-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz V.Stryker #69867 üzenetére
Valamiféle karburációs probléma lehet. A nem jól működő automata szívatónak is lehetnek ilyen jelei, hogy a tök hideg motort simán indítja, de a már egyszer beindított és 1-2 percig járatott (egyébként még nem üzem meleg) motort meg nem akarja.
(#69870) Rivaul Igen, az a plusz cucc annak volt. Nyugodtan leveheted, felesleges.
Jó lesz az a moci. A vízzel kapcsolatos dolgokat jól mosd jól át, és nem lesz baj szerintem.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Én úgy vettem ki, hogy beindítja, járatja egy kicsit, majd leállítva a motort legurul és a lejtő alján újra próbálja beindítani. De akkor lehet, hogy tévedek. Majd elmondja, hogy pontosan hogyan is történik ez a legurulás.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #69875 üzenetére
Nyugalom srácok, hülyeségeken ne veszekedjünk és vitatkozzunk.
szerk: Gondolom netes rendelés, miért nem küldöd vissza?
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #69884 üzenetére
Most akkor ezt vetted ami a képen van? A képen egy PHBN típusú karbi van (manuális szívatós)
A különolajozásnak a bemenete az mindegyiknek le van dugózva újonnan, hiszen a gyártó nem tudja, hogy te akarod-e lötypőlni a benzint vagy nem. Azt a kis műanyag dugót csak ki kell húzni. A nyíllal jelölt kimenet a a vákuum csőnek a helye, ugye az azért szükséges, hogy tudjon szívni üzemanyagot. A különolajozás bemenete mögött a képen ugye alul és fölül is van még két kimenet. Ha ezek nincsenek gyárilag ledugózva akkor tedd meg. Ha meg nem stimmel a szívócsonknál valami, akkor azt is le kell cserélni. Ha valamit nem jól értettem meg akkor majd javíts ki.(#69888) V.Stryker Ja értem. Érdekes szitu. Igen, az úszószintet ezekben már nem nagyon lehet állítani, de még ha lehetne is nem hiszem, hogy ez lenne a probléma. Megmondom őszintén, hogy meg nem mondom így, hogy mi lehet. Max találgatni lehetne.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #69891 üzenetére
Értem. De akkor neked nincs is olyan, hogy vákuumcső?
Igen, egy ilyen jó lenne elméletileg.(#69886) csocsosvuk Az a gyertya biztos, hogy nem jó bele, ugyanis 7-es hőértékű egyik 2t scarabeo-ba sem való. A régebbi minarelli blokkosokba 8-as hőértékű kell, a piaggio blokkosba meg 9-es. Ez egészen biztos.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Azt írta, hogy ilyenkor csak a lejtő alján indítja be, előtte fönt nem volt indítás. Tehát nem lehet széttolódva a kuplung.
(#69898) Rivaul Régen úgy csináltuk, hogy öntöttünk bele valami éghetőt, begyújtottuk aztán oxigénnel adtunk neki egy kicsit. De óvatosan kellett, mert könnyen égtek ilyenkor a belső dolgok is. Viszont a koksz garantáltan kiégett. De ez régen volt. Most ha nagyon gáz, akkor én inkább néznék egy másik csövet rá.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #69911 üzenetére
Ez az üzemmeleg dolog attól is függ, hogy lég vagy vízhűtéses-e. A te esetedben mivel léghűtéses igen rövid idő elég ahhoz, hogy bemelegedjen. De mint a többiek is írták nem kell félned, nem lesz baja. Bár én a crossmotorokat leszámítva soha sem vittem egy motort sem mosóba, nem szeretem.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Ja, én azért szoktam tisztítani őket csak mosóba nem viszem, hanem otthon végzem el.
Nekem fontos, hogy rendben legyenek, nem szeretem ha retkes egy gép. Idegesít. Viszont érdekes módon az autók nem érdekelnek ezen a téren. Azokat én sem nyalogatom. Vagy kap gyors gőzborotvát, néha (egy évben 3-4 alkalommal) eljut rendes gép mosóba, de a legtöbb esetben nálam is az eső teszi a dolgát.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz blizzrd #69928 üzenetére
Attól még hogy kockás lett még le lehet mérni, és nagyjából ki lehet következtetni, hogy hány grammos lehetett. Lehet, hogy eleve nem is a gyári súlyú volt már benne. Mindegy, az végül is nem baj ha a gyárilag előírtat raktad bele ha teljesen gyári a robogó, de nincs más megoldás, kicsit erősebb kuplungrugók kellenek hátra. Gondolom nem olyan kuplung van benne amin lehet állítani a rugók előfeszítését?
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #69958 üzenetére
Hát ez nem kicsit fura nekem is.
(#69959) perge666 Ezt én is így tudtam/gondoltam ahogyan leírtad.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Rivaul #69970 üzenetére
Hm, érdekes amit írsz. Vajon miért volt abban a robogóban 3 grammos görgő, amikor a cső is gyári rajta? Meg hogy a fenébe ment jól tőle előtte sík úton? Sőt, egyáltalán hogy lehetett normálisan közlekedni vele?
Nagyon nagyon fura és érthetetlen ez a kombó ezzel a görgőmérettel és a gyári csővel. A 3 grammos görgő már tuning szinten sem teljesen normális. Amikor össze van rakva frissen egy tuningrobogó és elkezdjük behangolni rá a hajtást, akkor ott is az van, hogy ha már 4 gramm alá kell lemenni a görgőkkel és még mindig nehéz ez a súly is neki, akkor jön az, hogy egy erősebb kontrasztrugó kell, és akkor ismét lehet keresni négy gramm fölött valahol az optimális görgőméretet (ugye a kontrasztrugó a variátor ellen dolgozik).
Aki már átesett az ilyesmi kísérletezgetésen, hogy pl egy gyári motorban drasztikusan könnyebb görgőket rak bele (márpedig egy gyári motornál a gyárilag megadott 5,5-6 gramm helyett a 3 gramm használata az irdatlan nagy különbség) az tudja, hogy egy ilyen alulgörgőzött robogóval gyakorlatilag szinte nem is lehet közlekedni. Pörögni pörög mint az őrült, de szinte alig akar menni.
Biztos, hogy 3 grammosak voltak azok a görgők benne? Vagy nem két különböző felemás súlyú görgőket használtak egymás mellett a variátorba felváltva (ugye így is ki lehet hozni a gyári össz görgőtömeget és még közlekedni is lehet vele, a stage6 ezért is árulja a görgőit hármas csomagolásban, hogy minél jobban lehessen variálni a tömeggel) és te pont csak a 3 grammosat mérted le?
Ha nem ez volt, akkor viszont megmondom őszintén, hogy értetlenül állok a dolog előtt.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Rivaul #69986 üzenetére
Az annyira nem is lényeg, hogy nem gyári, ebben a szituban az a fontos, hogy egy sima csőről van csak szó nem pedig egy rezonátorról. Igen, vannak a gyári kinézetre hajazó úgymond sportcsövek is, de azokban közel sincs annyi potenciál mint ami akár egy olcsóbb rezonárorban is megvan. Tehát egyszerűen nem tudom hova tenni ezeket a 3 grammos görgőket. Pedig ha valami, akkor a hajtás téma és annak a hangolása az erősségem a robogóknál, de nem értem, hogy hogyan tudott így menni vele. Természetesen elhiszem, hogy akkorák voltak benne a görgők.
Azért egy dologra csak tudok tippelni. Mégpedig, hogy a gyári (eleve gyenge ) kontrasztrugó már annyira gatya benne, hogy viszonylag elfogadhatóan ment még ilyen könnyű görgőkkel is.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #69998 üzenetére
Valamilyen karbonlapos membránra kompletten házzal együtt. Azért írom, hogy kompletten, mert lehet külön is venni karbonlapokat és a hagyományost kicserélni erre, de én ezt nem javaslom. Az utólag beépített karbonlapok nagyon sok estben elállnak illetve nem zárnak el rendesen. Amikhez gyárilag karbonlapokat adnak szerintem mindegy a márka, jó minőségű mindegyik. Lehet venni malossit is dupla áron, de az sem lesz jobb minőség.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz lagoon79 #70000 üzenetére
Hát, a gyertyát leszámítva kb bármitől lehet rossz a gyorsulás. Ezt így nem lehet megmondani, ahhoz ott kéne lenni, vagy valami videó kéne jó hangal legalább ami menet közben készült.
A fehér kis rugók mondhatnak valamit, de csak akkor, ha ismert a márka is, mert a különböző gyártóknak eltérhetnek a színjelöléseik ami az erősséget illeti.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Pedig én is rögtön a szakaszos láncnyúlásra gondoltam, mert van ilyen. Viszont az is létező jelenség amit te mondasz, hogy a kihajtó tengely van meghajolva.
(#70019) lagoon79 Áramlásszabályzó ide vagy oda, én úgy kivágnám belőle mint a pinty. Tuti, hogy valamennyire vissza fogja motort. Én rááldoznám az időt, hogy behangoljam a karburátort egy nagyobb fúvókával, biztos, hogy lehetne érezni valami különbséget utána. Mondjuk valamennyire a fogyasztásod is megnőne, ez tény.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #70042 üzenetére
Hát, szerintem ezt típusa válogatja, hogy mennyi a maximális megengedett...
(#70043) lagoon79 A tűnél a főfúvókát.
(#70044) blizzrd Szerintem esélyes, hogy egyszerűen kicsi az alapjáratod. Viszont ez nem magyarázat arra a másik dologra, hogy reggelente 20-at kell rárúgni a motorra. Ez szívató gondra utal.
(#70046) Rivaul Örülök, hogy elégedett vagy a végeredménnyel.
(#70049) mekkGyver Na, akkor bízzunk benne , hogy tényleg az a ludas.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #70092 üzenetére
Nagy reményeket én sem fűznék ehhez a hengerszetthez. Itt a pénz beszél. Itt ezeknél a cuccoknál tényleg ordas nagy különbség van az olcsó és a drága között. Nem az van, hogy csak azért drága, mert pl rá van írva hogy stage6. És nem csak minőségbeli különbség van, hanem egy drágább hengernek teljesen más a vezérlése meg minden, a dugóról meg a többiről már ne is beszéljünk egy olcsóbb hengerszetthez viszonyítva. Ezektől a dolgoktól lesz az egyik 70-es szett jóval erősebb mint pl egy másik.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #70098 üzenetére
Hát ez így van ahogy mondod.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Rivaul #70100 üzenetére
Így van. Megfelelő alkatrészekből és szakszerűen összerakva a gyárinál még tartósabb vasat is össze lehet rakni. Persze ez pénzbe kerül. A 70 köbcentivel sincs semmi baj, egész egyszerűen hogy ha a hosszútáv a cél, akkor nem alu hanem vashengerben kell gondolkodni. Persze abban is valami jó fajtában.
szerk: De mondjuk ezt alapból így kell csinálni minden helyzetben, az soha nem helyes ha egy 70-es vashengert csak úgy önmagában felrakunk. Már egy jobbfajta 70-es vashenger is hamar tönkre tud vágni egy gyári cuccot, és akkor hol vagyunk még az aluhengerektől. Persze ez felhasználásfüggő is, hogy meddig megy el valami.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Azért nem egészen. Mármint abban igazad van, hogy ne tegyen bele kétszer akkorát mint ami belevaló, de minimális eltérés azért lehet lefele és felfele is. Ezért van a fesszabályzó. Kocsiba is pl ha gyárilag 40ah-as akku van, akkor nyugodtan belerakhatsz egy 55 körülit, semmi gond nem lesz vele, fogja tölteni rendesen.
Mondjuk az ő esetében abba a motorba nagyobb tényleg felesleges.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Én autóban szinte mindig nagyobbat használok mint ami gyárilag belevaló, de ebből nekem még nem volt gondom. Volt nem egy akkum, ami 6-7 évet is elment. Igaz, én nem is alapjáratom használtam a legtöbb autómat az idő nagy részében az említett rendőrségi oktáviákkal szemben.
(#70112) mekkGyver "Az aksiból tényleg felesleges nagyobb, és az is lehet, hogy méretre nem is férne el (magasabb vagy szélesebb)."
Ez a két dolog pont nincs szoros összefüggésben egymással. Van repertoár bőven a különböző méretek között, hogy lehessen variálni. Persze jóval nagyobb kapacitású akkut tényleg felesleges és nem is jó használni.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz mekkGyver #70115 üzenetére
Nem úgy értettem, hanem hogy kb ugyanazon az akku nagyságon belül sok variációs lehetőség van a magasság szélesség stb terén. A keskeny magas akkuk pl általában a hagyományos ólomsavas akkuk szoktak lenni. Vannak típusok amikbe az ember csak ezeket tudja venni, ha akarna sem tudna valami "zselés", gondozásmentes stb akkut venni, mert azok egyszerűen nem férnek be az alakjuk miatt.
"Persze a szabványok miatt van, hogy nincs méretbeli különbség a közeli értékeknél, de a dupla kapacitás szinte biztos, hogy dupla méret."
Ez egyértelmű, én nem is beszéltem dupla kapacitásról. Arról beszélek, hogy ha nem elég mondjuk egy 9ah akku, akkor annak a helyére szinte biztos, hogy be fog menni egy 11-12ah-s.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Ez is igaz. A kint álló autó téli indítózásnál látom inkább a hasznát a nagyobbnak. Azt, hogy meddig ment el csak azért jegyeztem meg, hogy semmiféle probléma nem volt a valamivel nagyobb akku használatával illetve töltésével.
A márka és a minőség dolog viszont már sokszor ment a kukába nálam. Mindegyikből kifoghatsz jót és selejtet is, legalább is nekem ez a tapasztalatom.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz adam_454 #70121 üzenetére
Köszönjük a részletes leírást, szerintem ebbe benne van minden.
Még egy szösszenet, aztán én már nem is foglalkozom evvel a témával: Jó hogy megemlítetted a kocsiban az akkutálcát, mert azt én el is felejtettem. Való igaz, sok autóban olyan tálca van gyárilag aminek szemmel láthatólag olyan szándékosan a kialakítása, hogy nagyobb akkut is bele lehessen rakni.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Rivaul #70123 üzenetére
Polini High Speed multivariod van? Azzal elméletileg igen, ki lehetne csikarni megfelelő beállításokkal. De ehhez egy "társ alkatrész", egy rezonátor is kéne hozzá. Az hozna ki még 2-3 rejtett lóerőt.
Maga a karburátor nem azért kéne nagyobb, hogy jobban menjen, hanem hogy az esetlegesen megnövekedett teljesítményt ki tudja szolgálni. Önmagában a nagyobb karburátortól nem fog jobban menni ha maga a motor illetve annak maximális teljesítménye nem igényli, márpedig a tied biztosan nem. Amíg nincs rezonátor a motoron addig elég a 12-es karbi is egy 50-es vashengerhez függetlenül attól a dologtól, hogy vannak 50-es robogók amiket gyárilag 17,5-es karbival szerelnek. De ez más történet.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Rivaul #70125 üzenetére
Igen, ez a variátor az. Bár én ezekért a komplett szettekért nem vagyok oda, mert szinte biztos, hogy úgysem lesz közte pl az a görgőméret amivel ténylegesen jó lesz a motorod. Persze akinek nincs vagy csak kevés cucca van a hangoláshoz annak ez is több mint a semmi, de akinek van motyója otthon azok inkább csak a lényeget, magát a variátort veszik meg.
Igen, rezonátor mindenképp kell a dologhoz, valójában ez az egész dolognak a legfontosabb része. Azzal fogod magát a motort felhúzni, és azzal együtt fogsz nagyobb teljesítményt kicsikarni belőle.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Srácok!
Elég szépen beléptünk a szezonba, így egyre többen állnak (állunk) neki bütykölni a gépezeteket. Mivel itt a fórumon gyakori téma, és én is elég sok privátot kapok a variováltóval kapcsolatban, ezért az összefoglaló Tuning részét kiegészítettem egy linkel, ami segít megérteni egy kicsit az alapokat ami a fokozatmentes automata váltót illeti. Persze gondolom sokan olvasták már itt is a link alatt szeplő írást, de azért biztos vannak olyanok is itt akik nem, így azoknak szerintem jól jön. Ez az iromány mint írtam eléggé csak az alapokat tartalmazza, és sokszor le vannak sarkítva a dolgok benne, ezért tervezem valamikor, hogy kiegészítem ezt a részt a saját tapasztalataimból is merítve egy kis plusszal. Persze ha majd lesz időm rá.
Akinek egyébként van bármiféle észrevétele az összefoglalóval kapcsolatban, ötlete amivel még ki lehetne egészíteni vagy jobbá tenni azt, az (mint korábban is már írtam) nyugodtan jelezze. Itt nem csupán hasznos linkekre gondolok, hanem akár saját szerkesztett írásra is ha netán valaki késztetést érez ilyesmire. Ha úgy van akkor átnézzük együtt közösen, és ha tényleg hasznos akkor megy be az összefoglalóba.
Üdv!
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Rendben, benn van. Bár a felületesen átolvasva a 7-es pontnál már találtam egy hiányosságot ami pedig igen fontos dolog. Mégpedig arról van szó, hogy amikor nem gyorsul végig megfelelően és egyenletesen (úgynevezett lukak vannak a kigyorsítás közben, akár több is) az az ideálistól gyengébb kontrasztrugótól is lehet. Ilyenkor csinálhatsz bármit. Hiába teszel be (az optimálisabbtól) könnyebb görgőket, azzal csak azt éred el, hogy max eltűnnek a kigyorsítás során érzéklehető lukak, de maga a teljes kigyorsítás viszont rosszabb lesz, mivel lejjebb mentél az ideális súlytól ezáltal a hasznos tartomány fölött pörög a motor.
Apró dolog, de ezt is odaírhatták volna. De természetesen ez nem akadálya annak, hogy bekerüljön. Egyébként meg köszönöm.(#70132) mekkGyver Annyit tettem, hogy hosszabb szóban helyeztem el a linket. Teljesen nem írhatom ki, van egy-két szabály aminek az összefoglalónak meg kell felelnie.
A karburátor beállításról van egy nagyon jó linkem csak meg kell keresni, a holnapi nap folyamán majd megpróbálok sort keríteni rá.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz syler123 #70136 üzenetére
Igen, jól gondolod, jó eséllyel a benzincsappal van a gond. Lehetne még az is, hogy pl a tűszelep nem zár rendesen, bár ehhez elméletileg szintén a benzincsap hibája is kellene.
Az úszón csodálkozom hogy állított, én úgy tudtam, hogy ennél a típusnál fix úszószint van ezért nem lehet. De lehet, hogy tévedek. Vagy lehet, hogy sufnituningolt egy kicsit, és a nem állítható úszón ő még is állított. Megmelegítette.
Vidd vissza és nézesd át vele a komplett üzemanyag ellátó rendszert: komplett karbipucolás, csövek ellenőrzése, és legfőképp a benzincsapé. Ha ezeken tüzetesen átmegy, akkor biztos, hogy meglesz a hiba oka.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #70146 üzenetére
Én így elsőre vagy munkahenger problémára, vagy pedig a féknyeregben dugattyú szorulásra gondolnék. Persze bármi lehet.
(#70148) BlackPriest Igen, emlékszem is rá amikor említetted.
(#70144) blizzrd Bárhol csúszhatott be hiba az összeszerelés közben, elégé összetett beavatkozás történt, bárhol lehet baj. Nehéz így megmondani. Persze jó eséllyel valami karburációs probléma van. Meg hát vannak még más dolgok is ott, pl a hengertalptömítés: ugye ennek a vastagságával befolyásolod, hogy mekkora lesz a préssáv. Ilyesmit néztetek amikor összeraktátok?
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Nem a szivacs mögötti gumipipára gondolsz? Mert ha arra, akkor az már a szűrt levegőt vezeti meg. Ha azt kiveszed különösebb hatása nincs a motor menetteljesítményére (persze vannak kivételek, de akkor sem drasztikus a változás), annak inkább az a szerepe, hogy még csendesebb legyen a légszűrőház.
A másik dolog amit írtál azt nem egészen értem, levetted a komplett házat és úgy indítottad be? Mert ha igen, akkor az természetes, hogy nem viselkedik normálisan a motor nélküle.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Úgy van ahogy a többiek írják, külön tábla vonatkozok a biciklire és a segédmotorra. Annyit hozzá tennék még, hogy városon kívül igen, használatod a rendes utat és a kerékpárutat is, viszont a kerékpárúton a megengedett sebességed csak 20 km/h.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Én úgy tudom, hogy ugyanazt a turbóhűtéses blokkot tették át a swalbe-ba is mint ami a star-ban volt, persze ez nem 100%. Lehet, hogy van valami eltérés a kettő között. Aztán swalbe később jött ki talán újabb blokkal is ami már nem volt ventilátoros, de ebben nem vagyok biztos.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz D1Rect #70194 üzenetére
Egyértelmű, hogy a hajtás hangolása miatt viselkedik úgy ahogy. De hogy választ tudjon adni az ember, ahhoz ott kéne lenni a motor mellett, így nem lehet.
Ti raktátok össze? Valami oversize varátor együttest van beépítve, vagy csak multivariátor? Mert ehhez a cucchoz már a multi is kevés, hogy minden pacit közvetíteni tudjon.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz D1Rect #70197 üzenetére
Az a baj, hogy ezen a szinten azért már vágni kell a témát...márpedig ezek már viszonylag komoly cuccok amiket felsoroltál. Ilyen összeállításhoz már mindenképp túlméretes variátor illetve hátsó tárcsa kell, hogy mindenhol jól menjen, illetve hogy áttudja adni azt amit a henger és a cső tud.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz D1Rect #70199 üzenetére
Azt azért nem hiszem. Ha ennyit költöttek rá akkor biztos, hogy ahhoz is hozzányúltak. De lehet, hogy csak sima multivariátor van benne. Ami önmagában egyébként egy baromi jó cucc, de csak egy bizonyos szintig. A te motorod, jobban mondva amikből össze lett rakva viszont már az a kategória, ahova oversize cucc kell. A véggáttételed az biztos, hogy ki lett cserélve, különben nem menne így végre. Ebből kiindulva akár oversize vario is lehet a motorodba csak lehet, hogy egész egyszerűen nincs jól behangolva. Ezt így nem tudom megmondani, látni kéne.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz akos727 #70207 üzenetére
Szerintem ez egy másik motorra kell neki.
(#70206) D1Rect Egumotors, Sracing mag a hasonló nagyobb internetes webáruházak. Ötvenes gyári hengerhez 12-17,5-ös karbi való. A piaggio blokkos sr-eket 17,5-el adták ki gyárilag, a minearelli blokkokat meg ha jól emlékszem 12-el. Mondjuk ez is típusfüggő. Ha nincs semmi hókusz pókusz, akkor simán elég egy 12-es is. Ez még (ha csak sima 50-es vashenger van rajta) egy egyszerűbb rezonátorral és multivarioval felhúzott gépet is ki tud szolgálni (tudom, hogy most sokan forgatják a szemüket), ha megfelelően fel van fúvókázva. De ha 17,5est veszel az is jó.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- HPI WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza / 2 akksival, töltővel, táskával
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen