszedtem a kupakot és megnéztem, hogy nem sérült-e a tömítés, de nem láttam rajta semmit sem. Megtisztítottam és jó erősen rátekertem. Azóta (kb 2,5 éve) talán egyszer láttam valami egészen pici folyást.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Én ma nem voltam, holnap megyek csak. Megkerüljük a Balatont és vissza, az egészet megállás nélkül. Tavaly ugye eladtam a gixeremet, és a helyette vett fz6n-el ez lesz az első komolyabb utam, idáig csak helyben pörögtem vele időhiány miatt.
(#77358) Runner_fxr Hát, ha ugyanaz a főtengely (amit most meg nem mondok fejből), akkor simán megoldható.
Amúgy ezek a motorok a gyári konstrukciójukkal baromira le vannak butítva. Egy vicc, hogy egy nicasilos 180-as 2T 21 lóerőt tudjon csak. Egy rezonátor akkorát dob rajta, mintha egy másik motorra ülnél át. A gyári cső azzal a kis fordulattal nem tudja kihozni azt a lóerőt amit az a henger valójában tudna. Csak ugye egy ilyen robogóra egy rezo nem ott kezdődik, hogy 25-30 ezer, hanem kb 150 ezer.(#77359) SoulReaver szerintem várd meg amíg megérkezik az új hátsó tárcsa.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Tudom, ezért is érdeklődtem itt is tegnap, hogy vajon mi a helyzet, mi a hivatalos állásfoglalás ezzel kapcsolatban. Sokat gondolkodtunk a cimborámmal tegnap este és úgy döntöttünk, hogy elmegyünk. Később lehet, hogy egy darabig nem lehet.
Nem sétamotorozást csináltunk hanem inkább egy gyors csapatást. Egyszer álltunk csak meg egy benzinkútnál. Ennyi volt, jöttünk és mentünk.(#77373) Runner_fxr Ha rezonátoron is gondolkodsz, akkor viszont már kevés lesz a gyári főtengely, legalább is hosszabb távra.
(#77376) Runner_fxr "Jobb kipuval csak tutultatom, de nem lesz számottevően erősebb, ettől tartanék."
Hogyne lenne nagyobb... Ahogy SoulReaver is írta, már egy 50-es gépnél sokat dob.
Viszont ha hosszú élettartamot akarsz, akkor egyértelmű, hogy a rezonátor nélküli megoldással jársz a legjobban. Bármilyen jól és jó alkatrészekkel rakod is össze, a rezo miatt lévő állandó magasabb fordulat miatt rövidebb lesz az élettartam.Valamit valamiért, a nagyobb fordulatnak és erőnek ára van.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Runner_fxr #77388 üzenetére
"De gondolom a nagyobb henger önmagában nagyobb teljesítményt ad mint a rezonátor."
Hát ez ugye attól függ, hogy mennyivel nagyobb henger. Jelen esetben ugye 125 vs 180. Egy rezonátorral felhúzott ilyen kaliberű 125-ös robogóból jól behangolva simán többet ki lehetne hozni, mint amit alapból a 180 tud. Ettől függetlenül én is az mellett vagyok, hogy inkább 180 és gyári cső ha hosszabb távra tervezel. Ez nem is kérdés.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #77395 üzenetére
"Mikor kell teljesen kifutnia a szíjnak? Amikor elérte a motor a végsebességet?"
Nem. Közel hozzá, de már valamivel előtte. Hiszen amikor már a legnagyobb a végáttétel amit a cvt váltó enged, utána még a fordulat tud emelkedni valamennyit ezáltal a végsebesség is.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #77409 üzenetére
Bármi lehet. Én már azért nem szólok hozzá a beállításodhoz, mert érdemben csak akkor tudnék segíteni ha ott lennék a motorod mellett. De egyenlőre nálad a szíj kérdést kéne először megoldani illetve rájönni arra, hogy miért nem megy ki rendesen. Már korábban írtam, hogy ha esetleg nem jó súlyú görgők is vannak benne, a szíjnak akkor is ki kéne futnia ha nem is olyan gyorsan mint normál esetben. Ehhez nincs köze a görgőknek, illetve ahhoz brutálisan mellé kéne görgőzni, hogy ilyen bekövetkezzen, de nálad nem ez van.
Az sokszor előfordul, hogy 3-4 max 5 mm megmarad a teljes kimenetelig, de ami nálad van az nagyon sok. Várd meg a tárcsát amíg megjön. Utána legalább azt ki lehet zárni, ha ne adj isten megmarad a probléma.(#77411) nyogo83 Egyből Dodor jutott nekem is eszembe, de inkább nem írtam...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #77414 üzenetére
Rakd.
"Az a durva, hogy ehez a variátorhoz sehol nem írják, hogy kell egy nagyobb tárcsa, mert soha nem tudod belőni nélküle.."
Senki sem mondta, hogy kéne nagyobb tárcsa. A Top tárcsát meg azért rendelted meg, mert nem tudjuk (nem tudtuk), hogy valóban jól működik-e a te gyári hátsó tárcsád (ha gyári egyáltalán), és ugye beszéltük, hogy a gyári helyére az egyetlen normális alternatíva a Top. Valamivel nagyobb a gyárinál, de ez a működésére semmi hatással nem lesz. Az csak egy plusz hogy nagyobb, tuningnál hosszabb szíjjal is lehet használni. Ennyi.
Rugó: Bár korábban már írtam, hogy rápróbálhatsz egyel gyengébb rugóra is (sárga), de szinte biztos vagyok benne, hogy nem az miatt nem fut ki. Egy egyszerű 70-es vashenger-rezonátor kombónak sem akadály ez a piros rugó, legalább is én még nem találkoztam ilyennel. Az már más kérdés, hogy egy ilyenhez a legtöbb esetben felesleges, bőven elég a sárga is. Viszont nálad szerintem teljesen jó ez a piros rugó, hiszen a próbálgatásaid alapján nagyjából ez a kb 5,5 gramm a legjobb neki, amivel teljesen jó helyen lavírozol. Ha beraksz egy sárga rugót, akkor tapasztalatom alapján az optimális görgőméret a te esetedben nagyjából letolódik 4-4,5 grammra. Kipróbálhatod, de kb ez lesz az eredmény. Természetesen indokolatlanul erős kontrasztrugót használni nem jó, már csak az általa okozott felesleges hőtermelés miatt sem. Viszont nálad mint azt feljebb írtam nem indokolatlan a piros rugó, mivel ezzel az 5,5 környékével abszolút jó tartományban mozogsz. Sárga rugónál lejjebb kéne menned, és 4 gramm alatt kezdődik a "zacskós helyzet" ami már nem épp ideális, kerülni kell ha lehet. Ugye a hangolási szabály szerint ilyenkor (is) szoktunk erősebb kontrasztot használni, hogy feljebb tudjunk menni a görgőkkel egy kényelmesebb tartományba. Tehát nálad mindezeket alapul véve én azt mondom, hogy kb jó az a piros rugó. Ennyit tudok így segíteni, többet nem így távolról.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Most a gyári cső helyére felrakott egy rezonátort? Kérted tőle? Miért nem lett rárakva egy, a gyárira hajazó sima cső? Nem is értem. A hangtompítóba próbálkozhatsz több gyapotot bele passzírozni, de olyan halk mint a gyári sosem lesz.
Ha nem a te világod az ilyesmi, akkor miért lett ilyen cső rárakva? Tényleg nem értem.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Tudom, hogy milyen cső, ismerem. Lett volna a gyári formára is alternatíva ezért nem értem az egészet. Ha nincs is nagy választék, de kettőt rögtön találtam. Az egyik, itt a másik. Minimálisan tudod csökkenteni, de nem olyanra mint amit te szeretnél sajnos.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #77458 üzenetére
Igen. Mennyit szánsz rá?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #77460 üzenetére
Ez elég jó kis kamera, kb 2-3 évvel ezelőtt jóval drágább volt. Ez jó kamera az árához képest, de ettől ne menj lejjebb.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #77462 üzenetére
Persze, ez még jobb. Te írtad a keretet...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #77466 üzenetére
Nem lesz semmi gond belőle.
(#77467) SoulReaver Mármint a hátsó szíjtárcsánál? Teljesen nem fog kijönni, ráadásul egye ez 2mm-el szélesebb is mint a gyári.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #77469 üzenetére
Tehát akkor most új szíj új tárcsa...kíváncsi vagyok.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Entee84 #77489 üzenetére
Ha egy Stage6 pro sport mk II-es henger van rajta, akkor jobban jártál volna, ha nem nyúlsz a hajtáshoz. Meg úgy semmihez sem. Ez egy elég nagy teljesítményű aluhenger, nem véletlen eszik annyit. A 2,7-es görgők sem véletlen voltak benne (bár ezen kellett volna még módosítani a hangolásnál, mert ez már extrém kis súly, de ebbe most ne menjünk bele). Ezzel ment normálisan, gondolom rezonátor van rajta....Bár hülye kérdés, mert ha valóban egy ilyen henger van rajta, akkor az csak rezonátorral fog menni, gyári csővel kis túlzással mozgásképtelen. Nem tudom, hogy próbáltad-e a görgőcsere után, de ha jól ment a 2,7-el, akkor az 5-el tuti, hogy extrém rossz lett. Az meg csak egy dolog, hogy a variátorhoz milyen súlyú görgőt adnak, az majd az adott motornál fog kiderülni, hogy pontosan hány grammos is kell majd bele. A 21-es karbi szintén kell egy ilyen hengerhez, ha valóban az van rajta. Szerintem vaktában ne nagyon piszkálj bele, egy ilyen szintű hengert hamar meg lehet szorítani. Ha azt akarod, hogy gyári legyen a motorod ideértve a fogyasztást meg mindent, azt csak úgy éred el, ha leveszitek ezt a hengert, és egy jó minőségű, a gyárira hajazó vashengert raktok rá.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #77491 üzenetére
Nem tudom pontosan, hogy milyen csőre gondolsz. Arra esetleg, ami közvetlen a variátor mögött van? Tehát a variátor és a blokk között helyezkedik el a főtengelyen?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #77493 üzenetére
Nem, ennek semmi köze hozzá. Mármint a karcokhoz sincs, meg ahhoz sem, hogy nem fut ki jobban.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Entee84 #77495 üzenetére
Értem. Viszont valami nem kerek. Ha az a henger lenne rajta amit ő mond, az meg sem tudna moccanni egy gyári csővel. Jó, mondjuk ez kicsit túlzás, de az biztos, hogy a fele teljesítményt nem tudja a henger leadni egy rezo nélkül. Az egy egygyűrűs aluhenger ami csak fordulaton megy, és ami fordulatot csak egy rezonátor tud biztosítani, a gyári cső az nem. Nem lehet, hogy szépen visszaépítette a robogót, és visszarakta a gyári hengert is?
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #77499 üzenetére
Mit keressek benne?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #77501 üzenetére
A jó ég tudja, hogy miért nem megy ki, meg nem mondom ezek után innen. De biztos, hogy nem az miatt.
(#77502) Entee84 A kínai szetteket felejtsd el, egy normális vashengerszett kell oda, malossi sport stb. Annál az aluhengernél kis fogyasztást soha sem fogsz elérni. Ha meg nagyon elkezded szegényíteni a keveréket, akkor előbb vagy utóbb meg fog szorulni és utána kuka, ezeket nem lehet fúrni mint egy vashengert.
De itt vagy egy leírás is az egyik helyen ahol árulják, hogy hétköznapi használatra nem érdemes vacakolni vele.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #77509 üzenetére
Megnézem a videódat
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Runner_fxr #77522 üzenetére
Levegősödésből ilyen probléma nincs, meg azt már érezte volna előzőleg is gondolom, hogy nem kemény a fékje hanem rugalmas, és ezzel együtt a fékhatás sem megfelelő...
Az öreg fékolajban van valami, ha tényleg valami nagyon trágya régi valami van benne az elméletben okozhat dugattyúszorulást, az benne van.
(#77523) perge666 A fékfolyadékot mindenképp cseréd le, de még a csere előtt is megpróbálhatod megjáratni és megnézni, hogy mi a helyzet vele. Nem nagy művelet a légtelenítés, de ha nem csináltad még és nem vagy biztos magadban, akkor bízd másra inkább.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Runner_fxr #77525 üzenetére
Levegős fékkel már találkoztam, de olyannal ami befogott volna még nem (mármint olyannal ami olyan szintem befogna, hogy füstöl). Persze ettől még létezhet.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Boci23 #77533 üzenetére
Érdemes. Variátoron nem szabad spórolni pláne ha előrelépést akarsz. Választhatod még helyette a stage6 sport pro-t, vagy a malossi multivar-t is. Egy tök gyári robogó is érezhetően dinamikusabb lesz tőle és hanem is sokkal, de legalább egy 5km/h-val a végsebességed is jobb lesz alapból.
A variátorcsere után a következő lépés ha tovább akarsz menni (még mindig nincs hengercsere) egy rezonátor felrakása lenne, ez lökne igazán nagyot a teljesítményen még a gyári hengerrel is. Itt már természetesen a hajtást is hozzá kell hangolni az új csőhöz, és a karburátorral is utána kell menni kicsit, 1-2 számmal nagyobb főfúvóka kell az eredetihez képest.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Boci23 #77538 üzenetére
Az a baj, hogy igen összetett a dolog. Mármint ha kellő alapossággal állunk neki. Kicsit belemegyek.
Sokan csak úgy tekintenek a rezonátorokra, hogy egyszerűen van olcsóbb és van drágább, és az ár tükrözi a teljesítményüket is. Ez természetesen igaz is, de mégsem ennyire egyszerű. Nem mindegy ugyanis, hogy milyen irányba akarsz elmenni. Vannak rezonátorok amiket kifejezetten az öntöttvas hengerszettekhez terveztek, és vannak amik az alu hengerekhez passzolnak. Természetesen össze lehet cserélni őket, egy alu hengerhez tervezett drága rezonátort is fel lehet rakni egy 50-70-es vashengerhez, de nem fog olyan jó hatásfokkal működni mint ahogy kéne. Míg az öntöttvas hengerekhez tervezett rezonátorok a henger tulajdonságaiból kiindulva az alsó-középső fordulatszám tartományban adják le a legnagyobb teljesítményüket (már amennyire egy rezonátornál lehet relatív kis fordulatszámról beszélni), addig az alu hengerekhez tervezettek magas fordulaton dolgoznak a legjobban. Hiszen az alu hengerek eleve csak nagy fordulaton adják le az erejüket (ami természetesen jóval magasabb mint az öntöttvas hengereké), viszont az alsó-középső fordulatszám tartománnyal ez miatt nem is érdemes ezeknél az egygyűrűs, magas fordulatú hengereknél foglalkozni.
Azt mondom, hogy mind a két hengertípushoz 50 és 60 ezer között már igen jókat lehet kapni. Öntöttvashoz ott van pl a Doppler S3R, vagy a Yasuni Z, vagy a valamivel drágábban a Yasuni R. Mindegyikkel van tapasztalatom. Öntöttvas szettekhez legyen az 50 vagy 70-es, ezek a legjobb csövek! Nincs és nem is lehet hozzájuk venni jobbat! Drágábbat persze lehet, vehetsz 100-120 ezerért is csövet rájuk, de azok már mind alu hengerekhez valók, nem fog jobban menni a motor velük. Sőt, inkább csak rosszabb lesz a teljesítménygörbe. Tehát vashengerhez ezek a legjobbak amiket fönt említettem. Lehet 30-40 környékén is csöveket venni természetesen ha csak arra van keret, de azok nem fognak olyan hatásfokkal dolgozni.Ha a mások oldalt nézzük, az alu hengereket, ott szintén lehet már venni 30-40 környékén csöveket. De egy valamire való cső, mint pl a stage6 sport pro replica szintén 55 környékén mozog. Az alu hengereknél ez a cső már egész jónak számít, komoly hengerszettekkel is szépen tud dolgozni. Viszont itt az a különbség a feljebb részletezett vashengerekhez tervezett csövekkel ellentétben, hogy itt nem áll meg a tudomány. Komoly alu hengerszettekhez van rá mód (és adott esetben érdemes is) ennél jóval drágább csövek megvásárlására is, a csillagos ég a határ. El lehet menni akár 150-200 ezer forintig is, de ez már egy másik világ, és ezek igazán már nem is utcai használatra való robogókhoz készülnek.
Visszakanyarodva tehát, ha maradsz a normál 50-70-es vashengernél, akkor az írásom elején említett 3 cső a legjobb, attól följebb teljesen felesleges gondolkodni (vashengernél már nincs is mibe). Ha drágállod, akkor nézhetünk olcsóbban is valamit, viszont azok nem is fognak úgy muzsikálni. 25-30 ezer alatt meg már nem is ajánlok jó szívvel semmilyen csövet sem.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz szabygbarca #77553 üzenetére
Nem kell lemez, csak a gumi tömítőgyűrű ami benne van.
Valami rezonancia lehet jó eséllyel (reméljük), innen ezt vaktában nehéz lenne megmondani.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz szabygbarca #77556 üzenetére
Hangot (videót) nem tudsz felrakni?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Szerintetek most hogy van ebben a helyzetben, ha valaki járművet akar venni, átíratni stb? Azt tudom, hogy okmányirodába jobb (vagy kell is) ha időpontot kér az ember, de amúgy ettől függetlenül lehet intézni az ilyesmit? A műszaki lejárásával kapcsolatban tudom, hogy mi a helyzet, csak az előbbire vagyok kíváncsi. Nem olvastam utána a médiában hogy ez pontosan hogy van ebben a pillanatban...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #77573 üzenetére
Végül is ja...Én mondjuk nem vagyok ilyen helyzetben egyik járművemmel sem, de nem is gondoltam ebbe így bele.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Üdv!
Sajnos az utóbbi napokon nem tudtam foglalkozni a topikkal, teljesen szét voltam esve a teendőim miatt.
És rögtön én indítok egy kérdéssel: A jó múltkor ugye kérdeztem, hogy ebben a járványügyi helyzetben hogy mennek az átíratással kapcsolatos dolgok stb. Meg is kaptam a választ tőletek, meg én is utánajártam (leginkább az eredetvizsga izgatott, de azzal nincs gond).Na most az a nagy büdös helyzet, hogy az asszony kapott tőlem a héten egy motort. Csütörtökön vettük. Rá egy napra (azaz ma) az eredetvizsgát is eltudtam rögtön intézni. Most este, hogy végre van egy kis időm gondoltam foglalok az okmányirodába is időpontot, hogy az is meglegyen. Na és itt jött a hideg zuhany, mostantól számítva 3 hét múlva van csak szabad időpont! Természetesen több hozzánk közel eső település okmányirodájánál is megnéztem az szabad időpontokat, de azoknál is ugyanaz a helyzet mint a lakhelyemnél. Szerintetek ilyenkor mi van? Büntetik az asszonyt a kötelező 15 nap átlépése miatt, vagy ebben a helyzetben is úgy van mint pl a műszakinál és a jogosítványnál, hogy nincs szankció? Természetesen hétfőn felhívom majd az okmányirodát, hogy ilyenkor mi a helyzet, csak gondoltam hátha tud erről valaki addig is valami infót. Mert ugye a már említett jogosítványról, műszakiról már nyilatkoztak, hogy mi a helyzet, de az átírással kapcsolatban én nem hallottam semmit sem. Az asszony itt remeg mellettem.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #77734 üzenetére
Ha nem a ténylegesen előírtat teszed bele, akkor sem szivároghat ha jó a tömítés- szimering.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #77852 üzenetére
Hát, nem szép látvány.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #77858 üzenetére
Polini corsa. A legerősebb vashenger ami létezik, kb 14-15 lovat ebből is ki lehet hozni. A vezérlése inkább egy alu hengerére hajaz. Ezzel még viszonylag egész jól fog dolgozni stage6 pro replica is, a 21-es karbi szintén passzolni fog.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #77862 üzenetére
Biztos, hogy nem rossz, de ezzel nincs tapasztalatom.
(#77863) Persze. Mindenképp érdemes megnézni közelebbről azt a hengert. Lehet, hogy egy új dugó-gyűrű és még elmegy...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- PlayStation 5
- Napelem
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Ajánlatott tett a Qualcomm az Intelért?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Magisk
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen