Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dr. Akula

    félisten

    válasz Lauda #136088 üzenetére

    Monitort még nem vettem onnan, de vinyót már igen, 20 terás WD Green csomagból kivéve gyárilag szar volt, működés helyett csak kattogott összevissza. Visszavittem, elmondtam mi van, jó, töltsek ki egy visszaigénylős lapot, kitöltöttem, pár nap múlva jött vissza a lóvé. Szóval a visszatérítés rész az biztosan működik. Igaz, a postaköltséget "elfelejtették" visszaadni, pedig ilyenkor az is visszajár, de mivel ott helyben nem tudtam hogy mennyit szándékoznak utalni, utána meg 1-2 ezresért nem voltam hajlandó időt szánni az egészre, így nem lett balhé belőle. De azért készülj rá, hogy előre kell közölni hogy azt is kéred vissza, nem ám lenyelni! :)

  • Rick4

    félisten

    válasz Lauda #136088 üzenetére

    Alzánál vettem anno egy olcsó 82"-os led tv-t, amit nyaralóban használtunk, esténként volt cak bekapcsolva, így mindig alacsony fényerőn néztük, de 2-3 hónap után tűnt fel, hogy mindig mikor bekapcsolom, magasabb fényerővel, alapról indul, de mikor belépek a képbeállításokat tartalmazó menübe, a fényerő csúszka jól áll, és abban a pillanatban le is veszi a fényerőt. Próbálgattam, és másnapra, bedugva is elfelejtette az alacsony fényerőt, így ment visza gariba, kaptak korrekt leírást, videot yt-ra feltöltve, belinkelve, bevittem, letettem, semmi. 14 nap múlva jön egy sms, hogy dolgonak még az ügyön, mert ugye a törvény csak a törekedést írja elő a 15 napon belüli javításra, ők ezzel letudták, közel a 30 naphoz jött egy sms, hogy kész a készülék. Mentem érte, és ott volt a papíron, hogy a szerviz nem találja a hibát. Anyátok! Azonnal új hibajegy, átraktam a bevitt készülékek közé (egy pukacban ledobálva minden, senki rájuk se nézett), és vártam 6 napig, majd megkapták szépen a levelet, hogy súlyos szerződésszegésre hivatkozva azonnal elállok a szerződéstől, ugyanis a megvásárolt terméket visszaszállítottam, akkor és ott meg kellett volna mondaniuk, a kérésem (javítás vagy csere) teljesíthető-e, mivel ez náluk eleve nem működött, a törvény egy másik feltételt kínál a számukra, ha a helyszínen nincs szakértelem, nem egyértelműen látható a hiba, akkor 5 napon belül a javítószolgálat bevizsgálja a terméket, és értesít, hogy a kérésem (javítás vagy csere) érvényesíthető-e.

    A 15 napos javításra törekedés csak abban az esetben vélelmezhető, ha az 5. napon már a szerviz bevizsgálta a termket, és tudja, mi a hiba, azaz ennek fényében tudják-e tlejesíteni az igányemet vagy sem.
    Mivel ők xartak erre, ment a levél, 2 nap múlva a számlámon volt a pénz... És pontosan így fog történni a következő esetben is, csak akkro nem leszek korrekt, hogy persze, hadd javítgassák, úgyse tenném még vissza a helyre, hanem a 6. napon elállás.
    Ők aztán minden lehetséges módon megpróbálnak visszaélni az emberek biztalmával, törelmével, és próbálják a rájuk érvénye sszabályokat kijátszani.

    19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet
    4.§ (5) Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

    Tartsátok észben, szokszor jöhet ez még jól...
    Ja, és ha online rendeled, de személyesen mész érte, akkor is távollévők közötti szerződés van, tehát 3 nap indoklás nélküli elállás, + 14 nap meggondoltad magad is él.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák