Új hozzászólás Aktív témák

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz naja #56525 üzenetére

    Én a hibás készülékemmel álltam el anno iponnál, szóval elméletileg lehetséges, legalábbis a fogyasztóvédelem is ezt tanácsolta annak idején. Mondjuk én is furcsálltam, de visszakaptam a pénzem. Annyi extra volt nálam, hogy nekem elhitték, hogy eleve hibásat küldtek.

    A zacsi sérülése szerintem itt nem kifogás, mert elég ritka, hogy ESD miatt haljanak le készülékek, és egyébként is, ha amiatt halt le, akkor a cégnek kellene bizonyítani ezt szakértői véleménnyel. Szerintem menj utána a pénzednek, ha a céggel nem megy, akkor hivatalos úton, pl fogyasztóvédelem, vagy békéltető testület. Én a fogyasztóvédelmet hívtam fel annak idején, próbáltam levélben is, de azzal semmire nem mentem.

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

Új hozzászólás Aktív témák