Új hozzászólás Aktív témák

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    Megjött a válasz... (nem a legjobb)

    "Tisztelt Vásárló!

    Tájékoztatjuk, hogy az importőri garanciális ügyintézés a mai nappal véget ért.

    Az ügyintézés végkimenetele:
    A terméket garanciális ügyintézés keretében cégünk nem tudja
    cserélni, ezért az alábbi lehetőségeket tudjuk felajánlani:
    - A Termék vételárának egy másik termékbe való beszámítása.
    - A Termék vételárának visszafizetése.

    Kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot szervizünkkel.

    Tisztelettel:
    Zóna Computers Szaküzletek -Újpest(központ)"

    Mit javasoltok? (vagy éljek a vételár visszafizetéssel?) vagy kérjek egy ajánlatot a jelenleg elérhető írókról ? :F
    /aztán mondtok rá valamit, ha kapok listát árral.../ :B

    Szerk.:
    Ahogy elnézem, csak Asus, LG, Samsung van ami(k) elérhető(k) náluk.... Pio-k kifutottak. :U

    L

    [ Szerkesztve ]

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

Új hozzászólás Aktív témák