Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1 among many

    tag

    válasz MPowerPH #39758 üzenetére

    A 16:10 magfelelő támogatása azt jelenti, hogy (ha nem Anamorphic módon jeleníti meg a 16:9-et) szűkebb lesz a FOV, tehát szűkebb lesz a horizontális látószög.
    Igen, megjelenik rajta a játék, igen lehet játszani vele, igen, 120 sorral több lesz a vertikális felbontás, igen, +1920*120 sorral terheli a videókártyát a fullhd-hez képest, és igen, hátrányban van a használója a 16:9-es arányban játszókkal szemben.

    Ugyanazt tudom már csak ismételni. Leírtam magyarul. Vagy fel tudja valaki fogni, vagy nem.

    Tin: Itt nem véleményekről, hanem TÉNYEKRŐL van szó. Nem fogalmaztam pontatlanul, mivel nem azt írtam, hogy nem lehet játszani más képarányú monitoron, vagy hogy azt ki kell dobni, mert nem jó (van aki egyáltalán nem is játszik, vagy nem izgatja annyira az egész, csak az ne szóljon ebbe bele...) Sokadszorra mondom, aki JÁTÉKRA ! GAME ! SPIELEN etc. vesz monitort, annak 16:9 kell, mert az a jelenlegi kvázi szabvány. Lehet, h később a még szélesebbek felé tolódik az ideális, ezt előre nem lehet megmondani, de újra szűkebb már aligha lesz.

    Természetesen 16:9-et használunk a fejlesztéshez és teszteléshez egyaránt.

    Tényleg, ez ilyen tipikus dolog, hogy ha nekem fűnyíróm van, arról is elmagyarázom, hogy a legjobb helikopter, pedig füvet nyírni vettem, nem repülni. Lehet belőle csinálni helikoptert, csak nem annyira faszántos, mint ami eleve annak készült... Fárasztóak nagyon az okoskodó emberek.

    Gy.k. sokadszorra:
    Optimális monitor: ami neked megfelel.
    Optimális JÁTÉKOS monitor: jelenleg 16:9.
    Pont.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák